ik zie niets nieuwsquote:Op zondag 25 februari 2007 00:06 schreef havefun het volgende:
[..]
Saai? Er wordem chocolade lullen gemaakt, Sylvia is op oorlogspad, Huub ontvangt Weer een stapeltje hoeren, en Brian en Amanda liggen als Konijnen te neuken. Ik heb saaiere dagen gezien.
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Doen die het uberhaupt ooit met condoom?!
Je ziet aan alles dat ze er geen zin meer in heeft, nu moet ze het nog durven te zeggen.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:07 schreef Kaleddis het volgende:
Ooooh, ik hoop zo dat ze zegt dat hij ermee moet stoppen, dat wordt ie weer helemaal para brodda![]()
ik hoop dat Eric om details gaat vragen, en dat zij zegt dat ie niet kan komenquote:Op zondag 25 februari 2007 00:07 schreef Kaleddis het volgende:
Ooooh, ik hoop zo dat ze zegt dat hij ermee moet stoppen, dat wordt ie weer helemaal para brodda![]()
Ze is er klaar MEE, dat is wat anders als klaarquote:Op zondag 25 februari 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
Zij is wel klaar maar Loverboy nog niet
Alsof ze nog niet uitgewoond was.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:08 schreef ruby het volgende:
Goddamned, hij blijft maar fleppen. Stop die lul in een matras, dan laat je dat kind tenminste nog heel.
Dat idee heb ik ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:05 schreef Suikeroom het volgende:
laatste dagen is het echt saai.. stekker komt wel wat meer in de buurt heb ik het idee
gaat ie doen?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:08 schreef blomst het volgende:
Eric druk met de chocolade, weet hij wel dat Huub in het kantoor zit?
Dat hoorde ik ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:09 schreef Kinga het volgende:
zegt ze nou dat ze even moet opdrogen?!
Ik wou net zeggen, nog ff en we gaan der nog zielig vinden ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:09 schreef T-lex het volgende:
Arm kind...vlak die Amanda ook niet uit hoor...die lust er wel (brian-)pap van.![]()
Een afdruiprekje lijkt me niet nodig .......quote:Op zondag 25 februari 2007 00:09 schreef Kinga het volgende:
zegt ze nou dat ze even moet opdrogen?!
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric's "Big Willy Factory"
[afbeelding]
wat maakt ie?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:11 schreef kissa het volgende:
.......en ondertussen wordt er vlijtig gewerkt aan Stasia's verjaardagskadootje![]()
Sylvia op oorlogspad? ( ik kijk net as, whatsgebeurt?)quote:Op zondag 25 februari 2007 00:06 schreef havefun het volgende:
[..]
Saai? Er wordem chocolade lullen gemaakt, Sylvia is op oorlogspad, Huub ontvangt Weer een stapeltje hoeren, en Brian en Amanda liggen als Konijnen te neuken. Ik heb saaiere dagen gezien.
Nee, het is heel duidelijk, Brian moet eruit gewerkt worden. Die houdt het tegen dat zowel Natasja als Amanda vertrekken. En volgens mij gaat dat maar op een manier en dat is wanneer hij door het lint gaat.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:12 schreef Kinga het volgende:
Brian is gewoon een ordinaire slet, de Amanda er voorlopig niet uit gaat stemmen omdat ie dan zijn fuckbuddy kwijt is.
Het moet niet veel gekker worden daar.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:11 schreef kissa het volgende:
.......en ondertussen wordt er vlijtig gewerkt aan Stasia's verjaardagskadootje![]()
Lekker snoepje voor Natasquote:
Ik moet zeggen dat ik wel een heel leuk idee vind........quote:Op zondag 25 februari 2007 00:11 schreef kissa het volgende:
klinkt als een gegronde reden om Amanda er niet uit te stemmen nee...quote:Op zondag 25 februari 2007 00:12 schreef Kinga het volgende:
Brian is gewoon een ordinaire slet, de Amanda er voorlopig niet uit gaat stemmen omdat ie dan zijn fuckbuddy kwijt is.
Ah nee he?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
en ja hoor er weer bovenop
Dit was nog maar het voorspel het echte werk moet nog komen!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:15 schreef zaadjuh het volgende:
sjeee zijn ze nou nog niet klaargekomen
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, het is heel duidelijk, Brian moet eruit gewerkt worden. Die houdt het tegen dat zowel Natasja als Amanda vertrekken. En volgens mij gaat dat maar op een manier en dat is wanneer hij door het lint gaat.
Amanda houdt hem nog ff bezig, die hoort natuurlijk dat Eric met de chocolade bezig isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |