Ik bespeur een lichte twijfel?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:33 schreef mash_ het volgende:
ja of niet
Ik heb dr 1tje gepakt met toestemming, verder zal ik niet meer boevenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:33 schreef verregentmeisje het volgende:
ik hoop niet dat iedereen mijn paas-eitjes jat
Waar kom je vandaan? Profiel zegt nixquote:Op zondag 25 februari 2007 01:33 schreef verregentmeisje het volgende:
Ahhh jij mag wel meer hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 01:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb dr 1tje gepakt met toestemming, verder zal ik niet meer boeven
Iets met eenden in de buurt van utrechtquote:Op zondag 25 februari 2007 01:35 schreef K-mail het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? Profiel zegt nix
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:35 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ahhh jij mag wel meer hoorAls je maar wit neemt, want die blief ik niet
Ik heb zelf nog witte paaseitjes.. dus ik eet m'n eigen wel opquote:Op zondag 25 februari 2007 01:33 schreef verregentmeisje het volgende:
mannelijke eenden?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:35 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Iets met eenden in de buurt van utrechtDoe nu maar puzzelen
Zou best eens kunnenquote:
jij gebruikt moeilijke wordenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:37 schreef verregentmeisje het volgende:
En slaat die titel nou op mijn perversiteiten??
Dan zou er lichtelijk wel eens heel misschien een klein stukje in mijn hersenen zijn die een idee denkt te hebben waar het mogelijk zou kunnen zijnquote:
Shhhht niet verklappen hehquote:Op zondag 25 februari 2007 01:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan zou er lichtelijk wel eens heel misschien een klein stukje in mijn hersenen zijn die een idee denkt te hebben waar het mogelijk zou kunnen zijn
duh!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:37 schreef verregentmeisje het volgende:
En slaat die titel nou op mijn perversiteiten??
Wat zijn die dan??quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:39 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Shhhht niet verklappen hehKrijg jij nog paar eitjes van me
Das toch wel even wat anders dan een man die zijn visjes makkelijk weggeeftquote:Op zondag 25 februari 2007 01:39 schreef mash_ het volgende:
uhm ze is wel een vrouw die makkelijker haar eitjes weg geeft
visjesquote:Op zondag 25 februari 2007 01:41 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Das toch wel even wat anders dan een man die zijn visjes makkelijk weggeeft![]()
ik lust geen visquote:Op zondag 25 februari 2007 01:41 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Das toch wel even wat anders dan een man die zijn visjes makkelijk weggeeft![]()
Ja en ik had het over aquarium-vissenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
visjesmaar ik had het wel over paas eieren hoor
Maar dan wil ik er een paar in mijn mandjequote:Op zondag 25 februari 2007 01:43 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ja en ik had het over aquarium-vissen![]()
Maar het is nou eenmaal zo dat ik de lekkerste paaseieren in het land heb hoor![]()
Als jouw kindjes (school) zo bijdehand doen, hoe pak je dat dan aan? Ik neem aan dat men dit je leertquote:
uhm en je woont dus in utrecht?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:43 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ja en ik had het over aquarium-vissen![]()
Maar het is nou eenmaal zo dat ik de lekkerste paaseieren in het land heb hoor![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:45 schreef K-mail het volgende:
[..]
Doeg, meisje uit woerden (denk ik)
dan zeg ik up je stoel, hup opschieten nou, en dan luisteren zequote:Op zondag 25 februari 2007 01:44 schreef K-mail het volgende:
[..]
Als jouw kindjes (school) zo bijdehand doen, hoe pak je dat dan aan? Ik neem aan dat men dit je leert
*doet paar in mandje* Happy nouquote:Op zondag 25 februari 2007 01:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar dan wil ik er een paar in mijn mandje
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:46 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
*doet paar in mandje* Happy nou?
woeren?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:46 schreef mash_ het volgende:
woeren.. daar kom ik elke dag langs (behalve in het weekend) met de trein
woerdenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:45 schreef K-mail het volgende:
[..]
Doeg, meisje uit woerden (denk ik)
Ohhh das wel sexi, lekker dichtbijquote:Op zondag 25 februari 2007 01:46 schreef mash_ het volgende:
woerden.. daar kom ik elke dag langs (behalve in het weekend) met de trein
piepdoosquote:Op zondag 25 februari 2007 01:47 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
woerdentraject controle bij woerden links
![]()
was ik ook niet verplan hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 01:47 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ohhh das wel sexi, lekker dichtbijDoe me maar niet ontvoeren hoor
Geen kelder over? Heh wat jammer nouquote:Op zondag 25 februari 2007 01:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
was ik ook niet verplan hoorzou niet weten waar ik je moet laten als ik je ontvoer
kelderquote:Op zondag 25 februari 2007 01:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
was ik ook niet verplan hoorzou niet weten waar ik je moet laten als ik je ontvoer
toilet in de trein ?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
heeft me al heel wat centen gekost..quote:
ja en danquote:
Wat is van jou ?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:51 schreef santax het volgende:
Ok, ik zeg het maar 1 keer... van mij van mij van mij...
![]()
Ach hou toch op, ze zijn niet eens van plan om me te ontvoerenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:51 schreef santax het volgende:
Ok, ik zeg het maar 1 keer... van mij van mij van mij...
![]()
tis dat ik al 4knuffels heb.. anders mocht je wel.. vrijwillig meequote:Op zondag 25 februari 2007 01:52 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ach hou toch op, ze zijn niet eens van plan om me te ontvoerenintegenstelling tot jij met je kruipruimte...
Beetje wel jaquote:Op zondag 25 februari 2007 01:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja en dankan haar ook in me kamer houden maar dat wil ik niet want in April komt daar een heel lief meisje enzo en dan staat het beetje stom als er al een ander meisje is
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:52 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ach hou toch op, ze zijn niet eens van plan om me te ontvoerenintegenstelling tot jij met je kruipruimte...
omg.. nu al gepland?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja en dankan haar ook in me kamer houden maar dat wil ik niet want in April komt daar een heel lief meisje enzo en dan staat het beetje stom als er al een ander meisje is
Moet ik je ontvoeren danquote:Op zondag 25 februari 2007 01:52 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
nee hou het op 1tjequote:Op zondag 25 februari 2007 01:54 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
omg.. nu al gepland?
maar dan ga je toch gewoon met 3![]()
kom je nou alleen in pub om te zeuren dat we niet aan haar mogen zitten ofzoquote:Op zondag 25 februari 2007 01:54 schreef santax het volgende:
[..]
Moet ik je ontvoeren dan![]()
Ik dacht dat jij me ook liefde![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:54 schreef santax het volgende:
[..]
Moet ik je ontvoeren dan![]()
Ik dacht dat jij me ook liefde![]()
ophja ik kom ook.. maar slaap erna thuis.. kan ik iig lopend af:Pquote:Op zondag 25 februari 2007 01:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
nee hou het op 1tjenouja blijven trouwens denk k meer mensen slapen want ouders zijn er niet en dan gaan we uit enzo
ja had het meer over jordy enzo die dan hier slapenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:58 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ophja ik kom ook.. maar slaap erna thuis.. kan ik iig lopend af:P
hihi:Pquote:Op zondag 25 februari 2007 01:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja had het meer over jordy enzo die dan hier slapen
Mjaquote:Op zondag 25 februari 2007 01:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
kom je nou alleen in pub om te zeuren dat we niet aan haar mogen zitten ofzo
leukquote:Op zondag 25 februari 2007 01:59 schreef santax het volgende:
[..]
Mja![]()
verregentmeisje en ik gaan trouwen![]()
![]()
Tof!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:59 schreef santax het volgende:
[..]
Mja![]()
verregentmeisje en ik gaan trouwen![]()
![]()
taaaaaataaaaaatataaaaaaaa tatatataaaaaaquote:Op zondag 25 februari 2007 02:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
leukgroot feest met drank en eten enzo waar heel pub sc ook heen mag komen?
Euhhh.. dat ligt eraanquote:Op zondag 25 februari 2007 02:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
leukgroot feest met drank en eten enzo waar heel pub sc ook heen mag komen?
Mag ik dan de band zijn?quote:Op zondag 25 februari 2007 02:01 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
taaaaaataaaaaatataaaaaaaa tatatataaaaaa
*je weet wel: daar komt de bruid etc etc*
Als je lief doet mag je misschien wel komen
Ohh das wel briljante deal, jij mijn bruidsmeisjequote:Op zondag 25 februari 2007 02:01 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Tof!Mag ik dan op jullie bruiloft komen?
En mag ik dan bruidsmeisje zijn?
altijd al bruidsmeisje willen zijn
Met jouw naam.. echt wel... als verregentmeisje ertussen uit knijpt heb ik jou in elk geval nogquote:Op zondag 25 februari 2007 02:01 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Tof!Mag ik dan op jullie bruiloft komen?
En mag ik dan bruidsmeisje zijn?
altijd al bruidsmeisje willen zijn
ik doe altijd liefquote:Op zondag 25 februari 2007 02:01 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
taaaaaataaaaaatataaaaaaaa tatatataaaaaa
*je weet wel: daar komt de bruid etc etc*
Als je lief doet mag je misschien wel komen
Ben jij een goede band?quote:
heyquote:Op zondag 25 februari 2007 02:02 schreef santax het volgende:
[..]
Met jouw naam.. echt wel... als verregentmeisje ertussen uit knijpt heb ik jou in elk geval nog![]()
Sorry is niet genoeg hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 02:02 schreef santax het volgende:
[..]
Met jouw naam.. echt wel... als verregentmeisje ertussen uit knijpt heb ik jou in elk geval nog![]()
ik ben heel goed met mijzelf, vooral als ik moe benquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 02:03 schreef lauwert het volgende:
in april feestje in hollywood, mensen die verwonen slapenbij rein thuiss
Ik gebruik haar toch niet! Zij mag mij gebruiken als verregentmeisje niet komtquote:Op zondag 25 februari 2007 02:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
heyamanda is geen meisje die je zo maar even mag gebruiken hoor
dan krijg je met mij te maken
![]()
Ehmmmquote:Op zondag 25 februari 2007 02:04 schreef nijnja het volgende:
en dan ziet het er nog lachwekkend uit ook
quote:Op zondag 25 februari 2007 02:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
heyamanda is geen meisje die je zo maar even mag gebruiken hoor
dan krijg je met mij te maken
![]()
Ik ga hier spijt van krijgen....quote:
Stommerdquote:Op zondag 25 februari 2007 02:05 schreef santax het volgende:
[..]
Ik gebruik haar toch niet! Zij mag mij gebruiken als verregentmeisje niet komt![]()
Maar maar maar... verregentmeisje laat me lekker toch niet in de steek![]()
pfff vind jou niet lief als je zo respectloos over een vriendin van mij praatquote:Op zondag 25 februari 2007 02:05 schreef santax het volgende:
[..]
Ik gebruik haar toch niet! Zij mag mij gebruiken als verregentmeisje niet komt![]()
Maar maar maar... verregentmeisje laat me lekker toch niet in de steek![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 02:05 schreef lauwert het volgende:
en over een paar jaar feestje bij santax en verregentmeisje bij de bruiloft
Hmmm misschien kun je hem maar beter negerenquote:Op zondag 25 februari 2007 02:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
pfff vind jou niet lief als je zo respectloos over een vriendin van mij praat
quote:Op zondag 25 februari 2007 02:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
heb heul nooit gezegd dat ik ja haatmaar wel als je zo over afzuigkap praat
Hehe zang is idd niet zo geweldigquote:Op zondag 25 februari 2007 02:07 schreef nijnja het volgende:
Klik
Nummer opgenomen in Utrecht, Ik heb gitaar bass en drum ingespeeld, de zang vind ik niet mooi maar goed, daar had ik geen inspraak op bleek... Na goed, we zijn in totaal iets van 10 uur bezig geweest met dit schrijven en opnemen, daarna de video gedaan, het was ondertussen 4 uur snachts ofzo, ik was helemaal kapot, en toen moest ik gaan drummen
dat is dus het lachwekkende
gitaar is de ochtend erop opgenomen, toen was ik alwel weer wakker
nu is mn haar kort
Ja uiteraard!quote:Op zondag 25 februari 2007 02:09 schreef mash_ het volgende:
[..]![]()
je gaat trouwens in april wel mee hegaan we met nog grote groep van pub uit
wat is er nou erg aan dat we willen weten waar ze vandaan komtquote:Op zondag 25 februari 2007 02:09 schreef santax het volgende:
Ah, ik ken afzuigkap nieteensch...
Maar ik lief verregentmeisje heel erg... en terwijl ik keihard aan het werken was... waren jullie aan het raden waar ze vandaan kwam![]()
Ja nouquote:Op zondag 25 februari 2007 02:09 schreef santax het volgende:
Ah, ik ken afzuigkap nieteensch...
Maar ik lief verregentmeisje heel erg... en terwijl ik keihard aan het werken was... waren jullie aan het raden waar ze vandaan kwam![]()
Hey, ik had ook geen inspraak in dat jij mij ging vervangenquote:Op zondag 25 februari 2007 02:11 schreef santax het volgende:
*inspraak*
quote:Op zondag 25 februari 2007 02:10 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Hehe zang is idd niet zo geweldigEn je ziet er een beetje vermoeid uit.. Maar wel leuk hoor
jij mag wel mijn band zijn
Nietessssssquote:Op zondag 25 februari 2007 02:11 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ja nouje wilde dr wel als vervanging ook al ken je dr niet!!! Zegt al heeeeeeeeel veel
![]()
Blijkbaar welquote:
Ik ga jou helemaal niet vervangenquote:Op zondag 25 februari 2007 02:12 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Hey, ik had ook geen inspraak in dat jij mij ging vervangen![]()
Maar wel lachen dan heh, op een bruiloft moet je vrolijk zijn... Maar je hebt nog even de tijd geloof ikquote:
Ik lach altijd, ik was gewoon dood toenquote:Op zondag 25 februari 2007 02:13 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Maar wel lachen dan heh, op een bruiloft moet je vrolijk zijn... Maar je hebt nog even de tijd geloof ik![]()
Is goed! Als hij weer lief doetquote:Op zondag 25 februari 2007 02:13 schreef lauwert het volgende:
ik ga m'n bed induiken
De uitnodiging voor de bruiloft krijg ik nog wel !
Slaap lekkerquote:Op zondag 25 februari 2007 02:13 schreef lauwert het volgende:
ik ga m'n bed induiken
Ik zag hetquote:Op zondag 25 februari 2007 02:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik lach altijd, ik was gewoon dood toen
slaaplekker lieverdquote:Op zondag 25 februari 2007 02:13 schreef lauwert het volgende:
ik ga m'n bed induiken
PLONSquote:Op zondag 25 februari 2007 02:13 schreef lauwert het volgende:
ik ga m'n bed induiken
Opt moment ben ik ook aardig dood, aantal uurtjes dansen achter de rug, en het was themafeest dus ik was dubbel gekleed (zwart/wit feest)...quote:Op zondag 25 februari 2007 02:14 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ik zag hetMaar gelukkig leef je nu weer
quote:Op zondag 25 februari 2007 02:15 schreef X-fi het volgende:
mogguh
Ahhhgosje! Niet eens tijd dat je afschminkt en naar bed gaat danquote:Op zondag 25 februari 2007 02:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Opt moment ben ik ook aardig dood, aantal uurtjes dansen achter de rug, en het was themafeest dus ik was dubbel gekleed (zwart/wit feest)...
links had ik zwarte sok, witte schoen, sok over mn witte broek
rechts had ik witte sok, zwarte schoen, sok over witte broek
witte broek dus, met daarover een zwarte korte broek
streepjesshirt zwart/wit aan
zwart haar (Van mezelf)
lijntjes onder mn ogen
witte oogschaduw
ene helft wel geschoren van mn gezicht (wit), andere helft niet (zwart)
en die airco daar doet het niet, of zetten ze niet hoog genoeg
0-5quote:Op zondag 25 februari 2007 02:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat gaat ajax doen vandaag denk je? ik denk 2 - 0 winnen
Geen zin om naar bed te gaan, als je wil kan ik nog een enger beeld van mezelf kweken hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 02:19 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ahhhgosje! Niet eens tijd dat je afschminkt en naar bed gaat dan? Hehe *heeft nu vaag beeld van nijnja in dr hoofd*
Ohhhhh doennn! Ik hou van horror en thriller filmsquote:Op zondag 25 februari 2007 02:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Geen zin om naar bed te gaan, als je wil kan ik nog een enger beeld van mezelf kweken hoor
Klikquote:Op zondag 25 februari 2007 02:24 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ohhhhh doennn! Ik hou van horror en thriller films![]()
![]()
Wat heb je aan je oor hangen??quote:
Oordopjes (ik ben niets zonder muziek)quote:Op zondag 25 februari 2007 02:25 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Wat heb je aan je oor hangen??
Dussss? Zeg toch ook nie dat ik van jou houquote:
Zo eng was die foto nou ook weer nietquote:Op zondag 25 februari 2007 02:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oordopjes (ik ben niets zonder muziek)
Doe je wel weer van mij houdenquote:Op zondag 25 februari 2007 02:26 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Dussss? Zeg toch ook nie dat ik van jou hou![]()
Nog paaseitje?
Das ook weer waar, maar je kan mij ook niet afspelen, dus heb ik niets te maken met een film eigenlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 02:26 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Dussss? Zeg toch ook nie dat ik van jou hou![]()
Nog paaseitje?
Dat is naar de bekende weg vragenquote:
sorry voor de valse hoop dan!quote:Op zondag 25 februari 2007 02:27 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Zo eng was die foto nou ook weer niet![]()
eerste links, 2e rechts en dan rechtdoorquote:Op zondag 25 februari 2007 02:29 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Dat is naar de bekende weg vragen![]()
![]()
Trustenquote:
Mja maar sommige bekende wegen zijn alleen bekend geraakt omdat ze zo mooi zijn om te bewandelenquote:Op zondag 25 februari 2007 02:29 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Dat is naar de bekende weg vragen![]()
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 02:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Das ook weer waar, maar je kan mij ook niet afspelen, dus heb ik niets te maken met een film eigenlijk
lekker
slaap ze!quote:
Die films vind ik ook wel erg blijquote:Op zondag 25 februari 2007 02:30 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Maar dan hou ik nog wel van horror en thrillers
![]()
Wat zie ik nu??? *kan foto niet geheel plaatsen*quote:Op zondag 25 februari 2007 02:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
sorry voor de valse hoop dan!
Deze dan
quote:Op zondag 25 februari 2007 02:30 schreef santax het volgende:
[..]
Mja maar sommige bekende wegen zijn alleen bekend geraakt omdat ze zo mooi zijn om te bewandelen![]()
Ik vond Final Destination 3 echt baggerquote:Op zondag 25 februari 2007 02:31 schreef nijnja het volgende:
wegvliegende duiven, een huiskraan met een glasplaat eraan, die naar beneden valt, een jongen die eronder stond en wordt geplet door glasplaat, Final Destination 2
Vond hem de eerste keer wel leuk, wel een beetje langdradig af en toe, maar zaten wel lekkere stukken in, hoef hem niet zogauw nog een keer te zien verderquote:Op zondag 25 februari 2007 02:33 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ik vond Final Destination 3 echt bagger![]()
Alleen dat meisje was nog redelijk cutemaar voor de rest
Ja maar die andere twee hadden nog wat met elkaar te maken!! Deze was gewoon helemaal opnieuw, en eigenlijk maar 1 seconde werd er klein beetje een link gelegdquote:Op zondag 25 februari 2007 02:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vond hem de eerste keer wel leuk, wel een beetje langdradig af en toe, maar zaten wel lekkere stukken in, hoef hem niet zogauw nog een keer te zien verder
dan zijn we dat wel samenquote:Op zondag 25 februari 2007 02:35 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ja maar die andere twee hadden nog wat met elkaar te maken!! Deze was gewoon helemaal opnieuw, en eigenlijk maar 1 seconde werd er klein beetje een link gelegdmaar verder...
Achjaben misschien gewoon verwend
Ohh nee die ken ik inderdaad nietquote:Op zondag 25 februari 2007 02:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
dan zijn we dat wel samen, maargoed, ik kan je Shutter wel aanraden (als je die nog niet kent), is een chinese / japanse / koreaanse (iets in die hoek
) film, die was opzich wel fijn om te zien
Ondertiteling is handig, want hij is (zo heb ik hem iig) Japans gesproken. Of chinees, maargoed, niet engels iigquote:Op zondag 25 februari 2007 02:38 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ohh nee die ken ik inderdaad nietThnx, heb ik weer is iets wat ik kan bekijken
![]()
Is goedquote:Op zondag 25 februari 2007 02:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ondertiteling is handig, want hij is (zo heb ik hem iig) Japans gesproken. Of chinees, maargoed, niet engels iig. Het is wel een aanrader, al zal niet iedereen hem leuk vinden denkik. Als je hem hebt gezien wil ik wel graag even een reactie van je, wat je ervan vond
Trustenquote:Op zondag 25 februari 2007 02:40 schreef verregentmeisje het volgende:
Maaaaaaaar ik ga slapen! Ben best wel moe nu![]()
quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 02:33 schreef verregentmeisje het volgende:
Ik vond Final Destination 3 echt bagger![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 04:33 schreef KansloosForEver het volgende:
mogguh
Ja was gezellig, en er was bierquote:Op zondag 25 februari 2007 04:35 schreef KansloosForEver het volgende:
ik zie nu pas dat het al half 5 is..... ga zo maar eens slapeng.
Wel een supah nacht gehad. En hullie?![]()
![]()
Je ken hoor! Wakker worden!quote:Op zondag 25 februari 2007 05:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kut rapidshare, kan ik weer 123min wachten totdat ik weer kan downloaden
Dan maar slapen![]()
Goed vertrouwenquote:Op zondag 25 februari 2007 11:47 schreef X-fi het volgende:
[..]
Nee. Maar het geld is wel lekker al gestort
Waarom denk je dat ik er een streepje doorheen zette?quote:Op zondag 25 februari 2007 11:47 schreef X-fi het volgende:
En trouwens, als ik nu PC-loos ben, dan kan ik ook niet posten
Dat is minderquote:Op zondag 25 februari 2007 11:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kweenie! Ik was ineens al wakker om half 11! En vannacht al een paar keer![]()
Aha. Ik snap je nuquote:Op zondag 25 februari 2007 11:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er een streepje doorheen zette?
quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:03 schreef Snarf het volgende:
Doek is gevallen.
Hij is al schoonquote:Op zondag 25 februari 2007 11:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Wonen ze dichtbij of niet?
Zeker eerst helemaal schoonmaken voor je hem meegeeft
Teringquote:Op zondag 25 februari 2007 11:52 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hij is al schoon.
Maar hij komt uit Limburg
Dat dacht ik dus ook. Maarja, ik kan/wil het niet versturenquote:
MEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op zondag 25 februari 2007 11:53 schreef X-fi het volgende:
En dan D_A?
Logisch, stel dat er iets mee gebeurd ofzoquote:Op zondag 25 februari 2007 11:53 schreef X-fi het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Maarja, ik kan/wil het niet versturen
Hoe voorspelbaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
MEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad. TNT-kennende.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Logisch, stel dat er iets mee gebeurd ofzo
Ja en?quote:
Helaas heb ik niets met politiek. Sorry Chrisquote:Op zondag 25 februari 2007 11:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mag ik ook jullie aandacht vragen voor dit topic? Politiek
quote:Op zondag 25 februari 2007 11:56 schreef X-fi het volgende:
[..]
Helaas heb ik niets met politiek. Sorry Chris
GL.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mag ik ook jullie aandacht vragen voor dit topic? Politiek
Verzenden + verzekering (tot 500 euro) koste me anders 30 euroquote:
Mooiquote:
tót 500 euro, maar de waarde is hogerquote:Op zondag 25 februari 2007 11:56 schreef X-fi het volgende:
[..]
Verzenden + verzekering (tot 500 euro) koste me anders 30 euro
Nee, als ik zou willen wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:57 schreef X-fi het volgende:
Wie heeft hier Supreme Commander?
De bedoeling van het topic is net een discussie, dus zet het daar even, met een beetje uitleg.quote:
Jammerquote:Op zondag 25 februari 2007 11:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, als ik zou willen wel.
Maar dat soort spellen boeien mij niet.
Daar is dat topic dus voor bedoeld, om PUBers meer bewust van politiek te laten worden.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:56 schreef X-fi het volgende:
[..]
Helaas heb ik niets met politiek. Sorry Chris
Jij snapt hetquote:Op zondag 25 februari 2007 11:58 schreef mstr het volgende:
[..]
tót 500 euro, maar de waarde is hoger
Jamaar, ben geen puberquote:Op zondag 25 februari 2007 12:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Daar is dat topic dus voor bedoeld, om PUBers meer bewust van politiek te laten worden.
Waarom niet? Het is je toekomst.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:00 schreef X-fi het volgende:
[..]
Jamaar, ben geen puberIk heb het ook niet zo op politiek
Dus mocht er dan iets gebeuren, krijg je maar MAX. 500 terug.quote:
inderdaad. En dat ben ik niet van planquote:Op zondag 25 februari 2007 12:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus mocht er dan iets gebeuren, krijg je maar MAX. 500 terug.
En als het mogelijk is om hoger te verzekeren is het veul duurder gok ik zo maar 'ns.
quote:
Ophalen is zelfs nog goedkoper vanuit Limburgquote:Op zondag 25 februari 2007 12:02 schreef X-fi het volgende:
[..]
inderdaad. En dat ben ik niet van plan
Ja hoor wel een beetje aan de late kant gaan slapenquote:
Inderdaad. Én hij moest toch richting Rotterdam, altijd mooiquote:Op zondag 25 februari 2007 12:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Ophalen is zelfs nog goedkoper vanuit Limburg
Ja hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:05 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja hoor wel een beetje aan de late kant gaan slapenmaar ja
jij?
Lach hem dan namens mij even uit om z'n zachte G.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:05 schreef X-fi het volgende:
[..]
Inderdaad. Én hij moest toch richting Rotterdam, altijd mooi
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Lach hem dan namens mij even uit om z'n zachte G.
geen nep-belgen -> maar Wanabee-belgenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:07 schreef mstr het volgende:
[..]
En ook omdat ze Patatzaak/Cafetaria Frituur noemen.
Stelletje nep-belgen.
Nog niet, maar ik kan op dinsdag, donderdag, zaterdag of zondag. Dus ligt er helemaal aan wanneer jou het beste uitkomt.quote:
Hetzelfde?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:08 schreef X-fi het volgende:
[..]
geen nep-belgen -> maar Wanabee-belgen
dinsdag en donderdag moet ik werken van 09:00-18:00 en zaterdag of zondag kan het welquote:Op zondag 25 februari 2007 12:08 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik kan op dinsdag, donderdag, zaterdag of zondag. Dus ligt er helemaal aan wanneer jou het beste uitkomt.
Whateverquote:Op zondag 25 februari 2007 12:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Hetzelfde?
Nep-nergers zijn toch ook wannabee-negers
Das stimmt!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:09 schreef mstr het volgende:
[..]
WeetjeElvanera was gisteren in Hellev. in de SkiHut
Dat is dus echt een baan bij de TNT; pakketjesgooierquote:
Ik zei het tochquote:Op zondag 25 februari 2007 12:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat is dus echt een baan bij de TNT; pakketjesgooier![]()
Een vriend van mij deed dat via een uitzendbureau, hij moest de pakketjes vanaf een lopende band scheiden tussen 2/3 bakken, en dat moest gewoon gooiend gebeuren, of er nou 'breekbaar' opstond of niet![]()
Wieso denn das?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:09 schreef mstr het volgende:
[..]
WeetjeElvanera was gisteren in Hellev. in de SkiHut
Laten we het maar op zaterdag houden dan.. in de avond.. even kijken op de site hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 12:08 schreef X-fi het volgende:
[..]
dinsdag en donderdag moet ik werken van 09:00-18:00 en zaterdag of zondag kan het wel
Weet ik veul dat jij dat wistquote:Op zondag 25 februari 2007 12:11 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Uhu! Dat weet ik
Ik ga er naar school toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |