Wees eens een keer realistisch. Het is duidelijk op de tv te zien manquote:Op zondag 25 februari 2007 14:07 schreef leolinedance het volgende:
Tuurlijk, het is weer de scheids![]()
![]()
Wat kneuzig zeg, ALTIJD de scheids de schuld geven. Sorry hoor, maar die goal hing gewoon in de lucht![]()
nou niet echtquote:Op zondag 25 februari 2007 14:10 schreef Merkie het volgende:
Slaat natuurlijk nergens op dat die 1-1 niet afgekeurd wordt. Maar goed, leuk is het wel.
maar niet met gestrekt beenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:10 schreef DenniZZ het volgende:
Niks aan de hand is buiten het keepergebied dus hij mag aangevallen worden!
whehehhehequote:Op zondag 25 februari 2007 14:10 schreef DenniZZ het volgende:
Ik begin me stierlijk aan je te ergeren, zit je hier voor het vermaak of voor de goede discussies?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
knip
Ja daag ben je blind ofzo...hij trapt hem gewoon vol in zijn maagquote:Op zondag 25 februari 2007 14:10 schreef DenniZZ het volgende:
idd.. gestrekt been in z'n maagquote:Op zondag 25 februari 2007 14:09 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wees eens een keer realistisch. Het is duidelijk op de tv te zien man
wat ik dus bedoel in mijn opwinding:quote:
Precies, was er niets aan de hand.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:11 schreef Mr.Mills het volgende:
Als Babel gvd gescoord had.
ga jij die kakkerlakken maar eens aanmoedigenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
kijken hoeveel er nog afgaan met rood aan de joodse kant.
Ga jij je lekker afvragen of je een honkbal knuppel in je auto mag leggen.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
kijken hoeveel er nog afgaan met rood aan de joodse kant.
Hij verliest ze best vaak, maar om dat nou op deze charge te betrekken...quote:Op zondag 25 februari 2007 14:10 schreef Eilanden het volgende:
Maar Stekelenburg mag ook wel meer als een kerel in het doel staan .. het is echt opvallend hoe vaak hij lijf-aan-lijf-duels verliest
Zo'n sliding is ten alle tijde een gele kaartquote:Op zondag 25 februari 2007 14:10 schreef DenniZZ het volgende:
Jammer dat Opdam niet meedoet...quote:Op zondag 25 februari 2007 14:12 schreef jna het volgende:
Zal je zien dat az nog 2-1 maakt
Was meer in het algemeen bedoeldquote:Op zondag 25 februari 2007 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij verliest ze best vaak, maar om dat nou op deze charge te betrekken...
Ja, die krijgen zo het kampioenschap wel erg makkelijk toegeworpenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef Tim86 het volgende:
En maar lachen in Eindhoven..
Denk eens aan je taalgebruik!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:11 schreef kreischer2000 het volgende:
Wegereef
Ongelofelijk. Als ik een Ajax-speler was zou ik de keeper van AZ knock-out slaan en vervolgens de bal in het doel schieten. Zie niet in waarom dat niet zou mogen als die 1-1 wel mag.quote:
Dat was hij voor de wedstrijd alquote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef jna het volgende:
Die scheids is het nu helemaal kwijt
Waarom neem ik mensen die Westlife fan zijn niet serieus?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef Westlife-fan het volgende:
AZ mag van mij komende weken ALLES verspelen, KUT ploeg. Gadverdamme...
ik ookquote:Op zondag 25 februari 2007 14:14 schreef N.i.c.k het volgende:
nu al benieuwd naar de zienswijze van Van Gaal
AZ alvast de spits van Newcastle overgenomen als voorzorgsmaatregel?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:09 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
1 - 1
64' Perez
80' Martins
[afbeelding]
Pas op, je brengt 'm nog op een idee.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:14 schreef Mr.Mills het volgende:
Ja, laten we heel Ajax geel geven.
"WE gaan snelheid maken met leonardo"quote:Op zondag 25 februari 2007 14:14 schreef ScottTracy het volgende:
De emotie van Van Gelder is wel mooi om te horen
nee hij mag AANGERAAKT worden..dit is gewoon belachelijkquote:Op zondag 25 februari 2007 14:10 schreef DenniZZ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef Westlife-fan het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:15 schreef Urquhart het volgende:
Wegereef, Wegereef, Wegereef....waar ben je bezig.
Radio 1 beticht hem van partijdigheid
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:14 schreef BB-King het volgende:
Waarom neem ik mensen die Westlife fan zijn niet serieus?![]()
ze hebben lichtelijk gelijkquote:Op zondag 25 februari 2007 14:15 schreef Fetai het volgende:
Wat zijn die commentatoren toch een rot neuzen![]()
gelukkig, ik dacht al effe dat ik de enige was.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:15 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij speelde Babel gewoon de bal bij die gele kaart
AZ kan er niets aan doen... De scheids aan de andere kant alles.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef Westlife-fan het volgende:
3 punten voor AZ dusquote:
wel ff wachten tot ie uit het 5meter gebied is dan mag het volgens de aztersquote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Als ik een Ajax-speler was zou ik de keeper van AZ knock-out slaan en vervolgens de bal in het doel schieten. Zie niet in waarom dat niet zou mogen als die 1-1 wel mag.
Professor Schwalbequote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef Mr.Mills het volgende:
Volgens mij was Wegereef in een vorig leven Duits leraar
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef Mr.Mills het volgende:
Volgens mij was Wegereef in een vorig leven Duits leraar
Vnd je het gek met zo'n kneus als v Gelder. Hij mmoet bijna jankenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:15 schreef Urquhart het volgende:
Wegereef, Wegereef, Wegereef....waar ben je bezig.
Radio 1 beticht hem van partijdigheid
Dat kan dan wel zo zijn, ik volg de wedstrijd ook niet zelf, maar een beetje neutraliteit vind ik toch ook wel prettig als ik naar dat geblaat luisterquote:
FRISIAquote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef borisz het volgende:
misschien moet Jan W even langs zijn sponsor
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:15 schreef Roycoooooo het volgende:
En die lampjes maar lachen daar in eindhoven![]()
Het is toch nog niet beslist denk ik hoor... PSV is ook niet meer onaantastbaarquote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef Damzkieee het volgende:
PSV kampioen, gefeliciteerd. Jammer van dat kutvoetbal dat ze spelen maar goed.
Dit lijkt me toch een duidelijke zaak?????quote:Op zondag 25 februari 2007 14:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Of ajax nou wint/verliest of gelijk speelt het ligt altijd aan de scheids.
Inderdaad. Hoe bevalt het nou om raketgeleerde te zijn?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Of ajax nou wint/verliest of gelijk speelt het ligt altijd aan de scheids.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:17 schreef The_Coach het volgende:
PSV betaalt de KNVB blijkmaar het meeste.
Wat is het toch een held hequote:Op zondag 25 februari 2007 14:17 schreef BB-King het volgende:
Charisteas is trouwens echt de goalgetter van Feyenoord aan het worden.
Zo'n goed seizoen heeft ie nog nooit eerder meegemaakt.![]()
Precies, dat ziet elke niet-Ajacied ook wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch een duidelijke zaak?????
Na de winst van gisteren (hoe sneaky dan ook) en dit gelijkspel zit het wel goed. Zowel Ajax als AZ gaat het echt niet meer inhalen, dan had je hier moeten winnen.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is toch nog niet beslist denk ik hoor... PSV is ook niet meer onaantastbaar
Specsavers tochquote:
Je kan zeggen wat je wilt maar dit is echt schandalig jij weet ook wel dat een AZ nooit kampioen wordt.quote:
daaromquote:Op zondag 25 februari 2007 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Precies, dat ziet elke niet-Ajacied ook wel.
ik denk dat specsaver wegereef moet gaan sponsorenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:19 schreef Houniet het volgende:
Specsaver wel, maar FRISIA kan meer betalen he
hahaquote:Op zondag 25 februari 2007 14:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
hahaah mooi gegooid
niet beledigen he, het zijn internet live supportersquote:Op zondag 25 februari 2007 14:19 schreef Gizmo112 het volgende:
teletekstsupporters
Ajax ook niet zolang PSV blijft meedoen.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:19 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt maar dit is echt schandalig jij weet ook wel dat een AZ nooit kampioen wordt.
Beetje laat.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:20 schreef Corelli het volgende:
waar kan ik die livestream zien?
jaquote:Op zondag 25 februari 2007 14:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Qua wedstrijdbeeld is 1-1 prima. En oke, hij kwam gestrekt erin maar die keep ging er ook weer overheen hoor.
Op Internetquote:Op zondag 25 februari 2007 14:20 schreef Corelli het volgende:
Vraagtie in de laatste minuutquote:Op zondag 25 februari 2007 14:20 schreef Corelli het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Niet beledigen he, het zijn internet live supporters.![]()
whehehehequote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef Damzkieee het volgende:
PSV kampioen, gefeliciteerd. Jammer van dat kutvoetbal dat ze spelen maar goed.
Nadat ie al gewisseld is, knap.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:21 schreef Bos81 het volgende:
Afgelopen.
Het resultaat op zich is niet gunstig, maar natuurlijk is het wel belachelijk hoe dit tot stand is gekomen.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:22 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]
"Het kostte me wat centen, maar dan heb je ook wat"
jij ligt je kamaraden op met je zwarte kaartenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
niet beledigen he, het zijn internet live supporters![]()
Heeft ie het nu over AZ of 'zijn club' ?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:23 schreef Westlife-fan het volgende:
Van Gaal: Beste ploeg wint helaas niet altijd. *kots kots*
Wat de neuk, heeft ie dat echt gezegd????quote:Op zondag 25 februari 2007 14:23 schreef Westlife-fan het volgende:
Van Gaal: Beste ploeg wint helaas niet altijd. *kots kots*
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:23 schreef Westlife-fan het volgende:
Van Gaal: Beste ploeg wint helaas niet altijd.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij ligt je kamaraden op met je zwarte kaarten
Je moeder.quote:
Nee, maar hem kennende weet je toch dat ie dat straks gaat zeggen!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:24 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Wat de neuk, heeft ie dat echt gezegd????
Tuurlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 14:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dankjewel, HOERE scheids, dankzij jouw titel aspiraties nu helemaal weg.
Is niet te hopen voor 'm.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:25 schreef Westlife-fan het volgende:
[..]
Nee, maar hem kennende weet je toch dat ie dat straks gaat zeggen!![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:25 schreef Westlife-fan het volgende:
[..]
Nee, maar hem kennende weet je toch dat ie dat straks gaat zeggen!![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tuurlijkde scheids is verantwoordelijk voor het HELE seizoen
![]()
Scheidsrechters opleiding?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:26 schreef twi het volgende:
Wegereef heeft vandaag maar weer eens aangetoond waarom zoveel mensen hem bepaalde enge ziektes toewensen. Niet ik hoor, ik wens 'm heel wat anders toe.
Voor welke club ben jij eigenlijk als ik vragen mag?quote:
iddquote:
Dan heb je denk ik een andere wedstrijd gezien...quote:Op zondag 25 februari 2007 14:27 schreef JoleX het volgende:
lucky Ajax, az speelde ajax helemaal dol, en komt op achterstand via een counter, gelukkig nog de 1-1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |