Sorry, maar jullie hebben er vaker naast gezeten.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Het moet nou niet veel gekker worden met die paranoia op de forums.
ER IS NIETS IN DRANKJES GEDAAN!!!![]()
Prima dat dit de verklaring naar buiten is, begrijpelijk ook daar de medicatie via achter het huis in is gekomen, hoop echter wel dat jullie Huub goed in de gaten houden.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wat is er prijzig aan een 9 jaar oude Alfa??quote:Op zondag 25 februari 2007 15:25 schreef de_kolonel het volgende:
Weet ik, maar wel prijzig. Waar betaald een puper als wilgo dat van?
stel je er niet teveel van voorquote:Op zondag 25 februari 2007 15:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
He, leuk dat jullie er ook weer zijn![]()
Iemand misschien hier die het terug kan halen?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
hier nog iemand dit dit gehoord heeft
PRIET zei om 15:04 op 25 FEBRUARI 2007
ik zelf net gezien en gehoort dat natas dat tegen brain boven aan de trap gezegt heeft!! ::wat goed dat wij hem(huub)dat gegeven hebben
Had ze toch opdracht voor gegeven, ze wilde een horloge.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef My_ het volgende:
Tering, ook nog een horloge voor het varken..
WB anywayquote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
stel je er niet teveel van voor
Ach post gewoon een beetje gezellig mee en verantwoorden hoeft niet, gewoon meeposten als user is ook gezelligquote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Niet zo knorrig doen, tis immers feest!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Is inesteld op 7 maanden en loopt terugquote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef My_ het volgende:
Tering, ook nog een horloge voor het varken..
Deden we toch al nooit.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Maar ik meen het wel, ik vind het leuk om jullie invalshoek te lezen.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zou me nkis verbazen als die keuters gewoon uit de locale dierentuin gehaald hebben.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:32 schreef My_ het volgende:
Is ze eigenlijk wel moeder van die kinderen?! Is het niet gewoon allemaal nep en in scène gezet enzow?!
Maakt niet uit, toch fijn dat jullie weer reageren!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
IkWeetNiets is toch aanwezig?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:28 schreef Ashrak het volgende:
[..]
HidiHo kun jij hiervan een filmpje op inet zetten.
Ik vind dit echt niet kunnen.
R&P is that way, babe!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Heb altijd respect voor jullie gehad. Maar wat jullie nu doen is respectloosquote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
eiceldonatiequote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef blomst het volgende:
Natas heeft mooie kindjes.dat dat mogelijk is.
Nee nog nietquote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef Judah het volgende:
Is de chocopenis al aangereikt?
Niet zo gek als je alleen jezelf het liefst hoort praten krijsenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef Brici het volgende:
Jairo wil steeds wat zeggen maar dat mens luistert niet eens
Dat ze niet in haar kinderen geïnteresseerd is, bewijst ze toch al vijf maanden?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Natasia er wel mooi uitzien, maar ik vind het walgelijk hoe ze meer in wilgo en dat wijf is geinteresseerd dan in haar kinderen.
Die in een roze slipje en strik om zn hoofd én een gevuld condoom z'n roes ligt uit te slapen?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef _Boo_ het volgende:
Ze gaat zo met die kinderen bij Huub kijken![]()
"Kijk kiendjes..dit hebben Brain en ik gedaan"quote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef _Boo_ het volgende:
Ze gaat zo met die kinderen bij Huub kijken![]()
Ja ik bedacht me net ook al, ze praat elke avond tegen ze, daardoor voelt het vast alsof ze erg dichtbij zijn dus is het weerzien nu ook eigenlijk niets bijzonders.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef Maanvis het volgende:
Ik snap niet dat jullie zo verontwaardigd zijn dat Natasia haar kinderen geen aandacht geeft. Als je het interview met die zussen hebt gelezen had je toch al geweten dat ze juist in de kooi zit omdat ze de verzorging van haar kinderen psychisch niet meer aan kon? En zo te zien is ze nog lang niet klaar om terug te gaan naar dat enge kroost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |