Goed idee zeg.... een paar honderd enveloppes met condooms... Ik heb hier nog een paar over datum (helaas)... Maar nu hebben ze een nieuwe bestemming...quote:Op zondag 25 februari 2007 00:34 schreef Carlaa het volgende:
Ik moet toch elke week naar het ziekenhuis.. ik zal wat foldertjes over "safe sex" ophalen en naar Brainless en Amoebe sturen.. wie weet begrijpen ze de hint.
Alcohol werkt tegen. Condooms ook. Ken het welquote:Op zondag 25 februari 2007 00:35 schreef Prospera het volgende:
Zijn hier nog mannen aanwezig om dit gedrag te verklaren, of zijn alle mannen plotseling allemaal foetsjie
![]()
yep. Know all about it.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:39 schreef Missy_1974 het volgende:
voornaamste reden zijn de medicijnen die hij neemt, bekende bijwerking is dat klaarkomen erg lastig word
Goede vriendinnen delen alles....quote:Op zondag 25 februari 2007 00:39 schreef agter het volgende:
als nena een geslachtsziekte heeft, dan heeft aman die nu ook
so what...Miles Davisquote:Op zondag 25 februari 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
Volgens mij ben je er 10 te ver het moet zijn 545
iig komen Wilgo en de kinderen om 15:00uurquote:Op zondag 25 februari 2007 00:40 schreef kissa het volgende:
Hoe laat begint Stasia's feestje morgen ?![]()
Kost het haar dan 450 cp ???quote:Op zondag 25 februari 2007 00:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
iig komen Wilgo en de kinderen om 15:00uur
Dat hoop ik ook - Dit nr is 10 te hoogquote:Op zondag 25 februari 2007 00:41 schreef kleinzusje het volgende:
Kan een modje alle foute COssen verwijderen en dit nummer aanpassen ?
Nee, gratisquote:
Reuze benieuwd naar de reactie van de "diva"quote:Op zondag 25 februari 2007 00:42 schreef kissa het volgende:
Ondertussen werken Huub en Eric gestaag door aan de verrassing voor de zwarte divan![]()
Dankquote:Op zondag 25 februari 2007 00:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
iig komen Wilgo en de kinderen om 15:00uur
Het is lastig cossen te openen, want een modje is er niet altijd en soms zit je 5 minuten te wachten voor er een geopend wordt. We hebben van de week die discussie ook al gehad. Het blijft lastig.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:42 schreef Lieve het volgende:
Wat is dit voor idioot gedoe rond het openen van een COS? Zijn daar regels voor en wie bedenkt die en waarom komt de 1 na de ander en allemaal verschillende nummers en dat minutenlang?
Kunnen de mensen hier niet eens in 1 en dezelfde cos verder gaan? Spreek dan 1 iemand af die de cos mag maken, want dit schiet niet echt op zo hoor
'zwarte divan'quote:Op zondag 25 februari 2007 00:42 schreef kissa het volgende:
Ondertussen werken Huub en Eric gestaag door aan de verrassing voor de zwarte divan![]()
De Cossen gaan soms té snel Lieverdquote:Op zondag 25 februari 2007 00:42 schreef Lieve het volgende:
Wat is dit voor idioot gedoe rond het openen van een COS? Zijn daar regels voor en wie bedenkt die en waarom komt de 1 na de ander en allemaal verschillende nummers en dat minutenlang?
Kunnen de mensen hier niet eens in 1 en dezelfde cos verder gaan? Spreek dan 1 iemand af die de cos mag maken, want dit schiet niet echt op zo hoor
Denk om je hart. Zo'n drama is het toch niet?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:42 schreef Lieve het volgende:
Anders ik welquote:Op zondag 25 februari 2007 00:43 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Reuze benieuwd naar de reactie van de "diva"![]()
Voor zover ik weet is hij niet klaargekomen. Amanda kon het niet meer aan.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:43 schreef Suikeroom het volgende:
is Brian nog klaargekomen of hebben ze de hoop opgegeven?
Hij gaat het morgenvroeg nog eens proberen.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:43 schreef Suikeroom het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:43 schreef Suikeroom het volgende:
Hallo, lang geleden voor jou dat je sex hebt gehad zeker?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:42 schreef Lieve het volgende:
Er zijn ergere dingen op de wereld, dunkt me...quote:Op zondag 25 februari 2007 00:42 schreef Lieve het volgende:
graagquote:Op zondag 25 februari 2007 00:45 schreef laffer het volgende:
sorry dat ik me er mee bemoei, ik heb deze TT aangepast, willen jullie met dit topic verder en dat ik dan die dubbele sluit?
Yess pleasequote:Op zondag 25 februari 2007 00:45 schreef laffer het volgende:
sorry dat ik me er mee bemoei, ik heb deze TT aangepast, willen jullie met dit topic verder en dat ik dan die dubbele sluit?
Hij wil zijn moeder bellen. Is vergeten dat ze jarig was.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:45 schreef akveor het volgende:
Waar wil Huub eigenlijk die contactounten voor...Gaat ie met z'n zatte kop nu nog bellen?
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:45 schreef laffer het volgende:
Ik gok op......."Ik lus je rauw.......grrrrrr"......HAPquote:Op zondag 25 februari 2007 00:43 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Reuze benieuwd naar de reactie van de "diva"![]()
Ja, net als dat andere verdwenen meisje, Nathalee Holloway.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:45 schreef Villalux het volgende:
Breaking NEWS CNN ----------------- In Holland a life killer on Action!
Joh, als je Engels nou zo verrot is....... doe het dan gewoon niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:45 schreef Villalux het volgende:
zijn jarige moeder... sylvia wakker maken of zelf punten pakken, vind het allebei domme actie, hij kan toch ook wel morgenvroeg of middag bellen....quote:Op zondag 25 februari 2007 00:45 schreef akveor het volgende:
Waar wil Huub eigenlijk die contactounten voor...Gaat ie met z'n zatte kop nu nog bellen?
The MasterBwian couldnt finish his job, the girl could spead the word, so he killed her....quote:Op zondag 25 februari 2007 00:45 schreef Villalux het volgende:
Zelf een sekstekort ofzo?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:46 schreef kleinzusje het volgende:
Het spijt me echt heel erg, maar ik ben zo kwaad en misselijk om die neukklootzak.................... ik kan en wil het niet meer zien. Ook die verjaardag lijkt me verschrikkelijk. Misschien toch maar een pauze van dit zieke programma. Gisteren was super komisch, maar dit is smerig, ranzig, walgelijk en echt te erg.
Verstop dan alle goede beginnetjes maar ( zou brian ook graag willen nu! Dat we al die halve beginnetjes gingen verstoppen)quote:Op zondag 25 februari 2007 00:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
De Cossen gaan soms té snel Lieverd
ik ben de broer van Brain!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, als je Engels nou zo verrot is....... doe het dan gewoon niet.
Misschien vindt ze het wel hartstikke leuk.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:46 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik gok op......."Ik lus je rauw.......grrrrrr"......HAP![]()
Als ze weet waar het chocolaatje vandaan komt LUST ZE NIKS MEER RAUW.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:46 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik gok op......."Ik lus je rauw.......grrrrrr"......HAP![]()
Domme actie...quote:Op zondag 25 februari 2007 00:48 schreef ruby het volgende:
Huub gaat weer eens punten jatten... Dit maal van Natasia blijkbaar.
Ach, wil me nergens mee bemoeien, maar er zijn ook mensen op dit forum die interview als intervieuw schreven...So What!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, als je Engels nou zo verrot is....... doe het dan gewoon niet.
Maar Amanda was er zelf bij hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:46 schreef kleinzusje het volgende:
Het spijt me echt heel erg, maar ik ben zo kwaad en misselijk om die neukklootzak.................... ik kan en wil het niet meer zien. Ook die verjaardag lijkt me verschrikkelijk. Misschien toch maar een pauze van dit zieke programma. Gisteren was super komisch, maar dit is smerig, ranzig, walgelijk en echt te erg.
hij heeft er 155 en wil zelf iemand uitnodigen... dus kanniequote:Op zondag 25 februari 2007 00:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje vreemd, waarom helpt Eric nu Huub niet even met die punten ?
Ja, dat vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 25 februari 2007 00:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje vreemd, waarom helpt Eric nu Huub niet even met die punten ?
Volgens mij.... was hij die hele verjaardag helemaal vergeten. Moet hij het nu nog gauw even goed maken? ( was het ....vandaag/gisteren dus. op 24 feb? Dat denk ik?)quote:Op zondag 25 februari 2007 00:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
zijn jarige moeder... sylvia wakker maken of zelf punten pakken, vind het allebei domme actie, hij kan toch ook wel morgenvroeg of middag bellen....
Ik zal eerlijk zijn, ik zou in een deuk liggen als ik hem voor mijn verjaardag kreeg.......quote:Op zondag 25 februari 2007 00:48 schreef Sense het volgende:
[..]
Misschien vindt ze het wel hartstikke leuk.
Ze doen wél moeite voor haar, zo midden in de nacht![]()
jaquote:
Volgens mij heeft hij zelf alle punten aan Sylvia gegeven om de schuld af te lossen. Zojuist zei hij nog dat de 85 punten van Bart al naar Sylvia waren gegeven.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
hij heeft er 155 en wil zelf iemand uitnodigen... dus kannie
Doe 'r wat aanquote:
Ok, maar wat wil je hiermee zeggen dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:48 schreef Lieve het volgende:
[..]
Verstop dan alle goede beginnetjes maar ( zou brian ook graag willen nu! Dat we al die halve beginnetjes gingen verstoppen)
Nee...wie zou dat domme idiote gebeuk van hem wel aankunnen.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:45 schreef ruby het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is hij niet klaargekomen. Amanda kon het niet meer aan.![]()
ook niet onder het bed dus..quote:Op zondag 25 februari 2007 00:52 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia's punten kunnen ze overigens vergeten. Die heeft ze in bewaring gegeven bij Brian die hij op zijn beurt heeft verstopt. (en ik vermoed in de sauna aangezien hij daar zo verdacht bezig was vanavond)
Waarschijnlijk wel, tenslotte alles wat Brian bewerkstelligd is hij master inquote:Op zondag 25 februari 2007 00:52 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Nee...wie zou dat domme idiote gebeuk van hem wel aankunnen.![]()
Dat sloeg echt helemaal nergens op!
Zou hij nou ook nog denken dat ie een geweldige sexpartner is?!![]()
Ja..dat zal ie wel denken....de sukkel!![]()
![]()
![]()
Want zij zei er niks van...ongelofelijk....dat je daar niks van zegt!
Maar goed...truste allemaal!![]()
![]()
![]()
Klopt, Natasia heeft haar punten bij brian in bewaring gegeven (82 stuks)quote:Op zondag 25 februari 2007 00:52 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia's punten kunnen ze overigens vergeten. Die heeft ze in bewaring gegeven bij Brian die hij op zijn beurt heeft verstopt. (en ik vermoed in de sauna aangezien hij daar zo verdacht bezig was vanavond)
Ik ben het helemaal met je eens kleinzusje .... de viezerik is gewoon een crimineel.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:46 schreef kleinzusje het volgende:
Gisteren was super komisch, maar dit is smerig, ranzig, walgelijk en echt te erg.
50quote:Op zondag 25 februari 2007 00:54 schreef ruby het volgende:
Hoeveel punten zijn er eigenlijk nodig om 5 minuten te bellen?
Natasia, maar is dus leegquote:Op zondag 25 februari 2007 00:54 schreef F04 het volgende:
van wie is die koffer?
Dank je !quote:Op zondag 25 februari 2007 00:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens kleinzusje .... de viezerik is gewoon een crimineel.
Ik heb geen hoge pet op van Amanda ... zelfs helemaal geen pet eigenlijk ... maar die klootzak overschrijdt werkelijk alle grenzen. Hij moest maar weer snel dezelfde goot ingetrapt worden waar ze hem uit hebben opgepikt.
Natas en Amanda geven altijd de punten aan Brian en die verstopt ze....dus kansloze actie dit weer.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:55 schreef Sug4r het volgende:
hahaha het koffertje is leeghij dacht dat hij ze had
Super!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:55 schreef Carlaa het volgende:
Ok, ik heb net de nodige informatie van het internet over SOA's, HIV en veilig vrijen uitgeprint en met een aantal condooms en begeleidende brief in een envelop gedaan naar Brian en Amanda..... ben benieuwd of ze dinsdag die post krijgen
Een kraampakket zou ook geen kwaad kunnen.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:55 schreef Carlaa het volgende:
Ok, ik heb net de nodige informatie van het internet over SOA's, HIV en veilig vrijen uitgeprint en met een aantal condooms en begeleidende brief in een envelop gedaan naar Brian en Amanda..... ben benieuwd of ze dinsdag die post krijgen
Even serieus hè, ik snap je zorgen wel. Ik snap best dat júllie je druk maken om zo'n meisje dat zich totaal laat inpakken door zo'n gast, maar dat gebeurt overal en altijd. Er lopen duizenden Amanda-figuurtjes rond in dit land en evenveel van die Brians. Die vinden elkaar wel. Soort zoekt soort en uiteindelijk plant het zich voort.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens kleinzusje .... de viezerik is gewoon een crimineel.
Ik heb geen hoge pet op van Amanda ... zelfs helemaal geen pet eigenlijk ... maar die klootzak overschrijdt werkelijk alle grenzen. Hij moest maar weer snel dezelfde goot ingetrapt worden waar ze hem uit hebben opgepikt.
Brian heeft ooit beweert dat hij vrouwen gillend en spuitend kon laten komen.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:52 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Nee...wie zou dat domme idiote gebeuk van hem wel aankunnen.![]()
Dat sloeg echt helemaal nergens op!
Zou hij nou ook nog denken dat ie een geweldige sexpartner is?!![]()
Ja..dat zal ie wel denken....de sukkel!![]()
![]()
![]()
Want zij zei er niks van...ongelofelijk....dat je daar niks van zegt!
Maar goed...truste allemaal!![]()
![]()
![]()
Whooo, die is leukquote:Op zondag 25 februari 2007 00:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Een kraampakket zou ook geen kwaad kunnen.
I know ..... hugsquote:Op zondag 25 februari 2007 00:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar ik denk dat veel vrouwen dat wel weten.
Is er nog iemand in dat gekkenhuis die hem eens flink tegen zijn poten kan trappen?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
hij heeft ze zelf nodig, heb ik net hierboven ergens gezegd, en heeft net te weinig om te lenen, want hij wil binnekort iemand uitnodigen....quote:Op zondag 25 februari 2007 00:58 schreef Kaleddis het volgende:
Nou komop Eric, geef Huub die punten ff![]()
Dank jequote:Op zondag 25 februari 2007 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is er nog iemand in dat gekkenhuis die hem eens flink tegen zijn poten kan trappen?
(Ik mis Nena, ik hou nog steeds van haar.)
zo zielig weer....quote:Op zondag 25 februari 2007 01:00 schreef ruby het volgende:
Huub belt maar weer naar achter om wederom te vragen waarom Brian het recht heeft om handdoeken over de deur te hangen.
Dank voor je mededeling ..... zal het op de agenda van de vergadering van volgende week donderdag zetten.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:59 schreef T-lex het volgende:
Huub is gewoon dom bezig...lekker belangrijk dat je nu wil bellen..ga je toch lekker naar huis Huub...![]()
Ja dus ? Dan leent Huub morgen de punten bij Sylvia en geeft hij ze terug aan Eric.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
hij heeft ze zelf nodig, heb ik net hierboven ergens gezegd, en heeft net te weinig om te lenen, want hij wil binnekort iemand uitnodigen....
Dat hij hem er maar vanaf rukt en er nooit meer een vrouw mee kan bedreigen.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:00 schreef Judah het volgende:
Huub is gewoon bezig met tv-maken. Niets anders. Beetje ouwehoeren. Slapjes, dat wel.
Ik wens Brian welterukken vannacht.
Het 'probleem' begint bij de avond dat soort het tussendoor eens doet met.... een buitenstaander van de soort. Daarmee draagt de soa zich over. Alle jongens en de meisjes van de Hockyclub, op de golfbaan, bij de tennisclub en het bridgen, na het pokeren op het wereldwijde gebeuren via de homo ontmoetingsplaatsen en de darkroom...quote:Op zondag 25 februari 2007 00:57 schreef Judah het volgende:
[..]
Even serieus hè, ik snap je zorgen wel. Ik snap best dat júllie je druk maken om zo'n meisje dat zich totaal laat inpakken door zo'n gast, maar dat gebeurt overal en altijd. Er lopen duizenden Amanda-figuurtjes rond in dit land en evenveel van die Brians. Die vinden elkaar wel. Soort zoekt soort en uiteindelijk plant het zich voort.
Je kunt er echt niks aan veranderen
Ja, regels zijn regels!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:00 schreef ruby het volgende:
Huub belt maar weer naar achter om wederom te vragen waarom Brian het recht heeft om handdoeken over de deur te hangen.
Ik vind het uberhaupt zielig dat Sylvia als bank wordt gebruikt.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja dus ? Dan leent Huub morgen de punten bij Sylvia en geeft hij ze terug aan Eric.
Jij bent een man toch ? Dat pleit voor je dat je net zo denkt als ikquote:Op zondag 25 februari 2007 01:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat hij hem er maar vanaf rukt en er nooit meer een vrouw mee kan bedreigen.
Godverdomme wat walg ik van die viespeuk.
quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij bent een man toch ? Dat pleit voor je dat je net zo denkt als ik
Daar waar twee onveilig vrijwillig neuken, hebben meestal twee schuld?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:03 schreef Lieve het volgende:
[..]
Het 'probleem' begint bij de avond dat soort het tussendoor eens doet met.... een buitenstaander van de soort. Daarmee draagt de soa zich over. Alle jongens en de meisjes van de Hockyclub, op de golfbaan, bij de tennisclub en het bridgen, na het pokeren op het wereldwijde gebeuren via de homo ontmoetingsplaatsen en de darkroom...
Tja, hield soort het nu maar eens echt alleen bij soort.
Volgens mij heeft Brian die in beslag genomenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:04 schreef Kerdaben het volgende:
Had het geluid niet aan maar waar heeft Huub die punten van Bart aan opgemaakt dan (en die hij eventueel zelf nog had)??
Waarom ? Sylvia geeft duidelijk niet om CP's.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vind het uberhaupt zielig dat Sylvia als bank wordt gebruikt.
Moet Tien zo slim en verstandig zijn om net als bij Huub met GAby te waarschuwen dat ze een condoom om moeten doen. Aangezien die 2 daar in dat bed het verstand hebben van een kleuterquote:Op zondag 25 februari 2007 01:05 schreef Judah het volgende:
[..]
Daar waar twee onveilig vrijwillig neuken, hebben meestal twee schuld?
Nee, afbetaling aan Sylvia voor de 300 geleende CP's met Valentijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Brian die in beslag genomen
owjaa, Huub die leeft natuurlijk helemaal volgens de regels.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
[..]
niks zieligs aan, regels zijn regels.
...oh en dat wil ik ook helemaal niet hoor. Ik lig meestal gewoon naast m'n stoel van het lachen.quote:
Ow, zou kunnen hoor, maar er stond me iets van bij dat Brian die punten van Bart had gevondenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, afbetaling aan Sylvia voor de 300 geleende CP's met Valentijn.
Ja ok dat is ook een regel maar was er niet een persoon die een handdoek over een camera gooide en er gelijk uit moest ??? Dus laten we elkaar geen mietje noemen, dit is al eerder gebeurd en is al eerder een sanctie voor geweest.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
owjaa, Huub die leeft natuurlijk helemaal volgens de regels.![]()
Ik weet niet hoor, maar die dronken lor lag om 22:30 op z'n nest te ronken...regels zijn regels (23:00 mag je naar je nest).![]()
Nee, Bart had ze verstopt bij de verstopte fles drank van Huub. Dit tot groot ongenoegen van Natasiaquote:Op zondag 25 februari 2007 01:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, zou kunnen hoor, maar er stond me iets van bij dat Brian die punten van Bart had gevonden
en dan krijsen we samen even in koor: .... Neeeeeeeeenaaaaaaaaaa, we looooooove you.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is er nog iemand in dat gekkenhuis die hem eens flink tegen zijn poten kan trappen?
(Ik mis Nena, ik hou nog steeds van haar.)
Tien is geen opvoedcursus. Tien profiteert er alleen maar van. Die kleuters hebben een contract getekend met hun 'goede' verstand. Jij hebt het er nu over. Jij ergert je eraan. Tien houdt daarvan. Die willen niet dat je dit bekijkt, goedkeurt en weer verder zapt. Die willen dat jij je er aan stoort, naar blijft kijken en het verder vertelt. Spraakmakend, noemen ze dat.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Moet Tien zo slim en verstandig zijn om net als bij Huub met GAby te waarschuwen dat ze een condoom om moeten doen. Aangezien die 2 daar in dat bed het verstand hebben van een kleuter
Nee, dat was een gerucht - werd overgenomen van het TIEN-forum.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Brian die in beslag genomen
in het weekend mag je slapen wanneer je wiltquote:Op zondag 25 februari 2007 01:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar die dronken lor lag om 22:30 op z'n nest te ronken...regels zijn regels (23:00 mag je naar je nest).![]()
Dan is het allang bedtijd voor jouquote:Op zondag 25 februari 2007 01:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik stoor me er in zoverre aan, dat ze met 2 maten meten. Je kan duidelijk zien waar de voorkeuren naar toe gaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:08 schreef Judah het volgende:
[..]
Tien is geen opvoedcursus. Tien profiteert er alleen maar van. Die kleuters hebben een contract getekend met hun 'goede' verstand. Jij hebt het er nu over. Jij ergert je eraan. Tien houdt daarvan. Die willen niet dat je dit bekijkt, goedkeurt en weer verder zapt. Die willen dat jij je er aan stoort, naar blijft kijken en het verder vertelt. Spraakmakend, noemen ze dat.
Een handoek over een camera gooien en er eentje over een glazen deur hangen wil ik niet met mekaar vergelijken.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ok dat is ook een regel maar was er niet een persoon die een handdoek over een camera gooide en er gelijk uit moest ??? Dus laten we elkaar geen mietje noemen, dit is al eerder gebeurd en is al eerder een sanctie voor geweest.![]()
Je geeft een goede omschrijving : "Ik weet niet hoor, maar.....". Het was al even duidelijk dat je nog niet veel weet !quote:Op zondag 25 februari 2007 01:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij sliep nog niet, Eric heeft dat bewerkstelligd.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
MAMA...POKERRUKKER PEST ME!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:09 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Dan is het allang bedtijd voor jou
of al laatquote:Op zondag 25 februari 2007 01:10 schreef T-lex het volgende:
[..]
Een handoek over een camera gooien en er eentje over een glazen deur hangen wil ik niet met mekaar vergelijken.![]()
Maar genoeg daar over...'t is nog vroeg.![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je geeft een goede omschrijving : "Ik weet niet hoor, maar.....". Het was al even duidelijk dat je nog niet veel weet !
Relnichtquote:Op zondag 25 februari 2007 01:12 schreef T-lex het volgende:
[..]
MAMA...POKERRUKKER PEST ME!
...get a life..(of volg gewoon de streams).![]()
Ik mis Nena nog steeds, dat zij hem geschopt heeft begrijp ik heel goed en ik ben niet tegen geweld hoor. Ik had gewild dat ze tegen zijn ballen had geschopt!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
en dan krijsen we samen even in koor: .... Neeeeeeeeenaaaaaaaaaa, we looooooove you.
Ik mis dat meissie ook.
Aan Sylvia??? Huub heeft ze ver.... betaald! Hij had het alleen geleend van Sylvia.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, afbetaling aan Sylvia voor de 300 geleende CP's met Valentijn.
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:10 schreef Judah het volgende:
Het is eigenlijk vreemd dat ik Eric één van de normaleren in dit huis vind, terwijl hij er bij alle voorgaande BB's als meest merkwaardig persoon bij door zou hebben gegaan. Godszjezus wat een casting eigenlijk.
Ojee, is dit nu "Alle bommen los"?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:12 schreef T-lex het volgende:
[..]
MAMA...POKERRUKKER PEST ME!
...get a life..(of volg gewoon de streams).![]()
Dat van Nena kan je nauwelijks geweld noemen, een verkeerde plek, dat wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik mis Nena nog steeds, dat zij hem geschopt heeft begrijp ik heel goed en ik ben niet tegen geweld hoor. Ik had gewild dat ze tegen zijn ballen had geschopt!
Vuile vieze gore RAT is het, ik heb er geen andere woorden voor.![]()
![]()
![]()
Niet meer op reageren joh; het is gewoon een zeer vervelend persoontje.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:14 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Ojee, is dit nu "Alle bommen los"?
Hoezo "bommen los" ? Zelfs het paard van Lucky Luke zou hier niet van schrikkenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:14 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Ojee, is dit nu "Alle bommen los"?
Ben het helemaal met je eens, maar ik reken Huub niet bij menselijk schroot. Eerlijk waar, ik geniet van zijn inventieviteit en creatieve associaties. Beetje.... over de rand soms ipv erlangs, maar ik snap zijn zoeken naar de grenzen)quote:Op zondag 25 februari 2007 01:10 schreef Judah het volgende:
Het is eigenlijk vreemd dat ik Eric één van de normaleren in dit huis vind, terwijl hij er bij alle voorgaande BB's als meest merkwaardig persoon bij door zou hebben gegaan. Godszjezus wat een casting eigenlijk. Dat ze werkelijkwaar zulk menselijk schroot hebben kunnen vinden...
Sylvia daar van uitgesloten.
Eensquote:Op zondag 25 februari 2007 01:17 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, maar ik reken Huub niet bij menselijk schroot. Eerlijk waar, ik geniet van zijn inventieviteit en creatieve associaties. Beetje.... over de rand soms ipv erlangs, maar ik snap zijn zoeken naar de grenzen)
http://www.youtube.com/watch?v=ASuI34exHlEquote:Op zondag 25 februari 2007 01:16 schreef rooie3 het volgende:
Gaaf nummer.
weet iemand van wie dat is.
oohhh jaaaa..quote:Op zondag 25 februari 2007 01:19 schreef n1ek het volgende:
Iris - Goo Goo Dolls
Ja, deze jongen weet zich echt naar een ongekend dieptepunt te werken. En hij hoeft er alleen maar zichzelf voor te zijn. Het enige verstandige wat zijn familie zou moeten doen is hem te zeggen onmiddellijk de bus naar huis te nemen. Dit achtervolgt hem de rest van zijn leven ... en dat verdient hij eigenlijk wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik mis Nena nog steeds, dat zij hem geschopt heeft begrijp ik heel goed en ik ben niet tegen geweld hoor. Ik had gewild dat ze tegen zijn ballen had geschopt!
![]()
![]()
vind zijn inventiviteit en creatieve associaties wel steeds minder worden, de huub van voordat hij uit het huis moest wel leuker dan nu.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:17 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, maar ik reken Huub niet bij menselijk schroot. Eerlijk waar, ik geniet van zijn inventieviteit en creatieve associaties. Beetje.... over de rand soms ipv erlangs, maar ik snap zijn zoeken naar de grenzen)
Goo Goo Dolls: Irisquote:Op zondag 25 februari 2007 01:16 schreef Suikeroom het volgende:
hoe heet dat liedje ook alweer wat Huub luistert?
Het bewuste filmpje heb ik misschien wel honderd keer gezien en daar heb ik mijn avatar uit gehaald. Ik kan er ook geen woorden voor vinden.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weet ik lieverd !quote:Op zondag 25 februari 2007 01:22 schreef Judah het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten iedereen.
En kleinzusje, sorry. Meende het niet![]()
En Brian, moge je erectie je nog de godsganse nacht wakker houden. Ruk-ze.
hij mist zijn muze, satanaelquote:Op zondag 25 februari 2007 01:21 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vind zijn inventiviteit en creatieve associaties wel steeds minder worden, de huub van voordat hij uit het huis moest wel leuker dan nu.
het begint allemaal een beetje in te zakken
Nee, het was zo onrechtvaardig. Het had Brian moeten zijn die uit z'n dak was gegaan en Nena een trap had verkochtquote:Op zondag 25 februari 2007 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het bewuste filmpje heb ik misschien wel honderd keer gezien en daar heb ik mijn avatar uit gehaald. Ik kan er ook geen woorden voor vinden.
Ja, er zijn gewoon geen goeie slechterikken meer in dat huis.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:21 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vind zijn inventiviteit en creatieve associaties wel steeds minder worden, de huub van voordat hij uit het huis moest wel leuker dan nu.
het begint allemaal een beetje in te zakken
Het korsakov-mannetje was de verjaardag van zijn moeder vergetenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:21 schreef obezzi het volgende:
wie wilde huub belle dan?
Precies!quote:
Denk eerder dat z`n familie trots op hem zal zijn... Hij moet het immers ergens geleerd hebben. Z`n moeder vindt AmanDEL ook veel beter bij hem passen dan Nena...quote:Op zondag 25 februari 2007 01:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ja, deze jongen weet zich echt naar een ongekend dieptepunt te werken. En hij hoeft er alleen maar zichzelf voor te zijn. Het enige verstandige wat zijn familie zou moeten doen is hem te zeggen onmiddellijk de bus naar huis te nemen. Dit achtervolgt hem de rest van zijn leven ... en dat verdient hij eigenlijk wel.
Omdat Eric net zo'n egoist is al velen daar in het huisquote:Op zondag 25 februari 2007 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In het hele verhaal mis ik 1 ding :
- Eric weet dat Huub makkelijk punten kan lenen bij Sylvia - Huub wil de punten alleen niet jatten.
- Waarom leent Eric nu geen punten om Huub zijn moeder te laten bellen ?
Dat is niet waar ( brief slettie was tegen a-del)quote:Op zondag 25 februari 2007 01:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk eerder dat z`n familie trots op hem zal zijn... Hij moet het immers ergens geleerd hebben. Z`n moeder vindt AmanDEL ook veel beter bij hem passen dan Nena...
Dat zou leuk zijn. Een mooie dame met pit in d'r donder en een goed stel hersens. Maar ja, als je die eigenschappen hebt zou je dan de kooi nog wel in willen ??quote:Op zondag 25 februari 2007 01:24 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja, er zijn gewoon geen goeie slechterikken meer in dat huis.
Nasty met haar IQ van 45 max en brainless zonder enige vorm van denkend leven kun je niet als match beschouwen.
Jammer dat Satan weg is?Jammer dat zijn muziek weg is
Jammer dat de trigger Nena weg is
![]()
Jammer dat het rustpunt met stoorzenderkracht Ilona weg is.
Tijd voor..... een leuke lelliedellie met brains voor Huub in het huis!
Eric heeft 155 cp's en heeft Huub duidelijk gemaakt dat hij ze niet leent, hij wil iemand uitnodigen.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
- Eric weet dat Huub makkelijk punten kan lenen bij Sylvia - Huub wil de punten alleen niet jatten.
Mammie die jarig is of was.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:21 schreef obezzi het volgende:
wie wilde huub belle dan?
Eric gelooft niet in vriendschapsrelaties denk ikquote:Op zondag 25 februari 2007 01:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Eric heeft 155 cp's en heeft Huub duidelijk gemaakt dat hij ze niet leent, hij wil iemand uitnodigen.
Ik denk dat Eric Huub niet vertrouwtquote:Op zondag 25 februari 2007 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Klinkt verstandig, slaap lekker darlingquote:Op zondag 25 februari 2007 01:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Groeten beste Fokkers, heb even tot tien (hoe toepasselijk) geteld. en ben weer rustig. Maar ik blijf me inzeten voor het bestrijden van ongedierte, met name ratten/loverboys.
Welterusten en tot morgen.
Nog even luisteren naar
The Insane Brain Mix
en ik kan er morgen weer tegenaan.
![]()
![]()
Andersom ook nietquote:Op zondag 25 februari 2007 01:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat Eric Huub niet vertrouwt
En hij 'zingt' nog slechter dan mijn 5-jaar-geleden-gestorven-kat !!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:28 schreef Lieve het volgende:
Eric gelooft niet in vriendschapsrelaties denk ik![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 25 februari 2007 01:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Groeten beste Fokkers, heb even tot tien (hoe toepasselijk) geteld. en ben weer rustig. Maar ik blijf me inzetten voor het bestrijden van ongedierte, met name ratten/loverboys.
Welterusten en tot morgen.
Nog even luisteren naar
The Insane Brain Mix
en ik kan er morgen weer tegenaan.
![]()
![]()
... en dát vind ik nou lief !!!! .....quote:Op zondag 25 februari 2007 01:22 schreef Judah het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten iedereen.
En kleinzusje, sorry. Meende het niet![]()
De nieuwe brief van een paar dagen terug ja, maar niet diegene toen AmanDEL pas in het huis zat en iedereen haar nog normaal vondtquote:Op zondag 25 februari 2007 01:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat is niet waar ( brief slettie was tegen a-del)
Hij wilde zijn moeder bellen omdat ze vandaag jarig is! Kan morgen ochtend dus ook nog wel bellenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:25 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Het korsakov-mannetje was de verjaardag van zijn moeder vergeten![]()
Het is wel een heel stuk beter dan de andere divaquote:Op zondag 25 februari 2007 01:30 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
En hij 'zingt' nog slechter dan mijn 5-jaar-geleden-gestorven-kat !!
terecht, ik kan Eric nog niet goed peilen. HIj leek een sterke persoonlijkheid toen hij binnenkwam de eerste avond. Maar ik vind hem zelfs zwak tegen Natasia. Hij lijkt een beetje met alle winden mee te waaien.quote:
Nou nog 1 keer dan:quote:Op zondag 25 februari 2007 01:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het is wel een heel stuk beter dan de andere diva![]()
... was het met Kerst toen de familie bij elkaar kwam? ... ik vond het een stelletje tuig bij elkaar ... ik kreeg niet zo'n beste indruk van ze. Raar stel hoor ....quote:Op zondag 25 februari 2007 01:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De nieuwe brief van een paar dagen terug ja, maar niet diegene toen AmanDEL pas in het huis zat en iedereen haar nog normaal vondt
heeeeele goeie !!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:35 schreef PokerJoker het volgende:
Moest naar de kast voor de cd met het lekkere numer vd Goo Goo Dols, gelijk maar ff in de pc gedaan dan, volgende nummer zooooo toepasselijk op mamma's boy braaajen. Loser van Billy The Kid
Tell me it's not true, ben m net aan t 'kopen'quote:Op zondag 25 februari 2007 01:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
tering ... inmiddels vind ik het wel een leuk liedje te vinden wat Eric keer op keer draait.
Barbara Dickson of zoiets toch? ....
http://www.youtube.com/watch?v=qf8WmBH69ykquote:Op zondag 25 februari 2007 01:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
tering ... inmiddels vind ik het wel een leuk liedje te vinden wat Eric keer op keer draait.
Barbara Dickson of zoiets toch? ....
ok dank je wel ... ik ga ook even langs de winkel !quote:Op zondag 25 februari 2007 01:39 schreef Vlad_Tepes het volgende:
[..]
Tell me it's not true, ben m net aan t 'kopen'
DANK JE !!!! ... met beeld, geweldigquote:Op zondag 25 februari 2007 01:40 schreef Day het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=qf8WmBH69yk
Alsjeblieft!
Vooral dat Goed zo er tussen door van de muziekleraar ( die verder wel echt erg goed is! )is onbetaalbaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:35 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Nou nog 1 keer dan:
http://www2.evilshare.com/c2d0af04-1489-102a-847b-00a0c993e9d6
Voor de liefhebbers van bwain:
http://www2.evilshare.com/18a166b2-1485-102a-847b-00a0c993e9d6
En voor de liefhebber van masturb-eric:
http://www2.evilshare.com/c65bc970-148d-102a-847b-00a0c993e9d6
Thanx, dacht eerst Annie Lennox.......foutje.......quote:Op zondag 25 februari 2007 01:40 schreef Day het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=qf8WmBH69yk
Alsjeblieft!
Ik zou Huub ook niet zomaar 50 punten lenen. Hij smijt ze over de balk alsof het niks is.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat Eric net zo'n egoist is al velen daar in het huis
slaap lekker, tot morgenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
... en net als een onvervalste relnicht (mijn favoriete relnicht baai de wee) in DGK zit ik nou midden in de nacht naar Barbara Dickson te luisteren op YouTube .... ik ga maar snel een tukkie doen voordat ik mezelf zielig ga vinden ..(laat ik aan jullie over)
TRUSTE lieverds, tot morgen maar weer!
![]()
je haalt wat dingen door elkaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:46 schreef obezzi het volgende:
weet iemand of huub bart eric en silvia dat geintje nog hadde uitgehaald met brian met die afthershave enzo, en zo ja is daar n filmpje van??
Dag lieve kanjer, trustequote:Op zondag 25 februari 2007 01:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
... en net als een onvervalste relnicht (mijn favoriete relnicht baai de wee) in DGK zit ik nou midden in de nacht naar Barbara Dickson te luisteren op YouTube .... ik ga maar snel een tukkie doen voordat ik mezelf zielig ga vinden ..(laat ik aan jullie over)
TRUSTE lieverds, tot morgen maar weer!
![]()
Je ZAG die man denken tijdens de 'zang'lessen: "Oh mijn god......oh mijn god....is het al tijd ?"quote:Op zondag 25 februari 2007 01:45 schreef Lieve het volgende:
Vooral dat Goed zo er tussen door van de muziekleraar ( die verder wel echt erg goed is! )is onbetaalbaar.
Het is een fantastisch bericht en ik bedoel dit niet echt als kritiek, maar ik moest even lachen omdat:quote:Op zondag 25 februari 2007 01:51 schreef kleinzusje het volgende:
Nog even on topic ( slapende streams)
Jonge slachtoffers hebben gemeen dat ze:
in de puberteit zitten
zich heel uitdagend gaan gedragen
ineens veel geld uitgeven
plotselinge huilbuien krijgen
thuis veel problemen hebben
het onderwerp prostitutie vermijden
De redactie roepen Sylvia en Bart 'achter' omdat ze zogenoemd saai zijn en geen TV makenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:51 schreef kleinzusje het volgende:
Nog even on topic ( slapende streams)
Omgeving wees alert! En wacht niet af.
Wat kunt u doen?
Alert blijven! Slachtoffers durven er meestal niet over te praten, maar ze laten wel merken dat er iets aan de hand is.
Hoe herkent u een slachtoffer?
Alle meisjes lopen risico, want elke puber wil immers aandacht en zich mooi voelen. Toch lopen sommigen meer risico dan anderen. Er zijn een paar symptomen die erop kunnen duiden dat een meisje onder invloed van een loverboy staat.
Die arme jongen moet ook naar het huis van Nasty voor haar dochter? Talent in de dop? Toen ze daar ook zo over begon te krijsen, maar feitelijk totaal niet geinteresseerd was..... je zag die arme jongen wit wegtrekken.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:07 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Je ZAG die man denken tijdens de 'zang'lessen: "Oh mijn god......oh mijn god....is het al tijd ?"
Iedereen die daar komt vraagt of ze nog een keer terug willen komen (de koks, de kaasboer,
de kraaltjesmeisjes) maar die zangleraar vroeg helemaal niets toen ze klaarwaren![]()
Dat mag Nasty ook, maar haar nageltjes voorkomen dat ze de toetsen op de computer goed kan indrukken en haar IQ voorkomt dat ze.... ze kan vinden.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:20 schreef Yvet_te het volgende:
mag hij gewoon allemaal filmpjes op youtube kijken?
Ach, ik denk dat die jongen er financieel net genoeg voor krijgt om zoiets emotioneel voor elkaar te krijgenquote:Op zondag 25 februari 2007 02:21 schreef Lieve het volgende:
[..]
en dan.... je brood moet verdienen met goed zo zeggen tegen die valse schorre kip die gaapt
Dat betekent toch EXIT voor Huub en Eric!!!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub laat Eric YouTube films zien van zijn woordengevecht met Natasia
?? nou dan zijn ze allemaal al exit...ze kijken wel vaker filmpjes alleen nu zo uitgebreid...daarom was ik ook verbaasd.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:25 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Dat betekent toch EXIT voor Huub en Eric!!!!!
Waarom klikt de redactie het niet weg???
Erg vreemd..............
dan was Brian al lang pleite dus effequote:Op zondag 25 februari 2007 02:25 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Erg vreemd..............
Natuurlijk _-inge-_, je ziet het bijna helemaal goed...... Jammer voor jou zien anderen niet in dat dit de "EXIT voor Huub en Eric" is. En de redactie is natuurlijk barbaars slecht, want "Waarom klikt de redactie het niet weg?" snapt echt geen mens.......quote:Op zondag 25 februari 2007 02:25 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Erg vreemd..............
Dan moeten de regels weer veranderd zijn, toch.... Anders krijgen ze beide een sanctie.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:20 schreef Yvet_te het volgende:
mag hij gewoon allemaal filmpjes op youtube kijken?
Dankjewel..... maar heb jij dan een verklaring waarom ze nu ineens wel hun eigen filmpjes mogen bekijken??quote:Op zondag 25 februari 2007 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk _-inge-_, je ziet het bijna helemaal goed...... Jammer voor jou zien anderen niet in dat dit de "EXIT voor Huub en Eric" is. En de redactie is natuurlijk barbaars slecht, want "Waarom klikt de redactie het niet weg?" snapt echt geen mens.......
Ik voel met je mee, jij moet toch wel een hele zware zondag tegemoet gaan ..........![]()
Heb je jezelf al ingeschreven voor die cursus van 'de redactie' ? Snel doen, dat helpt echtquote:Op zondag 25 februari 2007 02:30 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Dan moeten de regels weer veranderd zijn, toch.... Anders krijgen ze beide een sanctie.
Huub en Eric mogen dan over een paar uur hun koffers gaan pakken! Wel een leuk cadeau voor Natasia's verjaardag![]()
Erg vreemd allemaal! Misschien dat de redactie even uit kan leggen waarom ze niet ingrijpen.......
Het valt wel op dat je nu ineens post wanneer Huub iets doet wat jij denkt dat niet door de beugel kan.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:30 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Dan moeten de regels weer veranderd zijn, toch.... Anders krijgen ze beide een sanctie.
Huub en Eric mogen dan over een paar uur hun koffers gaan pakken! Wel een leuk cadeau voor Natasia's verjaardag![]()
Erg vreemd allemaal! Misschien dat de redactie even uit kan leggen waarom ze niet ingrijpen.......
Ja, daar heb ik een verklaring voor.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:32 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Dankjewel..... maar heb jij dan een verklaring waarom ze nu ineens wel hun eigen filmpjes mogen bekijken??
Wat heb jij toch een vreemd gevoel voor humor ingequote:Op zondag 25 februari 2007 02:30 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Brian heeft alle info continu van de computer uit. Nasty heeft veel, erg veel lifelines die volcontinu in de weer zijn voor haar. Er is nog maar nauwelijks iets bekend of ze weet het al.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:25 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Erg vreemd..............
Ja, leuk dat gevoel van ons aller inge - Huub kijkt naar een filmpje van juf Judith - Daar waren ze allemaal bij dus zit er geen enkele gram geheim in. Toch raakt lieve inge weer helemaal over de zeik..... Best wel humor !quote:Op zondag 25 februari 2007 02:35 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een vreemd gevoel voor humor inge![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 02:37 schreef Lieve het volgende:
[..]
Brian heeft alle info continu van de computer uit. Nasty heeft veel, erg veel lifelines die volcontinu in de weer zijn voor haar. Er is nog maar nauwelijks iets bekend of ze weet het al.
En dan mag de 'tegenpartij' niets zien? Niets weten?
Als dat zo is... dan mag Brian nooit meer achter welke computer dan ook en Herma en Patricia en de schaduw van Herma en Palma en en en allemaal weg! Zodat ook Natasia geen info meer krijgt.
Dan moet je ECHT eerlijk zijn Inge! Durf je dat dan ook?
Inge - Wie ?quote:Op zondag 25 februari 2007 02:42 schreef mootie het volgende:
Ik wacht nog op de 1e negatieve reactie op brian en natasia van inge...... maar ik kan beter gaan slapen denk ik....... kan nog jaaaaaaaaaren duren!
dat denk ik ook dus..slaap lekkerquote:Op zondag 25 februari 2007 02:42 schreef mootie het volgende:
Ik wacht nog op de 1e negatieve reactie op brian en natasia van inge...... maar ik kan beter gaan slapen denk ik....... kan nog jaaaaaaaaaren duren!
quote:Op zondag 25 februari 2007 02:42 schreef Lieve het volgende:
Ik ga slapen.![]()
(nog even paraderen in mijn omgeknoopte dekbedje en aan humie vragen hoe sexie dat staat? Dan schiet hij in de lach en krijg ik gauw een kus voordat ik hem vraag of ik dikke billen heb met een dekbed omgeknoopt.)
Voor de lezers van andere tijdstippen ter info.... na de mislukte sex knoopte brainless het dekbed 'stoer¿' om zijn middel. Het was.... hilarisch
Ik ben er pas vanaf een uur of 1.30 dus er zijn niet veel andere miljonairs om op te letten...quote:Op zondag 25 februari 2007 02:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het valt wel op dat je nu ineens post wanneer Huub iets doet wat jij denkt dat niet door de beugel kan.
Let eens wat vaker op Brian en Natasia zou ik zeggen en niet alleen op Huub!![]()
Mijn dekbed maakt mn billen enorm ;-( dus pas maar op!quote:Op zondag 25 februari 2007 02:42 schreef Lieve het volgende:
Ik ga slapen.![]()
(nog even paraderen in mijn omgeknoopte dekbedje en aan humie vragen hoe sexie dat staat? Dan schiet hij in de lach en krijg ik gauw een kus voordat ik hem vraag of ik dikke billen heb met een dekbed omgeknoopt.)
Voor de lezers van andere tijdstippen ter info.... na de mislukte sex knoopte brainless het dekbed 'stoer¿' om zijn middel. Het was.... hilarisch
Is het m toch gelukt?quote:Op zondag 25 februari 2007 02:33 schreef obezzi het volgende:
eric ging toch ze pik uit de koelkast hale? ik zie niks
ik volg je even nietquote:Op zondag 25 februari 2007 02:54 schreef LiisaB het volgende:
Brian nooit meer achter welke computer dan ook en Herma en Patricia en de schaduw van Herma en Palma en en en allemaal weg! Goed Zo.......................
Ze hebben altijd al youtube filmpjes mogen kijken, en deden het ook altijd al. Wat ze niet mogen, is chatten en fora bezoeken.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:48 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ik ben er pas vanaf een uur of 1.30 dus er zijn niet veel andere miljonairs om op te letten...
Brian en Amanda slapen (maar dat was een paar uur geleden wel anders zo te lezen) en meer streams zijn er niet.
Het is toch raar dat deze regel ineens veranderd is, of ik heb een videoboodschap gemist........?? Tja, als het niet mocht zou de redactie wel in hebben gegrepen (tenzij de weekendmedewerkers andere regels hanteren). Wel raar dat ze van de week nog zo moesten smeken om het 'voice over' filmpje te mogen kijken!
Natuurlijk heb ik enorm met je te doen _-inge-_ , wat zielig dat je pas om 1:30 kon opletten. Waarom stuur je geen petitie naar de redactie, dat ze, tijdens jouw afwezigheid, nooit meer regels mogen veranderen. Omdat je die afwezigheid niet vooraf had aangekondigd, is het natuurlijk helemaal absurd, dat ze iets veranderen.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:48 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ik ben er pas vanaf een uur of 1.30 dus er zijn niet veel andere miljonairs om op te letten...
Brian en Amanda slapen (maar dat was een paar uur geleden wel anders zo te lezen) en meer streams zijn er niet.
Het is toch raar dat deze regel ineens veranderd is, of ik heb een videoboodschap gemist........?? Tja, als het niet mocht zou de redactie wel in hebben gegrepen (tenzij de weekendmedewerkers andere regels hanteren). Wel raar dat ze van de week nog zo moesten smeken om het 'voice over' filmpje te mogen kijken!
Dergelijke reacties zijn er op dit forum al in overvloed..... Daar is het een forum voor.......quote:Op zondag 25 februari 2007 02:42 schreef mootie het volgende:
ja ik wist dat ze het mochten kijken..maar heb het ze nog nooit zo uitgebreidzien doen...en omdat ze van de week 'toesstemming' hadden om dat voiceover filmpje te mogen kijken was ik wel verward.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ze hebben altijd al youtube filmpjes mogen kijken, en deden het ook altijd al. Wat ze niet mogen, is chatten en fora bezoeken.
Hoezo toestemming verkregen ........ Heb jij ze dat verboden ? Je ziet toch dat de redactie het toestaat - wat zeur je ?quote:Op zondag 25 februari 2007 02:57 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Dergelijke reacties zijn er op dit forum al in overvloed..... Daar is het een forum voor.......
Maar wellicht dat jij Huub en Eric in de afgelopen uren hebt gevolgd??
Hebben ze toestemming gekregen om alle filmpjes te bekijken of is de regel sowieso aangepast? Of is het zo dat ze alleen die filmpjes mogen kijken waar ze zelf in voorkomen?
Dan kunnen ze eindelijk met z'n allen het filmpje van 'de karatetrap' van Nena bekijken....
Ging dat niet af van hun Tv tijd? Beter dan, dan hoef ik ook geen saaie streams meer te kijken als zij een film zitten te kijkenquote:Op zondag 25 februari 2007 02:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ze hebben altijd al youtube filmpjes mogen kijken, en deden het ook altijd al. Wat ze niet mogen, is chatten en fora bezoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |