Ik vind Wilgo zo op het oog niet de man die het aan z'n reet zal roesten.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian zonet tegen Wilgo: Samen staan we sterk, we gaan dit winnen
Weet ik, maar wel prijzig. Waar betaald een puper als wilgo dat van?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:21 schreef avonne het volgende:
[..]
die had hij al, hoor, en tis ook al een oudere auto
Niet alleen yairo, wilgo ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:25 schreef Kinga het volgende:
yairo staat er wat verloren bij
iddquote:Op zondag 25 februari 2007 15:25 schreef Marrije het volgende:
Natasja is alleen maar geinteresseerd in die vrouw.
Ik krijg nu toch wel een gevoel alsof ze haar kinderen en wilgo recent nog gezien heeft, ze kijkt amper naar ze om.
Gewoon in hun cos.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:24 schreef itsme het volgende:
waar op vol stat dat rooie.
heb je een linkje?
Het moet nou niet veel gekker worden met die paranoia op de forums.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je een pil door iemands alcohol gooit. Als ie dat werkelijk gedaan heeft, dan heeft DGK toch echt een probleem want daar kan je niet zomaar mee weg komen...
Hebben we dit nu niet al 300 keer besproken?...quote:
Precies, zo doet ze, ze ziet ze volgens mij regelmatig.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:25 schreef Marrije het volgende:
Natasja is alleen maar geinteresseerd in die vrouw.
Ik krijg nu toch wel een gevoel alsof ze haar kinderen en wilgo recent nog gezien heeft, ze kijkt amper naar ze om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |