Deze valt wel meequote:
Daar heeft Saaw zichzelf ingeëditquote:PUB SC nr. [1606] - Waar ik iets heb met saaw en AK en Ipho
Je kan best alleen lichamelijk wakker zijn!quote:
Idd ja!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef mstr het volgende:
Elvanera, nu kom ik dus in je fobo te staan met dit topic
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef mstr het volgende:
Elvanera, nu kom ik dus in je fobo te staan met dit topic
Zo stond ik dus net aan de draden in de meter kast te trekken en te strippen enzo.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Je kan best alleen lichamelijk wakker zijn!
Maar verder nog in slaapstand staan
Heb ik echt te vaak last van
Nu ook een beetje
Ik wel. Heerluk zelfsquote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
maargoed wie heeft er niet lekker geslapen?
wie wel?
Ik niet bepaald, of naja, ik werd heel vaak wakker enzo, maar de tijd daartussen heb ik wel heel lekker geslapenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef nijnja het volgende:
[..]maargoed wie heeft er niet lekker geslapen?
wie wel?
Heerlijk geslapenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef nijnja het volgende:
[..]maargoed wie heeft er niet lekker geslapen?
wie wel?
Ach, heb je een beetje kunnen nuchteren in die 1½ uurquote:Op zondag 25 februari 2007 12:18 schreef Ipho het volgende:
Mis ik de bus om half 4 naar huis, stond ik anderhalf uur brak te wachten op de volgende bus om thuis te komen.
Zeker, alleen wel zoeen half blauwtje opgelopen ofzo.quote:
Vertel (op msnquote:Op zondag 25 februari 2007 12:18 schreef Ipho het volgende:
[..]
Zeker, alleen wel zoeen half blauwtje opgelopen ofzo.
Dat wel, 2 maal politie controlle enzo, maar het wachten was ook leuk. Raak je nog eens aan de praat met anderen enzo.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, heb je een beetje kunnen nuchteren in die 1½ uur
Hoezo politie controle?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:19 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dat wel, 2 maal politie controlle enzo, maar het wachten was ook leuk. Raak je nog eens aan de praat met anderen enzo.
Ik liep nogal doelloos rond, en ze meende mij gezien te hebben met wildplassenquote:
Da's altijd mooiquote:
Maargoed, jij krijgt ervoor betaald om vroeg op te staanquote:Op zondag 25 februari 2007 12:18 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik niet bepaald, of naja, ik werd heel vaak wakker enzo, maar de tijd daartussen heb ik wel heel lekker geslapen![]()
Ah kijk, dat is wat je moet hebbenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:18 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Heerlijk geslapenEn niet eens brak gelukkig.
Heb je het ook gedaan?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:20 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik liep nogal doelloos rond, en ze meende mij gezien te hebben met wildplassen![]()
Najibquote:Op zondag 25 februari 2007 12:20 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik liep nogal doelloos rond, en ze meende mij gezien te hebben met wildplassen![]()
Goedzo!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:20 schreef nijnja het volgende:
Ah kijk, dat is wat je moet hebben
Ja, fijn dat jullie het allen vragen, ik ook wel lekker geslapen![]()
Alleen beetje uitgelopen
Ik kan dus alleen verdomme de tijden niet zienquote:Op zondag 25 februari 2007 12:17 schreef Afzuigkap het volgende:
Site van pathe is ook weer vernieuwd
Ja maar op zondag nietquote:Op zondag 25 februari 2007 12:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maargoed, jij krijgt ervoor betaald om vroeg op te staan![]()
Tuurlijk pis ik niet wildquote:Op zondag 25 februari 2007 12:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb je het ook gedaan?
Ik vrijdag ook, toen ik naar FC Utrecht ging.
Ik moest zo nodig pissen, ik kijken of er geen politie was en tegen een electrisiteits huisje aanpissen![]()
Ik 1 sinasquote:Op zondag 25 februari 2007 12:21 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Goedzo!
Maar ik had dan ook maar 2 biertjes op
Van 2 biertjes kun je ook gewoon niet brak wordenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:21 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Goedzo!
Maar ik had dan ook maar 2 biertjes op
Iets met make-up en zwart/wit feest?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik 1 sinas
*en een zwarte rand aan het glas :")
waarom doe je het danquote:
Nee daaromquote:Op zondag 25 februari 2007 12:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Van 2 biertjes kun je ook gewoon niet brak worden![]()
'k Had niet zoveel op, had zwarte lippen, lijntje onder mn ogen en witte oogschaduw. Wilde m'n haar half wit spuiten, niet gedaan want het regende, rechts wel geschoren links niet, en verder beetje kleding, maar de foto's zullen binnenkort wel op de site staan, dan gooi ik er hier ook wel wat opquote:
Maar je bent wel Melanie_the_miss tegengekomenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:23 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Nee daarom
Ik had niet zo'n zin om dronken te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |