hier is t droogquote:Op zondag 25 februari 2007 14:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het regent hier... Overal waar ik ben regent het![]()
![]()
Ja ik ben wegquote:
hmms, zou t een teken zijnquote:
We zijn gewoon sprakeloos van jequote:
Hoop het niet !!quote:
quote:
ja, ik denk dat je dood gaatquote:Op zondag 25 februari 2007 14:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoop het niet !!
Zou wel een heel slecht teken zijn dan![]()
zie je, wij wonen gewoon goed.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:44 schreef oshiro het volgende:
Hier ook dreaug.
quote:
nee, het zit je niet meequote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Eerst al geen werk meer en nu ook nog doodgaan... het zit me niet mee![]()
![]()
![]()
en jij bent 17 ?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef verregentmeisje het volgende:
@D_A
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is daarop uw antwoord?
WEL!! HEUL!!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is D_A nou wel of niet lief...
quote:
Uhuhquote:
Hee, jij lijkt op mijn bijlesmeisje, maar die is 13quote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef verregentmeisje het volgende:
@D_A
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik "heb" jou nog altijdquote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee, het zit je niet mee
maar goed, wat is je leven nog waard als je geen werk geen school én in een dorp woont waar het regent?![]()
Lijk ik 12 ofzoquote:
oh ?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik "heb" jou nog altijd![]()
![]()
Meer heb ik ook niet nodig![]()
14/15quote:
ehhhh ..quote:
Dat ook niet dusquote:
zei ik tochquote:Op zondag 25 februari 2007 14:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat ook niet dus![]()
![]()
![]()
Dan kan ik net zo goed mee stoppen haha![]()
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef verregentmeisje het volgende:
@D_A
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat wist ik welquote:
quote:
"Ha Tof, Welkom"quote:
en ik heb aaaaltijd gelijkquote:
oh, dat was een Equote:
nou kom maar opquote:Op zondag 25 februari 2007 14:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil ook dingen schrijven met mijn hoofd ernaast
Schrijf maar; Merel is liefquote:Op zondag 25 februari 2007 14:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil ook dingen schrijven met mijn hoofd ernaast
Maar maarquote:
hoe willen we met zn 2en ons opstellen in rijen van 3quote:Op zondag 25 februari 2007 14:59 schreef santax het volgende:
Merel en liszle, opstellen in rijen van drie, broek naar beneden. Ik kom jullie slaan!
Mijn vriendinnetje ziet er helemaal niet uit als 13![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Schrijf maar; Merel is lief
En dan je hoofd ernaast
dit is geen R&Pquote:
Wel als 14/15 dan ? of sla je alleen vrouwlijke usersquote:Op zondag 25 februari 2007 14:59 schreef santax het volgende:
Merel en liszle, opstellen in rijen van drie, broek naar beneden. Ik kom jullie slaan!
Als je d'r maar vanaf blijft.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:59 schreef santax het volgende:
Ik maak straks wel wat misschienquote:
Nou simpel, dat betekend dat degene die als eerst aan de beurt is, weer mooi achteraan sluit als ik ermee klaar benquote:Op zondag 25 februari 2007 14:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
hoe willen we met zn 2en ons opstellen in rijen van 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |