Je hoort er lekker niet bijquote:
mag ook 1 meter 99 als je dat leuker vindtquote:Op zondag 25 februari 2007 13:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet ik soms die regel 2 meter lang gaan maken?
Goed gelikt.quote:
Dan ga ik lekker heel hard in een hoekje huilenquote:
Tijd voor pils.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TVP
Agossie, je staat er niet in?quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Agossie, je staat er niet in?.
Dat jij je inlikt bij ons?quote:
Mag 'en Liiszle' erbij?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:01 schreef saaw het volgende:
[..]
fixt
* saaw eet een broodje filetamericain
Beterschapquote:Op zondag 25 februari 2007 14:01 schreef saaw het volgende:
[..]
fixt
* saaw eet een broodje filetamericain
NEE HUILIEquote:
R&P -->quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
PUB SC - Maandag weer naar school
PUB SC - Maandag niet aan het werknaar stage
PUB SC - BierSinas en Tieten
Hou je bek.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
PUB SC - Maandag weer naar school
En dan zeg je wat over een typfoutquote:
ik heb genoeg naamtopics hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 14:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Agossie, je staat er niet in?.
Pwndquote:
hahaha, hoeft niet doquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nou jongens, laten we even opkijken naar Saaw en D_A, zij kunnen de TT veranderen!
quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Pwnd![]()
Ik moet ook weer naar school gaan maar ik denk niet dat ze het goed vinden als ik nu ga instromen ofzo![]()
![]()
Ik nietquote:Op zondag 25 februari 2007 14:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nou jongens, laten we even opkijken naar Saaw en D_A, zij kunnen de TT veranderen!
Waf?quote:
Ik wilde het niet zeggenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
En dan zeg je wat over een typfout?
Heb net 2 dagen geen werk meer mag ikquote:Op zondag 25 februari 2007 14:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]. Je zit de ganse dag thuis nu of zo?
quote:
Ik welquote:
Die zin is grammaticaal geheel correct.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
En dan zeg je wat over een typfout?
Iets met een dquote:Op zondag 25 februari 2007 14:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die zin is grammaticaal geheel correct.
Die is niet nodigquote:
Nee ik was foto's maken nou goedquote:Op zondag 25 februari 2007 14:05 schreef mstr het volgende:
Waar is verregentmeisje gebleven?
Refreshen in het andere topic?
Foto's zien dan.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:07 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Nee ik was foto's maken nou goed, (was aankleden, want moet even eten
)
Maar het staat wel beterquote:
waarom ben je wegquote:Op zondag 25 februari 2007 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb net 2 dagen geen werk meer mag ik![]()
Als ik honger heb eet ik ook wel zonder kleding hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 14:07 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
)
Heel goed zelfsquote:Op zondag 25 februari 2007 14:07 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
)
Jawel, want wat zij zegt is fout. Wat ik zeg niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar het staat wel beter,
Houden, stam = -en = houd
Maar goed geen zin om te mierenneuken Hou mag ook, maar goed dan moet je ook niet over anderen gaan zeiken
Kutuserquote:Op zondag 25 februari 2007 14:08 schreef Blaxje het volgende:
Wat een hielenlikkende pauper TT. Kutmoderators.
Jij hebt ook gelikt om moderator te wordenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:08 schreef Blaxje het volgende:
Wat een hielenlikkende pauper TT. Kutmoderators.
kan je niet naakt eten?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:07 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
)
Jahhh samen met je ouders en je broers (in jouw geval zussen) zekerquote:Op zondag 25 februari 2007 14:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als ik honger heb eet ik ook wel zonder kleding hoor
Houd je vastquote:
Kan wel, maar dan krijg ik het koudquote:
Boeit me geen fuck.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij hebt ook gelikt om moderator te worden
Maar je werd het toch net nie
Moet je een lekkere kerel tegenover je zettenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:09 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan krijg ik het koud![]()
ik nietquote:Op zondag 25 februari 2007 14:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij hebt ook gelikt om moderator te worden
Maar je werd het toch net nie
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:09 schreef saaw het volgende:
[..]
ik niet
en werd het wel
ik was verbaasder dan iedereen denk k
Doe je goedquote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef Afzuigkap het volgende:
Ja ik ga even tv kijken met een Malibu cola en een peuk![]()
* saaw ook peukjequote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef Afzuigkap het volgende:
Ja ik ga even tv kijken met een Malibu cola en een peuk![]()
Ik woon alleen met mama, die is zondags tot 1 uur weg, dusquote:Op zondag 25 februari 2007 14:08 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Jahhh samen met je ouders en je broers (in jouw geval zussen) zeker![]()
Tjahh dat jij nou niet naakt slaaptquote:Op zondag 25 februari 2007 14:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik woon alleen met mama, die is zondags tot 1 uur weg, dus
*en ik slaap al niet naakt, dus ik heb dan ook al wat aan als ik beneden kom
Ja sorryquote:Op zondag 25 februari 2007 14:14 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Tjahh dat jij nou niet naakt slaapt![]()
quote:
Is dat zoquote:Op zondag 25 februari 2007 14:15 schreef nijnja het volgende:
ligt er uiteraard ook aan wie komt slapen hoe ik slaap
hoe je slaapt?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:15 schreef nijnja het volgende:
ligt er uiteraard ook aan wie komt slapen hoe ik slaap
Kloontjequote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef verregentmeisje het volgende:
Wie zei dat ik een kloon was???
Als er een vriend blijft slapen na wat of wat ga ik niet naakt mn nest inspringen bijvoorbeeldquote:
Jep, en of ik slaap, hoe ik slaap, houding + kleding, of ik slaap vul je zelf maar inquote:
Foto's danquote:
Wilje nu een eitje van mij tegen de huil?quote:
ik weet niet hoe het met jou zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |