abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46644856
quote:
Op zondag 25 februari 2007 01:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
... en net als een onvervalste relnicht (mijn favoriete relnicht baai de wee) in DGK zit ik nou midden in de nacht naar Barbara Dickson te luisteren op YouTube .... ik ga maar snel een tukkie doen voordat ik mezelf zielig ga vinden ..(laat ik aan jullie over)
TRUSTE lieverds, tot morgen maar weer!
slaap lekker, tot morgen
pi_46644866
quote:
Op zondag 25 februari 2007 01:46 schreef obezzi het volgende:
weet iemand of huub bart eric en silvia dat geintje nog hadde uitgehaald met brian met die afthershave enzo, en zo ja is daar n filmpje van??
je haalt wat dingen door elkaar.
Het geintje was Brian op te stoken om alle drank te verstoppen, en dat Huub dan "vertwijfeld" aftershave zou drinken.
Nee, het is niet doorgegaan.
pi_46644869
Truste all
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
pi_46644881
quote:
Op zondag 25 februari 2007 01:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
... en net als een onvervalste relnicht (mijn favoriete relnicht baai de wee) in DGK zit ik nou midden in de nacht naar Barbara Dickson te luisteren op YouTube .... ik ga maar snel een tukkie doen voordat ik mezelf zielig ga vinden ..(laat ik aan jullie over)
TRUSTE lieverds, tot morgen maar weer!
Dag lieve kanjer, truste
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_46644883
Wanneer denken jullie dat Eric verder gaat met zijn choco pik?
pi_46644916
Nog even on topic ( slapende streams)

Hoe gaat een loverboy te werk?
Is het eerste contact gelegd, dan begint het proces van inpalmen. Dat proces voltrekt zich sluipend, veelal volgens hetzelfde patroon.

Omgeving wees alert! En wacht niet af.

Wat kunt u doen?
Alert blijven! Slachtoffers durven er meestal niet over te praten, maar ze laten wel merken dat er iets aan de hand is.

Hoe herkent u een slachtoffer?
Alle meisjes lopen risico, want elke puber wil immers aandacht en zich mooi voelen. Toch lopen sommigen meer risico dan anderen. Er zijn een paar symptomen die erop kunnen duiden dat een meisje onder invloed van een loverboy staat.

Jonge slachtoffers hebben gemeen dat ze:

in de puberteit zitten
niet sterk in hun schoenen staan
uit gebroken gezinnen komen, waarin geen of een 'verkeerde' vader aanwezig was
een ontwrichte jeugd hebben gehad, bijvoorbeeld door mishandeling of seksueel misbruik
meestal lager opgeleid zijn
Woonplaats, afkomst of huidskleur zijn niet bepalend. Het overkomt zowel Marokkaanse pubers uit de stad, als blonde Hollandse meisjes uit de provincie.
Meisjes met een loverboy als vriend veranderen ineens. Het kan zijn dat ze..

zich heel uitdagend gaan gedragen
ineens veel geld uitgeven
plotselinge huilbuien krijgen
thuis veel problemen hebben
het onderwerp prostitutie vermijden

Hoe herkent u een loverboy?
Loverboys ogen charmant, hebben een zekere arrogantie, een robuuste, trotse uitstraling, zijn goed gekleed, dragen gouden sieraden en maken indruk door hun rijkdom. Kortom: jongens waar meisjes graag mee gezien worden.

Gemiddeld genomen zijn ze iets ouder zijn dan hun slachtoffer en relatief vaak van Marokkaanse en Antilliaanse afkomst. Dit neemt niet weg dat er ook Nederlandse of Turkse loverboys actief zijn. Een aantal van hen is bekend bij de politie, en zijn eerder opgepakt voor diefstal of drugshandel.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_46644928
Brian heeft een laag tot zwakbegaafd intelligentieniveau, een zwak normbesef, gebrekkige zelfkennis en een hoog agressieniveau. Thuis bij Brian is volgens mij ook het nodig mis: hij groeit op in gezin zonder vader (hoeft geen probleem te zijn, maar bij hem denk ik wel). Er waren opvoedingsproblemen en het toezicht van zijn moeder was gebrekkig, moeder spoort volgens mij ook niet, heeft een reallitycheck nodig. Machogedrag van Brian motiveerde hem om vrouwen te mishandelen en te gebruiken. Dat geeft hem het gevoel van status. Hij ziet Amanda niet als een meisje of vrouw maar als een gebruiksvoorwerk. Het gaat hier om een man die zich vaak ook met andere vormen van grensoverschrijdend gedrag bezighoudt. Zie geschiedenis DGK. Eruit met die psycho!!!
  zondag 25 februari 2007 @ 02:06:35 #248
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_46645138
wat is die smile op Huub zn gezicht?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_46645145
quote:
Op zondag 25 februari 2007 01:45 schreef Lieve het volgende:
Vooral dat Goed zo er tussen door van de muziekleraar ( die verder wel echt erg goed is! )is onbetaalbaar.
Je ZAG die man denken tijdens de 'zang'lessen: "Oh mijn god......oh mijn god....is het al tijd ?"

Iedereen die daar komt vraagt of ze nog een keer terug willen komen (de koks, de kaasboer,
de kraaltjesmeisjes) maar die zangleraar vroeg helemaal niets toen ze klaarwaren
pi_46645148
allemaal psychologen op FOK
pi_46645189
quote:
Op zondag 25 februari 2007 01:51 schreef kleinzusje het volgende:

Jonge slachtoffers hebben gemeen dat ze:

in de puberteit zitten

zich heel uitdagend gaan gedragen
ineens veel geld uitgeven
plotselinge huilbuien krijgen
thuis veel problemen hebben
het onderwerp prostitutie vermijden
Het is een fantastisch bericht en ik bedoel dit niet echt als kritiek, maar ik moest even lachen omdat:
alle kenmerken zo kenmerkend zijn voor meisjes in de pubertijd.
Ook zonder loverboy
pi_46645212
quote:
Op zondag 25 februari 2007 01:51 schreef kleinzusje het volgende:

Omgeving wees alert! En wacht niet af.

Wat kunt u doen?
Alert blijven! Slachtoffers durven er meestal niet over te praten, maar ze laten wel merken dat er iets aan de hand is.

Hoe herkent u een slachtoffer?
Alle meisjes lopen risico, want elke puber wil immers aandacht en zich mooi voelen. Toch lopen sommigen meer risico dan anderen. Er zijn een paar symptomen die erop kunnen duiden dat een meisje onder invloed van een loverboy staat.

De redactie roepen Sylvia en Bart 'achter' omdat ze zogenoemd saai zijn en geen TV maken
Ik hoop dat ze ook in de gaten hebben waar Brian mee bezig is en Amanda voor hem waarschuwen!
Ze moeten haar voor Brian beschermen, zij kan dat zelf niet.
Niet alles hoeft voor TV aub, het is te walgelijk wat die gast doet met haar, het is om te
pi_46645253
Amanda is ten dode op geschreven
pi_46645268
booooring
pi_46645326
mag hij gewoon allemaal filmpjes op youtube kijken?
pi_46645333
quote:
Op zondag 25 februari 2007 02:07 schreef StefanPeeters het volgende:

[..]

Je ZAG die man denken tijdens de 'zang'lessen: "Oh mijn god......oh mijn god....is het al tijd ?"

Iedereen die daar komt vraagt of ze nog een keer terug willen komen (de koks, de kaasboer,
de kraaltjesmeisjes) maar die zangleraar vroeg helemaal niets toen ze klaarwaren
Die arme jongen moet ook naar het huis van Nasty voor haar dochter? Talent in de dop? Toen ze daar ook zo over begon te krijsen, maar feitelijk totaal niet geinteresseerd was..... je zag die arme jongen wit wegtrekken.

Eigenlijk in en intens triest dat je talent hebt, kennis en verstand van zaken hebt, een muzikaal gehoor hebt en dan.... je brood moet verdienen met goed zo zeggen tegen die valse schorre kip die gaapt, slaapt, het beter weet en haar lippen tussendoor stift omdat ze denkt dat de muziekleraar vast niet van haar niveau is.
pi_46645359
Ja hij zit gewoon naar YouTube te kijken
  zondag 25 februari 2007 @ 02:23:08 #258
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_46645360
Huub laat Eric YouTube films zien van zijn woordengevecht met Natasia
Keep the Sunny Side Up
pi_46645367
hij geniet van zichzelf
pi_46645374
quote:
Op zondag 25 februari 2007 02:20 schreef Yvet_te het volgende:
Dat mag Nasty ook, maar haar nageltjes voorkomen dat ze de toetsen op de computer goed kan indrukken en haar IQ voorkomt dat ze.... ze kan vinden.

Crimibrainless zoekt alleen op de criminele manier. Dat is...... stiekem en ingewikkeld!
pi_46645375
quote:
Op zondag 25 februari 2007 02:21 schreef Lieve het volgende:

[..]
en dan.... je brood moet verdienen met goed zo zeggen tegen die valse schorre kip die gaapt
Ach, ik denk dat die jongen er financieel net genoeg voor krijgt om zoiets emotioneel voor elkaar te krijgen
pi_46645395
quote:
Op zondag 25 februari 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub laat Eric YouTube films zien van zijn woordengevecht met Natasia
Dat betekent toch EXIT voor Huub en Eric!!!!!
Waarom klikt de redactie het niet weg???
Erg vreemd..............
  zondag 25 februari 2007 @ 02:26:40 #263
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_46645410
Eric irritante kuthomo doe je zender af als je gaat pissen pisnicht!
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_46645417
quote:
Op zondag 25 februari 2007 02:25 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Erg vreemd..............
?? nou dan zijn ze allemaal al exit...ze kijken wel vaker filmpjes alleen nu zo uitgebreid...daarom was ik ook verbaasd.
pi_46645423
Eric vergeet nog steeds zijn zender uit te zetten tijdens het zeiken
pi_46645443
quote:

[..]

Erg vreemd..............
dan was Brian al lang pleite dus effe aub
  zondag 25 februari 2007 @ 02:30:01 #267
bright side of life
pi_46645462
quote:

[..]

Erg vreemd..............
Natuurlijk _-inge-_, je ziet het bijna helemaal goed...... Jammer voor jou zien anderen niet in dat dit de "EXIT voor Huub en Eric" is. En de redactie is natuurlijk barbaars slecht, want "Waarom klikt de redactie het niet weg?" snapt echt geen mens.......

Ik voel met je mee, jij moet toch wel een hele zware zondag tegemoet gaan ..........
Keep the Sunny Side Up
pi_46645465
quote:
Op zondag 25 februari 2007 02:20 schreef Yvet_te het volgende:
Dan moeten de regels weer veranderd zijn, toch.... Anders krijgen ze beide een sanctie.
Huub en Eric mogen dan over een paar uur hun koffers gaan pakken! Wel een leuk cadeau voor Natasia's verjaardag

Erg vreemd allemaal! Misschien dat de redactie even uit kan leggen waarom ze niet ingrijpen.......
pi_46645478
Hebben ze niks anders te doen dan op youtube kijken
pi_46645499
quote:
Op zondag 25 februari 2007 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Natuurlijk _-inge-_, je ziet het bijna helemaal goed...... Jammer voor jou zien anderen niet in dat dit de "EXIT voor Huub en Eric" is. En de redactie is natuurlijk barbaars slecht, want "Waarom klikt de redactie het niet weg?" snapt echt geen mens.......

Ik voel met je mee, jij moet toch wel een hele zware zondag tegemoet gaan ..........
Dankjewel..... maar heb jij dan een verklaring waarom ze nu ineens wel hun eigen filmpjes mogen bekijken??
  zondag 25 februari 2007 @ 02:32:59 #271
bright side of life
pi_46645500
quote:
Op zondag 25 februari 2007 02:30 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Dan moeten de regels weer veranderd zijn, toch.... Anders krijgen ze beide een sanctie.
Huub en Eric mogen dan over een paar uur hun koffers gaan pakken! Wel een leuk cadeau voor Natasia's verjaardag

Erg vreemd allemaal! Misschien dat de redactie even uit kan leggen waarom ze niet ingrijpen.......
Heb je jezelf al ingeschreven voor die cursus van 'de redactie' ? Snel doen, dat helpt echt
Keep the Sunny Side Up
pi_46645502
eric ging toch ze pik uit de koelkast hale? ik zie niks
bart is echt n cutie
pi_46645505
quote:

[..]

Het valt wel op dat je nu ineens post wanneer Huub iets doet wat jij denkt dat niet door de beugel kan.
Let eens wat vaker op Brian en Natasia zou ik zeggen en niet alleen op Huub!
  zondag 25 februari 2007 @ 02:33:36 #274
bright side of life
pi_46645510
quote:
Op zondag 25 februari 2007 02:32 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Dankjewel..... maar heb jij dan een verklaring waarom ze nu ineens wel hun eigen filmpjes mogen bekijken??
Ja, daar heb ik een verklaring voor.
Keep the Sunny Side Up
pi_46645524
hey huub zou toch meteen naar eric toe gaan
pi_46645531
ZIjn de sextapes van Brian & Amanda en die van Eric (solo) al langs gekomen????
"En als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!"
pi_46645533
wat saai zegg tis zaterdag , waarom word er niks gedaan? iedereen slaapt
bart is echt n cutie
  zondag 25 februari 2007 @ 02:35:26 #278
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_46645537
quote:

[..]

Wat heb jij toch een vreemd gevoel voor humor inge
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
pi_46645539
de gouden kooi loopt op zijn eind
pi_46645554
quote:

[..]

Erg vreemd..............
Brian heeft alle info continu van de computer uit. Nasty heeft veel, erg veel lifelines die volcontinu in de weer zijn voor haar. Er is nog maar nauwelijks iets bekend of ze weet het al.

En dan mag de 'tegenpartij' niets zien? Niets weten?

Als dat zo is... dan mag Brian nooit meer achter welke computer dan ook en Herma en Patricia en de schaduw van Herma en Palma en en en allemaal weg! Zodat ook Natasia geen info meer krijgt.

Dan moet je ECHT eerlijk zijn Inge! Durf je dat dan ook?
pi_46645561
huub moet even de filmpjes van gisteren zien
  zondag 25 februari 2007 @ 02:38:18 #282
bright side of life
pi_46645567
quote:
Op zondag 25 februari 2007 02:35 schreef PokerJoker het volgende:

[..]

Wat heb jij toch een vreemd gevoel voor humor inge
Ja, leuk dat gevoel van ons aller inge - Huub kijkt naar een filmpje van juf Judith - Daar waren ze allemaal bij dus zit er geen enkele gram geheim in. Toch raakt lieve inge weer helemaal over de zeik..... Best wel humor !
Keep the Sunny Side Up
pi_46645569
vol eric in beeld
pi_46645573
quote:
Op zondag 25 februari 2007 02:37 schreef Lieve het volgende:

[..]

Brian heeft alle info continu van de computer uit. Nasty heeft veel, erg veel lifelines die volcontinu in de weer zijn voor haar. Er is nog maar nauwelijks iets bekend of ze weet het al.

En dan mag de 'tegenpartij' niets zien? Niets weten?

Als dat zo is... dan mag Brian nooit meer achter welke computer dan ook en Herma en Patricia en de schaduw van Herma en Palma en en en allemaal weg! Zodat ook Natasia geen info meer krijgt.

Dan moet je ECHT eerlijk zijn Inge! Durf je dat dan ook?
pi_46645609
Ik wacht nog op de 1e negatieve reactie op brian en natasia van inge...... maar ik kan beter gaan slapen denk ik....... kan nog jaaaaaaaaaren duren!
pi_46645612
Ik ga slapen.
(nog even paraderen in mijn omgeknoopte dekbedje en aan humie vragen hoe sexie dat staat? Dan schiet hij in de lach en krijg ik gauw een kus voordat ik hem vraag of ik dikke billen heb met een dekbed omgeknoopt.)

Voor de lezers van andere tijdstippen ter info.... na de mislukte sex knoopte brainless het dekbed 'stoer¿' om zijn middel. Het was.... hilarisch
  zondag 25 februari 2007 @ 02:44:47 #287
bright side of life
pi_46645633
quote:
Op zondag 25 februari 2007 02:42 schreef mootie het volgende:
Ik wacht nog op de 1e negatieve reactie op brian en natasia van inge...... maar ik kan beter gaan slapen denk ik....... kan nog jaaaaaaaaaren duren!
Inge - Wie ?
Keep the Sunny Side Up
pi_46645642
quote:
dat denk ik ook dus..slaap lekker

pi_46645655
quote:
Op zondag 25 februari 2007 02:42 schreef Lieve het volgende:
Ik ga slapen.
(nog even paraderen in mijn omgeknoopte dekbedje en aan humie vragen hoe sexie dat staat? Dan schiet hij in de lach en krijg ik gauw een kus voordat ik hem vraag of ik dikke billen heb met een dekbed omgeknoopt.)

Voor de lezers van andere tijdstippen ter info.... na de mislukte sex knoopte brainless het dekbed 'stoer¿' om zijn middel. Het was.... hilarisch
slaap lekker
pi_46645669
quote:
Op zondag 25 februari 2007 02:33 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Het valt wel op dat je nu ineens post wanneer Huub iets doet wat jij denkt dat niet door de beugel kan.
Let eens wat vaker op Brian en Natasia zou ik zeggen en niet alleen op Huub!
Ik ben er pas vanaf een uur of 1.30 dus er zijn niet veel andere miljonairs om op te letten...
Brian en Amanda slapen (maar dat was een paar uur geleden wel anders zo te lezen) en meer streams zijn er niet.
Het is toch raar dat deze regel ineens veranderd is, of ik heb een videoboodschap gemist........?? Tja, als het niet mocht zou de redactie wel in hebben gegrepen (tenzij de weekendmedewerkers andere regels hanteren). Wel raar dat ze van de week nog zo moesten smeken om het 'voice over' filmpje te mogen kijken!
pi_46645676
quote:
Op zondag 25 februari 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Inge - Wie ?
De -inge- natuurlijk ;-p
pi_46645681
quote:
Op zondag 25 februari 2007 02:42 schreef Lieve het volgende:
Ik ga slapen.

Mijn dekbed maakt mn billen enorm ;-( dus pas maar op!
pi_46645727
Brian nooit meer achter welke computer dan ook en Herma en Patricia en de schaduw van Herma en Palma en en en allemaal weg! Goed Zo.......................
  † In Memoriam † zondag 25 februari 2007 @ 02:55:44 #294
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_46645737
quote:
Op zondag 25 februari 2007 02:33 schreef obezzi het volgende:
eric ging toch ze pik uit de koelkast hale? ik zie niks
Is het m toch gelukt?
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_46645740
quote:
Op zondag 25 februari 2007 02:54 schreef LiisaB het volgende:
Brian nooit meer achter welke computer dan ook en Herma en Patricia en de schaduw van Herma en Palma en en en allemaal weg! Goed Zo.......................
ik volg je even niet
  zondag 25 februari 2007 @ 02:56:00 #296
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_46645743
quote:
Op zondag 25 februari 2007 02:48 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Ik ben er pas vanaf een uur of 1.30 dus er zijn niet veel andere miljonairs om op te letten...
Brian en Amanda slapen (maar dat was een paar uur geleden wel anders zo te lezen) en meer streams zijn er niet.
Het is toch raar dat deze regel ineens veranderd is, of ik heb een videoboodschap gemist........?? Tja, als het niet mocht zou de redactie wel in hebben gegrepen (tenzij de weekendmedewerkers andere regels hanteren). Wel raar dat ze van de week nog zo moesten smeken om het 'voice over' filmpje te mogen kijken!
Ze hebben altijd al youtube filmpjes mogen kijken, en deden het ook altijd al. Wat ze niet mogen, is chatten en fora bezoeken.
  zondag 25 februari 2007 @ 02:57:13 #297
bright side of life
pi_46645751
quote:
Op zondag 25 februari 2007 02:48 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik enorm met je te doen _-inge-_ , wat zielig dat je pas om 1:30 kon opletten. Waarom stuur je geen petitie naar de redactie, dat ze, tijdens jouw afwezigheid, nooit meer regels mogen veranderen. Omdat je die afwezigheid niet vooraf had aangekondigd, is het natuurlijk helemaal absurd, dat ze iets veranderen.
Keep the Sunny Side Up
pi_46645759
quote:
Dergelijke reacties zijn er op dit forum al in overvloed..... Daar is het een forum voor.......
Maar wellicht dat jij Huub en Eric in de afgelopen uren hebt gevolgd??
Hebben ze toestemming gekregen om alle filmpjes te bekijken of is de regel sowieso aangepast? Of is het zo dat ze alleen die filmpjes mogen kijken waar ze zelf in voorkomen?
Dan kunnen ze eindelijk met z'n allen het filmpje van 'de karatetrap' van Nena bekijken....
pi_46645780
quote:
Op zondag 25 februari 2007 02:56 schreef Tissik het volgende:

[..]

Ze hebben altijd al youtube filmpjes mogen kijken, en deden het ook altijd al. Wat ze niet mogen, is chatten en fora bezoeken.
ja ik wist dat ze het mochten kijken..maar heb het ze nog nooit zo uitgebreidzien doen...en omdat ze van de week 'toesstemming' hadden om dat voiceover filmpje te mogen kijken was ik wel verward.
  zondag 25 februari 2007 @ 03:01:08 #300
bright side of life
pi_46645788
quote:
Op zondag 25 februari 2007 02:57 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Dergelijke reacties zijn er op dit forum al in overvloed..... Daar is het een forum voor.......
Maar wellicht dat jij Huub en Eric in de afgelopen uren hebt gevolgd??
Hebben ze toestemming gekregen om alle filmpjes te bekijken of is de regel sowieso aangepast? Of is het zo dat ze alleen die filmpjes mogen kijken waar ze zelf in voorkomen?
Dan kunnen ze eindelijk met z'n allen het filmpje van 'de karatetrap' van Nena bekijken....
Hoezo toestemming verkregen ........ Heb jij ze dat verboden ? Je ziet toch dat de redactie het toestaat - wat zeur je ?
Keep the Sunny Side Up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')