quote:Op zondag 25 februari 2007 00:01 schreef toneelhaak1 het volgende:
valt dit niet onder Fysiek Geweld
Hij heeft er stuk gemaakt!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:01 schreef Miraaa het volgende:
Ik weet niet wat Brian allemaal aan het doen is hoor.![]()
Ze moet hem gewoon het bed uit flikkeren.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:01 schreef Miraaa het volgende:
Ik weet niet wat Brian allemaal aan het doen is hoor.![]()
zal wel letterlijk zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda fluistert "Schat ik ben helemaal stuk"
jaja, eerst al samen de buikspiertjes getraind vanmiddag tot ze niet meer konden en nu deze bedsport er nog ff achteraan. Ga lachen als ze morgen helemaal gebroken zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
Morgen neemt ze weer vrijaf, het is dan rauwe dozendag1quote:
Of: "Ik ga wel naar Huub. Die kan het veel beter."quote:Op zondag 25 februari 2007 00:04 schreef Carlaa het volgende:
ik zou pas echt in een deuk liggen als Amoebe zou zeggen "nou, stop maar, dit wordt nix, ik maak het zelf wel af"
Saai? Er wordem chocolade lullen gemaakt, Sylvia is op oorlogspad, Huub ontvangt Weer een stapeltje hoeren, en Brian en Amanda liggen als Konijnen te neuken. Ik heb saaiere dagen gezien.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:05 schreef Suikeroom het volgende:
laatste dagen is het echt saai.. stekker komt wel wat meer in de buurt heb ik het idee
Nee, wat er komen nog nieuwe bewoners. Niks stekker!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:05 schreef Suikeroom het volgende:
laatste dagen is het echt saai.. stekker komt wel wat meer in de buurt heb ik het idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |