Lowlifes dus?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ze ondanks alle fame and fortune toch altijd "zo gewoon" zijn gebleven![]()
Boeiend, daar ben je hollander voor toch....quote:Op zondag 25 februari 2007 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet als je een feestje hebt en er is catering die je daar voor betaald
En dan moeten ze nog netjes aan tafel zitten ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:13 schreef itsme het volgende:
jippie de kinderen mogen even 1 uurtje bij mamma zijn.![]()
pols???quote:Op zondag 25 februari 2007 15:13 schreef de_kolonel het volgende:
Wilgo is in aantocht. Let allemaal ff goed op zijn auto en zijn pols............
ja nu zal hem wel door achter ingefluisterd worden al de gouden kettingen af te doen.quote:
Ik ben bang dat dat niet meer gaat lukkenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:15 schreef RTM1988 het volgende:
maak huub wakker!!!
Ik hoop hetquote:Op zondag 25 februari 2007 15:12 schreef Dlocks het volgende:
Ik denk dat Wilgo en Natasia binnen 5 minuten ruzie hebben.
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:15 schreef rooie3 het volgende:
Lekker slim ook om Huub zo aan te kleden.
hij loopt dan gewoon de kamer zo in.
Mensen die zich te goed voelen voor dat soort kleinigheden zijn overigens vaak de echte paupers....quote:Op zondag 25 februari 2007 15:14 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Boeiend, daar ben je hollander voor toch....
doe ik ook, maar ik noem het gewoon een beetje kloojen met fotoshop, maar ik mag mezelf dus designer noemen? zo, leuk, ik heb er ook meteen weer een beroep erbij dankzij brian!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:15 schreef jakees het volgende:
dESIGNING HAHA MET FOTOSHOP.... HIJ ISPARA
ik weet het bijna wel zeker...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |