Topic zonder TT!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:22 schreef borisz het volgende:
TZTT?
ik had geen zin om een hools te openen, anders stond hij al klaar![]()
neem een avatar met een fatsoenlijke clubquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:09 schreef RayMania het volgende:
Ook gelijk maar tijd voor een nieuwe avatar.
Al is deze ook weer leuk. *kan niet kiezen*
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:29 schreef tong80 het volgende:
[HOOLS]De VBL-kroeg #1464: Uitwaaien op vrijdagavond
[HOOLS]De VBL-kroeg #1464: Uitwaaien op vrijdagavond
We hadden ze beter moeten ontgroenen.
inderdaad zeg, Froukje de Both zou ik niet aan mn muur willen hebbenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja![]()
Niet zo heel lang volgens mij. Er was niet zoveel ruimte en Anna Kournikova en Froukje de Both hadden toendertijd mijn voorkeur boven Britney. Nu zal ik overigens geen van deze drie op mijn kamer hebben hangen.
Tot zover deze onthulling van een van mijn jeugdzonden.
of ter zijner tijd een titelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Topic zonder TT!
Maar eigenlijk heeft hij dan wel weer een TT!
nee die wil ik wel in bed iddquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad zeg, Froukje de Both zou ik niet aan mn muur willen hebben
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:52 schreef tong80 het volgende:
Voor Yeahinho en Rubbereend :
Post hier mooie openingsposten.
Is niet veel bijzonders aan nee. Maar AK daarintegenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Normaal doe ik ook op dat soort tijdsstippen mijn boodschappen. Vandaag kon het niet anders en was opm prime time bezig. Wat een gruwel is dat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:02 schreef Suijk het volgende:
Boodschappen ook gedaan. Waarom mensen tussen 10 en 17 boodschappen doen, ik snap het niet. Nu kan ik lekker rustig dingen uitzoeken, zonder irritante kinderen die links en rechts rondrennen, huisvrouwen die hele gangpaden nodig hebben, vaders die op hun kop krijgen omdat ze denken dat de jam ook bij de groenten ligt.
quote:
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:28 schreef Gollemrulez het volgende:
Hij had er ook tzttt van kunnen maken.
Goedenavond mmquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:27 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Leuke reacties ook. Je wordt nog eens beroemdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:00 schreef methodmich het volgende:
www.bsiderats.nl
Bovenste bericht. Leuk.
Sjewon moet winnen, Witsjie nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:47 schreef tong80 het volgende:
Even naar ma bellen wie er moet winnen met de X-factor. Vanavond de finale eigenlijki na de voorronde niet meer gekeken maar er is verder niks op tv.
Henk temming die zat nog in het goede doelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:01 schreef tong80 het volgende:
Volgens ma moet die meid winnen en is Henk Temming een lul.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef rubbereend het volgende:
X factormag toch hopen dat die onzin na vanavond definitief nooit meer op tv komt, dus ook idols enzo!
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:41 schreef borisz het volgende:
omfg bij Paul De Leeuw, mensen die al 5 jaar dezelfde soep eten en nu is hij uit de handel genomen![]()
![]()
Videoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:47 schreef EnGCatjuh het volgende:![]()
Mijn ouders kijken XfactorAnders had ik er ook naar gekeken. Magoed
wat voor ouders heb jij zegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]![]()
Mijn ouders kijken XfactorAnders had ik er ook naar gekeken. Magoed
quote:
Om ziek van te wordenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:26 schreef RayMania het volgende:
Brrrrr, kutavond.
Ik ken teams die een beker winnen door drie meter buitenspel te staan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ken teams die in de blessuretijd scoren tegen FC Groningen
Ik ken nichterige mods die daar nog trots op zijn ookquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ken teams die een beker winnen door drie meter buitenspel te staan.
Was 't niet 5 meter?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ken teams die een beker winnen door drie meter buitenspel te staan.
Gezichtsbedrog vanwege de persoon in kwestie die niet zo groot isquote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:34 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij heeft Bloesie de PM-box van Tong gehacktdaarom weet ze dat hij een PM heeft
Als ze dan vernietigd worden, mogen ze het hebben.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wordt wel een miljoen.
Net gepost mar ik zie het nioet terugquote:
Mooi hé ? Zo'n briljante rolquote:
Ik zag het net de één heeft gymnasium de ander rechten gestudeerd. Daar gaan je vooroordelen.quote:
ik zapte er net even voorbij, dacht laat ik het tong even zeggen.quote:
De mooiste openingsscene samen met die van de Player, van Altman.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zapte er net even voorbij, dacht laat ik het tong even zeggen.
Heb hem natuurlijk al op dvd liggen en gezien![]()
Die vond ik inderdaad helemaal niet erg. Ik bedoelde meer te zeggen dat ik me nu te oud voel om posters van dames aan de muur te hebben hangenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja, om 6.00 uur begonnen met werkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Doei Bos.
Btw, 5.00 vanmorgen?
Altijd leuk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, om 6.00 uur begonnen met werken
Nee, ik zit vanuit het stadion te Fok!enquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik zit vanuit het stadion te Fok!en
WiFi FTW.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erg krap. Het was gewoon WAARDELOOSquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja was ook een beetje een domme vraag
1 - 0 .. lees ik net... zou wel weer een krappe overwinning zijn...
Sorry clau en Noca
Je hebt ze liever ergens anders... de vrouwen dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die vond ik inderdaad helemaal niet erg. Ik bedoelde meer te zeggen dat ik me nu te oud voel om posters van dames aan de muur te hebben hangen
Kijk je onder de deken en denk je : 'Ja lost'quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk je onder de deken en denk je : 'Ja lost'
Ik heb de dames liever IRL zonder kleren en in bed. Posters is wat voor pubers. Dus in de leeftijd van 15 tot een jaar of 19.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:52 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Je hebt ze liever ergens anders... de vrouwen dan?
Posters in je bed is ook weer zoiets he...
Ze zijn toch mega hip joh with se floew.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:03 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Als ze dan vernietigd worden, mogen ze het hebben.
Zegzegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb de dames liever IRL zonder kleren en in bed. Posters is wat voor pubers. Dus in de leeftijd van 15 tot een jaar of 19.
Gelukkig vat jij humor niet persoonlijk op. Ken je haaibaaike. Die zou vloekend bij de pastoor om uitzetting van de kerk gaan bidden. Net weerquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen posters nodig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:57 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
jij denkt het en Bos zegt het![]()
Hoe komt het dat jij je wel aangesproken voelt en ik niet?quote:
Met Haaibaaike en jou heb ik nog leuke momenten meegemaakt op het WK-Forumquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig vat jij humor niet persoonlijk op. Ken je haaibaaike. Die zou vloekend bij de pastoor om uitzetting van de kerk gaan bidden. Net weer
Bos zegt het over pubers en Messenga is er éénquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:57 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
jij denkt het en Bos zegt het![]()
dat zegt ie toch ook nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen posters nodig.
Hmm maar tja het zijn wel weer 3 punten... zolang die binnen komen... komt de vorm vanzelf wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erg krap. Het was gewoon WAARDELOOS
Nee hoor. Ik ben al kei volwassen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bos zegt het over pubers en Messenga is er één
Wel als je mij kentquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:58 schreef Gollemrulez het volgende:
Valt die opmerking persoonlijk op te vatten?
Daar heb jij de Wehkamp gids voor?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen posters nodig.
Mn eigen vriendinquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:59 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Daar heb jij de Wehkamp gids voor?
of dat dit seizoen nog wordt, is nog ff afwachtenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm maar tja het zijn wel weer 3 punten... zolang die binnen komen... komt de vorm vanzelf wel.
Mijn laatste berichtje aan m'n vriendin :quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met Haaibaaike en jou heb ik nog leuke momenten meegemaakt op het WK-Forum![]()
Hoop doet levenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:00 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
of dat dit seizoen nog wordt, is nog ff afwachten
Om de mantra van mijn biologieleraar nog maar eens aan te halen: Je bent zo oud als dat je je voelt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben al kei volwassen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn laatste berichtje aan m'n vriendin :
De grote radio-en TV kwis # 31
Aha. Dan snap ik em nog niet, maar je lost dan zeker veel onder je deken...quote:
Ik denk wat ruik ik nou, maar dat was dus humor... Dat verklaart die pijn aan m'n anus ook meteenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn laatste berichtje aan m'n vriendin :
De grote radio-en TV kwis # 31
Lekkerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik trek nog een Palm Royale open
Je zit niet aan je vriendinquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker
Ik zit lekker aan de hertog jan
Dus zij tikt de posts, terwijl jij bier drinkt en aan haar zit.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker
En waar zit je vriendin aanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker
Bijna MotDquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:20 schreef borisz het volgende:
tijd voor pokerkings
Strathisla hierquote:
Dan ook weerquote:
En dat is?quote:
je kan ook niet kijken tochquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Kan iemand die Wendy van Dijk van het podium afknallen?
Schotse single malt whisky, Speyside regioquote:
Lastig als de tv in dezelfde kamer als de PC staat en mevrouw DD wel wil kijken. Gelukkig duurde het zó lang dat ik PSV ook gewoon (bijna helemaal) heb gezien.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:24 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
je kan ook niet kijken toch![]()
Die zit thuisquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:19 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En waar zit je vriendin aan
die kans zit er wel in jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:24 schreef borisz het volgende:
[..]
jou spreek ik morgen ochtend wel weer![]()
Ben idd benieuwd wie de eerste van ons 3 isquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
die kans zit er wel in jaHoewel Axel uitermate beroerd geslapen heeft afgelopen nacht (ik dus ook....), misschien haalt hij het in vannacht. Maar dat verwacht ik niet
Ja jullie zijn een net stel Sientje, kan ik niet ontkennen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die zit thuis
Netjes thuis afgezet
helaas wonen we niet meer samen, de mensen van het huisje zijn weer terug.
Citrosan is ook zoietsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Schotse single malt whisky, Speyside regio
Ja dan is het idd lastig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:25 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Lastig als de tv in dezelfde kamer als de PC staat en mevrouw DD wel wil kijken. Gelukkig duurde het zó lang dat ik PSV ook gewoon (bijna helemaal) heb gezien.
we spelen nu carcassonnequote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:27 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja jullie zijn een net stel Sientje, kan ik niet ontkennen.
maar monopoly spelen gaat ook wel een keer vervelen lijtk me
ontsmet vast de keelquote:
dat is een leuk spelquote:
Let's hope soquote:
quote:
Daarom, vooral als je schoonmoeder erbij zitquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:32 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
lijkt me ook heel boeiend
wie wil er nou sex als je dat kan spelen
Zo lang PSV de 3 punten maar houdtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:34 schreef Gollemrulez het volgende:
Mooi ik ga het verlies van Groningen laten verdwijnen.
dat is ook wel weer zoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daarom, vooral als je schoonmoeder erbij zit
Dat is 1 van de nadelen van bij je ouders wonen
doe dat maar. Ik krijg steeds een machteloos gevoel van binnen wanneer psv weer eens onverdiend wintquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:34 schreef Gollemrulez het volgende:
Mooi ik ga het verlies van Groningen laten verdwijnen.![]()
Zeker, maar ik weet van niks.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zo lang PSV de 3 punten maar houdt
is 'ie doodquote:
Dankquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:38 schreef lookinforyou het volgende:
[afbeelding]
Alsjeblieft Diekie, wordt maar snel weer beter![]()
Jawel, tong. Twee geweldige wedstrijden, ik heb er 5 uur van genotenquote:Op zondag 25 februari 2007 00:00 schreef tong80 het volgende:
Geniet u hier van de halve finale die 50 minuten duurt. Zeggen e net bij Studio Sport. Dat kun je zeggen bij een voetbalwedstrijd maar niet bij het tennisen lijkt me.
Beide halve finales waren inderdaad geweldigquote:Op zondag 25 februari 2007 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, tong. Twee geweldige wedstrijden, ik heb er 5 uur van genoten.
Ja maar van tevoren zeggen wanneer een tenniswedstrijd eindigt ?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, tong. Twee geweldige wedstrijden, ik heb er 5 uur van genoten.
Ik bedoel te zeggen. Het is 6-5 en iemand servewert voor de wedstrijd en er zijn 50 minuten voorbij. Dan weet je als kijker al dat ie gaat winnen.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Beide halve finales waren inderdaad geweldig
Leuke nieuwe toiletverfrissergeurnaamspuitbusdinges tongquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:54 schreef tong80 het volgende:
Jij ruikt humor nog niet als het door je zwerende aambei als pus druipende drab uit je reet klettert.
Pokerenquote:Op zondag 25 februari 2007 00:10 schreef SCH het volgende:
Dijksma??
Oh nee, dat doorgestoken kaart festival
Sharon heeft de X-Factor gewonnen.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Dijksma??
Oh nee, dat doorgestoken kaart festival
Je gaat te snel Bluezz, begin eerst eens met midlifequote:Op zondag 25 februari 2007 00:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb secondlife geinstalleerd, wat een ingewikkelde toestand zeg, zelfs voor deze nerd
heb ik ook nog geinstalleerd staan hier, volgens mij heb ik nog 2 dollar saldoquote:Op zondag 25 februari 2007 00:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb secondlife geinstalleerd, wat een ingewikkelde toestand zeg, zelfs voor deze nerd
Ik had ineens poppetjes die duits tegen me gingen lullen, en ik kwam per ongeluk in een soort sexboerderij terecht met blote mensenquote:Op zondag 25 februari 2007 00:23 schreef Againzender het volgende:
heb ik ook nog geinstalleerd staan hier, volgens mij heb ik nog 2 dollar saldo
hoe denk je dat ik aan die 2 lindendollars komquote:Op zondag 25 februari 2007 00:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had ineens poppetjes die duits tegen me gingen lullen, en ik kwam per ongeluk in een soort sexboerderij terecht met blote mensen
Breng me niet in verband met de GK a.u.b.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Vaduz?
[COS #544] Waar de konijnen weer bezig zijn
Volgens mij heb ik een konijn boos gemaakt.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Breng me niet in verband met de GK a.u.b.
Die mogen hier niet lezen, meen ik.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat niet hoor, misschien een in dat huis ofzo.
Grijs rulez, groentje.quote:
Apart.quote:
Klopt, ben ook nu al weer wakkerquote:Op zondag 25 februari 2007 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Je spoort niet Ambro.
die lag de hele nacht te spoken, heeft hij uberhaupt wel geslapen vraag ik mij af. Ik niet eigenlijkquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 08:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
die lag de hele nacht te spoken, heeft hij uberhaupt wel geslapen vraag ik mij af. Ik niet eigenlijk
quote:
quote:
hier ook, voor het eerst in drie jaar dat ik echt regen heb gehad op zondag geloof ik.quote:Op zondag 25 februari 2007 08:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe ging 't kranten lopen?
Het regent hier flink namelijk.
Ik vond dat altijd zo kut..regen, vooral als het dan nog een koud was.quote:Op zondag 25 februari 2007 08:43 schreef borisz het volgende:
[..]
hier ook, voor het eerst in drie jaar dat ik echt regen heb gehad op zondag geloof ik.
quote:Op zondag 25 februari 2007 08:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd zo kut..regen, vooral als het dan nog een koud was.
Blij dat ik al een tijdje geen kranten meer loop
vakkenvullerquote:Op zondag 25 februari 2007 08:51 schreef borisz het volgende:
[..]
moet maar is een echt baantje gaan zoeken![]()
2x eensquote:Op zondag 25 februari 2007 08:51 schreef borisz het volgende:
[..]
moet maar is een echt baantje gaan zoeken![]()
Helaas moet ik werkenquote:Op zondag 25 februari 2007 09:23 schreef borisz het volgende:
vandaag AZ - Ajax en de finale van de league cup![]()
Persoonlijk hoop ik op een gelijk spelquote:Op zondag 25 februari 2007 09:23 schreef borisz het volgende:
vandaag AZ - Ajax en de finale van de league cup![]()
ah, je gaat naar de wedstrijd? Leukquote:Op zondag 25 februari 2007 10:00 schreef Bjoro het volgende:mogguh
straks naar het DSB-stadion
hellup.....ik ben groen
Heldquote:Op zondag 25 februari 2007 10:20 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen.
RayMania op zondagochtend wakker.
Afgelopen donderdag ging het me goed af in mijn eentjequote:Op zondag 25 februari 2007 10:24 schreef borisz het volgende:
diek heeft Ray gewoon uit zijn nest gesleurd omdat een belangrijk duel is vanmiddag en geen zin heeft om alles zelf weg te modden![]()
Ik ben er altijd jaquote:Op zondag 25 februari 2007 10:24 schreef borisz het volgende:
Diek heeft ray gewoon uit zijn nest gesleurd omdat een belangrijk duel is vanmiddag en geen zin heeft om alles zelf weg te modden![]()
quote:
Is je hobbie dan niet schakenquote:Op zondag 25 februari 2007 10:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Je weet dat je geen hobbies hebt als je op zondagmorgen schaakopgaves aan het verzinnen bent.
Zo kan je het ook beargumenteren.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 11:29 schreef Suijk het volgende:
Helleu.
Ik heb toch nog niet op het strand kunnen liggenquote:Op zondag 25 februari 2007 11:37 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Volgens de FP is dit de warmste winter in een eeuw.
Kom maar naar hier. Hier regent het (momenteel) niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:47 schreef Suijk het volgende:
Weet een van de aanwezig weermensen of het vandaag nog droog wordt?s
volgens de buienradar niet echtquote:Op zondag 25 februari 2007 11:47 schreef Suijk het volgende:
Hier is het droogquote:Op zondag 25 februari 2007 11:47 schreef Suijk het volgende:
Weer Recordsquote:Op zondag 25 februari 2007 11:37 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Volgens de FP is dit de warmste winter in een eeuw.
quote:Op zondag 25 februari 2007 11:58 schreef RayMania het volgende:Handige voetbal-linkjes! (bijna up to date!)
.
Hey groene.
Goed bezigquote:Op zondag 25 februari 2007 11:58 schreef RayMania het volgende:Handige voetbal-linkjes! (bijna up to date!)
.
Hey groene.
Goed bezig inderdaad, maar het lijkt me overzichtelijker om de Engelse competities bij elkaar te zetten. Zelfde geldt overigens voor meer landen.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:58 schreef RayMania het volgende:Handige voetbal-linkjes! (bijna up to date!)
.
Hey groene.
Echte mannen zijn in het zwart!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:12 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik blij dat ik niet in de Sportcrew zit. VInd het helemaal niet mooi staan, dat groen
Hoi Shrekquote:Op zondag 25 februari 2007 12:11 schreef Eilanden het volgende:
Hey! Ik ben groen!
Ik voel me net een FCG-supporterquote:Op zondag 25 februari 2007 12:12 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik blij dat ik niet in de Sportcrew zit. VInd het helemaal niet mooi staan, dat groen
Hee wout, ik heb het toch helemaal niet tegen jouquote:
Rood/wit met Phanos logo beter dan?quote:
Sorryquote:Op zondag 25 februari 2007 12:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hee wout, ik heb het toch helemaal niet tegen jou![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Rood/wit met Phanos logo beter dan?
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- komt ook binnenzeilen. Goeiemiddag!
Ik gelukkig ook. Een maandje was meer dan genoegquote:Op zondag 25 februari 2007 12:12 schreef Bos81 het volgende:
Okee, dat kan ik me niet meer herinneren, net als dat van Borisz.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook. Een maandje was meer dan genoeg
Je avatar is al groen genoeg.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik wil verdomme ook groen! Dat snappen ze toch wel !
Stuur een mailtje naar Sport@fok.nl. Wie weet doen ze dat welquote:Op zondag 25 februari 2007 12:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik wil verdomme ook groen! Dat snappen ze toch wel !
Nietus, kan nooit groen genoeg zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 12:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je avatar is al groen genoeg.
heb intotaal 30 nieuwsposts gepostquote:Op zondag 25 februari 2007 12:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat kan ik me niet meer herinneren, net als dat van Borisz.
dat was het dus dat het maar een maandje duurdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |