piepdoosquote:Op zondag 25 februari 2007 01:47 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
woerdentraject controle bij woerden links
![]()
was ik ook niet verplan hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 01:47 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ohhh das wel sexi, lekker dichtbijDoe me maar niet ontvoeren hoor
Geen kelder over? Heh wat jammer nouquote:Op zondag 25 februari 2007 01:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
was ik ook niet verplan hoorzou niet weten waar ik je moet laten als ik je ontvoer
kelderquote:Op zondag 25 februari 2007 01:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
was ik ook niet verplan hoorzou niet weten waar ik je moet laten als ik je ontvoer
toilet in de trein ?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
heeft me al heel wat centen gekost..quote:
ja en danquote:
Wat is van jou ?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:51 schreef santax het volgende:
Ok, ik zeg het maar 1 keer... van mij van mij van mij...
![]()
Ach hou toch op, ze zijn niet eens van plan om me te ontvoerenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:51 schreef santax het volgende:
Ok, ik zeg het maar 1 keer... van mij van mij van mij...
![]()
tis dat ik al 4knuffels heb.. anders mocht je wel.. vrijwillig meequote:Op zondag 25 februari 2007 01:52 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ach hou toch op, ze zijn niet eens van plan om me te ontvoerenintegenstelling tot jij met je kruipruimte...
Beetje wel jaquote:Op zondag 25 februari 2007 01:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja en dankan haar ook in me kamer houden maar dat wil ik niet want in April komt daar een heel lief meisje enzo en dan staat het beetje stom als er al een ander meisje is
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:52 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ach hou toch op, ze zijn niet eens van plan om me te ontvoerenintegenstelling tot jij met je kruipruimte...
omg.. nu al gepland?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja en dankan haar ook in me kamer houden maar dat wil ik niet want in April komt daar een heel lief meisje enzo en dan staat het beetje stom als er al een ander meisje is
Moet ik je ontvoeren danquote:Op zondag 25 februari 2007 01:52 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
nee hou het op 1tjequote:Op zondag 25 februari 2007 01:54 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
omg.. nu al gepland?
maar dan ga je toch gewoon met 3![]()
kom je nou alleen in pub om te zeuren dat we niet aan haar mogen zitten ofzoquote:Op zondag 25 februari 2007 01:54 schreef santax het volgende:
[..]
Moet ik je ontvoeren dan![]()
Ik dacht dat jij me ook liefde![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:54 schreef santax het volgende:
[..]
Moet ik je ontvoeren dan![]()
Ik dacht dat jij me ook liefde![]()
ophja ik kom ook.. maar slaap erna thuis.. kan ik iig lopend af:Pquote:Op zondag 25 februari 2007 01:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
nee hou het op 1tjenouja blijven trouwens denk k meer mensen slapen want ouders zijn er niet en dan gaan we uit enzo
ja had het meer over jordy enzo die dan hier slapenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:58 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ophja ik kom ook.. maar slaap erna thuis.. kan ik iig lopend af:P
hihi:Pquote:Op zondag 25 februari 2007 01:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja had het meer over jordy enzo die dan hier slapen
Mjaquote:Op zondag 25 februari 2007 01:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
kom je nou alleen in pub om te zeuren dat we niet aan haar mogen zitten ofzo
leukquote:Op zondag 25 februari 2007 01:59 schreef santax het volgende:
[..]
Mja![]()
verregentmeisje en ik gaan trouwen![]()
![]()
Tof!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:59 schreef santax het volgende:
[..]
Mja![]()
verregentmeisje en ik gaan trouwen![]()
![]()
taaaaaataaaaaatataaaaaaaa tatatataaaaaaquote:Op zondag 25 februari 2007 02:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
leukgroot feest met drank en eten enzo waar heel pub sc ook heen mag komen?
Euhhh.. dat ligt eraanquote:Op zondag 25 februari 2007 02:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
leukgroot feest met drank en eten enzo waar heel pub sc ook heen mag komen?
Mag ik dan de band zijn?quote:Op zondag 25 februari 2007 02:01 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
taaaaaataaaaaatataaaaaaaa tatatataaaaaa
*je weet wel: daar komt de bruid etc etc*
Als je lief doet mag je misschien wel komen
Ohh das wel briljante deal, jij mijn bruidsmeisjequote:Op zondag 25 februari 2007 02:01 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Tof!Mag ik dan op jullie bruiloft komen?
En mag ik dan bruidsmeisje zijn?
altijd al bruidsmeisje willen zijn
Met jouw naam.. echt wel... als verregentmeisje ertussen uit knijpt heb ik jou in elk geval nogquote:Op zondag 25 februari 2007 02:01 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Tof!Mag ik dan op jullie bruiloft komen?
En mag ik dan bruidsmeisje zijn?
altijd al bruidsmeisje willen zijn
ik doe altijd liefquote:Op zondag 25 februari 2007 02:01 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
taaaaaataaaaaatataaaaaaaa tatatataaaaaa
*je weet wel: daar komt de bruid etc etc*
Als je lief doet mag je misschien wel komen
Ben jij een goede band?quote:
heyquote:Op zondag 25 februari 2007 02:02 schreef santax het volgende:
[..]
Met jouw naam.. echt wel... als verregentmeisje ertussen uit knijpt heb ik jou in elk geval nog![]()
Sorry is niet genoeg hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 02:02 schreef santax het volgende:
[..]
Met jouw naam.. echt wel... als verregentmeisje ertussen uit knijpt heb ik jou in elk geval nog![]()
ik ben heel goed met mijzelf, vooral als ik moe benquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 02:03 schreef lauwert het volgende:
in april feestje in hollywood, mensen die verwonen slapenbij rein thuiss
Ik gebruik haar toch niet! Zij mag mij gebruiken als verregentmeisje niet komtquote:Op zondag 25 februari 2007 02:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
heyamanda is geen meisje die je zo maar even mag gebruiken hoor
dan krijg je met mij te maken
![]()
Ehmmmquote:Op zondag 25 februari 2007 02:04 schreef nijnja het volgende:
en dan ziet het er nog lachwekkend uit ook
quote:Op zondag 25 februari 2007 02:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
heyamanda is geen meisje die je zo maar even mag gebruiken hoor
dan krijg je met mij te maken
![]()
Ik ga hier spijt van krijgen....quote:
Stommerdquote:Op zondag 25 februari 2007 02:05 schreef santax het volgende:
[..]
Ik gebruik haar toch niet! Zij mag mij gebruiken als verregentmeisje niet komt![]()
Maar maar maar... verregentmeisje laat me lekker toch niet in de steek![]()
pfff vind jou niet lief als je zo respectloos over een vriendin van mij praatquote:Op zondag 25 februari 2007 02:05 schreef santax het volgende:
[..]
Ik gebruik haar toch niet! Zij mag mij gebruiken als verregentmeisje niet komt![]()
Maar maar maar... verregentmeisje laat me lekker toch niet in de steek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |