Ik bespeur een lichte twijfel?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:33 schreef mash_ het volgende:
ja of niet
Ik heb dr 1tje gepakt met toestemming, verder zal ik niet meer boevenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:33 schreef verregentmeisje het volgende:
ik hoop niet dat iedereen mijn paas-eitjes jat
Waar kom je vandaan? Profiel zegt nixquote:Op zondag 25 februari 2007 01:33 schreef verregentmeisje het volgende:
Ahhh jij mag wel meer hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 01:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb dr 1tje gepakt met toestemming, verder zal ik niet meer boeven
Iets met eenden in de buurt van utrechtquote:Op zondag 25 februari 2007 01:35 schreef K-mail het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? Profiel zegt nix
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:35 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ahhh jij mag wel meer hoorAls je maar wit neemt, want die blief ik niet
Ik heb zelf nog witte paaseitjes.. dus ik eet m'n eigen wel opquote:Op zondag 25 februari 2007 01:33 schreef verregentmeisje het volgende:
mannelijke eenden?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:35 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Iets met eenden in de buurt van utrechtDoe nu maar puzzelen
Zou best eens kunnenquote:
jij gebruikt moeilijke wordenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:37 schreef verregentmeisje het volgende:
En slaat die titel nou op mijn perversiteiten??
Dan zou er lichtelijk wel eens heel misschien een klein stukje in mijn hersenen zijn die een idee denkt te hebben waar het mogelijk zou kunnen zijnquote:
Shhhht niet verklappen hehquote:Op zondag 25 februari 2007 01:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan zou er lichtelijk wel eens heel misschien een klein stukje in mijn hersenen zijn die een idee denkt te hebben waar het mogelijk zou kunnen zijn
duh!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:37 schreef verregentmeisje het volgende:
En slaat die titel nou op mijn perversiteiten??
Wat zijn die dan??quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:39 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Shhhht niet verklappen hehKrijg jij nog paar eitjes van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |