Brian kreeg al is het "compliment" dat hij...let op..."niet egoistisch is in bed"quote:Op zondag 25 februari 2007 00:15 schreef havefun het volgende:
[..]
Dit was nog maar het voorspel het echte werk moet nog komen!
En dan wil hij beweren dat hij zex met Nenaatje heeft gehad? Hij doet altijd alsof!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:17 schreef Sense het volgende:
Brian probeert nogmaals zijn orgasme te bewerkstelligen
Ja, bij mannen werkt alcohol en sex niet zo goed....ze komen niet meer klaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:17 schreef oosterpark het volgende:
pillen en de nodige whiskey, dat orgasme lukt nooit, die blijft dat kind nog uren doorstampen , ik heb zelf zo'n vent gehad, niet normaal
Als Huub zo doorzuipt als hij nu doet weet ik niet wie dat zou moeten BEWERKSTELLIGEN.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, het is heel duidelijk, Brian moet eruit gewerkt worden. Die houdt het tegen dat zowel Natasja als Amanda vertrekken. En volgens mij gaat dat maar op een manier en dat is wanneer hij door het lint gaat.
Misschien valt ie zo wel dood neerquote:Op zondag 25 februari 2007 00:17 schreef oosterpark het volgende:
pillen en de nodige whiskey, dat orgasme lukt nooit, die blijft dat kind nog uren doorstampen , ik heb zelf zo'n vent gehad, niet normaal
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:18 schreef Carlaa het volgende:
Ach, als ze het echt zat is kan ze altijd nog roepen "oh Huub, oh Huub".. wedden dat ie er af vliegt!
Amanda kan morgen niet zitten, wat een rauwdauwer (letterlijk en figuurlijk)quote:Op zondag 25 februari 2007 00:16 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Amanda houdt hem nog ff bezig, die hoort natuurlijk dat Eric met de chocolade bezig is![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien valt ie zo wel dood neer![]()
Mission accomplished Amanda![]()
Hij is net een mixerquote:Op zondag 25 februari 2007 00:19 schreef F04 het volgende:
Het gaat er wel RUIG aan toe.
Hij was in iig sneller klaar geweestquote:Op zondag 25 februari 2007 00:15 schreef Carlaa het volgende:
hij kan de chocola beter au bain marie opwarmen ipv in de microwave
hij is ook een mal aan het maken..quote:Op zondag 25 februari 2007 00:20 schreef Kinga het volgende:
rare bewegingen maakt die brian
Brian beweegt niks, dat is Amandaquote:Op zondag 25 februari 2007 00:20 schreef Kinga het volgende:
rare bewegingen maakt die brian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |