Denk eerder dat z`n familie trots op hem zal zijn... Hij moet het immers ergens geleerd hebben. Z`n moeder vindt AmanDEL ook veel beter bij hem passen dan Nena...quote:Op zondag 25 februari 2007 01:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ja, deze jongen weet zich echt naar een ongekend dieptepunt te werken. En hij hoeft er alleen maar zichzelf voor te zijn. Het enige verstandige wat zijn familie zou moeten doen is hem te zeggen onmiddellijk de bus naar huis te nemen. Dit achtervolgt hem de rest van zijn leven ... en dat verdient hij eigenlijk wel.
Omdat Eric net zo'n egoist is al velen daar in het huisquote:Op zondag 25 februari 2007 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In het hele verhaal mis ik 1 ding :
- Eric weet dat Huub makkelijk punten kan lenen bij Sylvia - Huub wil de punten alleen niet jatten.
- Waarom leent Eric nu geen punten om Huub zijn moeder te laten bellen ?
Dat is niet waar ( brief slettie was tegen a-del)quote:Op zondag 25 februari 2007 01:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk eerder dat z`n familie trots op hem zal zijn... Hij moet het immers ergens geleerd hebben. Z`n moeder vindt AmanDEL ook veel beter bij hem passen dan Nena...
Dat zou leuk zijn. Een mooie dame met pit in d'r donder en een goed stel hersens. Maar ja, als je die eigenschappen hebt zou je dan de kooi nog wel in willen ??quote:Op zondag 25 februari 2007 01:24 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja, er zijn gewoon geen goeie slechterikken meer in dat huis.
Nasty met haar IQ van 45 max en brainless zonder enige vorm van denkend leven kun je niet als match beschouwen.
Jammer dat Satan weg is?Jammer dat zijn muziek weg is
Jammer dat de trigger Nena weg is
![]()
Jammer dat het rustpunt met stoorzenderkracht Ilona weg is.
Tijd voor..... een leuke lelliedellie met brains voor Huub in het huis!
Eric heeft 155 cp's en heeft Huub duidelijk gemaakt dat hij ze niet leent, hij wil iemand uitnodigen.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
- Eric weet dat Huub makkelijk punten kan lenen bij Sylvia - Huub wil de punten alleen niet jatten.
Mammie die jarig is of was.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:21 schreef obezzi het volgende:
wie wilde huub belle dan?
Eric gelooft niet in vriendschapsrelaties denk ikquote:Op zondag 25 februari 2007 01:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Eric heeft 155 cp's en heeft Huub duidelijk gemaakt dat hij ze niet leent, hij wil iemand uitnodigen.
Ik denk dat Eric Huub niet vertrouwtquote:Op zondag 25 februari 2007 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Klinkt verstandig, slaap lekker darlingquote:Op zondag 25 februari 2007 01:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Groeten beste Fokkers, heb even tot tien (hoe toepasselijk) geteld. en ben weer rustig. Maar ik blijf me inzeten voor het bestrijden van ongedierte, met name ratten/loverboys.
Welterusten en tot morgen.
Nog even luisteren naar
The Insane Brain Mix
en ik kan er morgen weer tegenaan.
![]()
![]()
Andersom ook nietquote:Op zondag 25 februari 2007 01:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat Eric Huub niet vertrouwt
En hij 'zingt' nog slechter dan mijn 5-jaar-geleden-gestorven-kat !!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:28 schreef Lieve het volgende:
Eric gelooft niet in vriendschapsrelaties denk ik![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 25 februari 2007 01:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Groeten beste Fokkers, heb even tot tien (hoe toepasselijk) geteld. en ben weer rustig. Maar ik blijf me inzetten voor het bestrijden van ongedierte, met name ratten/loverboys.
Welterusten en tot morgen.
Nog even luisteren naar
The Insane Brain Mix
en ik kan er morgen weer tegenaan.
![]()
![]()
... en dát vind ik nou lief !!!! .....quote:Op zondag 25 februari 2007 01:22 schreef Judah het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten iedereen.
En kleinzusje, sorry. Meende het niet![]()
De nieuwe brief van een paar dagen terug ja, maar niet diegene toen AmanDEL pas in het huis zat en iedereen haar nog normaal vondtquote:Op zondag 25 februari 2007 01:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat is niet waar ( brief slettie was tegen a-del)
Hij wilde zijn moeder bellen omdat ze vandaag jarig is! Kan morgen ochtend dus ook nog wel bellenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:25 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Het korsakov-mannetje was de verjaardag van zijn moeder vergeten![]()
Het is wel een heel stuk beter dan de andere divaquote:Op zondag 25 februari 2007 01:30 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
En hij 'zingt' nog slechter dan mijn 5-jaar-geleden-gestorven-kat !!
terecht, ik kan Eric nog niet goed peilen. HIj leek een sterke persoonlijkheid toen hij binnenkwam de eerste avond. Maar ik vind hem zelfs zwak tegen Natasia. Hij lijkt een beetje met alle winden mee te waaien.quote:
Nou nog 1 keer dan:quote:Op zondag 25 februari 2007 01:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het is wel een heel stuk beter dan de andere diva![]()
... was het met Kerst toen de familie bij elkaar kwam? ... ik vond het een stelletje tuig bij elkaar ... ik kreeg niet zo'n beste indruk van ze. Raar stel hoor ....quote:Op zondag 25 februari 2007 01:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De nieuwe brief van een paar dagen terug ja, maar niet diegene toen AmanDEL pas in het huis zat en iedereen haar nog normaal vondt
heeeeele goeie !!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:35 schreef PokerJoker het volgende:
Moest naar de kast voor de cd met het lekkere numer vd Goo Goo Dols, gelijk maar ff in de pc gedaan dan, volgende nummer zooooo toepasselijk op mamma's boy braaajen. Loser van Billy The Kid
Tell me it's not true, ben m net aan t 'kopen'quote:Op zondag 25 februari 2007 01:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
tering ... inmiddels vind ik het wel een leuk liedje te vinden wat Eric keer op keer draait.
Barbara Dickson of zoiets toch? ....
http://www.youtube.com/watch?v=qf8WmBH69ykquote:Op zondag 25 februari 2007 01:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
tering ... inmiddels vind ik het wel een leuk liedje te vinden wat Eric keer op keer draait.
Barbara Dickson of zoiets toch? ....
ok dank je wel ... ik ga ook even langs de winkel !quote:Op zondag 25 februari 2007 01:39 schreef Vlad_Tepes het volgende:
[..]
Tell me it's not true, ben m net aan t 'kopen'
DANK JE !!!! ... met beeld, geweldigquote:Op zondag 25 februari 2007 01:40 schreef Day het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=qf8WmBH69yk
Alsjeblieft!
Vooral dat Goed zo er tussen door van de muziekleraar ( die verder wel echt erg goed is! )is onbetaalbaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:35 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Nou nog 1 keer dan:
http://www2.evilshare.com/c2d0af04-1489-102a-847b-00a0c993e9d6
Voor de liefhebbers van bwain:
http://www2.evilshare.com/18a166b2-1485-102a-847b-00a0c993e9d6
En voor de liefhebber van masturb-eric:
http://www2.evilshare.com/c65bc970-148d-102a-847b-00a0c993e9d6
Thanx, dacht eerst Annie Lennox.......foutje.......quote:Op zondag 25 februari 2007 01:40 schreef Day het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=qf8WmBH69yk
Alsjeblieft!
Ik zou Huub ook niet zomaar 50 punten lenen. Hij smijt ze over de balk alsof het niks is.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat Eric net zo'n egoist is al velen daar in het huis
slaap lekker, tot morgenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
... en net als een onvervalste relnicht (mijn favoriete relnicht baai de wee) in DGK zit ik nou midden in de nacht naar Barbara Dickson te luisteren op YouTube .... ik ga maar snel een tukkie doen voordat ik mezelf zielig ga vinden ..(laat ik aan jullie over)
TRUSTE lieverds, tot morgen maar weer!
![]()
je haalt wat dingen door elkaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:46 schreef obezzi het volgende:
weet iemand of huub bart eric en silvia dat geintje nog hadde uitgehaald met brian met die afthershave enzo, en zo ja is daar n filmpje van??
Dag lieve kanjer, trustequote:Op zondag 25 februari 2007 01:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
... en net als een onvervalste relnicht (mijn favoriete relnicht baai de wee) in DGK zit ik nou midden in de nacht naar Barbara Dickson te luisteren op YouTube .... ik ga maar snel een tukkie doen voordat ik mezelf zielig ga vinden ..(laat ik aan jullie over)
TRUSTE lieverds, tot morgen maar weer!
![]()
Je ZAG die man denken tijdens de 'zang'lessen: "Oh mijn god......oh mijn god....is het al tijd ?"quote:Op zondag 25 februari 2007 01:45 schreef Lieve het volgende:
Vooral dat Goed zo er tussen door van de muziekleraar ( die verder wel echt erg goed is! )is onbetaalbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |