slaap lekker, tot morgenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
... en net als een onvervalste relnicht (mijn favoriete relnicht baai de wee) in DGK zit ik nou midden in de nacht naar Barbara Dickson te luisteren op YouTube .... ik ga maar snel een tukkie doen voordat ik mezelf zielig ga vinden ..(laat ik aan jullie over)
TRUSTE lieverds, tot morgen maar weer!
![]()
je haalt wat dingen door elkaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:46 schreef obezzi het volgende:
weet iemand of huub bart eric en silvia dat geintje nog hadde uitgehaald met brian met die afthershave enzo, en zo ja is daar n filmpje van??
Dag lieve kanjer, trustequote:Op zondag 25 februari 2007 01:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
... en net als een onvervalste relnicht (mijn favoriete relnicht baai de wee) in DGK zit ik nou midden in de nacht naar Barbara Dickson te luisteren op YouTube .... ik ga maar snel een tukkie doen voordat ik mezelf zielig ga vinden ..(laat ik aan jullie over)
TRUSTE lieverds, tot morgen maar weer!
![]()
Je ZAG die man denken tijdens de 'zang'lessen: "Oh mijn god......oh mijn god....is het al tijd ?"quote:Op zondag 25 februari 2007 01:45 schreef Lieve het volgende:
Vooral dat Goed zo er tussen door van de muziekleraar ( die verder wel echt erg goed is! )is onbetaalbaar.
Het is een fantastisch bericht en ik bedoel dit niet echt als kritiek, maar ik moest even lachen omdat:quote:Op zondag 25 februari 2007 01:51 schreef kleinzusje het volgende:
Nog even on topic ( slapende streams)
Jonge slachtoffers hebben gemeen dat ze:
in de puberteit zitten
zich heel uitdagend gaan gedragen
ineens veel geld uitgeven
plotselinge huilbuien krijgen
thuis veel problemen hebben
het onderwerp prostitutie vermijden
De redactie roepen Sylvia en Bart 'achter' omdat ze zogenoemd saai zijn en geen TV makenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:51 schreef kleinzusje het volgende:
Nog even on topic ( slapende streams)
Omgeving wees alert! En wacht niet af.
Wat kunt u doen?
Alert blijven! Slachtoffers durven er meestal niet over te praten, maar ze laten wel merken dat er iets aan de hand is.
Hoe herkent u een slachtoffer?
Alle meisjes lopen risico, want elke puber wil immers aandacht en zich mooi voelen. Toch lopen sommigen meer risico dan anderen. Er zijn een paar symptomen die erop kunnen duiden dat een meisje onder invloed van een loverboy staat.
Die arme jongen moet ook naar het huis van Nasty voor haar dochter? Talent in de dop? Toen ze daar ook zo over begon te krijsen, maar feitelijk totaal niet geinteresseerd was..... je zag die arme jongen wit wegtrekken.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:07 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Je ZAG die man denken tijdens de 'zang'lessen: "Oh mijn god......oh mijn god....is het al tijd ?"
Iedereen die daar komt vraagt of ze nog een keer terug willen komen (de koks, de kaasboer,
de kraaltjesmeisjes) maar die zangleraar vroeg helemaal niets toen ze klaarwaren![]()
Dat mag Nasty ook, maar haar nageltjes voorkomen dat ze de toetsen op de computer goed kan indrukken en haar IQ voorkomt dat ze.... ze kan vinden.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:20 schreef Yvet_te het volgende:
mag hij gewoon allemaal filmpjes op youtube kijken?
Ach, ik denk dat die jongen er financieel net genoeg voor krijgt om zoiets emotioneel voor elkaar te krijgenquote:Op zondag 25 februari 2007 02:21 schreef Lieve het volgende:
[..]
en dan.... je brood moet verdienen met goed zo zeggen tegen die valse schorre kip die gaapt
Dat betekent toch EXIT voor Huub en Eric!!!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub laat Eric YouTube films zien van zijn woordengevecht met Natasia
?? nou dan zijn ze allemaal al exit...ze kijken wel vaker filmpjes alleen nu zo uitgebreid...daarom was ik ook verbaasd.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:25 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Dat betekent toch EXIT voor Huub en Eric!!!!!
Waarom klikt de redactie het niet weg???
Erg vreemd..............
dan was Brian al lang pleite dus effequote:Op zondag 25 februari 2007 02:25 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Erg vreemd..............
Natuurlijk _-inge-_, je ziet het bijna helemaal goed...... Jammer voor jou zien anderen niet in dat dit de "EXIT voor Huub en Eric" is. En de redactie is natuurlijk barbaars slecht, want "Waarom klikt de redactie het niet weg?" snapt echt geen mens.......quote:Op zondag 25 februari 2007 02:25 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Erg vreemd..............
Dan moeten de regels weer veranderd zijn, toch.... Anders krijgen ze beide een sanctie.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:20 schreef Yvet_te het volgende:
mag hij gewoon allemaal filmpjes op youtube kijken?
Dankjewel..... maar heb jij dan een verklaring waarom ze nu ineens wel hun eigen filmpjes mogen bekijken??quote:Op zondag 25 februari 2007 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk _-inge-_, je ziet het bijna helemaal goed...... Jammer voor jou zien anderen niet in dat dit de "EXIT voor Huub en Eric" is. En de redactie is natuurlijk barbaars slecht, want "Waarom klikt de redactie het niet weg?" snapt echt geen mens.......
Ik voel met je mee, jij moet toch wel een hele zware zondag tegemoet gaan ..........![]()
Heb je jezelf al ingeschreven voor die cursus van 'de redactie' ? Snel doen, dat helpt echtquote:Op zondag 25 februari 2007 02:30 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Dan moeten de regels weer veranderd zijn, toch.... Anders krijgen ze beide een sanctie.
Huub en Eric mogen dan over een paar uur hun koffers gaan pakken! Wel een leuk cadeau voor Natasia's verjaardag![]()
Erg vreemd allemaal! Misschien dat de redactie even uit kan leggen waarom ze niet ingrijpen.......
Het valt wel op dat je nu ineens post wanneer Huub iets doet wat jij denkt dat niet door de beugel kan.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:30 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Dan moeten de regels weer veranderd zijn, toch.... Anders krijgen ze beide een sanctie.
Huub en Eric mogen dan over een paar uur hun koffers gaan pakken! Wel een leuk cadeau voor Natasia's verjaardag![]()
Erg vreemd allemaal! Misschien dat de redactie even uit kan leggen waarom ze niet ingrijpen.......
Ja, daar heb ik een verklaring voor.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:32 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Dankjewel..... maar heb jij dan een verklaring waarom ze nu ineens wel hun eigen filmpjes mogen bekijken??
Wat heb jij toch een vreemd gevoel voor humor ingequote:Op zondag 25 februari 2007 02:30 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Brian heeft alle info continu van de computer uit. Nasty heeft veel, erg veel lifelines die volcontinu in de weer zijn voor haar. Er is nog maar nauwelijks iets bekend of ze weet het al.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:25 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Erg vreemd..............
Ja, leuk dat gevoel van ons aller inge - Huub kijkt naar een filmpje van juf Judith - Daar waren ze allemaal bij dus zit er geen enkele gram geheim in. Toch raakt lieve inge weer helemaal over de zeik..... Best wel humor !quote:Op zondag 25 februari 2007 02:35 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een vreemd gevoel voor humor inge![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 02:37 schreef Lieve het volgende:
[..]
Brian heeft alle info continu van de computer uit. Nasty heeft veel, erg veel lifelines die volcontinu in de weer zijn voor haar. Er is nog maar nauwelijks iets bekend of ze weet het al.
En dan mag de 'tegenpartij' niets zien? Niets weten?
Als dat zo is... dan mag Brian nooit meer achter welke computer dan ook en Herma en Patricia en de schaduw van Herma en Palma en en en allemaal weg! Zodat ook Natasia geen info meer krijgt.
Dan moet je ECHT eerlijk zijn Inge! Durf je dat dan ook?
Inge - Wie ?quote:Op zondag 25 februari 2007 02:42 schreef mootie het volgende:
Ik wacht nog op de 1e negatieve reactie op brian en natasia van inge...... maar ik kan beter gaan slapen denk ik....... kan nog jaaaaaaaaaren duren!
dat denk ik ook dus..slaap lekkerquote:Op zondag 25 februari 2007 02:42 schreef mootie het volgende:
Ik wacht nog op de 1e negatieve reactie op brian en natasia van inge...... maar ik kan beter gaan slapen denk ik....... kan nog jaaaaaaaaaren duren!
quote:Op zondag 25 februari 2007 02:42 schreef Lieve het volgende:
Ik ga slapen.![]()
(nog even paraderen in mijn omgeknoopte dekbedje en aan humie vragen hoe sexie dat staat? Dan schiet hij in de lach en krijg ik gauw een kus voordat ik hem vraag of ik dikke billen heb met een dekbed omgeknoopt.)
Voor de lezers van andere tijdstippen ter info.... na de mislukte sex knoopte brainless het dekbed 'stoer¿' om zijn middel. Het was.... hilarisch
Ik ben er pas vanaf een uur of 1.30 dus er zijn niet veel andere miljonairs om op te letten...quote:Op zondag 25 februari 2007 02:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het valt wel op dat je nu ineens post wanneer Huub iets doet wat jij denkt dat niet door de beugel kan.
Let eens wat vaker op Brian en Natasia zou ik zeggen en niet alleen op Huub!![]()
Mijn dekbed maakt mn billen enorm ;-( dus pas maar op!quote:Op zondag 25 februari 2007 02:42 schreef Lieve het volgende:
Ik ga slapen.![]()
(nog even paraderen in mijn omgeknoopte dekbedje en aan humie vragen hoe sexie dat staat? Dan schiet hij in de lach en krijg ik gauw een kus voordat ik hem vraag of ik dikke billen heb met een dekbed omgeknoopt.)
Voor de lezers van andere tijdstippen ter info.... na de mislukte sex knoopte brainless het dekbed 'stoer¿' om zijn middel. Het was.... hilarisch
Is het m toch gelukt?quote:Op zondag 25 februari 2007 02:33 schreef obezzi het volgende:
eric ging toch ze pik uit de koelkast hale? ik zie niks
ik volg je even nietquote:Op zondag 25 februari 2007 02:54 schreef LiisaB het volgende:
Brian nooit meer achter welke computer dan ook en Herma en Patricia en de schaduw van Herma en Palma en en en allemaal weg! Goed Zo.......................
Ze hebben altijd al youtube filmpjes mogen kijken, en deden het ook altijd al. Wat ze niet mogen, is chatten en fora bezoeken.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:48 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ik ben er pas vanaf een uur of 1.30 dus er zijn niet veel andere miljonairs om op te letten...
Brian en Amanda slapen (maar dat was een paar uur geleden wel anders zo te lezen) en meer streams zijn er niet.
Het is toch raar dat deze regel ineens veranderd is, of ik heb een videoboodschap gemist........?? Tja, als het niet mocht zou de redactie wel in hebben gegrepen (tenzij de weekendmedewerkers andere regels hanteren). Wel raar dat ze van de week nog zo moesten smeken om het 'voice over' filmpje te mogen kijken!
Natuurlijk heb ik enorm met je te doen _-inge-_ , wat zielig dat je pas om 1:30 kon opletten. Waarom stuur je geen petitie naar de redactie, dat ze, tijdens jouw afwezigheid, nooit meer regels mogen veranderen. Omdat je die afwezigheid niet vooraf had aangekondigd, is het natuurlijk helemaal absurd, dat ze iets veranderen.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:48 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ik ben er pas vanaf een uur of 1.30 dus er zijn niet veel andere miljonairs om op te letten...
Brian en Amanda slapen (maar dat was een paar uur geleden wel anders zo te lezen) en meer streams zijn er niet.
Het is toch raar dat deze regel ineens veranderd is, of ik heb een videoboodschap gemist........?? Tja, als het niet mocht zou de redactie wel in hebben gegrepen (tenzij de weekendmedewerkers andere regels hanteren). Wel raar dat ze van de week nog zo moesten smeken om het 'voice over' filmpje te mogen kijken!
Dergelijke reacties zijn er op dit forum al in overvloed..... Daar is het een forum voor.......quote:Op zondag 25 februari 2007 02:42 schreef mootie het volgende:
ja ik wist dat ze het mochten kijken..maar heb het ze nog nooit zo uitgebreidzien doen...en omdat ze van de week 'toesstemming' hadden om dat voiceover filmpje te mogen kijken was ik wel verward.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ze hebben altijd al youtube filmpjes mogen kijken, en deden het ook altijd al. Wat ze niet mogen, is chatten en fora bezoeken.
Hoezo toestemming verkregen ........ Heb jij ze dat verboden ? Je ziet toch dat de redactie het toestaat - wat zeur je ?quote:Op zondag 25 februari 2007 02:57 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Dergelijke reacties zijn er op dit forum al in overvloed..... Daar is het een forum voor.......
Maar wellicht dat jij Huub en Eric in de afgelopen uren hebt gevolgd??
Hebben ze toestemming gekregen om alle filmpjes te bekijken of is de regel sowieso aangepast? Of is het zo dat ze alleen die filmpjes mogen kijken waar ze zelf in voorkomen?
Dan kunnen ze eindelijk met z'n allen het filmpje van 'de karatetrap' van Nena bekijken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |