Wilgo en de kinderen denk ik zomaarquote:Op zondag 25 februari 2007 15:02 schreef rooie3 het volgende:
Wie eten ermee dan.
Zie dat er voor 9 gedekt is.
niet klaar kan komen?quote:
Die zijn een kleurplaat aan het maken. Eerst moet Wilgo in een apart kamertje door John worden rustig gehouden met Plasmaschermen en een auto.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:01 schreef Kinga het volgende:
het is 3 uur, waar blijven die kinderen
tis te triest voor woorden..quote:Op zondag 25 februari 2007 14:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
nee laat maar slapen.
hij moet alles altijd maar doen.
En die hielenlikkers doen toch niet mee.
Eric slooft zijn eigen zelfs uit.
wie is Mark in godsnaam?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:01 schreef Kaleddis het volgende:
Wel een geweldige actie dat Mark niet komt![]()
![]()
![]()
hdnkkk = Hij die niet klaar kan komenquote:
Je zou bijna denken dat hij kwaad was dat iemand aan de persoonlijke eigendommen van Natasia gezeten heeft.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
De manier waarop hdnkkk tegen zdngmw zei dat haar CP-koffer in de fontein ligt was ook al zo gestoord: Bijna hijgend en met trillende stem. En het viel hem erg tegen dat zdngmw er alleen maar om kon lachen.
![]()
Je kan dat uur toch beter gebruiken om lekker effe in kantoor te gaan zitten.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wilgo en de kinderen denk ik zomaar
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op zondag 25 februari 2007 15:06 schreef 2live het volgende:
iemand voor mij een linkje van niet-bufferende streams?
Zijn gewoon slappe zakken.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:07 schreef yvonne het volgende:
Ze zijn toch miljonairs?
En er is toch catering?!
Waarom lopen ze dan mee de tafels te dekken?!
Het enige probleem is dat ze gewoon een sletje is. Niets meer en niets minder.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het enige probleem was dat ze geen nee DURFDE te zeggen.
Misschien even een waarschuwing van achter ivm de kindjes die zo komen?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:07 schreef Kinga het volgende:
oh god, gaan ze weer neuken?
OMGquote:Op zondag 25 februari 2007 15:08 schreef kissa het volgende:
[..]
HijDieNietKlaarKanKomen aka Braaaain![]()
Alsof miljonairs nooit een tafel dekken.........quote:Op zondag 25 februari 2007 15:07 schreef yvonne het volgende:
Ze zijn toch miljonairs?
En er is toch catering?!
thnx,quote:Op zondag 25 februari 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
ja en dan gaat de rest weer allemaal zeggen hoe vervelend hij is. Syl en haar nieuwe billenmaat.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:10 schreef avonne het volgende:
Wat mij betreft houdt iedereen zich rustig tot de kinderen weer weg zijn.
Daarna mijn volgende suggesties onder het motto "alle bommen los"
- taart in de vijver
- wijn over Nasty's bed
- snoeren van de versterkers verstoppen
- Nasty binnen een uur volgooien met cocktails (net als donderdag)
Huub kan vast beter verzinnen dan ik
Maybe ligt het dan aan je inet.verbinding/provider?quote:
Omdat ze ondanks alle fame and fortune toch altijd "zo gewoon" zijn geblevenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:07 schreef yvonne het volgende:
Ze zijn toch miljonairs?
En er is toch catering?!
Schoon je PC ff op, Cookies en TIF enzo.quote:
Echt handig al die oiurfg owejg o98sud lpweog paosdj ;lwktg l;paisojg namen.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:08 schreef kissa het volgende:
[..]
HijDieNietKlaarKanKomen aka Braaaain![]()
En toch zie ik dat bij Amanda niet als hebberigheid. Op de een of andere manier denk ik dat het iets met haar jeugd te maken heeft...quote:
buffert ook, hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Niet als je een feestje hebt en er is catering die je daar voor betaaldquote:Op zondag 25 februari 2007 15:09 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Alsof miljonairs nooit een tafel dekken.........
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeer deze eens
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html
Lowlifes dus?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ze ondanks alle fame and fortune toch altijd "zo gewoon" zijn gebleven![]()
Boeiend, daar ben je hollander voor toch....quote:Op zondag 25 februari 2007 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet als je een feestje hebt en er is catering die je daar voor betaald
En dan moeten ze nog netjes aan tafel zitten ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:13 schreef itsme het volgende:
jippie de kinderen mogen even 1 uurtje bij mamma zijn.![]()
pols???quote:Op zondag 25 februari 2007 15:13 schreef de_kolonel het volgende:
Wilgo is in aantocht. Let allemaal ff goed op zijn auto en zijn pols............
ja nu zal hem wel door achter ingefluisterd worden al de gouden kettingen af te doen.quote:
Ik ben bang dat dat niet meer gaat lukkenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:15 schreef RTM1988 het volgende:
maak huub wakker!!!
Ik hoop hetquote:Op zondag 25 februari 2007 15:12 schreef Dlocks het volgende:
Ik denk dat Wilgo en Natasia binnen 5 minuten ruzie hebben.
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:15 schreef rooie3 het volgende:
Lekker slim ook om Huub zo aan te kleden.
hij loopt dan gewoon de kamer zo in.
Mensen die zich te goed voelen voor dat soort kleinigheden zijn overigens vaak de echte paupers....quote:Op zondag 25 februari 2007 15:14 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Boeiend, daar ben je hollander voor toch....
doe ik ook, maar ik noem het gewoon een beetje kloojen met fotoshop, maar ik mag mezelf dus designer noemen? zo, leuk, ik heb er ook meteen weer een beroep erbij dankzij brian!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:15 schreef jakees het volgende:
dESIGNING HAHA MET FOTOSHOP.... HIJ ISPARA
ik weet het bijna wel zeker...quote:
In nieuwe kleding waarschijnlijk.quote:
inderdaad. Echte sjiek werkt in de tuin, het huishouden en andere klusjes omdat ze zich NIET te goed er voor voelenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:16 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Mensen die zich te goed voelen voor dat soort kleinigheden zijn overigens vaak de echte paupers....
Zal wel een Diazepammetje zijn danquote:Op zondag 25 februari 2007 15:17 schreef rooie3 het volgende:
Ik lees op Vol dat Huub slaappil in zijn drank heeft gehad van rat.
Lijkt me sterk dat je een pil door iemands alcohol gooit. Als ie dat werkelijk gedaan heeft, dan heeft DGK toch echt een probleem want daar kan je niet zomaar mee weg komen...quote:Op zondag 25 februari 2007 15:17 schreef rooie3 het volgende:
Nee toch?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:17 schreef rooie3 het volgende:
Niet altijd, maar wel vaak....quote:Op zondag 25 februari 2007 15:18 schreef avonne het volgende:
[..]
inderdaad. Echte sjiek werkt in de tuin, het huishouden en andere klusjes omdat ze zich NIET te goed er voor voelen
Op verzoek van achter?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:17 schreef rooie3 het volgende:
Wat! Hidiho!!!!!!!!!!!!!!! Als dat zo is dan moet Brian er uitquote:Op zondag 25 februari 2007 15:17 schreef rooie3 het volgende:
die had hij al, hoor, en tis ook al een oudere autoquote:Op zondag 25 februari 2007 15:18 schreef de_kolonel het volgende:
Ahhhhhhhh hoe komt wilgo aan die dikke Alfa?
John is royaal geweest zo te zien!
Dat gaat gevaarlijk slecht samen met alco..quote:Op zondag 25 februari 2007 15:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal wel een Diazepammetje zijn dan
Sanctie!! Belachelijk als dat waar isquote:Op zondag 25 februari 2007 15:17 schreef rooie3 het volgende:
..... of zelden knuffelt.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:21 schreef Marrije het volgende:
Nou, weinig geknuffel met Wilgo in elk geval. Een ontmoeting alsof ze hem dagelijks ziet.
Dat is dus geweld. sorry hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gaat gevaarlijk slecht samen met alco..![]()
zakken in z'n handen?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:22 schreef snkr-xxx het volgende:
wilgo blijft met zn handen in zn zakken staan hahahaha.
Zijn zakken in zijn handenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:22 schreef snkr-xxx het volgende:
wilgo blijft met zn handen in zn zakken staan hahahaha.
ja dat viel mij, als moeder van 2 kinderen, meteen ook al op.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:21 schreef jakees het volgende:
ze heeft de kids nog niet aangeraakt...
Ja, als daar een filmpje van is dan moeten we echt in actie komen.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:21 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat! Hidiho!!!!!!!!!!!!!!! Als dat zo is dan moet Brian er uit
WTFFF!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:17 schreef rooie3 het volgende:
ik heb ergens gelezen dat ze een liter GHB door zijn drankje hebben gedaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:22 schreef kissa het volgende:
[..]
Sanctie!! Belachelijk als dat waar is![]()
Heb je Wilgo nog nooit gezien???quote:Op zondag 25 februari 2007 15:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik vind Wilgo er wel lief uit zien, had een enge man verwacht!
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:24 schreef Ashrak het volgende:
Hoorde ik de Rat ook niet tegen Wilgo zeggen dat Liegebeest langer moet blijven, omdat ze de villa kan winnen en dat ze samen erg sterk staan ?
Fysik geweld!! Das hartstikke link man...ou huub maar extra goed in de gaten houden dan, straks stopt ie met ademen....quote:Op zondag 25 februari 2007 15:22 schreef kissa het volgende:
[..]
Sanctie!! Belachelijk als dat waar is![]()
Ik vind Wilgo zo op het oog niet de man die het aan z'n reet zal roesten.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian zonet tegen Wilgo: Samen staan we sterk, we gaan dit winnen
Weet ik, maar wel prijzig. Waar betaald een puper als wilgo dat van?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:21 schreef avonne het volgende:
[..]
die had hij al, hoor, en tis ook al een oudere auto
Niet alleen yairo, wilgo ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:25 schreef Kinga het volgende:
yairo staat er wat verloren bij
iddquote:Op zondag 25 februari 2007 15:25 schreef Marrije het volgende:
Natasja is alleen maar geinteresseerd in die vrouw.
Ik krijg nu toch wel een gevoel alsof ze haar kinderen en wilgo recent nog gezien heeft, ze kijkt amper naar ze om.
Gewoon in hun cos.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:24 schreef itsme het volgende:
waar op vol stat dat rooie.
heb je een linkje?
Het moet nou niet veel gekker worden met die paranoia op de forums.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je een pil door iemands alcohol gooit. Als ie dat werkelijk gedaan heeft, dan heeft DGK toch echt een probleem want daar kan je niet zomaar mee weg komen...
Hebben we dit nu niet al 300 keer besproken?...quote:
Precies, zo doet ze, ze ziet ze volgens mij regelmatig.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:25 schreef Marrije het volgende:
Natasja is alleen maar geinteresseerd in die vrouw.
Ik krijg nu toch wel een gevoel alsof ze haar kinderen en wilgo recent nog gezien heeft, ze kijkt amper naar ze om.
Ja maar wel als de kindjes in de auto richting huis zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:26 schreef F04 het volgende:
Muziek: Ik wil je! Jah ik wel je!
Idd, jammer dat Huub niet wakker wil worden.
Het word tijd dat iemand het feest verzeikt.
HidiHo kun jij hiervan een filmpje op inet zetten.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:26 schreef itsme het volgende:
zo was dus brain die denkt dat wij huub nog niet gezien hebben idootHEYYY DIVA ZEGT ZACHT TEGEN BRIAN MAAR GOED DAT JIJ HEM ...GEGEVEN HEBT HE!!!
iemand hoorde dit op de streams
En al dan niet schoppen hadden jullie ook zo snel gezien?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Het moet nou niet veel gekker worden met die paranoia op de forums. Misschien ligt het aan het feit dat Huub veel, snel en een hoop door elkaar gedronken heeft?
ER IS NIETS IN DRANKJES GEDAAN!!!![]()
houden jullie het iig wel even in de gaten, ook al horen jullie het misschien niet graag, maar brian is een rat en een gevaarlijke ook nog.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Het moet nou niet veel gekker worden met die paranoia op de forums.
Hoho...even kalm anquote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen kinderen maar vind het wel betreurenswaardig, ik zou die kinderen een dikke knuffel willen geven en nooit meer willen loslaten als ik in natas haar schoenen stond. Op z'n minst meteen een hele dikke knuffel!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:23 schreef jacqjacq het volgende:
H
[..]
ja dat viel mij, als moeder van 2 kinderen, meteen ook al op.
snap het echt niet, alhoewel, het is HAAR feestje en ZIJ staat in het middelpunt.
ze praat ook op een heel lullige toon tegen die kinderen, alsof het een stelletje kleuters zijn
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:26 schreef itsme het volgende:
zo was dus brain die denkt dat wij huub nog niet gezien hebben idootHEYYY DIVA ZEGT ZACHT TEGEN BRIAN MAAR GOED DAT JIJ HEM ...GEGEVEN HEBT HE!!!
iemand hoorde dit op de streams
Foraquote:Het moet nou niet veel gekker worden met die paranoia op de forums.
He, leuk dat jullie er ook weer zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik geloof je hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
De Febo in da housequote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
thanks voor de opheldering DGK, tsja jullie weten wel hoe het gaat he op forumsquote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
He, leuk dat jullie er ook weer zijn![]()
Goed idee....ga ik straks ff halenquote:
Gaan jullie Natasia eens verwennen!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Sorry, maar jullie hebben er vaker naast gezeten.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Prima dat dit de verklaring naar buiten is, begrijpelijk ook daar de medicatie via achter het huis in is gekomen, hoop echter wel dat jullie Huub goed in de gaten houden.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wat is er prijzig aan een 9 jaar oude Alfa??quote:Op zondag 25 februari 2007 15:25 schreef de_kolonel het volgende:
Weet ik, maar wel prijzig. Waar betaald een puper als wilgo dat van?
stel je er niet teveel van voorquote:Op zondag 25 februari 2007 15:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
He, leuk dat jullie er ook weer zijn![]()
Iemand misschien hier die het terug kan halen?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
hier nog iemand dit dit gehoord heeft
PRIET zei om 15:04 op 25 FEBRUARI 2007
ik zelf net gezien en gehoort dat natas dat tegen brain boven aan de trap gezegt heeft!! ::wat goed dat wij hem(huub)dat gegeven hebben
Had ze toch opdracht voor gegeven, ze wilde een horloge.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef My_ het volgende:
Tering, ook nog een horloge voor het varken..
WB anywayquote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
stel je er niet teveel van voor
Ach post gewoon een beetje gezellig mee en verantwoorden hoeft niet, gewoon meeposten als user is ook gezelligquote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Niet zo knorrig doen, tis immers feest!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Is inesteld op 7 maanden en loopt terugquote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef My_ het volgende:
Tering, ook nog een horloge voor het varken..
Deden we toch al nooit.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Maar ik meen het wel, ik vind het leuk om jullie invalshoek te lezen.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zou me nkis verbazen als die keuters gewoon uit de locale dierentuin gehaald hebben.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:32 schreef My_ het volgende:
Is ze eigenlijk wel moeder van die kinderen?! Is het niet gewoon allemaal nep en in scène gezet enzow?!
Maakt niet uit, toch fijn dat jullie weer reageren!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
IkWeetNiets is toch aanwezig?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:28 schreef Ashrak het volgende:
[..]
HidiHo kun jij hiervan een filmpje op inet zetten.
Ik vind dit echt niet kunnen.
R&P is that way, babe!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Heb altijd respect voor jullie gehad. Maar wat jullie nu doen is respectloosquote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
eiceldonatiequote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef blomst het volgende:
Natas heeft mooie kindjes.dat dat mogelijk is.
Nee nog nietquote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef Judah het volgende:
Is de chocopenis al aangereikt?
Niet zo gek als je alleen jezelf het liefst hoort praten krijsenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef Brici het volgende:
Jairo wil steeds wat zeggen maar dat mens luistert niet eens
Dat ze niet in haar kinderen geïnteresseerd is, bewijst ze toch al vijf maanden?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Natasia er wel mooi uitzien, maar ik vind het walgelijk hoe ze meer in wilgo en dat wijf is geinteresseerd dan in haar kinderen.
Die in een roze slipje en strik om zn hoofd én een gevuld condoom z'n roes ligt uit te slapen?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef _Boo_ het volgende:
Ze gaat zo met die kinderen bij Huub kijken![]()
"Kijk kiendjes..dit hebben Brain en ik gedaan"quote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef _Boo_ het volgende:
Ze gaat zo met die kinderen bij Huub kijken![]()
Ja ik bedacht me net ook al, ze praat elke avond tegen ze, daardoor voelt het vast alsof ze erg dichtbij zijn dus is het weerzien nu ook eigenlijk niets bijzonders.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef Maanvis het volgende:
Ik snap niet dat jullie zo verontwaardigd zijn dat Natasia haar kinderen geen aandacht geeft. Als je het interview met die zussen hebt gelezen had je toch al geweten dat ze juist in de kooi zit omdat ze de verzorging van haar kinderen psychisch niet meer aan kon? En zo te zien is ze nog lang niet klaar om terug te gaan naar dat enge kroost.
Ooooooh, dag lieve moppies van me! Dikke kus!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik vind die kids scheetjes en die moeder had dan beter naar een PZZ kunnen gaan voor echte hulp.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef Maanvis het volgende:
Ik snap niet dat jullie zo verontwaardigd zijn dat Natasia haar kinderen geen aandacht geeft. Als je het interview met die zussen hebt gelezen had je toch al geweten dat ze juist in de kooi zit omdat ze de verzorging van haar kinderen psychisch niet meer aan kon? En zo te zien is ze nog lang niet klaar om terug te gaan naar dat enge kroost.
Ik heb het geluid al tijden uit.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:35 schreef Kaleddis het volgende:
Echt, wat een walgelijke vertoningHet is nog erger dan ik me had voorgesteld. Ik had in ieder geval gedacht dat ze blij was om de kinderen te zien en er een hoop aandacht aan besteedde, maar helaas, niets is minder waar (ja, nu ze de cadeautjes krijgt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Wat kregen ze net dan? Die kinderen mochten het niet zien.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:37 schreef crohntje het volgende:
JezusEric gaat die penis toch niet geven waar die kinderen bij zijn?
![]()
Die zijn een lul van een moeder toch wel gewend.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:37 schreef crohntje het volgende:
JezusEric gaat die penis toch niet geven waar die kinderen bij zijn?
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het geluid al tijden uit.
Ik krijg zin om met een end hout op die zeug in te rossen totdat er nooit meer geluid uit komt, en dat is zonde van deze verder zo lekker voortkabbelende zondagmiddag.
Wat is er precies ook alweer respectloos?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb altijd respect voor jullie gehad. Maar wat jullie nu doen is respectloos
Omdat het gewoon zielig is dat ze er allebei uitzien alsof ze op het punt staan om in janken uit te barsten.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef Maanvis het volgende:
Ze zei toch mama gaat snel naar huis komen?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
Mamma gaat heel snel een huis kopen???????????????????Waarvan dan?
Ons paranoïa noemen misschien?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wat is er precies ook alweer respectloos?
Lees even wat Cossen terugquote:Op zondag 25 februari 2007 15:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, ze wil toch alleen maar goed nieuws! Dit wil ze dus gewoon niet horenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:40 schreef crohntje het volgende:
Treurigdat meisje klaagt dat ze over de kooi wordt aangesproken en ze lult er zo over heen
![]()
Ik hoorde het ja. De kinderen krijgen niet eens de mogelijkheid om hun verhaal te doen. Dat is echt om te janken.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:41 schreef jacqjacq het volgende:
nou dat was dan het intieme moment van natasia met de kindjes:
dochter zegt iets over dat kinderen op school haar pesten.
natasia: nou dan moet je het tegen oom wilgo zeggen, vinden jullie het niet leuk met oom wilgo ?
kindjes: mmjem
natasia: mama gaat heel erg haar best doen en snel thuis komen
en nu gaan we het huis bekijken
en mama heeft een fax gestuurd voor een gratis toerek
ik ik ik ik ik ....ik.ik ik. ik
Je bedoelt dat ik weer alle verwensingen, scheldwoorden (ik heb weer een paar nieuwe geleerd) en doodsbedreigingen aan ons adres moet oprakelen? qua respectloos? Ja, graag Ole Olequote:
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 25 februari 2007 15:41 schreef Darklight het volgende:
nooit zie je de redactie, en opeens verschijnen ze weer om de boel te ontkennen
Het is wel opvallend
Het is echt een gekkenhuis daaro, huub ligt gewoon dood op het bed, en iedereen loopt als in een dierentuin hem aan te gapen.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:42 schreef partyyboyy het volgende:
LOL DIE HUUB IS ECHT IN COMA HOOR! DIT IS ZEKER NIET ALLEEN VAN DE ALCOHOL!
Hoop dat ze die krijgt, en tegen een boom parkeertquote:Op zondag 25 februari 2007 15:41 schreef F04 het volgende:
Natasia gaat maandag weer Tony Kijzers bellen.
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:43 schreef havefun het volgende:
[..]
Het is echt een gekkenhuis daaro, huub ligt gewoon dood op het bed, en iedereen loopt als in een dierentuin hem aan te gapen.
willen jullie AUB niet alle streamers over 1 kam scheren ?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik weer alle verwensingen, scheldwoorden (ik heb weer een paar nieuwe geleerd) en doodsbedreigingen aan ons adres moet oprakelen? qua respectloos? Ja, graag Ole Ole![]()
natasia heeft ht altijd maar over respect, maar dit leuke uitlachen van huub is behoorlijk respectloosquote:Op zondag 25 februari 2007 15:42 schreef partyyboyy het volgende:
LOL DIE HUUB IS ECHT IN COMA HOOR! DIT IS ZEKER NIET ALLEEN VAN DE ALCOHOL!
Er wordt gedoeld op het drogeren.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
het is idd diep triestquote:Op zondag 25 februari 2007 15:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja. De kinderen krijgen niet eens de mogelijkheid om hun verhaal te doen. Dat is echt om te janken.
Echt hoor, ik zal wel zo reageren omdat ik zelf een prutmoeder ben, maar (*&(*^(*&^*&%^*&% wat een ellende ditquote:Op zondag 25 februari 2007 15:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze durven niet tegen haar te zeggen dat ze willen dat ze mee naar huis komt.
En indirecte hints wuift ze snel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |