Dank voor je mededeling ..... zal het op de agenda van de vergadering van volgende week donderdag zetten.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:59 schreef T-lex het volgende:
Huub is gewoon dom bezig...lekker belangrijk dat je nu wil bellen..ga je toch lekker naar huis Huub...![]()
Ja dus ? Dan leent Huub morgen de punten bij Sylvia en geeft hij ze terug aan Eric.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
hij heeft ze zelf nodig, heb ik net hierboven ergens gezegd, en heeft net te weinig om te lenen, want hij wil binnekort iemand uitnodigen....
Dat hij hem er maar vanaf rukt en er nooit meer een vrouw mee kan bedreigen.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:00 schreef Judah het volgende:
Huub is gewoon bezig met tv-maken. Niets anders. Beetje ouwehoeren. Slapjes, dat wel.
Ik wens Brian welterukken vannacht.
Het 'probleem' begint bij de avond dat soort het tussendoor eens doet met.... een buitenstaander van de soort. Daarmee draagt de soa zich over. Alle jongens en de meisjes van de Hockyclub, op de golfbaan, bij de tennisclub en het bridgen, na het pokeren op het wereldwijde gebeuren via de homo ontmoetingsplaatsen en de darkroom...quote:Op zondag 25 februari 2007 00:57 schreef Judah het volgende:
[..]
Even serieus hè, ik snap je zorgen wel. Ik snap best dat júllie je druk maken om zo'n meisje dat zich totaal laat inpakken door zo'n gast, maar dat gebeurt overal en altijd. Er lopen duizenden Amanda-figuurtjes rond in dit land en evenveel van die Brians. Die vinden elkaar wel. Soort zoekt soort en uiteindelijk plant het zich voort.
Je kunt er echt niks aan veranderen
Ja, regels zijn regels!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:00 schreef ruby het volgende:
Huub belt maar weer naar achter om wederom te vragen waarom Brian het recht heeft om handdoeken over de deur te hangen.
Ik vind het uberhaupt zielig dat Sylvia als bank wordt gebruikt.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja dus ? Dan leent Huub morgen de punten bij Sylvia en geeft hij ze terug aan Eric.
Jij bent een man toch ? Dat pleit voor je dat je net zo denkt als ikquote:Op zondag 25 februari 2007 01:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat hij hem er maar vanaf rukt en er nooit meer een vrouw mee kan bedreigen.
Godverdomme wat walg ik van die viespeuk.
quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij bent een man toch ? Dat pleit voor je dat je net zo denkt als ik
Daar waar twee onveilig vrijwillig neuken, hebben meestal twee schuld?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:03 schreef Lieve het volgende:
[..]
Het 'probleem' begint bij de avond dat soort het tussendoor eens doet met.... een buitenstaander van de soort. Daarmee draagt de soa zich over. Alle jongens en de meisjes van de Hockyclub, op de golfbaan, bij de tennisclub en het bridgen, na het pokeren op het wereldwijde gebeuren via de homo ontmoetingsplaatsen en de darkroom...
Tja, hield soort het nu maar eens echt alleen bij soort.
Volgens mij heeft Brian die in beslag genomenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:04 schreef Kerdaben het volgende:
Had het geluid niet aan maar waar heeft Huub die punten van Bart aan opgemaakt dan (en die hij eventueel zelf nog had)??
Waarom ? Sylvia geeft duidelijk niet om CP's.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vind het uberhaupt zielig dat Sylvia als bank wordt gebruikt.
Moet Tien zo slim en verstandig zijn om net als bij Huub met GAby te waarschuwen dat ze een condoom om moeten doen. Aangezien die 2 daar in dat bed het verstand hebben van een kleuterquote:Op zondag 25 februari 2007 01:05 schreef Judah het volgende:
[..]
Daar waar twee onveilig vrijwillig neuken, hebben meestal twee schuld?
Nee, afbetaling aan Sylvia voor de 300 geleende CP's met Valentijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Brian die in beslag genomen
owjaa, Huub die leeft natuurlijk helemaal volgens de regels.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
[..]
niks zieligs aan, regels zijn regels.
...oh en dat wil ik ook helemaal niet hoor. Ik lig meestal gewoon naast m'n stoel van het lachen.quote:
Ow, zou kunnen hoor, maar er stond me iets van bij dat Brian die punten van Bart had gevondenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, afbetaling aan Sylvia voor de 300 geleende CP's met Valentijn.
Ja ok dat is ook een regel maar was er niet een persoon die een handdoek over een camera gooide en er gelijk uit moest ??? Dus laten we elkaar geen mietje noemen, dit is al eerder gebeurd en is al eerder een sanctie voor geweest.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
owjaa, Huub die leeft natuurlijk helemaal volgens de regels.![]()
Ik weet niet hoor, maar die dronken lor lag om 22:30 op z'n nest te ronken...regels zijn regels (23:00 mag je naar je nest).![]()
Nee, Bart had ze verstopt bij de verstopte fles drank van Huub. Dit tot groot ongenoegen van Natasiaquote:Op zondag 25 februari 2007 01:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, zou kunnen hoor, maar er stond me iets van bij dat Brian die punten van Bart had gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |