Ik ben benieuwdquote:Op zondag 25 februari 2007 16:24 schreef nijnja het volgende:
Meneer de dansleraar zei dat de foto's er waarschijnlijk voor 6 uur opstaan (dat dat de bedoeling is), dus dan kunnen jullie van mij 'genieten'
Ik verveel me ookquote:
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fapquote:Op zondag 25 februari 2007 16:24 schreef nijnja het volgende:
Meneer de dansleraar zei dat de foto's er waarschijnlijk voor 6 uur opstaan (dat dat de bedoeling is), dus dan kunnen jullie van mij 'genieten'
Welke?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
*film aanzet.
Geen idee, Terminal denkquote:
Mstr z'n ideequote:Op zondag 25 februari 2007 16:31 schreef K-mail het volgende:
Wat een baggerslechte TT
Met je ogen?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:27 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Hoe moet je dit woord trouwens lezen?
Carnavalshit?
Las het nl in de tromkompas van afgelopen weekend, van Albert V. in zn column over zn neefje die prins was en die zijn carnavalshit was
Ik dacht dus eerst dat er stond dat dat neefje zijn carnaval-shit was
het neefje van Albert Verlinde dat Jeugdprins was met carnavalquote:Op zondag 25 februari 2007 16:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Met je ogen?
Heb ik met spelling gehad, in zo'n geval mag er een koppelteken gezet worden
'carnavals-hit'
'carnaval-shit'
ligt er net aan waar het over gaat
Carnaval-shit, duidelijkquote:Op zondag 25 februari 2007 16:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
het neefje van Albert Verlinde dat Jeugdprins was met carnaval
Hahaha, ik had al zoiets verwachtquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hahaha, ik had al zoiets verwacht
Daaromquote:
quote:
Juustem ..quote:Op zondag 25 februari 2007 16:48 schreef nijnja het volgende:
[afbeelding]
Zo (allerrechtse) was ik vorig jaar, hebje dr alvast een beeld van
is't erg? Het is zwart-wit, het thema, dat doe ik toch goedquote:
Ik heb meer verslaving aan spekjesquote:Op zondag 25 februari 2007 16:53 schreef Afzuigkap het volgende:
Tering wat zijn die Moam cola snoepjes verslavend zeg![]()
Heul niet! Die keizoette zijn veul lekkerderquote:Op zondag 25 februari 2007 16:53 schreef Afzuigkap het volgende:
Tering wat zijn die Moam cola snoepjes verslavend zeg![]()
Die met suikerquote:
Die balletjesquote:Op zondag 25 februari 2007 16:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heul niet! Die keizoette zijn veul lekkerder
en jij komt uit den helderquote:Op zondag 25 februari 2007 16:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heul niet! Die keizoette zijn veul lekkerder
Hihi! Kom we gaan snoepjes etenquote:
kloptquote:
Ik heb een heule pot volquote:Op zondag 25 februari 2007 16:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hihi! Kom we gaan snoepjes eten
Zeg dat welquote:
Heuj, ook verveeld?quote:
Oh ik kom wel langs!quote:
Neuh, valt wel meequote:
Goed bezigquote:Op zondag 25 februari 2007 17:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Neuh, valt wel mee![]()
Ben bezig om een hele zooi foto's uit te zoeken, ik heb er echt veel te veel gemaakt afgelopen tijd
En ze staan verspreid over 2 geheugenkaartjes, mijn laptop, mijn pc en verschillende cd'tjes en d'vd'tjes
Ik wil ze allemaal bij elkaar hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |