Sorry maar de readctie kan dit niet verkopen... of vinden jullie dit leuke TV?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:08 schreef de_kolonel het volgende:
Overigens geloof ik er geen flikker van dat de redactie tegen Huub is. John de Mol heeft er persoonlijk voor gezorgd dat Huub weer terugkwam!
Je klinkt als Natasjaquote:Op zondag 25 februari 2007 21:10 schreef mootie het volgende:
hij is zooooooo anders dan voorheen........... wat is er met 't kind ;-/
Dit is nou reality....quote:Op zondag 25 februari 2007 21:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry maar de readctie kan dit niet verkopen... of vinden jullie dit leuke TV?
Tis voor mij echt een raadsel waarom Brian zo rustig blijftquote:Op zondag 25 februari 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Als ze echt kwaad zouden willen, konden ze hem nu makkelijk zo opstoken dat ze van Huub af zijn. Het verbaast me dat bepaalde mensen dat niet proberen.
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef havefun het volgende:
Oei Huub is zich nu toch echt aan het verspreken.
Dus over een paar uurtjes een psycholoog? Ben benieuwd....quote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef CartWOman het volgende:
Hij heeft met z'n zatte kop dus 24 uur aangevraagd.
Drokenmanspraat alom Jammerquote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
Als ik nu naar huis ga zitten jullie binnen 2 maannden thuis. Huub overspeelt nu zijn hand, jammer.
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Dit is nou reality....
Als je dat niet leuk vind kun je beter GTST gaan kijken.
Natasia is nu bezig.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Tis voor mij echt een raadsel waarom Brian zo rustig blijft![]()
vind ik dus ook, heel anders dan voorheen.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:12 schreef danosa het volgende:
Wat een rare dronk ineens.
Dat gaat wel heel erg snel bij jou.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
Huub denkt blijkbaar dat de buitenwereld hem een ongelooflijk toffe Rock&Roll peer vindt.
Moet je hem zien zittten met die verlopen lodderkop.![]()
Sylvia kan nu bewijzen of ze echt een vriendin is.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:13 schreef yvonne het volgende:
Hij is doorgedraaid hoor.
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 25 februari 2007 21:14 schreef avonne het volgende:
Misschien moet Danny hem een briefje sturen dat hij ondertussen door Fok! is uitgekotst als een kansloze loser die door zijn alcoholisme niks meer tot stand kan brengen.
Misschien dat hij dan wakker wordt.
Wel meer dan dat.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:13 schreef Veulen het volgende:
Ik heb een beetje medelij met sylvia.
Huub is en blijft een toffe gast!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:14 schreef avonne het volgende:
Misschien moet Danny hem een briefje sturen dat hij ondertussen door Fok! is uitgekotst als een kansloze loser die door zijn alcoholisme niks meer tot stand kan brengen.
Misschien bekende plek voor haar.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda:"In texel zit een afkickkliniek"
omdat huub dat normaal doetquote:Op zondag 25 februari 2007 21:16 schreef lillkiss het volgende:
waarom gaat niemand naar syl.........
Laten we eerlijk zijn, van de dagen dat Huub weg was is zo goed als NIETS uitgezonden op tv.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef n1ek het volgende:
Wat een arrogantie, niet normaal met zn 'het was zo saai'.
Ja er waren binnen 3 dagen 3 mensen weg ja gek dat ze het even rustig aan deden. En zo geweldig is hij ook niet bezig. Hij draaft nogal door.
Bij mij niet hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat Huub nu door veel mensen opeens wordt uitgekotst.
Wat hij nu flikt is diep triest ja, maar om hem dan gelijk zo enorm af te vallen vind ik jammer. Het ene moment de held en het andere moment opeens een enorme sukkel .
Stemming over 10 dagen.... Daaag Huub.... Hier wil Silvia echt niet mee geassocieerd worden ook al kost het haar kop zelf. Zij heeft tenminste trots.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:13 schreef Veulen het volgende:
Ik heb een beetje medelij met sylvia.
Wat gaat snel?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel erg snel bij jou.![]()
Ja hij heeft te diep in het glaasje gekeken. Hoe zit het met die andere losers ?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:14 schreef avonne het volgende:
idd, hij maakt 1 fout en meteen is de helft die hem eerst een held vondt tegen hem.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat Huub nu door veel mensen opeens wordt uitgekotst.
Wat hij nu flikt is diep triest ja, maar om hem dan gelijk zo enorm af te vallen vind ik jammer. Het ene moment de held en het andere moment opeens een enorme sukkel .
Maar Hij word ook zijn eigen ondergang, daar heeft hij geen andere bewoner voor nodig.quote:
maar hij raait nu wel erg door hoor... hij doet niet eens normaal tegen syl terwijl ze de hele focking dag voor hem heeft gezorgdquote:Op zondag 25 februari 2007 21:16 schreef noekje het volgende:
Het was ook verrekte saai zonder Huub. Hij heeft wel een punt. De hele middag dat hij op bed lag was er geen flikker aan.
Het is alleen jammer dat hij het zelf zo goed weet. Ach ja..
Dat is dan wel weer knap van 'm.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:16 schreef BwennieBren het volgende:
En zo weet Huub toch weer zijn tv-moment te pakken op de dag van Natasja
Dat is jouw mening!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:14 schreef avonne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |