eerste links, 2e rechts en dan rechtdoorquote:Op zondag 25 februari 2007 02:29 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Dat is naar de bekende weg vragen![]()
![]()
Trustenquote:
Mja maar sommige bekende wegen zijn alleen bekend geraakt omdat ze zo mooi zijn om te bewandelenquote:Op zondag 25 februari 2007 02:29 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Dat is naar de bekende weg vragen![]()
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 02:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Das ook weer waar, maar je kan mij ook niet afspelen, dus heb ik niets te maken met een film eigenlijk
lekker
slaap ze!quote:
Die films vind ik ook wel erg blijquote:Op zondag 25 februari 2007 02:30 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Maar dan hou ik nog wel van horror en thrillers
![]()
Wat zie ik nu??? *kan foto niet geheel plaatsen*quote:Op zondag 25 februari 2007 02:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
sorry voor de valse hoop dan!
Deze dan
quote:Op zondag 25 februari 2007 02:30 schreef santax het volgende:
[..]
Mja maar sommige bekende wegen zijn alleen bekend geraakt omdat ze zo mooi zijn om te bewandelen![]()
Ik vond Final Destination 3 echt baggerquote:Op zondag 25 februari 2007 02:31 schreef nijnja het volgende:
wegvliegende duiven, een huiskraan met een glasplaat eraan, die naar beneden valt, een jongen die eronder stond en wordt geplet door glasplaat, Final Destination 2
Vond hem de eerste keer wel leuk, wel een beetje langdradig af en toe, maar zaten wel lekkere stukken in, hoef hem niet zogauw nog een keer te zien verderquote:Op zondag 25 februari 2007 02:33 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ik vond Final Destination 3 echt bagger![]()
Alleen dat meisje was nog redelijk cutemaar voor de rest
Ja maar die andere twee hadden nog wat met elkaar te maken!! Deze was gewoon helemaal opnieuw, en eigenlijk maar 1 seconde werd er klein beetje een link gelegdquote:Op zondag 25 februari 2007 02:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vond hem de eerste keer wel leuk, wel een beetje langdradig af en toe, maar zaten wel lekkere stukken in, hoef hem niet zogauw nog een keer te zien verder
dan zijn we dat wel samenquote:Op zondag 25 februari 2007 02:35 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ja maar die andere twee hadden nog wat met elkaar te maken!! Deze was gewoon helemaal opnieuw, en eigenlijk maar 1 seconde werd er klein beetje een link gelegdmaar verder...
Achjaben misschien gewoon verwend
Ohh nee die ken ik inderdaad nietquote:Op zondag 25 februari 2007 02:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
dan zijn we dat wel samen, maargoed, ik kan je Shutter wel aanraden (als je die nog niet kent), is een chinese / japanse / koreaanse (iets in die hoek
) film, die was opzich wel fijn om te zien
Ondertiteling is handig, want hij is (zo heb ik hem iig) Japans gesproken. Of chinees, maargoed, niet engels iigquote:Op zondag 25 februari 2007 02:38 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ohh nee die ken ik inderdaad nietThnx, heb ik weer is iets wat ik kan bekijken
![]()
Is goedquote:Op zondag 25 februari 2007 02:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ondertiteling is handig, want hij is (zo heb ik hem iig) Japans gesproken. Of chinees, maargoed, niet engels iig. Het is wel een aanrader, al zal niet iedereen hem leuk vinden denkik. Als je hem hebt gezien wil ik wel graag even een reactie van je, wat je ervan vond
Trustenquote:Op zondag 25 februari 2007 02:40 schreef verregentmeisje het volgende:
Maaaaaaaar ik ga slapen! Ben best wel moe nu![]()
quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 02:33 schreef verregentmeisje het volgende:
Ik vond Final Destination 3 echt bagger![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 04:33 schreef KansloosForEver het volgende:
mogguh
Ja was gezellig, en er was bierquote:Op zondag 25 februari 2007 04:35 schreef KansloosForEver het volgende:
ik zie nu pas dat het al half 5 is..... ga zo maar eens slapeng.
Wel een supah nacht gehad. En hullie?![]()
![]()
Je ken hoor! Wakker worden!quote:Op zondag 25 februari 2007 05:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kut rapidshare, kan ik weer 123min wachten totdat ik weer kan downloaden
Dan maar slapen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |