Je hoort er lekker niet bijquote:
mag ook 1 meter 99 als je dat leuker vindtquote:Op zondag 25 februari 2007 13:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet ik soms die regel 2 meter lang gaan maken?
Goed gelikt.quote:
Dan ga ik lekker heel hard in een hoekje huilenquote:
Tijd voor pils.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TVP
Agossie, je staat er niet in?quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Agossie, je staat er niet in?.
Dat jij je inlikt bij ons?quote:
Mag 'en Liiszle' erbij?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:01 schreef saaw het volgende:
[..]
fixt
* saaw eet een broodje filetamericain
Beterschapquote:Op zondag 25 februari 2007 14:01 schreef saaw het volgende:
[..]
fixt
* saaw eet een broodje filetamericain
NEE HUILIEquote:
R&P -->quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
PUB SC - Maandag weer naar school
PUB SC - Maandag niet aan het werknaar stage
PUB SC - BierSinas en Tieten
Hou je bek.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
PUB SC - Maandag weer naar school
En dan zeg je wat over een typfoutquote:
ik heb genoeg naamtopics hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 14:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Agossie, je staat er niet in?.
Pwndquote:
hahaha, hoeft niet doquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nou jongens, laten we even opkijken naar Saaw en D_A, zij kunnen de TT veranderen!
quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Pwnd![]()
Ik moet ook weer naar school gaan maar ik denk niet dat ze het goed vinden als ik nu ga instromen ofzo![]()
![]()
Ik nietquote:Op zondag 25 februari 2007 14:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nou jongens, laten we even opkijken naar Saaw en D_A, zij kunnen de TT veranderen!
Waf?quote:
Ik wilde het niet zeggenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
En dan zeg je wat over een typfout?
Heb net 2 dagen geen werk meer mag ikquote:Op zondag 25 februari 2007 14:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]. Je zit de ganse dag thuis nu of zo?
quote:
Ik welquote:
Die zin is grammaticaal geheel correct.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
En dan zeg je wat over een typfout?
Iets met een dquote:Op zondag 25 februari 2007 14:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die zin is grammaticaal geheel correct.
Die is niet nodigquote:
Nee ik was foto's maken nou goedquote:Op zondag 25 februari 2007 14:05 schreef mstr het volgende:
Waar is verregentmeisje gebleven?
Refreshen in het andere topic?
Foto's zien dan.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:07 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Nee ik was foto's maken nou goed, (was aankleden, want moet even eten
)
Maar het staat wel beterquote:
waarom ben je wegquote:Op zondag 25 februari 2007 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb net 2 dagen geen werk meer mag ik![]()
Als ik honger heb eet ik ook wel zonder kleding hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 14:07 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
)
Heel goed zelfsquote:Op zondag 25 februari 2007 14:07 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
)
Jawel, want wat zij zegt is fout. Wat ik zeg niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar het staat wel beter,
Houden, stam = -en = houd
Maar goed geen zin om te mierenneuken Hou mag ook, maar goed dan moet je ook niet over anderen gaan zeiken
Kutuserquote:Op zondag 25 februari 2007 14:08 schreef Blaxje het volgende:
Wat een hielenlikkende pauper TT. Kutmoderators.
Jij hebt ook gelikt om moderator te wordenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:08 schreef Blaxje het volgende:
Wat een hielenlikkende pauper TT. Kutmoderators.
kan je niet naakt eten?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:07 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
)
Jahhh samen met je ouders en je broers (in jouw geval zussen) zekerquote:Op zondag 25 februari 2007 14:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als ik honger heb eet ik ook wel zonder kleding hoor
Houd je vastquote:
Kan wel, maar dan krijg ik het koudquote:
Boeit me geen fuck.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij hebt ook gelikt om moderator te worden
Maar je werd het toch net nie
Moet je een lekkere kerel tegenover je zettenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:09 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan krijg ik het koud![]()
ik nietquote:Op zondag 25 februari 2007 14:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij hebt ook gelikt om moderator te worden
Maar je werd het toch net nie
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:09 schreef saaw het volgende:
[..]
ik niet
en werd het wel
ik was verbaasder dan iedereen denk k
Doe je goedquote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef Afzuigkap het volgende:
Ja ik ga even tv kijken met een Malibu cola en een peuk![]()
* saaw ook peukjequote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef Afzuigkap het volgende:
Ja ik ga even tv kijken met een Malibu cola en een peuk![]()
Ik woon alleen met mama, die is zondags tot 1 uur weg, dusquote:Op zondag 25 februari 2007 14:08 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Jahhh samen met je ouders en je broers (in jouw geval zussen) zeker![]()
Tjahh dat jij nou niet naakt slaaptquote:Op zondag 25 februari 2007 14:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik woon alleen met mama, die is zondags tot 1 uur weg, dus
*en ik slaap al niet naakt, dus ik heb dan ook al wat aan als ik beneden kom
Ja sorryquote:Op zondag 25 februari 2007 14:14 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Tjahh dat jij nou niet naakt slaapt![]()
quote:
Is dat zoquote:Op zondag 25 februari 2007 14:15 schreef nijnja het volgende:
ligt er uiteraard ook aan wie komt slapen hoe ik slaap
hoe je slaapt?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:15 schreef nijnja het volgende:
ligt er uiteraard ook aan wie komt slapen hoe ik slaap
Kloontjequote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef verregentmeisje het volgende:
Wie zei dat ik een kloon was???
Als er een vriend blijft slapen na wat of wat ga ik niet naakt mn nest inspringen bijvoorbeeldquote:
Jep, en of ik slaap, hoe ik slaap, houding + kleding, of ik slaap vul je zelf maar inquote:
Foto's danquote:
Wilje nu een eitje van mij tegen de huil?quote:
ik weet niet hoe het met jou zitquote:
"Heideroosjes - iets met eitjes"quote:Op zondag 25 februari 2007 14:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wilje nu een eitje van mij tegen de huil?![]()
Ahhh die zag ik aankomenquote:
Hij heeft geen sex.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:18 schreef saaw het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het met jou zit
maar als ik net sex heb gehad en ga slapen ga ik echt niet eerst nog ff kleren aandoen
Als je dit op mij gooit, ik verdenk jou helemaal nergens van als je zelf niets zegtquote:Op zondag 25 februari 2007 14:18 schreef verregentmeisje het volgende:
Ja maar, dat wil dus zeggen dat jij mij erop verdenkt dat ik..![]()
AchjaDas dan ook meteen weer niet mijn probleem
We smelten de paashaasquote:Op zondag 25 februari 2007 14:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
"Heideroosjes - iets met eitjes"
You've seen that one coming.quote:
Nee die moderator is gemeen tegen mijquote:Op zondag 25 februari 2007 14:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als je dit op mij gooit, ik verdenk jou helemaal nergens van als je zelf niets zegt
Wil ik dit weten?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:18 schreef saaw het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het met jou zit
maar als ik net sex heb gehad en ga slapen ga ik echt niet eerst nog ff kleren aandoen
zien jullie dat? ik ben liefquote:Op zondag 25 februari 2007 14:20 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Nee die moderator is gemeen tegen mijik zeg niet dat jij mij verdenkt
Jij bent tenminste lief
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:20 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Nee die moderator is gemeen tegen mijik zeg niet dat jij mij verdenkt
Jij bent tenminste lief
Doe maar een broodje jam en kaas. Lekker.quote:
Wie want proef!quote:
als je toch bezig bentquote:Op zondag 25 februari 2007 14:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Doe maar een broodje jam en kaas. Lekker.
1 kopje koffiequote:
*haalt Merel uit de douchequote:
Met Caramel graag.quote:
Hoiquote:
Jij bent helemaal niet lief!!!quote:
Jij welquote:Op zondag 25 februari 2007 14:29 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet lief!!!![]()
wellusquote:Op zondag 25 februari 2007 14:29 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet lief!!!![]()
Fietsquote:
Dansen? Ben je homo of zo?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:25 schreef nijnja het volgende:
ik ga even een fatsoenlijke broek aandoen, dalijk dansen
Is D_A nou wel of niet lief...quote:Op zondag 25 februari 2007 14:30 schreef oshiro het volgende:
[..]
Fiets![]()
En have phun nijnja.
Hebben we nog een stelling ofzo?![]()
Euh...quote:Op zondag 25 februari 2007 14:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is D_A nou wel of niet lief...
hoi.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:37 schreef liiszle het volgende:
hoi.
Waarom doe jij dan niet lief tegen mij als je wel lief bentquote:
Zeur niet zoquote:Op zondag 25 februari 2007 14:38 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Waarom doe jij dan niet lief tegen mij als je wel lief bent?
Het regent hier... Overal waar ik ben regent hetquote:
hier is t droogquote:Op zondag 25 februari 2007 14:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het regent hier... Overal waar ik ben regent het![]()
![]()
Ja ik ben wegquote:
hmms, zou t een teken zijnquote:
We zijn gewoon sprakeloos van jequote:
Hoop het niet !!quote:
quote:
ja, ik denk dat je dood gaatquote:Op zondag 25 februari 2007 14:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoop het niet !!
Zou wel een heel slecht teken zijn dan![]()
zie je, wij wonen gewoon goed.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:44 schreef oshiro het volgende:
Hier ook dreaug.
quote:
nee, het zit je niet meequote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Eerst al geen werk meer en nu ook nog doodgaan... het zit me niet mee![]()
![]()
![]()
en jij bent 17 ?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef verregentmeisje het volgende:
@D_A
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is daarop uw antwoord?
WEL!! HEUL!!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is D_A nou wel of niet lief...
quote:
Uhuhquote:
Hee, jij lijkt op mijn bijlesmeisje, maar die is 13quote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef verregentmeisje het volgende:
@D_A
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik "heb" jou nog altijdquote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee, het zit je niet mee
maar goed, wat is je leven nog waard als je geen werk geen school én in een dorp woont waar het regent?![]()
Lijk ik 12 ofzoquote:
oh ?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik "heb" jou nog altijd![]()
![]()
Meer heb ik ook niet nodig![]()
14/15quote:
ehhhh ..quote:
Dat ook niet dusquote:
zei ik tochquote:Op zondag 25 februari 2007 14:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat ook niet dus![]()
![]()
![]()
Dan kan ik net zo goed mee stoppen haha![]()
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef verregentmeisje het volgende:
@D_A
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat wist ik welquote:
quote:
"Ha Tof, Welkom"quote:
en ik heb aaaaltijd gelijkquote:
oh, dat was een Equote:
nou kom maar opquote:Op zondag 25 februari 2007 14:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil ook dingen schrijven met mijn hoofd ernaast
Schrijf maar; Merel is liefquote:Op zondag 25 februari 2007 14:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil ook dingen schrijven met mijn hoofd ernaast
Maar maarquote:
hoe willen we met zn 2en ons opstellen in rijen van 3quote:Op zondag 25 februari 2007 14:59 schreef santax het volgende:
Merel en liszle, opstellen in rijen van drie, broek naar beneden. Ik kom jullie slaan!
Mijn vriendinnetje ziet er helemaal niet uit als 13![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Schrijf maar; Merel is lief
En dan je hoofd ernaast
dit is geen R&Pquote:
Wel als 14/15 dan ? of sla je alleen vrouwlijke usersquote:Op zondag 25 februari 2007 14:59 schreef santax het volgende:
Merel en liszle, opstellen in rijen van drie, broek naar beneden. Ik kom jullie slaan!
Als je d'r maar vanaf blijft.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:59 schreef santax het volgende:
Ik maak straks wel wat misschienquote:
Nou simpel, dat betekend dat degene die als eerst aan de beurt is, weer mooi achteraan sluit als ik ermee klaar benquote:Op zondag 25 februari 2007 14:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
hoe willen we met zn 2en ons opstellen in rijen van 3
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik maak straks wel wat misschien
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:01 schreef santax het volgende:
[..]
Nou simpel, dat betekend dat degene die als eerst aan de beurt is, weer mooi achteraan sluit als ik ermee klaar ben![]()
Ga jij maar fijn je vriendinnetje slaan, ik doe niet meequote:Op zondag 25 februari 2007 15:01 schreef santax het volgende:
[..]
Nou simpel, dat betekend dat degene die als eerst aan de beurt is, weer mooi achteraan sluit als ik ermee klaar ben![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:00 schreef liiszle het volgende:
[..]
dit is geen R&P
tevens ben ik weg, paarden enzo / ex ontlopen
kusje
Ah probleem opgelostquote:Op zondag 25 februari 2007 15:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wel als 14/15 dan ? of sla je alleen vrouwlijke users![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:03 schreef santax het volgende:
[..]
Ah probleem opgelost
De rij van 3 kan toch![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:04 schreef liiszle het volgende:
ik ben echt weg nu. kusjessss
Flauwerdquote:Op zondag 25 februari 2007 15:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik ga er toch niet in staan![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:04 schreef liiszle het volgende:
ik ben echt weg nu. kusjessss
Stoerrrrquote:Op zondag 25 februari 2007 15:19 schreef Merel1808 het volgende:
Ik maak ook een foto met tekst bij mn hoofd![]()
Hoiquote:
Hoiquote:
Kloptquote:Op zondag 25 februari 2007 15:53 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben dus niet de enige die zich verveeld hier
quote:
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 25 februari 2007 16:24 schreef nijnja het volgende:
Meneer de dansleraar zei dat de foto's er waarschijnlijk voor 6 uur opstaan (dat dat de bedoeling is), dus dan kunnen jullie van mij 'genieten'
Ik verveel me ookquote:
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fapquote:Op zondag 25 februari 2007 16:24 schreef nijnja het volgende:
Meneer de dansleraar zei dat de foto's er waarschijnlijk voor 6 uur opstaan (dat dat de bedoeling is), dus dan kunnen jullie van mij 'genieten'
Welke?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
*film aanzet.
Geen idee, Terminal denkquote:
Mstr z'n ideequote:Op zondag 25 februari 2007 16:31 schreef K-mail het volgende:
Wat een baggerslechte TT
Met je ogen?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:27 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Hoe moet je dit woord trouwens lezen?
Carnavalshit?
Las het nl in de tromkompas van afgelopen weekend, van Albert V. in zn column over zn neefje die prins was en die zijn carnavalshit was
Ik dacht dus eerst dat er stond dat dat neefje zijn carnaval-shit was
het neefje van Albert Verlinde dat Jeugdprins was met carnavalquote:Op zondag 25 februari 2007 16:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Met je ogen?
Heb ik met spelling gehad, in zo'n geval mag er een koppelteken gezet worden
'carnavals-hit'
'carnaval-shit'
ligt er net aan waar het over gaat
Carnaval-shit, duidelijkquote:Op zondag 25 februari 2007 16:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
het neefje van Albert Verlinde dat Jeugdprins was met carnaval
Hahaha, ik had al zoiets verwachtquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hahaha, ik had al zoiets verwacht
Daaromquote:
quote:
Juustem ..quote:Op zondag 25 februari 2007 16:48 schreef nijnja het volgende:
[afbeelding]
Zo (allerrechtse) was ik vorig jaar, hebje dr alvast een beeld van
is't erg? Het is zwart-wit, het thema, dat doe ik toch goedquote:
Ik heb meer verslaving aan spekjesquote:Op zondag 25 februari 2007 16:53 schreef Afzuigkap het volgende:
Tering wat zijn die Moam cola snoepjes verslavend zeg![]()
Heul niet! Die keizoette zijn veul lekkerderquote:Op zondag 25 februari 2007 16:53 schreef Afzuigkap het volgende:
Tering wat zijn die Moam cola snoepjes verslavend zeg![]()
Die met suikerquote:
Die balletjesquote:Op zondag 25 februari 2007 16:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heul niet! Die keizoette zijn veul lekkerder
en jij komt uit den helderquote:Op zondag 25 februari 2007 16:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heul niet! Die keizoette zijn veul lekkerder
Hihi! Kom we gaan snoepjes etenquote:
kloptquote:
Ik heb een heule pot volquote:Op zondag 25 februari 2007 16:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hihi! Kom we gaan snoepjes eten
Zeg dat welquote:
Heuj, ook verveeld?quote:
Oh ik kom wel langs!quote:
Neuh, valt wel meequote:
Goed bezigquote:Op zondag 25 februari 2007 17:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Neuh, valt wel mee![]()
Ben bezig om een hele zooi foto's uit te zoeken, ik heb er echt veel te veel gemaakt afgelopen tijd
En ze staan verspreid over 2 geheugenkaartjes, mijn laptop, mijn pc en verschillende cd'tjes en d'vd'tjes
Ik wil ze allemaal bij elkaar hebben
Tofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |