Ga jij je lekker afvragen of je een honkbal knuppel in je auto mag leggen.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
kijken hoeveel er nog afgaan met rood aan de joodse kant.
Hij verliest ze best vaak, maar om dat nou op deze charge te betrekken...quote:Op zondag 25 februari 2007 14:10 schreef Eilanden het volgende:
Maar Stekelenburg mag ook wel meer als een kerel in het doel staan .. het is echt opvallend hoe vaak hij lijf-aan-lijf-duels verliest
Zo'n sliding is ten alle tijde een gele kaartquote:Op zondag 25 februari 2007 14:10 schreef DenniZZ het volgende:
Niks aan de hand is buiten het keepergebied dus hij mag aangevallen worden!
Jammer dat Opdam niet meedoet...quote:Op zondag 25 februari 2007 14:12 schreef jna het volgende:
Zal je zien dat az nog 2-1 maakt
Was meer in het algemeen bedoeldquote:Op zondag 25 februari 2007 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij verliest ze best vaak, maar om dat nou op deze charge te betrekken...
Ja, die krijgen zo het kampioenschap wel erg makkelijk toegeworpenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef Tim86 het volgende:
En maar lachen in Eindhoven..
Denk eens aan je taalgebruik!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:11 schreef kreischer2000 het volgende:
Wegereef
Ongelofelijk. Als ik een Ajax-speler was zou ik de keeper van AZ knock-out slaan en vervolgens de bal in het doel schieten. Zie niet in waarom dat niet zou mogen als die 1-1 wel mag.quote:
Dat was hij voor de wedstrijd alquote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef jna het volgende:
Die scheids is het nu helemaal kwijt
Waarom neem ik mensen die Westlife fan zijn niet serieus?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef Westlife-fan het volgende:
AZ mag van mij komende weken ALLES verspelen, KUT ploeg. Gadverdamme...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |