Hoop jij met mij dat de reacties als die twee na DGK op straat lopen hen helemaal zullen nekken?quote:
Chocolade laten smelten luistert heel nauw. Je kunt dit niet zomaar in de magnetron flikkeren. Het moet exact een bepaalde temperatuur hebben anders slaat het óf wit uit, of de bestandsdelen lopen uit elkaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:26 schreef laffer het volgende:
zeker moeilijk, zo`n chocoladesnikkel maken![]()
Ik hoop dat dat WEL lukt ..quote:Op zondag 25 februari 2007 00:28 schreef yellowfirst het volgende:
En Eric maar kwasi-serieus met zijn namaak-piemel aan de gang.....![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:29 schreef Sense het volgende:
Het is toch eigenlijk hillarisch...op stream 1 en 2 Eric heel onschuldig aan het boetseren met zijn sjokoladepiemel, en op stream 3 en 4 ruige sex.
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken![]()
Dan zouden de voorbijgangers ze kunnen horenquote:Op zondag 25 februari 2007 00:29 schreef Dark het volgende:
Waarom zetten ze het raam niet wagenwijd open?
Vooral hemquote:Op zondag 25 februari 2007 00:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoop jij met mij dat de reacties als die twee na DGK op straat lopen hen helemaal zullen nekken?
Macho is weinig macho meer..........quote:Op zondag 25 februari 2007 00:30 schreef FSR het volgende:
Hij realiseerd zich dat hij voor alle streamers is afgegaan....![]()
![]()
wat is jou probleem..hij pakt zelfs nog een glaasje water voor d'r.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:28 schreef kleinzusje het volgende:
Wat een walgelijk agressief nep konijn. Ego tripper, randdebiel. Geeft geen zak om haar, smerig, gatver.................................... te walgelijk
Redactie ajb. Verhaal is over...................echt om te kotsen
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Morgen zal Brian tegen Natasia zeggen : "Die meid is verschrikkelijk. We moeten haar zo snel mogelijk dumpen. Ze is niet eens in staat om mij te laten klaarkomen BEWERKSTELLIGEN".....
Maar volgens mij.... is het hem zelfs na een uur dus niet gelukt?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:30 schreef agter het volgende:
Nou, je kunt heel veel hiervan zeggen...maar dit was / is geen safe sex... en dat vind ik erg jammer...voor beiden.
Oh ja, dat was ik vergeten. Ik neem mn woorden terugquote:Op zondag 25 februari 2007 00:32 schreef T-lex het volgende:
[..]
wat is jou probleem..hij pakt zelfs nog een glaasje water voor d'r.![]()
Als Brian niet kan klaarkomen van de hitte... Zal hij aardig wat tekort gekomen zijn op Aruba!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:31 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dan zouden de voorbijgangers ze kunnen horen![]()
Onder het dekbed stikken want anders.... kunnen ze gezien worden![]()
![]()
Misschien iets voor een nieuwe remix?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:30 schreef FSR het volgende:
Hij realiseerd zich dat hij voor alle streamers is afgegaan....![]()
![]()
Hoezo? Worden bewoners doodgegeaan aan AIDS vervangen dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:30 schreef agter het volgende:
Nou, je kunt heel veel hiervan zeggen...maar dit was / is geen safe sex... en dat vind ik erg jammer...voor beiden.
Hij is zeker pissed off!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Gut, die link had ik nog niet gelegd.
Maar nu je het zegt....hij zal weer pissed off zijn.
Dit zijn van die American Cookies Chocolat brokken. Die kunnen tegen hoge temperaturen, ze worden gebruikt voor koekjes in de oven. Deze chocolade wordt ook harder na afkoelen, waardoor die beter bruikbaar is in een vorm of mal.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:29 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Chocolade laten smelten luistert heel nauw. Je kunt dit niet zomaar in de magnetron flikkeren. Het moet exact een bepaalde temperatuur hebben anders slaat het óf wit uit, of de bestandsdelen lopen uit elkaar.
Beter kan hij het dus au bain marie verwarmen, blijven roeren en dan gieten.....
Die van mij mag wel dicht hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:32 schreef laffer het volgende:
ff of-topic, willen jullie die dubbele COS topic dicht hebben nu?
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Als Brian niet kan klaarkomen van de hitte... Zal hij aardig wat tekort gekomen zijn op Aruba!![]()
is goed, anders is het zo verwarrendquote:
NEE...bewoners lijdend aan AIDS neuken gewoon lekker door@quote:Op zondag 25 februari 2007 00:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Worden bewoners doodgegeaan aan AIDS vervangen dan?
Of het zijn de zenuwen voor Natasia's knalfeest.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:33 schreef kissa het volgende:
.......maar goed, Huub zal wel weer de schuld krijgen dat Braaain niet is klaargekomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |