HOE triestquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:58 schreef wonko het volgende:
Leg dan gewoon van die ijzeren staven in je auto...je weet toch..die dingen waar je boekenkasten enzo mee kan bouwen....met van die gleuvies....sla je veel harder mee en elke doe het zelver verkoopt die meuk...moeilijk aan te merken als wapen.
Die 6D is inderdaad wat te grootquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:41 schreef n00cL30n het volgende:
Tegenwoordig heb ik gewoon mijn 5 cel maglite onder mijn stoel.
En waarom heb je dat bij je eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:41 schreef n00cL30n het volgende:
Ik heb er nooit problemen mee gehad, maar dat was meer omdat ik er ook altijd een sporttas bij had met handschoen en bal bij had.
Tegenwoordig heb ik gewoon mijn 5 cel maglite onder mijn stoel.
Yep...zie je maar weer hoe stomzinnig de wet is....af en toe.quote:
De boete daarop is ook uberziek.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:05 schreef _GdR_ het volgende:
ik heb een tazer in mn dashboard kassie liggen.
ding is echt uber ziek. 80 euro in duitsland.
[afbeelding]
100.000 volt ofzo. gaat door leer heen etc. nog nooit hoeven te gebruiken. maar goed gek is t wel
Je wilt even onder de motorkap kijken in het donker? De rubberen grip is zodat ik geen koude klauwen krijgquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:07 schreef j0rrit het volgende:
[..]
En waarom heb je dat bij je eigenlijk?
Jups.. is niet meer handzaam.quote:
Bijl.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:44 schreef Gurb het volgende:
Neem gewoon een steel van een bijl / schop oid. Je zegt gewoon dat je bij het tuincentrum een nieuwe hebt gekocht omdat de andere gebroken is
Wat doe je in dit topic... eigenlijk....?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:07 schreef j0rrit het volgende:
[..]
En waarom heb je dat bij je eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |