zijn jarige moeder... sylvia wakker maken of zelf punten pakken, vind het allebei domme actie, hij kan toch ook wel morgenvroeg of middag bellen....quote:Op zondag 25 februari 2007 00:45 schreef akveor het volgende:
Waar wil Huub eigenlijk die contactounten voor...Gaat ie met z'n zatte kop nu nog bellen?
The MasterBwian couldnt finish his job, the girl could spead the word, so he killed her....quote:Op zondag 25 februari 2007 00:45 schreef Villalux het volgende:
Breaking NEWS CNN ----------------- In Holland a life killer on Action!
Zelf een sekstekort ofzo?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:46 schreef kleinzusje het volgende:
Het spijt me echt heel erg, maar ik ben zo kwaad en misselijk om die neukklootzak.................... ik kan en wil het niet meer zien. Ook die verjaardag lijkt me verschrikkelijk. Misschien toch maar een pauze van dit zieke programma. Gisteren was super komisch, maar dit is smerig, ranzig, walgelijk en echt te erg.
Verstop dan alle goede beginnetjes maar ( zou brian ook graag willen nu! Dat we al die halve beginnetjes gingen verstoppen)quote:Op zondag 25 februari 2007 00:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
De Cossen gaan soms té snel Lieverd
ik ben de broer van Brain!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, als je Engels nou zo verrot is....... doe het dan gewoon niet.
Misschien vindt ze het wel hartstikke leuk.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:46 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik gok op......."Ik lus je rauw.......grrrrrr"......HAP![]()
Als ze weet waar het chocolaatje vandaan komt LUST ZE NIKS MEER RAUW.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:46 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik gok op......."Ik lus je rauw.......grrrrrr"......HAP![]()
Domme actie...quote:Op zondag 25 februari 2007 00:48 schreef ruby het volgende:
Huub gaat weer eens punten jatten... Dit maal van Natasia blijkbaar.
Ach, wil me nergens mee bemoeien, maar er zijn ook mensen op dit forum die interview als intervieuw schreven...So What!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, als je Engels nou zo verrot is....... doe het dan gewoon niet.
Maar Amanda was er zelf bij hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:46 schreef kleinzusje het volgende:
Het spijt me echt heel erg, maar ik ben zo kwaad en misselijk om die neukklootzak.................... ik kan en wil het niet meer zien. Ook die verjaardag lijkt me verschrikkelijk. Misschien toch maar een pauze van dit zieke programma. Gisteren was super komisch, maar dit is smerig, ranzig, walgelijk en echt te erg.
hij heeft er 155 en wil zelf iemand uitnodigen... dus kanniequote:Op zondag 25 februari 2007 00:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje vreemd, waarom helpt Eric nu Huub niet even met die punten ?
Ja, dat vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 25 februari 2007 00:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje vreemd, waarom helpt Eric nu Huub niet even met die punten ?
Volgens mij.... was hij die hele verjaardag helemaal vergeten. Moet hij het nu nog gauw even goed maken? ( was het ....vandaag/gisteren dus. op 24 feb? Dat denk ik?)quote:Op zondag 25 februari 2007 00:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
zijn jarige moeder... sylvia wakker maken of zelf punten pakken, vind het allebei domme actie, hij kan toch ook wel morgenvroeg of middag bellen....
Ik zal eerlijk zijn, ik zou in een deuk liggen als ik hem voor mijn verjaardag kreeg.......quote:Op zondag 25 februari 2007 00:48 schreef Sense het volgende:
[..]
Misschien vindt ze het wel hartstikke leuk.
Ze doen wél moeite voor haar, zo midden in de nacht![]()
jaquote:
Volgens mij heeft hij zelf alle punten aan Sylvia gegeven om de schuld af te lossen. Zojuist zei hij nog dat de 85 punten van Bart al naar Sylvia waren gegeven.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
hij heeft er 155 en wil zelf iemand uitnodigen... dus kannie
Doe 'r wat aanquote:
Ok, maar wat wil je hiermee zeggen dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:48 schreef Lieve het volgende:
[..]
Verstop dan alle goede beginnetjes maar ( zou brian ook graag willen nu! Dat we al die halve beginnetjes gingen verstoppen)
Nee...wie zou dat domme idiote gebeuk van hem wel aankunnen.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:45 schreef ruby het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is hij niet klaargekomen. Amanda kon het niet meer aan.![]()
ook niet onder het bed dus..quote:Op zondag 25 februari 2007 00:52 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia's punten kunnen ze overigens vergeten. Die heeft ze in bewaring gegeven bij Brian die hij op zijn beurt heeft verstopt. (en ik vermoed in de sauna aangezien hij daar zo verdacht bezig was vanavond)
Waarschijnlijk wel, tenslotte alles wat Brian bewerkstelligd is hij master inquote:Op zondag 25 februari 2007 00:52 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Nee...wie zou dat domme idiote gebeuk van hem wel aankunnen.![]()
Dat sloeg echt helemaal nergens op!
Zou hij nou ook nog denken dat ie een geweldige sexpartner is?!![]()
Ja..dat zal ie wel denken....de sukkel!![]()
![]()
![]()
Want zij zei er niks van...ongelofelijk....dat je daar niks van zegt!
Maar goed...truste allemaal!![]()
![]()
![]()
Klopt, Natasia heeft haar punten bij brian in bewaring gegeven (82 stuks)quote:Op zondag 25 februari 2007 00:52 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia's punten kunnen ze overigens vergeten. Die heeft ze in bewaring gegeven bij Brian die hij op zijn beurt heeft verstopt. (en ik vermoed in de sauna aangezien hij daar zo verdacht bezig was vanavond)
Ik ben het helemaal met je eens kleinzusje .... de viezerik is gewoon een crimineel.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:46 schreef kleinzusje het volgende:
Gisteren was super komisch, maar dit is smerig, ranzig, walgelijk en echt te erg.
50quote:Op zondag 25 februari 2007 00:54 schreef ruby het volgende:
Hoeveel punten zijn er eigenlijk nodig om 5 minuten te bellen?
Natasia, maar is dus leegquote:Op zondag 25 februari 2007 00:54 schreef F04 het volgende:
van wie is die koffer?
Dank je !quote:Op zondag 25 februari 2007 00:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens kleinzusje .... de viezerik is gewoon een crimineel.
Ik heb geen hoge pet op van Amanda ... zelfs helemaal geen pet eigenlijk ... maar die klootzak overschrijdt werkelijk alle grenzen. Hij moest maar weer snel dezelfde goot ingetrapt worden waar ze hem uit hebben opgepikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |