quote:Op zondag 25 februari 2007 02:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
heb heul nooit gezegd dat ik ja haatmaar wel als je zo over afzuigkap praat
Hehe zang is idd niet zo geweldigquote:Op zondag 25 februari 2007 02:07 schreef nijnja het volgende:
Klik
Nummer opgenomen in Utrecht, Ik heb gitaar bass en drum ingespeeld, de zang vind ik niet mooi maar goed, daar had ik geen inspraak op bleek... Na goed, we zijn in totaal iets van 10 uur bezig geweest met dit schrijven en opnemen, daarna de video gedaan, het was ondertussen 4 uur snachts ofzo, ik was helemaal kapot, en toen moest ik gaan drummen
dat is dus het lachwekkende
gitaar is de ochtend erop opgenomen, toen was ik alwel weer wakker
nu is mn haar kort
Ja uiteraard!quote:Op zondag 25 februari 2007 02:09 schreef mash_ het volgende:
[..]![]()
je gaat trouwens in april wel mee hegaan we met nog grote groep van pub uit
wat is er nou erg aan dat we willen weten waar ze vandaan komtquote:Op zondag 25 februari 2007 02:09 schreef santax het volgende:
Ah, ik ken afzuigkap nieteensch...
Maar ik lief verregentmeisje heel erg... en terwijl ik keihard aan het werken was... waren jullie aan het raden waar ze vandaan kwam![]()
Ja nouquote:Op zondag 25 februari 2007 02:09 schreef santax het volgende:
Ah, ik ken afzuigkap nieteensch...
Maar ik lief verregentmeisje heel erg... en terwijl ik keihard aan het werken was... waren jullie aan het raden waar ze vandaan kwam![]()
Hey, ik had ook geen inspraak in dat jij mij ging vervangenquote:Op zondag 25 februari 2007 02:11 schreef santax het volgende:
*inspraak*
quote:Op zondag 25 februari 2007 02:10 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Hehe zang is idd niet zo geweldigEn je ziet er een beetje vermoeid uit.. Maar wel leuk hoor
jij mag wel mijn band zijn
Nietessssssquote:Op zondag 25 februari 2007 02:11 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ja nouje wilde dr wel als vervanging ook al ken je dr niet!!! Zegt al heeeeeeeeel veel
![]()
Blijkbaar welquote:
Ik ga jou helemaal niet vervangenquote:Op zondag 25 februari 2007 02:12 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Hey, ik had ook geen inspraak in dat jij mij ging vervangen![]()
Maar wel lachen dan heh, op een bruiloft moet je vrolijk zijn... Maar je hebt nog even de tijd geloof ikquote:
Ik lach altijd, ik was gewoon dood toenquote:Op zondag 25 februari 2007 02:13 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Maar wel lachen dan heh, op een bruiloft moet je vrolijk zijn... Maar je hebt nog even de tijd geloof ik![]()
Is goed! Als hij weer lief doetquote:Op zondag 25 februari 2007 02:13 schreef lauwert het volgende:
ik ga m'n bed induiken
De uitnodiging voor de bruiloft krijg ik nog wel !
Slaap lekkerquote:Op zondag 25 februari 2007 02:13 schreef lauwert het volgende:
ik ga m'n bed induiken
Ik zag hetquote:Op zondag 25 februari 2007 02:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik lach altijd, ik was gewoon dood toen
slaaplekker lieverdquote:Op zondag 25 februari 2007 02:13 schreef lauwert het volgende:
ik ga m'n bed induiken
PLONSquote:Op zondag 25 februari 2007 02:13 schreef lauwert het volgende:
ik ga m'n bed induiken
Opt moment ben ik ook aardig dood, aantal uurtjes dansen achter de rug, en het was themafeest dus ik was dubbel gekleed (zwart/wit feest)...quote:Op zondag 25 februari 2007 02:14 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ik zag hetMaar gelukkig leef je nu weer
quote:Op zondag 25 februari 2007 02:15 schreef X-fi het volgende:
mogguh
Ahhhgosje! Niet eens tijd dat je afschminkt en naar bed gaat danquote:Op zondag 25 februari 2007 02:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Opt moment ben ik ook aardig dood, aantal uurtjes dansen achter de rug, en het was themafeest dus ik was dubbel gekleed (zwart/wit feest)...
links had ik zwarte sok, witte schoen, sok over mn witte broek
rechts had ik witte sok, zwarte schoen, sok over witte broek
witte broek dus, met daarover een zwarte korte broek
streepjesshirt zwart/wit aan
zwart haar (Van mezelf)
lijntjes onder mn ogen
witte oogschaduw
ene helft wel geschoren van mn gezicht (wit), andere helft niet (zwart)
en die airco daar doet het niet, of zetten ze niet hoog genoeg
0-5quote:Op zondag 25 februari 2007 02:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat gaat ajax doen vandaag denk je? ik denk 2 - 0 winnen
Geen zin om naar bed te gaan, als je wil kan ik nog een enger beeld van mezelf kweken hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 02:19 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ahhhgosje! Niet eens tijd dat je afschminkt en naar bed gaat dan? Hehe *heeft nu vaag beeld van nijnja in dr hoofd*
Ohhhhh doennn! Ik hou van horror en thriller filmsquote:Op zondag 25 februari 2007 02:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Geen zin om naar bed te gaan, als je wil kan ik nog een enger beeld van mezelf kweken hoor
Klikquote:Op zondag 25 februari 2007 02:24 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ohhhhh doennn! Ik hou van horror en thriller films![]()
![]()
Wat heb je aan je oor hangen??quote:
Oordopjes (ik ben niets zonder muziek)quote:Op zondag 25 februari 2007 02:25 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Wat heb je aan je oor hangen??
Dussss? Zeg toch ook nie dat ik van jou houquote:
Zo eng was die foto nou ook weer nietquote:Op zondag 25 februari 2007 02:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oordopjes (ik ben niets zonder muziek)
Doe je wel weer van mij houdenquote:Op zondag 25 februari 2007 02:26 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Dussss? Zeg toch ook nie dat ik van jou hou![]()
Nog paaseitje?
Das ook weer waar, maar je kan mij ook niet afspelen, dus heb ik niets te maken met een film eigenlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 02:26 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Dussss? Zeg toch ook nie dat ik van jou hou![]()
Nog paaseitje?
Dat is naar de bekende weg vragenquote:
sorry voor de valse hoop dan!quote:Op zondag 25 februari 2007 02:27 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Zo eng was die foto nou ook weer niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |