Pleonasme.quote:
Kut! Helemaal vergetenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben lama gezocht aan het kijken en ben ff digitaal aan het stemmen
Ben weer weg nu![]()
Ook leuk voor Noca natuurlijkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:28 schreef clauwheee het volgende:
Thanks mensjes!
Weet niet meer wie het vroegen, maar nee nog geen foto's, sorry, en ze wil proberen er in het weekend van 18/19 mrt uit te zijn.
En Bluezzie, Noca heeft waarschijnlijk ook iets!
2 x 0 is 0.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:25 schreef VoreG het volgende:
ze moeten verliespunten dubbel gaan tellen bij de vrijdagwedstrijden
quote:
Kun je voor je vrienden en familie je houswarmingparty en verjaardag tegelijk vieren. Komt dus mooi uit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg ergens kijken en als het wat is, wat heeel waarschijnlijk zo zal zijn, dan heb ik dat huis per 1 maartKomende donderdag dus al!
Hey, goed idee!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je voor je vrienden en familie je houswarmingparty en verjaardag tegelijk vieren. Komt dus mooi uit.
Is dat een hint Bos?quote:
True.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Verliespunten zijn 3. Je verliest dus 6 punten als je op de vrijdag verliest
Ik heb er bewust vrienden en familie bijgezetquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef Bluezz het volgende:
No Clau super voor jullie, een nieuwe start
En elkaar helpen verhuizen he
Komt goedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef Bluezz het volgende:
No Clau super voor jullie, een nieuwe start
En elkaar helpen verhuizen he
En je ondertitel is ook al veranderd zie ikquote:
Stukje uit Mika - Grace Kellyquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En je ondertitel is ook al veranderd zie ik
Het is Freddiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:17 schreef VoreG het volgende:
Goede plaat.
Ik vind de manier van zingen iets weghebben van Freddy Mercury
Het verhaal achter de plaat is ook mooi. Platenmaatschappij wilde dat hij wat aan z'n voorkomen deed, wilde hij niet op ingaan dus schreef hij dit nummer.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ka-ching! Dat einde van die plaat is zo leuk.
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:17 schreef borisz het volgende:
Just jack - starz in there eyes is ook een leuke plaat![]()
Combinatie van Freddy en Scissor Sisters vind ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:17 schreef VoreG het volgende:
Goede plaat.
Ik vind de manier van zingen iets weghebben van Freddy Mercury
Ik ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Combinatie van Freddy en Scissor Sisters vind ik.
Heb het nummer echt al grijs gedraaid, steeds op repeat.
quote:
Pos of neg?quote:
Goede looks, wegligging wat minder. En een hoop over Holland, wel geinig.quote:
Zeker wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:17 schreef borisz het volgende:
Just jack - starz in there eyes is ook een leuke plaat![]()
Even opgezocht, de Scissor Sisters versie dan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:29 schreef Bos81 het volgende:
Dat I don't feel like dancing vind ik nog wel meevallen. Comfortably Numb was gewoonweg een belediging voor het meesterwerk van Pink Floyd.
Ah, wist ik niet. Leuk succes dan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het verhaal achter de plaat is ook mooi. Platenmaatschappij wilde dat hij wat aan z'n voorkomen deed, wilde hij niet op ingaan dus schreef hij dit nummer.
Dat jaquote:
Vanzelfsprekendquote:
quote:
Niet het kleine contract gelezen dat je moet FOK!ken met IE in plaats van FireFox?quote:
Iedereen heeft het maar over een contract, maar ik heb niets gezien...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet het kleine contract gelezen dat je moet FOK!ken met IE in plaats van FireFox?
Dat je blessure maar mag verergeren.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:39 schreef VoreG het volgende:
Scissor Sisters is best oke.
Zegt iemand die roze polo's draagt, wanneer kom je uit de kast?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:39 schreef VoreG het volgende:
Scissor Sisters is best oke.
Ik heb pleinvreesquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zegt iemand die roze polo's draagt, wanneer kom je uit de kast?.
Desecration Smilequote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:37 schreef borisz het volgende:
[..]
nieuwe single van de peppers is wel beter dan snow(heeee hooo)
jepquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
Desecration Smile
toch? Ik volg het niet meer zo qua singles
Wet Sand is mijn nummer van deze CDquote:
Death of a Martian vind ik erg goedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wet Sand is mijn nummer van deze CD
Idd, die gitaarsolo op het einde is echt te briljantquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wet Sand is mijn nummer van deze CD
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:01 schreef borisz het volgende:
[..]
jij wilt ook wel bier met drie punten![]()
Kijk jij maakt mensen blijquote:
Maar wel 3 puntenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was wel een ontzettende kutwedstrijd
Nog niet 100%, maar gelukkig wel beter dan woensdag en donderdag.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk jij maakt mensen blij
Eiland al weer beter?
Jawel... droge stof (ik heb er zelf nog niet mee gewerkt.. dus dan is het altijd wat lastiger om je aandacht erbij te hebben)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nog niet 100%, maar gelukkig wel beter dan woensdag en donderdag.
Goede cursus gehad?
Ik probeer de 19e of 20e anders wel langs te komen. Volgens mij heb je dan de 2276 toch?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jawel... droge stof (ik heb er zelf nog niet mee gewerkt.. dus dan is het altijd wat lastiger om je aandacht erbij te hebben)
Op naar de testkings
Oja VoreG, graag gedaan
Oude... ben hem aan het opnemenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:30 schreef Suijk het volgende:
Btw, deze band of brothers die nu begint, is dat een nieuwe serie of die oude?
Ja volgens mij wel (lekker gaan we het hebben over subnetten enzo.. )quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik probeer de 19e of 20e anders wel langs te komen. Volgens mij heb je dan de 2276 toch?
Ze is geen spat veranderdquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ongelooflijk lekker ding Bloes![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:32 schreef borisz het volgende:Misschien moet je eerst ff zeggen waar de spoiler over gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:32 schreef borisz het volgende:
lama gezochtIk vind het een terechte winnaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
vind ik best leuk eigenlijkquote:
Ik heb het helemaal gemistquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het een terechte winnaar.
mijn muzieksmaak is heel breed, gitaren en dancequote:
Wij hebben hun eerste try-out van deze show een tijd geleden in Haarlem gezien.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:19 schreef rubbereend het volgende:oi
terug uit Oss, terug uit het theater. De Vliegende Panters waren![]()
![]()
Helleuh!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hey Clau-babe
Gaat het met jou ook iets beter?
Je hebt ook eens wat woorden gehoord.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:51 schreef VoreG het volgende:
Nederlandstalig, Indie, Rock, Electronic, Triphop, Party
Das pas muziek
...quote:
Sinds wanneer luisteren vrouwen danquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Helleuh!
(maar ik luister nog steeds niet),
Alleen nog erg moe telkens.
nope nog niet, begin volgende week verwacht ik als het een beetje meezitquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Pascalito, al veel de weg op geweest in een blik?
diekie ziekie beterschap jongenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:06 schreef dndiek het volgende:
Voor mij ook tijd om onder de wol te kruipen
Oke, heeft ook geen haast natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nope nog niet, begin volgende week verwacht ik als het een beetje meezit![]()
mja ligt meer aan wanneer ik het rijbewijs kan ophalenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, heeft ook geen haast natuurlijk.
ja tegenwoordig hebben ze daar 5 werkdagen voor nodig, vanwege het nieuwe rijbewijsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
O zo, ik heb dat toen direct gedaan, kon nog net voor sluiting van de gemeentewinkel.
Denk combi van alles, van de laatste tijd, twee weken ziek zijn en die kuur die ik nu heb. Daar word ik echt een duf konijn vanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sinds wanneer luisteren vrouwen dan![]()
Die moeheid .. is de oorzaak al bekend? Mijn vriendin heeft dat ook een tijdje gehad en het kwam toen door een gebrek aan ijzer in haar bloed
EPT, ik heb ze al op internet gezien. in Canada waren ze iets snellerquote:
Niet echt een succesnummer.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:18 schreef golfer het volgende:
We gooien er nog een filmpje tegenaan: Half Nelson.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:00 schreef spooky1234 het volgende:
Voor de mensen die het in vorige topic gemist hebben, hilarisch parodie filmpje op hoe de schrijvers van LOST te werk gaan:
http://www.superdeluxe.co(...)6F45CC7B35FAFE1B8CD6
What if there is a magic turtle?
What if Jin wakes up and the ocean is gone! Great, we'll use that one!
And what if the Island was sinking..
How could the island be sinking if the ocean is gone?!
![]()
![]()
![]()
Yep, ik ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het een terechte winnaar.
Halloquote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:36 schreef SCH het volgende:
hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |