Absoluut niet! Totaal niet! Als er iemand dwars mijn keel uit terug is gekom en is het Sylvia wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:13 schreef Veulen het volgende:
Ik heb een beetje medelij met sylvia.
Ach tis gewoon een dipje.. ik bedoel, static en jogy zijn toch ook gewoon nog moderators gewordenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:14 schreef avonne het volgende:
Misschien moet Danny hem een briefje sturen dat hij ondertussen door Fok! is uitgekotst als een kansloze loser die door zijn alcoholisme niks meer tot stand kan brengen.
Misschien dat hij dan wakker wordt.
Zo gaat dat.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat Huub nu door veel mensen opeens wordt uitgekotst.
Wat hij nu flikt is diep triest ja, maar om hem dan gelijk zo enorm af te vallen vind ik jammer. Het ene moment de held en het andere moment opeens een enorme sukkel .
Daar zaten we toch allemaal op te wachten, het verzieken van de Jaardag van zdngmw, mission accomplished.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:16 schreef BwennieBren het volgende:
En zo weet Huub toch weer zijn tv-moment te pakken op de dag van Natasja
Sylviaquote:Op zondag 25 februari 2007 21:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
slim van Syl !! ik hoop dat het helpt
Denk je nou werkelijk dat er mensen zijn die hem in hun hart hebben gesloten for better and for worse...het is maar een rol in een rls hoor en als een speler opeens geen leuke rol speelt kan hij daar gewoon op afgerekend worden als mensen daar behoefte aan hebbenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
Wat hij nu flikt is diep triest ja, maar om hem dan gelijk zo enorm af te vallen vind ik jammer. Het ene moment de held en het andere moment opeens een enorme sukkel .
Dit is echt niet gespeeld hoor, moet je die kop zien.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:17 schreef pullup het volgende:
Hij zit gewoon te overdrijven nu hoor dit kan nooit echt zijn. Die laatste drank is van vanochtend die is er echt wel uit nu
In ieder geval is er wat om te schrijven nu
Huub + alcohol = sukkelquote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
Ja maar hij is dronken. Ik vind dronken mensen over het algemeen stierlijk vervelend dus ook Huub. Niks niet doordraaien maar gewoon vervelend dronken.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:17 schreef lillkiss het volgende:
[..]
maar hij raait nu wel erg door hoor... hij doet niet eens normaal tegen syl terwijl ze de hele focking dag voor hem heeft gezorgd
Tuurlijk niet! Echte vrienden helpen elkaar ook in moeilijkere tijdenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:16 schreef Heathen het volgende:
[img=http://img518.imageshack.us/img518/465/screenshot094br2.jpg]
Zo.. daarmee is de vriendschap met sylvia verbroken, of in ieder geval een grote deuk opgelopen.
Ik vind het juist opmerkelijk, en prijzenswaardig (maar taktisch niet slim) dat ze niet véél meer misbruik maken van zijn kwetsbare positie.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:18 schreef Sonique het volgende:
Ook wel jammer dat de rest van de bewoners hem niet helpt met z'n 'probleem'
Ze voeden hem juist...
Ik ben een keer 3 dagen dronken geweest van 2 liter jenever ...dus het kan echt. Ik denk dat hij tegen een leververgiftiging aanzit.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:17 schreef pullup het volgende:
Hij zit gewoon te overdrijven nu hoor dit kan nooit echt zijn. Die laatste drank is van vanochtend die is er echt wel uit nu
In ieder geval is er wat om te schrijven nu
jammer dat hij ze niet slooptequote:Op zondag 25 februari 2007 21:19 schreef cindy10 het volgende:
pas op mijnnn bloemen!!
Ik sta gewoon te kijkenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is echt niet gespeeld hoor, moet je die kop zien.
Vind het wel jammer om hem zo zijn eigen glazen te zien ingooienquote:Op zondag 25 februari 2007 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat gaat snel?
Ik hoop dat ie naar bed gaat hoor, en in het huis blijft.
Maar ik vind het een vervelende hufter momenteel, met z'n laveloze giechel en die latente agressie eronder.
En los daarvan vind ik Huub sowiesó veranderd, sinds hij tijdens het weekje buiten de villa zoveel positieve bijval heeft gehad. Hij is veel arroganter geworden.
Huub is zeker nog mijn held, maar NIET in dronken toestand.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
quote:20:41 - Morgen is het zover!
Goed nieuws voor de mensen die vinden dat de Gouden Kooi wel weer eens een nieuwe Miljonair mag verwelkomen. Morgen om 21:00 uur zal een nieuw, spraakmakend persoon de Villa betreden. Volg de streams en wees er live getuige van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |