Sorry, maar jullie hebben er vaker naast gezeten.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Het moet nou niet veel gekker worden met die paranoia op de forums.
ER IS NIETS IN DRANKJES GEDAAN!!!![]()
Prima dat dit de verklaring naar buiten is, begrijpelijk ook daar de medicatie via achter het huis in is gekomen, hoop echter wel dat jullie Huub goed in de gaten houden.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wat is er prijzig aan een 9 jaar oude Alfa??quote:Op zondag 25 februari 2007 15:25 schreef de_kolonel het volgende:
Weet ik, maar wel prijzig. Waar betaald een puper als wilgo dat van?
stel je er niet teveel van voorquote:Op zondag 25 februari 2007 15:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
He, leuk dat jullie er ook weer zijn![]()
Iemand misschien hier die het terug kan halen?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
hier nog iemand dit dit gehoord heeft
PRIET zei om 15:04 op 25 FEBRUARI 2007
ik zelf net gezien en gehoort dat natas dat tegen brain boven aan de trap gezegt heeft!! ::wat goed dat wij hem(huub)dat gegeven hebben
Had ze toch opdracht voor gegeven, ze wilde een horloge.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef My_ het volgende:
Tering, ook nog een horloge voor het varken..
WB anywayquote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
stel je er niet teveel van voor
Ach post gewoon een beetje gezellig mee en verantwoorden hoeft niet, gewoon meeposten als user is ook gezelligquote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Niet zo knorrig doen, tis immers feest!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Is inesteld op 7 maanden en loopt terugquote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef My_ het volgende:
Tering, ook nog een horloge voor het varken..
Deden we toch al nooit.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Maar ik meen het wel, ik vind het leuk om jullie invalshoek te lezen.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zou me nkis verbazen als die keuters gewoon uit de locale dierentuin gehaald hebben.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:32 schreef My_ het volgende:
Is ze eigenlijk wel moeder van die kinderen?! Is het niet gewoon allemaal nep en in scène gezet enzow?!
Maakt niet uit, toch fijn dat jullie weer reageren!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
IkWeetNiets is toch aanwezig?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:28 schreef Ashrak het volgende:
[..]
HidiHo kun jij hiervan een filmpje op inet zetten.
Ik vind dit echt niet kunnen.
R&P is that way, babe!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Heb altijd respect voor jullie gehad. Maar wat jullie nu doen is respectloosquote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
eiceldonatiequote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef blomst het volgende:
Natas heeft mooie kindjes.dat dat mogelijk is.
Nee nog nietquote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef Judah het volgende:
Is de chocopenis al aangereikt?
Niet zo gek als je alleen jezelf het liefst hoort praten krijsenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef Brici het volgende:
Jairo wil steeds wat zeggen maar dat mens luistert niet eens
Dat ze niet in haar kinderen geïnteresseerd is, bewijst ze toch al vijf maanden?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Natasia er wel mooi uitzien, maar ik vind het walgelijk hoe ze meer in wilgo en dat wijf is geinteresseerd dan in haar kinderen.
Die in een roze slipje en strik om zn hoofd én een gevuld condoom z'n roes ligt uit te slapen?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef _Boo_ het volgende:
Ze gaat zo met die kinderen bij Huub kijken![]()
"Kijk kiendjes..dit hebben Brain en ik gedaan"quote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef _Boo_ het volgende:
Ze gaat zo met die kinderen bij Huub kijken![]()
Ja ik bedacht me net ook al, ze praat elke avond tegen ze, daardoor voelt het vast alsof ze erg dichtbij zijn dus is het weerzien nu ook eigenlijk niets bijzonders.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef Maanvis het volgende:
Ik snap niet dat jullie zo verontwaardigd zijn dat Natasia haar kinderen geen aandacht geeft. Als je het interview met die zussen hebt gelezen had je toch al geweten dat ze juist in de kooi zit omdat ze de verzorging van haar kinderen psychisch niet meer aan kon? En zo te zien is ze nog lang niet klaar om terug te gaan naar dat enge kroost.
Ooooooh, dag lieve moppies van me! Dikke kus!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik vind die kids scheetjes en die moeder had dan beter naar een PZZ kunnen gaan voor echte hulp.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef Maanvis het volgende:
Ik snap niet dat jullie zo verontwaardigd zijn dat Natasia haar kinderen geen aandacht geeft. Als je het interview met die zussen hebt gelezen had je toch al geweten dat ze juist in de kooi zit omdat ze de verzorging van haar kinderen psychisch niet meer aan kon? En zo te zien is ze nog lang niet klaar om terug te gaan naar dat enge kroost.
Ik heb het geluid al tijden uit.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:35 schreef Kaleddis het volgende:
Echt, wat een walgelijke vertoningHet is nog erger dan ik me had voorgesteld. Ik had in ieder geval gedacht dat ze blij was om de kinderen te zien en er een hoop aandacht aan besteedde, maar helaas, niets is minder waar (ja, nu ze de cadeautjes krijgt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Wat kregen ze net dan? Die kinderen mochten het niet zien.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:37 schreef crohntje het volgende:
JezusEric gaat die penis toch niet geven waar die kinderen bij zijn?
![]()
Die zijn een lul van een moeder toch wel gewend.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:37 schreef crohntje het volgende:
JezusEric gaat die penis toch niet geven waar die kinderen bij zijn?
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het geluid al tijden uit.
Ik krijg zin om met een end hout op die zeug in te rossen totdat er nooit meer geluid uit komt, en dat is zonde van deze verder zo lekker voortkabbelende zondagmiddag.
Wat is er precies ook alweer respectloos?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb altijd respect voor jullie gehad. Maar wat jullie nu doen is respectloos
Omdat het gewoon zielig is dat ze er allebei uitzien alsof ze op het punt staan om in janken uit te barsten.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef Maanvis het volgende:
Ze zei toch mama gaat snel naar huis komen?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
Mamma gaat heel snel een huis kopen???????????????????Waarvan dan?
Ons paranoïa noemen misschien?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wat is er precies ook alweer respectloos?
Lees even wat Cossen terugquote:Op zondag 25 februari 2007 15:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, ze wil toch alleen maar goed nieuws! Dit wil ze dus gewoon niet horenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:40 schreef crohntje het volgende:
Treurigdat meisje klaagt dat ze over de kooi wordt aangesproken en ze lult er zo over heen
![]()
Ik hoorde het ja. De kinderen krijgen niet eens de mogelijkheid om hun verhaal te doen. Dat is echt om te janken.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:41 schreef jacqjacq het volgende:
nou dat was dan het intieme moment van natasia met de kindjes:
dochter zegt iets over dat kinderen op school haar pesten.
natasia: nou dan moet je het tegen oom wilgo zeggen, vinden jullie het niet leuk met oom wilgo ?
kindjes: mmjem
natasia: mama gaat heel erg haar best doen en snel thuis komen
en nu gaan we het huis bekijken
en mama heeft een fax gestuurd voor een gratis toerek
ik ik ik ik ik ....ik.ik ik. ik
Je bedoelt dat ik weer alle verwensingen, scheldwoorden (ik heb weer een paar nieuwe geleerd) en doodsbedreigingen aan ons adres moet oprakelen? qua respectloos? Ja, graag Ole Olequote:
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 25 februari 2007 15:41 schreef Darklight het volgende:
nooit zie je de redactie, en opeens verschijnen ze weer om de boel te ontkennen
Het is wel opvallend
Het is echt een gekkenhuis daaro, huub ligt gewoon dood op het bed, en iedereen loopt als in een dierentuin hem aan te gapen.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:42 schreef partyyboyy het volgende:
LOL DIE HUUB IS ECHT IN COMA HOOR! DIT IS ZEKER NIET ALLEEN VAN DE ALCOHOL!
Hoop dat ze die krijgt, en tegen een boom parkeertquote:Op zondag 25 februari 2007 15:41 schreef F04 het volgende:
Natasia gaat maandag weer Tony Kijzers bellen.
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:43 schreef havefun het volgende:
[..]
Het is echt een gekkenhuis daaro, huub ligt gewoon dood op het bed, en iedereen loopt als in een dierentuin hem aan te gapen.
willen jullie AUB niet alle streamers over 1 kam scheren ?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik weer alle verwensingen, scheldwoorden (ik heb weer een paar nieuwe geleerd) en doodsbedreigingen aan ons adres moet oprakelen? qua respectloos? Ja, graag Ole Ole![]()
natasia heeft ht altijd maar over respect, maar dit leuke uitlachen van huub is behoorlijk respectloosquote:Op zondag 25 februari 2007 15:42 schreef partyyboyy het volgende:
LOL DIE HUUB IS ECHT IN COMA HOOR! DIT IS ZEKER NIET ALLEEN VAN DE ALCOHOL!
Er wordt gedoeld op het drogeren.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |