Pleonasme.quote:
Kut! Helemaal vergetenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben lama gezocht aan het kijken en ben ff digitaal aan het stemmen
Ben weer weg nu![]()
Ook leuk voor Noca natuurlijkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:28 schreef clauwheee het volgende:
Thanks mensjes!
Weet niet meer wie het vroegen, maar nee nog geen foto's, sorry, en ze wil proberen er in het weekend van 18/19 mrt uit te zijn.
En Bluezzie, Noca heeft waarschijnlijk ook iets!
2 x 0 is 0.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:25 schreef VoreG het volgende:
ze moeten verliespunten dubbel gaan tellen bij de vrijdagwedstrijden
quote:
Kun je voor je vrienden en familie je houswarmingparty en verjaardag tegelijk vieren. Komt dus mooi uit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg ergens kijken en als het wat is, wat heeel waarschijnlijk zo zal zijn, dan heb ik dat huis per 1 maartKomende donderdag dus al!
Hey, goed idee!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je voor je vrienden en familie je houswarmingparty en verjaardag tegelijk vieren. Komt dus mooi uit.
Is dat een hint Bos?quote:
True.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Verliespunten zijn 3. Je verliest dus 6 punten als je op de vrijdag verliest
Ik heb er bewust vrienden en familie bijgezetquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef Bluezz het volgende:
No Clau super voor jullie, een nieuwe start
En elkaar helpen verhuizen he
Komt goedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef Bluezz het volgende:
No Clau super voor jullie, een nieuwe start
En elkaar helpen verhuizen he
En je ondertitel is ook al veranderd zie ikquote:
Stukje uit Mika - Grace Kellyquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En je ondertitel is ook al veranderd zie ik
Het is Freddiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:17 schreef VoreG het volgende:
Goede plaat.
Ik vind de manier van zingen iets weghebben van Freddy Mercury
Het verhaal achter de plaat is ook mooi. Platenmaatschappij wilde dat hij wat aan z'n voorkomen deed, wilde hij niet op ingaan dus schreef hij dit nummer.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ka-ching! Dat einde van die plaat is zo leuk.
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:17 schreef borisz het volgende:
Just jack - starz in there eyes is ook een leuke plaat![]()
Combinatie van Freddy en Scissor Sisters vind ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:17 schreef VoreG het volgende:
Goede plaat.
Ik vind de manier van zingen iets weghebben van Freddy Mercury
Ik ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Combinatie van Freddy en Scissor Sisters vind ik.
Heb het nummer echt al grijs gedraaid, steeds op repeat.
quote:
Pos of neg?quote:
Goede looks, wegligging wat minder. En een hoop over Holland, wel geinig.quote:
Zeker wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:17 schreef borisz het volgende:
Just jack - starz in there eyes is ook een leuke plaat![]()
Even opgezocht, de Scissor Sisters versie dan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:29 schreef Bos81 het volgende:
Dat I don't feel like dancing vind ik nog wel meevallen. Comfortably Numb was gewoonweg een belediging voor het meesterwerk van Pink Floyd.
Ah, wist ik niet. Leuk succes dan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het verhaal achter de plaat is ook mooi. Platenmaatschappij wilde dat hij wat aan z'n voorkomen deed, wilde hij niet op ingaan dus schreef hij dit nummer.
Dat jaquote:
Vanzelfsprekendquote:
quote:
Niet het kleine contract gelezen dat je moet FOK!ken met IE in plaats van FireFox?quote:
Iedereen heeft het maar over een contract, maar ik heb niets gezien...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet het kleine contract gelezen dat je moet FOK!ken met IE in plaats van FireFox?
Dat je blessure maar mag verergeren.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:39 schreef VoreG het volgende:
Scissor Sisters is best oke.
Zegt iemand die roze polo's draagt, wanneer kom je uit de kast?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:39 schreef VoreG het volgende:
Scissor Sisters is best oke.
Ik heb pleinvreesquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zegt iemand die roze polo's draagt, wanneer kom je uit de kast?.
Desecration Smilequote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:37 schreef borisz het volgende:
[..]
nieuwe single van de peppers is wel beter dan snow(heeee hooo)
jepquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
Desecration Smile
toch? Ik volg het niet meer zo qua singles
Wet Sand is mijn nummer van deze CDquote:
Death of a Martian vind ik erg goedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wet Sand is mijn nummer van deze CD
Idd, die gitaarsolo op het einde is echt te briljantquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wet Sand is mijn nummer van deze CD
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:01 schreef borisz het volgende:
[..]
jij wilt ook wel bier met drie punten![]()
Kijk jij maakt mensen blijquote:
Maar wel 3 puntenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was wel een ontzettende kutwedstrijd
Nog niet 100%, maar gelukkig wel beter dan woensdag en donderdag.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk jij maakt mensen blij
Eiland al weer beter?
Jawel... droge stof (ik heb er zelf nog niet mee gewerkt.. dus dan is het altijd wat lastiger om je aandacht erbij te hebben)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nog niet 100%, maar gelukkig wel beter dan woensdag en donderdag.
Goede cursus gehad?
Ik probeer de 19e of 20e anders wel langs te komen. Volgens mij heb je dan de 2276 toch?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jawel... droge stof (ik heb er zelf nog niet mee gewerkt.. dus dan is het altijd wat lastiger om je aandacht erbij te hebben)
Op naar de testkings
Oja VoreG, graag gedaan
Oude... ben hem aan het opnemenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:30 schreef Suijk het volgende:
Btw, deze band of brothers die nu begint, is dat een nieuwe serie of die oude?
Ja volgens mij wel (lekker gaan we het hebben over subnetten enzo.. )quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik probeer de 19e of 20e anders wel langs te komen. Volgens mij heb je dan de 2276 toch?
Ze is geen spat veranderdquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ongelooflijk lekker ding Bloes![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:32 schreef borisz het volgende:Misschien moet je eerst ff zeggen waar de spoiler over gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:32 schreef borisz het volgende:
lama gezochtIk vind het een terechte winnaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
vind ik best leuk eigenlijkquote:
Ik heb het helemaal gemistquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het een terechte winnaar.
mijn muzieksmaak is heel breed, gitaren en dancequote:
Wij hebben hun eerste try-out van deze show een tijd geleden in Haarlem gezien.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:19 schreef rubbereend het volgende:oi
terug uit Oss, terug uit het theater. De Vliegende Panters waren![]()
![]()
Helleuh!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hey Clau-babe
Gaat het met jou ook iets beter?
Je hebt ook eens wat woorden gehoord.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:51 schreef VoreG het volgende:
Nederlandstalig, Indie, Rock, Electronic, Triphop, Party
Das pas muziek
...quote:
Sinds wanneer luisteren vrouwen danquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Helleuh!
(maar ik luister nog steeds niet),
Alleen nog erg moe telkens.
nope nog niet, begin volgende week verwacht ik als het een beetje meezitquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Pascalito, al veel de weg op geweest in een blik?
diekie ziekie beterschap jongenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:06 schreef dndiek het volgende:
Voor mij ook tijd om onder de wol te kruipen
Oke, heeft ook geen haast natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nope nog niet, begin volgende week verwacht ik als het een beetje meezit![]()
mja ligt meer aan wanneer ik het rijbewijs kan ophalenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, heeft ook geen haast natuurlijk.
ja tegenwoordig hebben ze daar 5 werkdagen voor nodig, vanwege het nieuwe rijbewijsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
O zo, ik heb dat toen direct gedaan, kon nog net voor sluiting van de gemeentewinkel.
Denk combi van alles, van de laatste tijd, twee weken ziek zijn en die kuur die ik nu heb. Daar word ik echt een duf konijn vanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sinds wanneer luisteren vrouwen dan![]()
Die moeheid .. is de oorzaak al bekend? Mijn vriendin heeft dat ook een tijdje gehad en het kwam toen door een gebrek aan ijzer in haar bloed
EPT, ik heb ze al op internet gezien. in Canada waren ze iets snellerquote:
Niet echt een succesnummer.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:18 schreef golfer het volgende:
We gooien er nog een filmpje tegenaan: Half Nelson.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:00 schreef spooky1234 het volgende:
Voor de mensen die het in vorige topic gemist hebben, hilarisch parodie filmpje op hoe de schrijvers van LOST te werk gaan:
http://www.superdeluxe.co(...)6F45CC7B35FAFE1B8CD6
What if there is a magic turtle?
What if Jin wakes up and the ocean is gone! Great, we'll use that one!
And what if the Island was sinking..
How could the island be sinking if the ocean is gone?!
![]()
![]()
![]()
Yep, ik ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het een terechte winnaar.
Halloquote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:36 schreef SCH het volgende:
hoi
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:26 schreef appelsientje het volgende:
kut weer trouwens... regen en koud...
quote:
Ah, okee... Vanmiddag naar de Omroep, even kijken of ze dat al weten, want het schijnt weer onmogelijk te zijn met Human in contact te komenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:42 schreef methodmich het volgende:
Sandman, for your information: Arjan Human heeft tot op heden nog niets vernomen van de Chinezen. Ook een belletje met Ger Lagendijk donderdag leverde niets op. Vanavond bestelt hij dan ook geen bami.
Haha. Vanmiddag speelt hij gewoon mee in Katwijk. Wel had hij wat last van zijn bovenbeen donderdag, maar dat moest wel gaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, okee... Vanmiddag naar de Omroep, even kijken of ze dat al weten, want het schijnt weer onmogelijk te zijn met Human in contact te komen.
Jazeker, 13.00 gaan we op weg. Straks eerst nog even wat eten. Het weer ziet er toch nog aardig uit zo.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:13 schreef Eilanden het volgende:
Ga je straks ook naar Katwijk MM?
Manus, ga je Raymond Smit en John Brussé een beetje pesten vanmiddag? Dan heb je Rijsoord al in de zak.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:13 schreef tong80 het volgende:
Zo zaterdagmiddag-visje weer binnen. Kibbeling en garnalen. Altijd leuk met die Spakenburgse visboer te lullen over het amateurvoetbal. Oh ja, de gegrilde kippenpoten en halve haan kon ik niet weerstaan.
Kan je straks wel een lekker visje verorberen!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jazeker, 13.00 gaan we op weg. Straks eerst nog even wat eten. Het weer ziet er toch nog aardig uit zo.
Even bijpraten met Hoornes, ook een user in VBL.
Een Kattukse vis inderdaad. En even wat bloemen halen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kan je straks wel een lekker visje verorberen!![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:13 schreef tong80 het volgende:
Zo zaterdagmiddag-visje weer binnen. Kibbeling en garnalen. Altijd leuk met die Spakenburgse visboer te lullen over het amateurvoetbal. Oh ja, de gegrilde kippenpoten en halve haan kon ik niet weerstaan.
Ik ook. De kibbeling was weer heerlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik krijg trek als ik dit lees
Als het goed is zit jij al helemaal volquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. De kibbeling was weer heerlijk.
De garnalen liggen wel naar me te knipogen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als het goed is zit jij al helemaal vol
.... ik denk dat ik vanmiddag maar ff een stukje vis ga eten in Harderwijk... paling ofzoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is echt de weg kwijtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:46 schreef pascalheister het volgende:
waar gaat dat heen met britney
http://x17online.com/cele(...)ve_britney_rages.php
Dat is lekker snelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:51 schreef Noca het volgende:
Huis wezen kijken, zag er goed uit! En vooral ruim, ruimer dan ik dacht!
Per 1 maart dus nieuwe woning
Ze kan geen eens rustig tanken, al die paparazziquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:46 schreef pascalheister het volgende:
Ja, erg snelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Jij ook al zo snel?! Gefeliciteerd.
Ging dat hier ook maar zo snel.
Ja, dat heeft zeker geholpenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, die vijf jaar helpen vast mee.
Ik zal nog wel een tijdje moeten wachten, particulier vertik ik...
groningen toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:18 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja, dat heeft zeker geholpen
particulier heb ik ook nog gekeken, maar dat is echt zoveel duurder...niet normaal. Ik kan 2 van deze huisjes betalen voor hetzelfde geld als een particulier huis van dezelfde grootte..
Maja mooi zo
Geen voetbal vandaag, bah
13 minuten en dan is het 1-0...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:28 schreef clauwheee het volgende:
Ja die vijf jaar wachttijd van ons beide heeft erg geholpen.
FC vanavond, ga stiekem in de kroeg proberen te kijken, eens zien hoe lang ik het volhou.
Dan pasquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
13 minuten en dan is het 1-0...
hij zegt niet dat er dan pas gescoord wordt, alleen dat het na 13 minuten 1-0 isquote:
Ja, dat begrijp ik. Ik bedoel ook dat het dan pas 1-0 is en niet 2-0, 3-0 en ga zo maar verderquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij zegt niet dat er dan pas gescoord wordt, alleen dat het na 13 minuten 1-0 is
Andre Agessi is wel erg boos zegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:46 schreef pascalheister het volgende:
inderdaad, want we scoren zo makkelijk tegenwoordigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Ik bedoel ook dat het dan pas 1-0 is en niet 2-0, 3-0 en ga zo maar verder
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:41 schreef cultheld het volgende:
Gadverdamme zeg, extreem-rechts heeft de Pasar Malam (een Indonesische markt waar vooral oudere mensen komen) gesloopt, het gaat aardig los nu in Doetinchem. Met dank aan de uitermate naïeve gemeente van Doetinchem, die deze "demonstratie" heeft toegestaan.
Nee hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:53 schreef appelsientje het volgende:
Hallo
Rustig hier... lijkt wel of iedereen nog slaapt
Nog niet gekeken?!?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:25 schreef dndiek het volgende:
Ik moet er toch echt een keer naar gaan kijken
24 heb ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:28 schreef Bluezz het volgende:
Prisonbreak vind ik het spannendst van de 3 die we volgen (Lost, 24 en PB dus) Lost wordt echt steeds meer
Hebben jullie het linkje van de LOSTwriters gezien in dit topic?
Wel wat, maar nog niet allemaalquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
24 heb ik nog nooit gezien, wel eerste twee seizoenen op DVD.
Het is in elk geval wel 1 van de meest debiele.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
By the by, is het een record als er volgende week een motie van wantrouwen wordt ingediend qua snelheid? (1 week een nieuw kabinet en dan al een motie van wantrouwen tegen bewindslieden.)
Ben bijna elke zaterdag ook wel bij de visboer te vinden, meestal is Glenn me zelfs voor, die is verslaafd aan Kibbelingen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Guinnessquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ben bijna elke zaterdag ook wel bij de visboer te vinden, meestal is Glenn me zelfs voor, die is verslaafd aan Kibbelingen.
Vandaag echter niet ivm het laten plaatsen van een nieuwe autoruit in Rotterdam.
Dus nu heeft Glenn zich uitgeleefd in de Feyenoord fanshop en de Ierse pub (Hij vroeg zich af waarom ik zo'n extreem groot glas koffie dronk)
uit de fles vond ik het niet te zuipenquote:
Yep. En over 3 weken is het Paddy's day en zit ik lekker in Ierlandquote:
Uit de fles gebruik ik alleen bij het koken. Guinness stewquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:51 schreef borisz het volgende:
[..]
uit de fles vond ik het niet te zuipentap heb ik nog nooit geprobeerd
![]()
Je vraagt je af wat in zijn hoofd de volgende stap is. Dat iedereen met een dubbele nationaliteit die kiest voor het behoud van de andere nationaliteit dan de Nederlandse, met een bepaald herkenningsteken op z'n jas moet gaan rondlopen, zodat voor iedereen zichtbaar is dat deze mensen zich zogenaamd meer verbonden zouden voelen met de andere nationaliteit dan de Nederlandse?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:01 schreef golfer het volgende:
Wilders is volkomen doorgeslagen. Wat een idioot.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:01 schreef golfer het volgende:
Bavaria Hooghebok hier. en vanavond Carlsbergquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:52 schreef sjimz het volgende:
Op dit moment geniet ik ook van een Guinness
Wat heeft hij nu weer gezegd?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:01 schreef golfer het volgende:
Je meldde een tijdje terug nog dat degene die je hiervoor had lang zou houdenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:09 schreef RayMania het volgende:
Ook gelijk maar tijd voor een nieuwe avatar.
Ik raak er snel op uitgekekenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je meldde een tijdje terug nog dat degene die je hiervoor had lang zou houden
Quote die ik even rip uit de discussie in POL:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat in zijn hoofd de volgende stap is. Dat iedereen met een dubbele nationaliteit die kiest voor het behoud van de andere nationaliteit dan de Nederlandse, met een bepaald herkenningsteken op z'n jas moet gaan rondlopen, zodat voor iedereen zichtbaar is dat deze mensen zich zogenaamd meer verbonden zouden voelen met de andere nationaliteit dan de Nederlandse?
De discussie op zich is een interessante om te voeren, if not een beetje lopsided. (Je loopt tegen het probleem met andere landen aan.). Dit vind ik echter walgelijk, en een Godwinnetje is misschien wel zwaar op zijn plaats hier.quote:In lijnrechten strijd hiermee is, dat vooraanstaande Joden tegelijkertijd als vertegenwoordigers van het Nederlandsche Volk in onze vertegenwoordigende lichamen zitten, of op andere posten een overheerschenden invloed op het Nederlandsche, niet-Joodsche volksleven uitoefenen. Niemand kan twee heeren dienen.
G. Dieters, Kamerlid van de NSB, 14 december 1937 in de Tweede Kamer.
Jij denkt ook maar aan 1 ding hequote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:54 schreef tong80 het volgende:
Sensatie bij het sex nations rugby. Schotland - Italië 17-37.
zo'n sensatie is het niet hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:54 schreef tong80 het volgende:
Sensatie bij het sex nations rugby. Schotland - Italië 17-37.
Ze heeft vroeger nog boven je bed gehangen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:56 schreef clauwheee het volgende:
Britney
Dat kind is compleet de weg kwijt!
0-21 na 6 minuten vind jij niet sensationeelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
zo'n sensatie is het niet hoor.
Het zijn beide al jaren lange de lelijke eendjes van het 6 nations toernooi.
Misschien wel opmerkelijk dat Italie buitenshuis tegen Schotland wint.
Jawel dat wel. maar je had het over de eindstandquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
0-21 na 6 minuten vind jij niet sensationeel
Ja ik krijg de kut van Katja niet uit m'n gedachten.quote:
Op mijn kamer heeft in ieder geval wel een poster van haar gehangenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:55 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ze heeft vroeger nog boven je bed gehangen?
Verstand komt met de jaren dus je zou het beter moeten doenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:01 schreef Suijk het volgende:Bos
En ik doe ook mee Vaduz, kijken of mijn verstand dit jaar wel tot uiting komt.
Jaquote:
we want morequote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja![]()
Niet zo heel lang volgens mij. Er was niet zoveel ruimte en Anna Kournikova en Froukje de Both hadden toendertijd mijn voorkeur boven Britney. Nu zal ik overigens geen van deze drie op mijn kamer hebben hangen.
Tot zover deze onthulling van een van mijn jeugdzonden.
Mooi. Ik had een Porsche 911 en Homer Simpson boven mn bed hangenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja![]()
Niet zo heel lang volgens mij. Er was niet zoveel ruimte en Anna Kournikova en Froukje de Both hadden toendertijd mijn voorkeur boven Britney. Nu zal ik overigens geen van deze drie op mijn kamer hebben hangen.
Tot zover deze onthulling van een van mijn jeugdzonden.
Dat klopt, probleem is dat ik wel eens wat vergeet in te vullen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren dus je zou het beter moeten doen
jaartje ouder en zo
En dan wordt het jaartje ouder, jaartje vergeetachtigerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat klopt, probleem is dat ik wel eens wat vergeet in te vullen.
Ik had een grote Ajax vlag boven mijn bed hangen, en de selectie van het lopende seizoen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:11 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Mooi. Ik had een Porsche 911 en Homer Simpson boven mn bed hangen![]()
Okee,. hier hangen nu nog 4 posters en 2 vlaggen. Die voorlopig ook blijven hangen en/of mee verhuizen. Maar die posters zijn wel muziek gerelateerd. Dat in tegenstelling tot eerder genoemde postersquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:11 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Mooi. Ik had een Porsche 911 en Homer Simpson boven mn bed hangen![]()
Mijn kamer was een PSV-kamer, nu is alles van PSV zo ongeveer vervangen door spiegels met opdrukken zoals je die in cafés vaak zietquote:
Je kijkt graag naar jezelf?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Mijn kamer was een PSV-kamer, nu is alles van PSV zo ongeveer vervangen door spiegels met opdrukken zoals je die in cafés vaak ziet
Nee daarom zijn het spiegels met opdrukkenquote:
Dat heb ik gehad met bierviltjes en ander biergerelateerde atributen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:17 schreef tong80 het volgende:
Ik had als 14 jarig jochie heel mijn slaapkamer behangen met voetbalposters en plaatjes. Er was geen behang te zien.
Spam.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:08 schreef golfer het volgende:
Pasta-apparaat werkt prima.
Zelf spaghetti en tagliatelle gemaakt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |