"Heideroosjes - iets met eitjes"quote:Op zondag 25 februari 2007 14:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wilje nu een eitje van mij tegen de huil?![]()
Ahhh die zag ik aankomenquote:
Hij heeft geen sex.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:18 schreef saaw het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het met jou zit
maar als ik net sex heb gehad en ga slapen ga ik echt niet eerst nog ff kleren aandoen
Als je dit op mij gooit, ik verdenk jou helemaal nergens van als je zelf niets zegtquote:Op zondag 25 februari 2007 14:18 schreef verregentmeisje het volgende:
Ja maar, dat wil dus zeggen dat jij mij erop verdenkt dat ik..![]()
AchjaDas dan ook meteen weer niet mijn probleem
We smelten de paashaasquote:Op zondag 25 februari 2007 14:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
"Heideroosjes - iets met eitjes"
You've seen that one coming.quote:
Nee die moderator is gemeen tegen mijquote:Op zondag 25 februari 2007 14:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als je dit op mij gooit, ik verdenk jou helemaal nergens van als je zelf niets zegt
Wil ik dit weten?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:18 schreef saaw het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het met jou zit
maar als ik net sex heb gehad en ga slapen ga ik echt niet eerst nog ff kleren aandoen
zien jullie dat? ik ben liefquote:Op zondag 25 februari 2007 14:20 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Nee die moderator is gemeen tegen mijik zeg niet dat jij mij verdenkt
Jij bent tenminste lief
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:20 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Nee die moderator is gemeen tegen mijik zeg niet dat jij mij verdenkt
Jij bent tenminste lief
Doe maar een broodje jam en kaas. Lekker.quote:
Wie want proef!quote:
als je toch bezig bentquote:Op zondag 25 februari 2007 14:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Doe maar een broodje jam en kaas. Lekker.
1 kopje koffiequote:
*haalt Merel uit de douchequote:
Met Caramel graag.quote:
Hoiquote:
Jij bent helemaal niet lief!!!quote:
Jij welquote:Op zondag 25 februari 2007 14:29 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet lief!!!![]()
wellusquote:Op zondag 25 februari 2007 14:29 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet lief!!!![]()
Fietsquote:
Dansen? Ben je homo of zo?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:25 schreef nijnja het volgende:
ik ga even een fatsoenlijke broek aandoen, dalijk dansen
Is D_A nou wel of niet lief...quote:Op zondag 25 februari 2007 14:30 schreef oshiro het volgende:
[..]
Fiets![]()
En have phun nijnja.
Hebben we nog een stelling ofzo?![]()
Euh...quote:Op zondag 25 februari 2007 14:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is D_A nou wel of niet lief...
hoi.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:37 schreef liiszle het volgende:
hoi.
Waarom doe jij dan niet lief tegen mij als je wel lief bentquote:
Zeur niet zoquote:Op zondag 25 februari 2007 14:38 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Waarom doe jij dan niet lief tegen mij als je wel lief bent?
Het regent hier... Overal waar ik ben regent hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |