Ja maar wel als de kindjes in de auto richting huis zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:26 schreef F04 het volgende:
Muziek: Ik wil je! Jah ik wel je!
Idd, jammer dat Huub niet wakker wil worden.
Het word tijd dat iemand het feest verzeikt.
HidiHo kun jij hiervan een filmpje op inet zetten.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:26 schreef itsme het volgende:
zo was dus brain die denkt dat wij huub nog niet gezien hebben idootHEYYY DIVA ZEGT ZACHT TEGEN BRIAN MAAR GOED DAT JIJ HEM ...GEGEVEN HEBT HE!!!
iemand hoorde dit op de streams
En al dan niet schoppen hadden jullie ook zo snel gezien?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Het moet nou niet veel gekker worden met die paranoia op de forums. Misschien ligt het aan het feit dat Huub veel, snel en een hoop door elkaar gedronken heeft?
ER IS NIETS IN DRANKJES GEDAAN!!!![]()
houden jullie het iig wel even in de gaten, ook al horen jullie het misschien niet graag, maar brian is een rat en een gevaarlijke ook nog.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Het moet nou niet veel gekker worden met die paranoia op de forums.
Hoho...even kalm anquote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen kinderen maar vind het wel betreurenswaardig, ik zou die kinderen een dikke knuffel willen geven en nooit meer willen loslaten als ik in natas haar schoenen stond. Op z'n minst meteen een hele dikke knuffel!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:23 schreef jacqjacq het volgende:
H
[..]
ja dat viel mij, als moeder van 2 kinderen, meteen ook al op.
snap het echt niet, alhoewel, het is HAAR feestje en ZIJ staat in het middelpunt.
ze praat ook op een heel lullige toon tegen die kinderen, alsof het een stelletje kleuters zijn
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:26 schreef itsme het volgende:
zo was dus brain die denkt dat wij huub nog niet gezien hebben idootHEYYY DIVA ZEGT ZACHT TEGEN BRIAN MAAR GOED DAT JIJ HEM ...GEGEVEN HEBT HE!!!
iemand hoorde dit op de streams
Foraquote:Het moet nou niet veel gekker worden met die paranoia op de forums.
He, leuk dat jullie er ook weer zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik geloof je hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
De Febo in da housequote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
thanks voor de opheldering DGK, tsja jullie weten wel hoe het gaat he op forumsquote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
He, leuk dat jullie er ook weer zijn![]()
Goed idee....ga ik straks ff halenquote:
Gaan jullie Natasia eens verwennen!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |