Jij hebt niet enkel de X-factor bij het zingen.quote:
Wat heb ik dan ?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jij hebt niet enkel de X-factor bij het zingen.
Met Singstar welquote:
Wie ben jij? Foto?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:11 schreef verregentmeisje het volgende:
Ik heb niks boeiends te melden*sabbelt op paasei*
Mja...quote:Op zondag 25 februari 2007 01:14 schreef nijnja het volgende:
Las ik net in de vlugheid dat men hier iets tegen emo's heeft?
Hehe, is dr ook nog een verklaring voor?quote:
Ik ben nieuwquote:
Geeft niet, vertel ff wat over jezelfquote:
haha zoo zooquote:Op zondag 25 februari 2007 01:13 schreef K-mail het volgende:
[..]
Met Singstar wel(ben ik de bom
) 95% goed van Pieces of Me van Ashley Simpson....
Maar dit was Paul van Dyk, hebk ff gedownload, is echt heerlijk nummer
Nouw, ehhh, moet je hierheen, of jij moet Singstar Pop en een playstation hebbenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:19 schreef lauwert het volgende:
[..]
haha zoo zoo
dat wil ikwel eens horen dan
Geeen singstar en daarheen is vast een heel stukquote:Op zondag 25 februari 2007 01:19 schreef K-mail het volgende:
[..]
Nouw, ehhh, moet je hierheen, of jij moet Singstar Pop en een playstation hebben
Jij duikt ook op de raarste momenten op...quote:
Sommige mensen vinden mij wel eng, maar is niet zo hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 01:21 schreef verregentmeisje het volgende:
Ehmm wat moet ik vertellenBen 17 jaar.. En.. foto komt denk ik nog wel, als de tijd daar is.. en ik een beetje op me gemak geraak hier
Zodra jullie niet meer eng zijn..
en ik ben niet lief
mwah, valt wel mee, ik woon niet aan de andere kant van de wereld ofzoquote:Op zondag 25 februari 2007 01:22 schreef lauwert het volgende:
[..]
Geeen singstar en daarheen is vast een heel stuk
niemand woont bij e in de buurt hier![]()
wtf waar slaat dat nou weer op :Squote:Op zondag 25 februari 2007 01:19 schreef K-mail het volgende:
[..]
Mash ben jij ook zo'n jongen die alles doet om een meisje t bed in te lullen?
Niet tochquote:
neehoor, dat niet persé..quote:Op zondag 25 februari 2007 01:14 schreef nijnja het volgende:
Las ik net in de vlugheid dat men hier iets tegen emo's heeft?
Niet? Waarom vinden ze je eng danquote:Op zondag 25 februari 2007 01:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden mij wel eng, maar is niet zo hoor
Hah, maak je niet druk joh, dr kan echt niet veel gebeuren hierquote:Op zondag 25 februari 2007 01:21 schreef verregentmeisje het volgende:
Ehmm wat moet ik vertellenBen 17 jaar.. En.. foto komt denk ik nog wel, als de tijd daar is.. en ik een beetje op me gemak geraak hier
Zodra jullie niet meer eng zijn..
en ik ben niet lief
Ook in de buurt van rotterdam toch ?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:23 schreef K-mail het volgende:
[..]
mwah, valt wel mee, ik woon niet aan de andere kant van de wereld ofzo
Ahh komopquote:Op zondag 25 februari 2007 01:25 schreef K-mail het volgende:
[..]
Hah, maak je niet druk joh, dr kan echt niet veel gebeuren hier
En om je op je gemak te stellen, je kunt hier alles kwijt bij ons, een slechte school/werkdag, een afgelopen relatie, gewoon een potje schelden, maar de leuke dingen mag je ook vieren, loterij, ontmaagd weet ik veel...
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:26 schreef lauwert het volgende:
[..]
Ook in de buurt van rotterdam toch ?
Oei, je maakt ons wel nieuwsgierig hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 01:26 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ahh komopStraks post ik een foto, en dan komt mijn hele omgeving achter al mijn perversiteiten en dergelijke
is wel een beslissing waar goed overna gedacht moet worden onder het genot van een paasei
![]()
in april ben jij ook in Rotterdamquote:Op zondag 25 februari 2007 01:26 schreef lauwert het volgende:
[..]
Ook in de buurt van rotterdam toch ?
nou ik ken genoeg mensen van fokquote:Op zondag 25 februari 2007 01:28 schreef K-mail het volgende:
[..]
Nou, zover je van kennen kan spreken op fok...
Oe geef mij er ook eentje, melk ajbquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:25 schreef K-mail het volgende:
[..]
Hah, maak je niet druk joh, dr kan echt niet veel gebeuren hier
En om je op je gemak te stellen, je kunt hier alles kwijt bij ons, een slechte school/werkdag, een afgelopen relatie, gewoon een potje schelden, maar de leuke dingen mag je ook vieren, loterij, ontmaagd weet ik veel...
Ik heb alles voor jequote:Op zondag 25 februari 2007 01:29 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Oe geef mij er ook eentje, melk ajb
Kies er maar 1 uit! *doet paasei-trommel open*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |