Al een uur langquote:Op zondag 25 februari 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Damn.... zet ik net de streams aan, zie ik dat Amanda er weer is ingetrapt
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Damn.... zet ik net de streams aan, zie ik dat Amanda er weer is ingetrapt
Ja...wat is dit???!!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:19 schreef a_leeuwtje het volgende:
en daar gaat hij weer wat een gek zeg! die moet en zal ! maar het lukt niet
Ik denk dat dat het de aanwezigheid of gedachten aan Natsia is die dit veroorzaakt.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:23 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij doen ze daar iets door het eten, Eric had er ook al zo'n moeite mee![]()
Idd, dus....ik ga ff speculeren...quote:Op zondag 25 februari 2007 00:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, het is heel duidelijk, Brian moet eruit gewerkt worden. Die houdt het tegen dat zowel Natasja als Amanda vertrekken. En volgens mij gaat dat maar op een manier en dat is wanneer hij door het lint gaat.
Whahahahahaha!!!....quote:Op zondag 25 februari 2007 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Morgen in De Telegraaf :
"Eerste bewoner van de villa moet De Gouden Kooi verlaten omdat ze aan flarden is gescheurd."
Amanda, de vriendin van Nena is door Brian aan stukken gescheurd tijdens een uit de hand gelopen vrijpartij. De Antiliaan was gedrogeerd door pillen en wist van geen ophouden. Hoewel zijn vriendin Amanda hem enkele keren waarschuwde, wist hij van geen ophouden. Met ernstig letsel is Amanda door de redactie ontzet en een ambulance heeft haar naar het ziekenhuis gebracht.
In Brian's geval afwezigheid...quote:Op zondag 25 februari 2007 00:26 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het de aanwezigheid of gedachten aan Natsia is die dit veroorzaakt.
Anders kan hij niet slapen. Hij liep net al gefrustreerd tegen van alles ana te trappen.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:27 schreef ruby het volgende:
Amanda krijgt een glaasje water aangereikt. Uiteraard zal Brian zo proberen af te maken waar ie mee bezig was. Hij moet en zal!
Boterham zakkiequote:Op zondag 25 februari 2007 00:24 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Ja...wat is dit???!!![]()
Wat een mafkees!
En zij erbij!
Zo iemand smijt je toch je nest uit?!?!![]()
Ophoepelen....laat hem maar een gat in het matras maken met een boterhamzekje met wasverzachter er in!!!
En daarin gaan liggen beuken!
Zo...dit zou iemand voor mij zijn!
Die lachte ik zwaar in zijn gezicht uit!![]()
Gut, die link had ik nog niet gelegd.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:26 schreef Sense het volgende:
schopte hij nou tegen de deur??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |