Nou, ik kon er niks aan doen! Ik werd ineens zo wakker van mn wekker, terwijl ik daar normaal noooooooooit wakker van word, keigek! Dat was om 5.15. Toen werd ik wakker van niks eigenlijk, toen kon ik niet meer slapen, want ik had hele gekke dromen over kledingwinkels en mijn papa en Marloes en Corynne en weet ik het allemaal, keigek! En toen viel ik blijkbaar toch weer in slaap, want ik werd om half 11 al weer wakkerquote:Op zondag 25 februari 2007 12:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
waarom doe je het dan? of heeft dat weer andere redenen?
Zeg nooit nooit, een vriend van me heeft het gepresteerd om van alcoholvrij bier dronken te wordenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:23 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Nee daarom
Ik had niet zo'n zin om dronken te worden.
Waren er marokkanen?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:24 schreef Ipho het volgende:
en dan kijk je ook in je portomonee, en dan zie je ook nog eens dat je 80 euro weg is..
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar je bent wel Melanie_the_miss tegengekomen
Och heden, en hij was nog wel zo lekker!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volgens mij was die zalm gisteren oorzaak Merel.
Nah, om half 11 werd ik ook wakker, maar ik had echt geen zin om wakker te zijn (nu nog niet, ogen nog half dichtquote:Op zondag 25 februari 2007 12:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nou, ik kon er niks aan doen! Ik werd ineens zo wakker van mn wekker, terwijl ik daar normaal noooooooooit wakker van word, keigek! Dat was om 5.15. Toen werd ik wakker van niks eigenlijk, toen kon ik niet meer slapen, want ik had hele gekke dromen over kledingwinkels en mijn papa en Marloes en Corynne en weet ik het allemaal, keigek! En toen viel ik blijkbaar toch weer in slaap, want ik werd om half 11 al weer wakker![]()
Nee wel consumptie muntjesquote:
Ja, hij was echt heel mild op de tong. Naja even een keer goed kotsen en ik voel me weer topquote:Op zondag 25 februari 2007 12:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Och heden, en hij was nog wel zo lekker!
Jaja! Nog eens tofheidquote:Op zondag 25 februari 2007 12:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar je bent wel Melanie_the_miss tegengekomen
Dat hebben wij ook wel eens gedaan bij zo'n kerel die altijd net doet alsoftie heel dronken is, gingen we m alcoholvrij bier geven, werdtie nog straalbezopenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, een vriend van me heeft het gepresteerd om van alcoholvrij bier dronken te worden![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:25 schreef Elvanera het volgende:
Oh! Hihi, gister kwam er een gozer naar me toe
"ik dansen"
"WAT?"
"Ik dansen"
"Wat?"
Toen liep ie weg naar zn matties, kwam er een andere gevalletje
"Hij vraagt of je met hem wilt dansen"
"Oh! Nou ok"
Bleek dus een Bulgara te zijn met gebrekkig Nederlands
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:25 schreef Elvanera het volgende:
"ik dansen"
"WAT?"
"Ik dansen"
"Wat?"
"Oh! Nou ok"
Wat is Bulgara?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:25 schreef Elvanera het volgende:
"ik dansen"
"WAT?"
"Ik dansen"
"Wat?"
"Oh! Nou ok"
Kutmodquote:
Aw nee hoor boemquote:
M2M, die hadden toen toch die mooie pokemonhitquote:Op zondag 25 februari 2007 12:25 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]MTM? Das m'n beste dinnetje als zo'n 12 jaar lang
Weet ik veelquote:Op zondag 25 februari 2007 12:27 schreef booo het volgende:
[..]
Afgelopen week had ik die toch niet, gek.
Wel een vastberaden Bulgaar dan!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:25 schreef Elvanera het volgende:
"ik dansen"
"WAT?"
"Ik dansen"
"Wat?"
"Oh! Nou ok"
Wtf?! Hellevoetsluisquote:
Ik had hem door 4 sec. laterquote:Op zondag 25 februari 2007 12:27 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Skihut in Hellevoetsluis
[..]
Bulgaartypo!
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook wel eens gedaan bij zo'n kerel die altijd net doet alsoftie heel dronken is, gingen we m alcoholvrij bier geven, werdtie nog straalbezopen![]()
Mwah, ze stonden eerst met zo'n groepje me allemaal aan te gapen en te bekijkenquote:
Das echt domquote:Op zondag 25 februari 2007 12:29 schreef nijnja het volgende:
[..]is een vriendinkennis van mij dus ook, nooit dronken, maar als dan mijn danspartner lichtelijk aangeschoten wordt, dan is zij ook niet meer te houden
, is dr niets aan de hand met mn danspartner huppelt zij ook gewoon verder...
Geen idee, en dat vroeg ik me ook afquote:Op zondag 25 februari 2007 12:28 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Wtf?! Hellevoetsluiswat heeft ze daar nou weer te zoeken? Weet je ook met wie ze was?
Wij gaan wel gewoon dronken worden van de zomer met Roséquote:
Veel plezierquote:Op zondag 25 februari 2007 12:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wij gaan wel gewoon dronken worden van de zomer met Rosé
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:31 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Geen idee, en dat vroeg ik me ook af
Ze stond iig met een meisje op een podium.
Kut ava, slotje.quote:
Jup! :pquote:Op zondag 25 februari 2007 12:32 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]![]()
Serieus?
Whaha, ik vraag 't wel zodra ze online is dan
17 Juni gaat een feestelijke dag wordenquote:
Roséquote:Op zondag 25 februari 2007 12:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wij gaan wel gewoon dronken worden van de zomer met Rosé
Haha ja vind wel geinig dat opeens haar naam voorbij komtquote:Op zondag 25 februari 2007 12:34 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Jup! :p
Ik vond het iig wel grappig dat ik dr daar tegen kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |