Deze valt wel meequote:
Daar heeft Saaw zichzelf ingeëditquote:PUB SC nr. [1606] - Waar ik iets heb met saaw en AK en Ipho
Je kan best alleen lichamelijk wakker zijn!quote:
Idd ja!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef mstr het volgende:
Elvanera, nu kom ik dus in je fobo te staan met dit topic
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef mstr het volgende:
Elvanera, nu kom ik dus in je fobo te staan met dit topic
Zo stond ik dus net aan de draden in de meter kast te trekken en te strippen enzo.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Je kan best alleen lichamelijk wakker zijn!
Maar verder nog in slaapstand staan
Heb ik echt te vaak last van
Nu ook een beetje
Ik wel. Heerluk zelfsquote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
maargoed wie heeft er niet lekker geslapen?
wie wel?
Ik niet bepaald, of naja, ik werd heel vaak wakker enzo, maar de tijd daartussen heb ik wel heel lekker geslapenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef nijnja het volgende:
[..]maargoed wie heeft er niet lekker geslapen?
wie wel?
Heerlijk geslapenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef nijnja het volgende:
[..]maargoed wie heeft er niet lekker geslapen?
wie wel?
Ach, heb je een beetje kunnen nuchteren in die 1½ uurquote:Op zondag 25 februari 2007 12:18 schreef Ipho het volgende:
Mis ik de bus om half 4 naar huis, stond ik anderhalf uur brak te wachten op de volgende bus om thuis te komen.
Zeker, alleen wel zoeen half blauwtje opgelopen ofzo.quote:
Vertel (op msnquote:Op zondag 25 februari 2007 12:18 schreef Ipho het volgende:
[..]
Zeker, alleen wel zoeen half blauwtje opgelopen ofzo.
Dat wel, 2 maal politie controlle enzo, maar het wachten was ook leuk. Raak je nog eens aan de praat met anderen enzo.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, heb je een beetje kunnen nuchteren in die 1½ uur
Hoezo politie controle?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:19 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dat wel, 2 maal politie controlle enzo, maar het wachten was ook leuk. Raak je nog eens aan de praat met anderen enzo.
Ik liep nogal doelloos rond, en ze meende mij gezien te hebben met wildplassenquote:
Da's altijd mooiquote:
Maargoed, jij krijgt ervoor betaald om vroeg op te staanquote:Op zondag 25 februari 2007 12:18 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik niet bepaald, of naja, ik werd heel vaak wakker enzo, maar de tijd daartussen heb ik wel heel lekker geslapen![]()
Ah kijk, dat is wat je moet hebbenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:18 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Heerlijk geslapenEn niet eens brak gelukkig.
Heb je het ook gedaan?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:20 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik liep nogal doelloos rond, en ze meende mij gezien te hebben met wildplassen![]()
Najibquote:Op zondag 25 februari 2007 12:20 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik liep nogal doelloos rond, en ze meende mij gezien te hebben met wildplassen![]()
Goedzo!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:20 schreef nijnja het volgende:
Ah kijk, dat is wat je moet hebben
Ja, fijn dat jullie het allen vragen, ik ook wel lekker geslapen![]()
Alleen beetje uitgelopen
Ik kan dus alleen verdomme de tijden niet zienquote:Op zondag 25 februari 2007 12:17 schreef Afzuigkap het volgende:
Site van pathe is ook weer vernieuwd
Ja maar op zondag nietquote:Op zondag 25 februari 2007 12:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maargoed, jij krijgt ervoor betaald om vroeg op te staan![]()
Tuurlijk pis ik niet wildquote:Op zondag 25 februari 2007 12:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb je het ook gedaan?
Ik vrijdag ook, toen ik naar FC Utrecht ging.
Ik moest zo nodig pissen, ik kijken of er geen politie was en tegen een electrisiteits huisje aanpissen![]()
Ik 1 sinasquote:Op zondag 25 februari 2007 12:21 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Goedzo!
Maar ik had dan ook maar 2 biertjes op
Van 2 biertjes kun je ook gewoon niet brak wordenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:21 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Goedzo!
Maar ik had dan ook maar 2 biertjes op
Iets met make-up en zwart/wit feest?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik 1 sinas
*en een zwarte rand aan het glas :")
waarom doe je het danquote:
Nee daaromquote:Op zondag 25 februari 2007 12:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Van 2 biertjes kun je ook gewoon niet brak worden![]()
'k Had niet zoveel op, had zwarte lippen, lijntje onder mn ogen en witte oogschaduw. Wilde m'n haar half wit spuiten, niet gedaan want het regende, rechts wel geschoren links niet, en verder beetje kleding, maar de foto's zullen binnenkort wel op de site staan, dan gooi ik er hier ook wel wat opquote:
Maar je bent wel Melanie_the_miss tegengekomenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:23 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Nee daarom
Ik had niet zo'n zin om dronken te worden.
Nou, ik kon er niks aan doen! Ik werd ineens zo wakker van mn wekker, terwijl ik daar normaal noooooooooit wakker van word, keigek! Dat was om 5.15. Toen werd ik wakker van niks eigenlijk, toen kon ik niet meer slapen, want ik had hele gekke dromen over kledingwinkels en mijn papa en Marloes en Corynne en weet ik het allemaal, keigek! En toen viel ik blijkbaar toch weer in slaap, want ik werd om half 11 al weer wakkerquote:Op zondag 25 februari 2007 12:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
waarom doe je het dan? of heeft dat weer andere redenen?
Zeg nooit nooit, een vriend van me heeft het gepresteerd om van alcoholvrij bier dronken te wordenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:23 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Nee daarom
Ik had niet zo'n zin om dronken te worden.
Waren er marokkanen?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:24 schreef Ipho het volgende:
en dan kijk je ook in je portomonee, en dan zie je ook nog eens dat je 80 euro weg is..
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar je bent wel Melanie_the_miss tegengekomen
Och heden, en hij was nog wel zo lekker!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volgens mij was die zalm gisteren oorzaak Merel.
Nah, om half 11 werd ik ook wakker, maar ik had echt geen zin om wakker te zijn (nu nog niet, ogen nog half dichtquote:Op zondag 25 februari 2007 12:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nou, ik kon er niks aan doen! Ik werd ineens zo wakker van mn wekker, terwijl ik daar normaal noooooooooit wakker van word, keigek! Dat was om 5.15. Toen werd ik wakker van niks eigenlijk, toen kon ik niet meer slapen, want ik had hele gekke dromen over kledingwinkels en mijn papa en Marloes en Corynne en weet ik het allemaal, keigek! En toen viel ik blijkbaar toch weer in slaap, want ik werd om half 11 al weer wakker![]()
Nee wel consumptie muntjesquote:
Ja, hij was echt heel mild op de tong. Naja even een keer goed kotsen en ik voel me weer topquote:Op zondag 25 februari 2007 12:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Och heden, en hij was nog wel zo lekker!
Jaja! Nog eens tofheidquote:Op zondag 25 februari 2007 12:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar je bent wel Melanie_the_miss tegengekomen
Dat hebben wij ook wel eens gedaan bij zo'n kerel die altijd net doet alsoftie heel dronken is, gingen we m alcoholvrij bier geven, werdtie nog straalbezopenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, een vriend van me heeft het gepresteerd om van alcoholvrij bier dronken te worden![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:25 schreef Elvanera het volgende:
Oh! Hihi, gister kwam er een gozer naar me toe
"ik dansen"
"WAT?"
"Ik dansen"
"Wat?"
Toen liep ie weg naar zn matties, kwam er een andere gevalletje
"Hij vraagt of je met hem wilt dansen"
"Oh! Nou ok"
Bleek dus een Bulgara te zijn met gebrekkig Nederlands
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:25 schreef Elvanera het volgende:
"ik dansen"
"WAT?"
"Ik dansen"
"Wat?"
"Oh! Nou ok"
Wat is Bulgara?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:25 schreef Elvanera het volgende:
"ik dansen"
"WAT?"
"Ik dansen"
"Wat?"
"Oh! Nou ok"
Kutmodquote:
Aw nee hoor boemquote:
M2M, die hadden toen toch die mooie pokemonhitquote:Op zondag 25 februari 2007 12:25 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]MTM? Das m'n beste dinnetje als zo'n 12 jaar lang
Weet ik veelquote:Op zondag 25 februari 2007 12:27 schreef booo het volgende:
[..]
Afgelopen week had ik die toch niet, gek.
Wel een vastberaden Bulgaar dan!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:25 schreef Elvanera het volgende:
"ik dansen"
"WAT?"
"Ik dansen"
"Wat?"
"Oh! Nou ok"
Wtf?! Hellevoetsluisquote:
Ik had hem door 4 sec. laterquote:Op zondag 25 februari 2007 12:27 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Skihut in Hellevoetsluis
[..]
Bulgaartypo!
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook wel eens gedaan bij zo'n kerel die altijd net doet alsoftie heel dronken is, gingen we m alcoholvrij bier geven, werdtie nog straalbezopen![]()
Mwah, ze stonden eerst met zo'n groepje me allemaal aan te gapen en te bekijkenquote:
Das echt domquote:Op zondag 25 februari 2007 12:29 schreef nijnja het volgende:
[..]is een vriendinkennis van mij dus ook, nooit dronken, maar als dan mijn danspartner lichtelijk aangeschoten wordt, dan is zij ook niet meer te houden
, is dr niets aan de hand met mn danspartner huppelt zij ook gewoon verder...
Geen idee, en dat vroeg ik me ook afquote:Op zondag 25 februari 2007 12:28 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Wtf?! Hellevoetsluiswat heeft ze daar nou weer te zoeken? Weet je ook met wie ze was?
Wij gaan wel gewoon dronken worden van de zomer met Roséquote:
Veel plezierquote:Op zondag 25 februari 2007 12:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wij gaan wel gewoon dronken worden van de zomer met Rosé
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:31 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Geen idee, en dat vroeg ik me ook af
Ze stond iig met een meisje op een podium.
Kut ava, slotje.quote:
Jup! :pquote:Op zondag 25 februari 2007 12:32 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]![]()
Serieus?
Whaha, ik vraag 't wel zodra ze online is dan
17 Juni gaat een feestelijke dag wordenquote:
Roséquote:Op zondag 25 februari 2007 12:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wij gaan wel gewoon dronken worden van de zomer met Rosé
Haha ja vind wel geinig dat opeens haar naam voorbij komtquote:Op zondag 25 februari 2007 12:34 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Jup! :p
Ik vond het iig wel grappig dat ik dr daar tegen kwam
met of zonder zonnebril?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
17 Juni gaat een feestelijke dag worden
Ja, en jij maar zeggen dat je niet naar Amsterdam wil danquote:Op zondag 25 februari 2007 12:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
17 Juni gaat een feestelijke dag worden
Vast een verrassing, heeft hij nu alleen z'n mond voorbij gepraatquote:Op zondag 25 februari 2007 12:36 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, en jij maar zeggen dat je niet naar Amsterdam wil dan
Overdag A'dam, richting einde van de middag naar J'dorpquote:Op zondag 25 februari 2007 12:36 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, en jij maar zeggen dat je niet naar Amsterdam wil dan
Mja! Ik had wel door dat jullie vriendinnetjes (lijkt mij?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:35 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Haha ja vind wel geinig dat opeens haar naam voorbij komt![]()
Ik uhm ken haar dus al zo'n 12 jaardoor haar zit ik hier nu ook
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:38 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Mja! Ik had wel door dat jullie vriendinnetjes (lijkt mij?) zijn
hoooowiieequote:
Vorig jaar, op 17 juni 2006, het is een mooie geschiedenis, besloten Bart en ik beiden om in de trein te stappen naar Amsterdam. We ontmoeten elkaar op het perron, en hand in hand struinden wij door het centrum van onze hoofdstad, op een zoektocht naar een koude fles roséquote:
Awgquote:Op zondag 25 februari 2007 12:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Vorig jaar, op 17 juni 2006, het is een mooie geschiedenis, besloten Bart en ik beiden om in de trein te stappen naar Amsterdam. We ontmoeten elkaar op het perron, en hand in hand struinden wij door het centrum van onze hoofdstad, op een zoektocht naar een koude fles roséEenmaal gevonden in een klein winkeltje in de Jordaan, gingen we op zoek naar het Vondelpark. Ook dit bleek niet makkelijk, maar uiteindelijk lagen we in het zonnetje in het gras, met een fles rosé om te delen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Na een mooooooie middag moesten we beide weer naar huis, met kriebeltjes in onze buik en grootse plannen om elkaar weer te zien
Okquote:Op zondag 25 februari 2007 12:43 schreef liiszle het volgende:
hoi iedereen![]()
en en en, eh ja AK ik stuur zometeen de fotos wel
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Vorig jaar, op 17 juni 2006, het is een mooie geschiedenis, besloten Bart en ik beiden om in de trein te stappen naar Amsterdam. We ontmoeten elkaar op het perron, en hand in hand struinden wij door het centrum van onze hoofdstad, op een zoektocht naar een koude fles roséEenmaal gevonden in een klein winkeltje in de Jordaan, gingen we op zoek naar het Vondelpark. Ook dit bleek niet makkelijk, maar uiteindelijk lagen we in het zonnetje in het gras, met een fles rosé om te delen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Na een mooooooie middag moesten we beide weer naar huis, met kriebeltjes in onze buik en grootse plannen om elkaar weer te zien
Wat liefquote:Op zondag 25 februari 2007 12:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tof!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
En 17 Juni 2007 is het dus een jaar geleden dat Merel en ik elkaar ontmoet hebben.
En dat gaan wij beschouwen als de nationale Rosé drink dag, plus alle dagen die daarna komen
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Dan kan je niets anders doen dan zwijmelen Swaffelen
Swaffel jij LIes nou maar.quote:
Denk niet dat ze daar erg blij mee zal zijn zo op de vroege ochtend/middag/avondquote:
Hmm, ochtendzinquote:Op zondag 25 februari 2007 12:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar erg blij mee zal zijn zo op de vroege ochtend/middag/avond![]()
quote:
Ik hoef niets te zeggenquote:
S-F dusquote:
nee bedankt.quote:
zowizo nietquote:Op zondag 25 februari 2007 12:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar erg blij mee zal zijn zo op de vroege ochtend/middag/avond![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
hoiquote:Op zondag 25 februari 2007 13:16 schreef VASND het volgende:
hoi.
hoiquote:Op zondag 25 februari 2007 13:16 schreef VASND het volgende:
hoi.
Paas eiquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:16 schreef VASND het volgende:
hoi.
Ik ga er weer terug in nuquote:Op zondag 25 februari 2007 13:22 schreef VASND het volgende:
Dit wordt een lámme dageerst mn bed eens uit komen.
quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:24 schreef nijnja het volgende:
Ik heb alleen melkeitjesmaar die ga ik niet heel veel uitdelen
quote:
Je mag er wel een paar hoorquote:
quote:
Inderdaad!! Ik heb melk, puur, wit, hazelnoot, hele hazelnoot, pralinequote:Op zondag 25 februari 2007 13:26 schreef nijnja het volgende:
[..]![]()
Ik neem alles terug, je moet hier zijn hoor, bij verregentmeisje
*geeft pure en witte*quote:Op zondag 25 februari 2007 13:29 schreef VASND het volgende:
Doe mij maar een pure en een witte.
Alsjeblief.
Sinds gisteravond wel jaquote:
Welke heb je?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:33 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Sinds gisteravond wel ja![]()
Welke smaak wil je?
*doet verrassingsei geven*quote:
Mag ik hazelnootquote:Op zondag 25 februari 2007 13:28 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Inderdaad!! Ik heb melk, puur, wit, hazelnoot, hele hazelnoot, praline![]()
Wie komt eruit?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:34 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
*doet verrassingsei geven*
[afbeelding]
Welke? Hazelnootvulling of echte hele hazelnoot?quote:
de paashaas!quote:
quote:
Ehm ben ik datquote:
dankjuuquote:Op zondag 25 februari 2007 13:30 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
*geeft pure en witte*
Lief ben ik heh?
Dus? Sinterklaas ligt toch ook al in de winkel 2 maanden voor aankomstquote:Op zondag 25 februari 2007 13:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar... maar... het is nog geen pasen..
Maar sinterklaas is een oude oplichter.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:37 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Dus? Sinterklaas ligt toch ook al in de winkel 2 maanden voor aankomst![]()
Alleen voor jou ben ik niet heel nieuw meerquote:
Ja, ik ben de grote zeurpiet van dit zooitje ongeregeldquote:
doe is voorstellen ?quote:
Klopt, maar wij doen dan ook beiden aan eierenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:38 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Alleen voor jou ben ik niet heel nieuw meer![]()
Ja inderdaad.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, ik ben de grote zeurpiet van dit zooitje ongeregeld
nog stééééé''dssss ziekquote:
Zo verjaardag undso!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
nog stééééé''dssss ziek
maar verder puick undso!
ga je nog wat doen?
Ja, mag ik nog een eitjequote:Op zondag 25 februari 2007 13:39 schreef verregentmeisje het volgende:
Nou okayy dan zal ik me maar weer voorstellenik ben Marijke, 17, en ben paasei-uitdeler op het moment
Questions?
Omdat ik liefde geef aan de wereld!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Waarom heeft Sinterklaar Zeurpiet nooit meegenomen naar Spanje?
Ohja, ontwijk Mstr. Hij is dik playahquote:Op zondag 25 februari 2007 13:39 schreef verregentmeisje het volgende:
Nou okayy dan zal ik me maar weer voorstellenik ben Marijke, 17, en ben paasei-uitdeler op het moment
Questions?
Heeft mijn beterschap niet geholpenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
nog stééééé''dssss ziek
maar verder puick undso!
ga je nog wat doen?
veel plezierquote:Op zondag 25 februari 2007 13:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo verjaardag undso!
Maar beterschap dan maar hè.
Geb. Datum 02-10-1990quote:Op zondag 25 februari 2007 13:39 schreef verregentmeisje het volgende:
Questions?
neuh, dt was t wel zon beetjequote:Op zondag 25 februari 2007 13:39 schreef verregentmeisje het volgende:
Questions?
Tietenfoto'squote:Op zondag 25 februari 2007 13:39 schreef verregentmeisje het volgende:
Questions?
Bartquote:Op zondag 25 februari 2007 13:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohja, ontwijk Mstr. Hij is dik playah
Hazelnootquote:
Fiets toch, hou je inquote:Op zondag 25 februari 2007 13:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tietenfoto's
neuken?
Hoi![]()
Oepssssssquote:Op zondag 25 februari 2007 13:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Geb. Datum 02-10-1990
Staan de maand en dag soms verkeerd om
Zoja: Gefeliciteerd nog![]()
Gefeliquote:Op zondag 25 februari 2007 13:42 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Oepssssssbeetje dom van me.. Ben inderdaad net jarig geweest
dankjewel
Ik dacht al, anders ben je 16quote:Op zondag 25 februari 2007 13:42 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Oepssssssbeetje dom van me.. Ben inderdaad net jarig geweest
dankjewel
quote:
zozoquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Bart
Luister niet naar hem, hij denkt alleen maar aan Merel.
En maakt iedereen zwart als hij heul even niet aan Merel denkt.
Penisfoto's??quote:Op zondag 25 februari 2007 13:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tietenfoto's
neuken?
Hoi![]()
Klopt, maar Kare.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zondag
Jou mag ik voor lul zetten joh
Doe er meteen een foto bijquote:Op zondag 25 februari 2007 13:43 schreef verregentmeisje het volgende:
ff geboortedatum aanpassen
2 uur geleden?quote:
Ik ben niet nieuwquote:Op zondag 25 februari 2007 13:43 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Penisfoto's??
Masturberen??
Hoi![]()
Alle andere FOKers hebben ze al een keer gepostquote:Op zondag 25 februari 2007 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw![]()
![]()
duskommaaropmetdiefoto's![]()
Hoiquote:Op zondag 25 februari 2007 13:45 schreef lauwert het volgende:
lalalalalala hoooooooooooooi!
neequote:Op zondag 25 februari 2007 13:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heeft mijn beterschap niet geholpenstout zeg
Lauraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 25 februari 2007 13:45 schreef lauwert het volgende:
lalalalalala hoooooooooooooi!
Ohh jij viespeukquote:Op zondag 25 februari 2007 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw![]()
![]()
Waarom staat die van jou nog niet in het KPD topic ?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Alle andere FOKers hebben ze al een keer gepost.
dus, eens moet de eerste keer zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw![]()
![]()
Hij heeft het over tietenfoto's!!! Heb jij die al keer gepost dan??quote:Op zondag 25 februari 2007 13:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Alle andere FOKers hebben ze al een keer gepost.
Ben geen 18+quote:Op zondag 25 februari 2007 13:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom staat die van jou nog niet in het KPD topic ?![]()
true.quote:
nog een keerquote:
Er staat een dikke fout in je naam.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:46 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Hij heeft het over tietenfoto's!!! Heb jij die al keer gepost dan??
Ik heb geen vrouwelijke borsten, dus zo boeiend lijken ze mij niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:46 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Hij heeft het over tietenfoto's!!! Heb jij die al keer gepost dan??
Dit is geen ONZ zie ik net....quote:
Sstquote:Op zondag 25 februari 2007 13:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dit is geen ONZ zie ik net....![]()
Dan hoeft het niet![]()
Marijkequote:Op zondag 25 februari 2007 13:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Er staat een dikke fout in je naam.
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
dus, eens moet de eerste keer zijn![]()
Doe het dan =pquote:
Is dat jouw probleem?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Er staat een dikke fout in je naam.
Je staat wel een beetje op mijn foto van gisterquote:Op zondag 25 februari 2007 13:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik sta nooit zo goed op foto's![]()
![]()
"Verregent" is voltooid deelwoord, en moet dus met een d.quote:
heb wel wat goede fotos liggen hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 13:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik sta nooit zo goed op foto's![]()
![]()
VerregenDquote:
Zover was ik al, ben alleen sehr vervelendquote:Op zondag 25 februari 2007 13:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
"Verregent" is voltooid deelwoord, en moet dus met een d.
Verregendmeisje is met een d, maar ik vind t leuker staanquote:
Foto van gister ?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je staat wel een beetje op mijn foto van gister
Oehquote:Op zondag 25 februari 2007 13:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
heb wel wat goede fotos liggen hoor
Opgelostquote:Op zondag 25 februari 2007 13:49 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Verregendmeisje is met een d, maar ik vind t leuker staan![]()
van jou dus..quote:
uhuquote:
Heerlijk, door regen lopen/fietsen (zonder make-up welquote:
Gewoon met een t hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 13:50 schreef mstr het volgende:
Verregendtmeisje, komen er nog foto's in je fobo?
Ah okequote:Op zondag 25 februari 2007 13:52 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Gewoon met een t hoorWat een gezeur, alsof usernames over het algemeen allemaal goed Nederlandse woorden zijn..
En er komt waarschijnlijk nog wel een foto![]()
Cool.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:52 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Gewoon met een t hoorWat een gezeur, alsof usernames over het algemeen allemaal goed Nederlandse woorden zijn..
En er komt waarschijnlijk nog wel een foto![]()
Ik schat die kans nihil.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik lach me wel suf als het gewoon een kloon van jordy is ofxzo
ja soms is het wel tof, gisteravond heb ik me ook wel vermaakt in de regenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heerlijk, door regen lopen/fietsen (zonder make-up wel)
doooooméniqueeeequote:Op zondag 25 februari 2007 13:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Lauraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Lauraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()