ik ookquote:Op zondag 25 februari 2007 14:14 schreef N.i.c.k het volgende:
nu al benieuwd naar de zienswijze van Van Gaal
AZ alvast de spits van Newcastle overgenomen als voorzorgsmaatregel?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:09 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
1 - 1
64' Perez
80' Martins
[afbeelding]
Pas op, je brengt 'm nog op een idee.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:14 schreef Mr.Mills het volgende:
Ja, laten we heel Ajax geel geven.
"WE gaan snelheid maken met leonardo"quote:Op zondag 25 februari 2007 14:14 schreef ScottTracy het volgende:
De emotie van Van Gelder is wel mooi om te horen
nee hij mag AANGERAAKT worden..dit is gewoon belachelijkquote:Op zondag 25 februari 2007 14:10 schreef DenniZZ het volgende:
Niks aan de hand is buiten het keepergebied dus hij mag aangevallen worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef Westlife-fan het volgende:
AZ mag van mij komende weken ALLES verspelen, KUT ploeg. Gadverdamme...
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:15 schreef Urquhart het volgende:
Wegereef, Wegereef, Wegereef....waar ben je bezig.
Radio 1 beticht hem van partijdigheid
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:14 schreef BB-King het volgende:
Waarom neem ik mensen die Westlife fan zijn niet serieus?![]()
ze hebben lichtelijk gelijkquote:Op zondag 25 februari 2007 14:15 schreef Fetai het volgende:
Wat zijn die commentatoren toch een rot neuzen![]()
gelukkig, ik dacht al effe dat ik de enige was.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:15 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij speelde Babel gewoon de bal bij die gele kaart
AZ kan er niets aan doen... De scheids aan de andere kant alles.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef Westlife-fan het volgende:
AZ mag van mij komende weken ALLES verspelen, KUT ploeg. Gadverdamme...
3 punten voor AZ dusquote:
wel ff wachten tot ie uit het 5meter gebied is dan mag het volgens de aztersquote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Als ik een Ajax-speler was zou ik de keeper van AZ knock-out slaan en vervolgens de bal in het doel schieten. Zie niet in waarom dat niet zou mogen als die 1-1 wel mag.
Professor Schwalbequote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef Mr.Mills het volgende:
Volgens mij was Wegereef in een vorig leven Duits leraar
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef Mr.Mills het volgende:
Volgens mij was Wegereef in een vorig leven Duits leraar
Vnd je het gek met zo'n kneus als v Gelder. Hij mmoet bijna jankenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:15 schreef Urquhart het volgende:
Wegereef, Wegereef, Wegereef....waar ben je bezig.
Radio 1 beticht hem van partijdigheid
Dat kan dan wel zo zijn, ik volg de wedstrijd ook niet zelf, maar een beetje neutraliteit vind ik toch ook wel prettig als ik naar dat geblaat luisterquote:
FRISIAquote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef borisz het volgende:
misschien moet Jan W even langs zijn sponsor
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:15 schreef Roycoooooo het volgende:
En die lampjes maar lachen daar in eindhoven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |