met of zonder zonnebril?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
17 Juni gaat een feestelijke dag worden
Ja, en jij maar zeggen dat je niet naar Amsterdam wil danquote:Op zondag 25 februari 2007 12:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
17 Juni gaat een feestelijke dag worden
Vast een verrassing, heeft hij nu alleen z'n mond voorbij gepraatquote:Op zondag 25 februari 2007 12:36 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, en jij maar zeggen dat je niet naar Amsterdam wil dan
Overdag A'dam, richting einde van de middag naar J'dorpquote:Op zondag 25 februari 2007 12:36 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, en jij maar zeggen dat je niet naar Amsterdam wil dan
Mja! Ik had wel door dat jullie vriendinnetjes (lijkt mij?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:35 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Haha ja vind wel geinig dat opeens haar naam voorbij komt![]()
Ik uhm ken haar dus al zo'n 12 jaardoor haar zit ik hier nu ook
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:38 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Mja! Ik had wel door dat jullie vriendinnetjes (lijkt mij?) zijn
hoooowiieequote:
Vorig jaar, op 17 juni 2006, het is een mooie geschiedenis, besloten Bart en ik beiden om in de trein te stappen naar Amsterdam. We ontmoeten elkaar op het perron, en hand in hand struinden wij door het centrum van onze hoofdstad, op een zoektocht naar een koude fles roséquote:
Awgquote:Op zondag 25 februari 2007 12:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Vorig jaar, op 17 juni 2006, het is een mooie geschiedenis, besloten Bart en ik beiden om in de trein te stappen naar Amsterdam. We ontmoeten elkaar op het perron, en hand in hand struinden wij door het centrum van onze hoofdstad, op een zoektocht naar een koude fles roséEenmaal gevonden in een klein winkeltje in de Jordaan, gingen we op zoek naar het Vondelpark. Ook dit bleek niet makkelijk, maar uiteindelijk lagen we in het zonnetje in het gras, met een fles rosé om te delen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Na een mooooooie middag moesten we beide weer naar huis, met kriebeltjes in onze buik en grootse plannen om elkaar weer te zien
Okquote:Op zondag 25 februari 2007 12:43 schreef liiszle het volgende:
hoi iedereen![]()
en en en, eh ja AK ik stuur zometeen de fotos wel
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Vorig jaar, op 17 juni 2006, het is een mooie geschiedenis, besloten Bart en ik beiden om in de trein te stappen naar Amsterdam. We ontmoeten elkaar op het perron, en hand in hand struinden wij door het centrum van onze hoofdstad, op een zoektocht naar een koude fles roséEenmaal gevonden in een klein winkeltje in de Jordaan, gingen we op zoek naar het Vondelpark. Ook dit bleek niet makkelijk, maar uiteindelijk lagen we in het zonnetje in het gras, met een fles rosé om te delen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Na een mooooooie middag moesten we beide weer naar huis, met kriebeltjes in onze buik en grootse plannen om elkaar weer te zien
Wat liefquote:Op zondag 25 februari 2007 12:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tof!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
En 17 Juni 2007 is het dus een jaar geleden dat Merel en ik elkaar ontmoet hebben.
En dat gaan wij beschouwen als de nationale Rosé drink dag, plus alle dagen die daarna komen
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Dan kan je niets anders doen dan zwijmelen Swaffelen
Swaffel jij LIes nou maar.quote:
Denk niet dat ze daar erg blij mee zal zijn zo op de vroege ochtend/middag/avondquote:
Hmm, ochtendzinquote:Op zondag 25 februari 2007 12:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar erg blij mee zal zijn zo op de vroege ochtend/middag/avond![]()
quote:
Ik hoef niets te zeggenquote:
S-F dusquote:
nee bedankt.quote:
zowizo nietquote:Op zondag 25 februari 2007 12:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar erg blij mee zal zijn zo op de vroege ochtend/middag/avond![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
hoiquote:Op zondag 25 februari 2007 13:16 schreef VASND het volgende:
hoi.
hoiquote:Op zondag 25 februari 2007 13:16 schreef VASND het volgende:
hoi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |