Donequote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:16 schreef Symer het volgende:
Jump, ik heb de laatste paar topics even in de OP gezet. Zou je die kunnen updaten?
1 |
1 |
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Al was er 1 opvallend detail: Jack liep er op het laatst er niet meer bij als een een prisoner, maar leek bij hun te horen.
quote:He walks among them, but is not one of them
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 05:04 schreef spooky1234 het volgende:
This really nails the whole thing..
http://www.superdeluxe.co(...)6F45CC7B35FAFE1B8CD6
Een filmpje over hoe de schrijvers plottwists van Lost bedenken![]()
Kijk, de aflevering in een apenootquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]En dan zeggen dat het nietszeggend was...
Die twee krijgen ook nog een flashback afleveringquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:45 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop dat we vanaf nu geen nieuwe personages erbij krijgen (ik vrees het echter wel door de introductie van de overige vliegtuigpassagiers die op Jacks eiland zitten nu). Ik wil dat het klaar is met dat gerek.
Oh alsjeblieft, doe nou niet alsof het een hele intelligente en artistieke serie is die de domme 'Westerse casual viewer' niet weet te waarderen. Diepgang? Uh, totaal niet. Lost moet het echt niet hebben van diepgang of drama. Diepgang bereik je gewoon door een meeslepend verhaal met details en subtiliteiten, een paar nummers in een flashback of de flashback zelf voegen echt geen diepgang toe.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Nee, wij westerlingen willen gewoon graag meteen alle vragen beantwoord zien. En in de meeste series duren de subplots ook echt niet langer dan 3 afleveringen. Maar de hele opzet is gewoon langdradig. En zoals PeRi al zei: de flashbacks halen alle snelheid eruit en voegen ondanks de dieptewerking weinig direct toe aan de kijkervaring. Het mag allemaal wel een tandje sneller wat de gemiddelde kijker betreft.
Ook ik had zoiets van "waar gaat dit héén?!" bij deze aflevering. Niet dat het ver gezocht is of dat het irrelevant was, maar meer dat ze voor de gemiddelde kijker gewoon teveel diepgang opzoeken...
[..]
Mee eens dus, al vind ik het wel degelijk belangrijk om straks (einde van de serie) te weten wat er op de schouder van Jack staat en waarom. It's all part of the puzzle...
Meer dat de opbouw net als bij Alias gewoon over de volle serie strekt en per seizoen slechts een subplot. Het enige wat er aan diepgang inzit is symboliek en dat moet je er zelf uit willen halen anders zie je het niet eens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft, doe nou niet alsof het een hele intelligente en artistieke serie is die de domme 'Westerse casual viewer' niet weet te waarderen. Diepgang? Uh, totaal niet. Lost moet het echt niet hebben van diepgang of drama. Diepgang bereik je gewoon door een meeslepend verhaal met details en subtiliteiten, een paar nummers in een flashback of de flashback zelf voegen echt geen diepgang toe.
"Sally Slingshot" was ook echt te droogquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:13 schreef Bot13 het volgende:
"What do you think he's going to do when he finds him."
- "God loves you as he loved Jacob..."
"...."
"Okaaaay, thanks for the input!"![]()
![]()
Ook prachtig stukje, bedenk ik me net (01:30)
Je bedoelt die gozer Paolo ofzo en die meid die er ineens waren??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Die twee krijgen ook nog een flashback afleveringEn dat is geen geintje.
Omdat die er ook bij horenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:13 schreef Suerte het volgende:
[..]
Je bedoelt die gozer Paolo ofzo en die meid die er ineens waren??
Waarom moeten die nou een flashback![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Jump op 23-02-2007 19:13:39 ]
nee, die horen er niet bijquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Omdat die er ook bij horen
[..]
Dat is ongeveer twee afleveringen per dag. Niet echt bijzonder.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:44 schreef Mr.Mills het volgende:
Eigenlijk best ziek, heb in 5 weken ofzo Lost vanaf seizoen 1 ep. 1 ingehaald.
Gelukkig!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is ongeveer twee afleveringen per dag. Niet echt bijzonder.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:00 schreef spooky1234 het volgende:
Voor de mensen die het in vorige topic gemist hebben, hilarisch parodie filmpje op hoe de schrijvers van LOST te werk gaan:
What if there is a magic turtle?
What if Jin wakes up and the ocean is gone! Great, we'll use that one!
And what if the Island was sinking..
How could the island be sinking if the ocean is gone?!
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naja, ik ga hem dus zo kijken![]()
Was die ooglapgozert en dat standbeeld al lang weer vergeten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:00 schreef spooky1234 het volgende:
Voor de mensen die het in vorige topic gemist hebben, hilarisch parodie filmpje op hoe de schrijvers van LOST te werk gaan:
![]()
![]()
![]()
Lol, ik heb in 2 dagen heel seizoen 1 gezien met m´n vriendin laatst omdat ze ook wel wilde weten waar het over ging. Volgend weekend maar seizoen 2 doenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:44 schreef Mr.Mills het volgende:
Eigenlijk best ziek, heb in 5 weken ofzo Lost vanaf seizoen 1 ep. 1 ingehaald.
Cool filmpje inderdaadquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:00 schreef spooky1234 het volgende:
![]()
![]()
![]()
40 graden koorts, Lost S1 en alleen drinken, niets etenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Seizoen 1 is dan ook erg verslavend als je het mij vraagt.
Ik volg het. Er gaat een video van Dharma de ronde waar in uitgelegt word wat het is.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgt hier iemand die "Lost Experience"? Daar wordt geloof ik het halve plot uit de doeken gedaan (wel een interessante overigens).
Wat was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:18 schreef Merkie het volgende:
Kan er overigens nog steeds niet tegen dat ze totaal NIET op de cliffhanger van seizoen 2 zijn teruggekomen. Dat kan je toch niet maken gewoon.
De eerste keer dat je beelden van buiten het eiland zag wat geen flashback was, dat er een signaal van het eiland was opgepikt, dat het eiland zeg maar ontdekt was.quote:
Och, dat is een stuk minder interessant. Leuke gimmick voor de fans.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Beetje jammer is het wel, alsmede de voet met de vier tenen...
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:00 schreef spooky1234 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ohja met penny enzo, nou..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
De eerste keer dat je beelden van buiten het eiland zag wat geen flashback was, dat er een signaal van het eiland was opgepikt, dat het eiland zeg maar ontdekt was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een aardige aflevering trouwens, maar wat betekende de tattoos nu echt? Toen die vrouw op het einde zei, I know what it says, en Jack reageerde met 'But that's not what they mean?'.-
Ik snap er ook nix van, maar ja, tis Lost, dus goedquote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:26 schreef splendor het volgende:
Nee inderdaad, alleen die chinese tekens in tailand en daar stond zoiets van, You walk amongst us but you're not one of us. En toen was ie gemarked ofzo () ik snap er niks van.
Ik dacht gewoon om te voorkomen dat meer buitenlanders van Achara's gave gebruik willen maken. Het wordt duidelijk als iets speciaals gezien daar en het mag volgens hun geloof alleen op mensen uit hun eigen groep gebruikt worden. Jack heeft als outsider dus een belangrijke regel overtreden om Achara te dwingen toch die tatoeage te zetten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:24 schreef dfens het volgende:
En waarom werd Jack in elkaar geslagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:13 schreef splendor het volgende:
[..]
Ohja met penny enzo, nou..Die muts noemde de letterlijke betekenis op, Jack weet wat ze betekenen. Hij is een leider, loopt mee, maar staat feitelijk altijd buiten de groep door zijn intelligentie, gevoel en stuursheid, hoe hard hij ook probeert. En ik hoop dat je dat stiekem ook zelf zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een aardige aflevering trouwens, maar wat betekende de tattoos nu echt? Toen die vrouw op het einde zei, I know what it says, en Jack reageerde met 'But that's not what they mean?'.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
In die Shri Lanka video word meer uitgelegd dan in 1 seizoenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:50 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ik volg het. Er gaat een video van Dharma de ronde waar in uitgelegt word wat het is.
Youtube: alvar hanso.![]()
Same herequote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:30 schreef Haunter het volgende:
Ik wist niet eens meer wie Cindy was eigenlijk
Toen de taillies met Michael, Sawyer en Jin onderweg waren naar het hoofdkamp was Cindy er ook bij. Ineens was ze verdwenen waardoor Ana-Lucia in paniek raakte en even later Shannon doodschoot.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:07 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Same hereIk moet het opzoeken op Lostpedia. Ze was de stewardess, maar zat ze nou ook bij de tailies of hadden we haar alleen moeten herkennen van de vliegtuig-flashbacks?
En nog iets héél beschamends: Ik was zelfs even vergeten dat Jack's vader dood was gegaan, hoe is dat ook al weer gebeurd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Briljantquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:00 schreef spooky1234 het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:20 schreef Symer het volgende:
Promo afl 10Kunnen we daaruit concluderen dat het wederom een saaie filler is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2000 light years from home
Nee johquote:Op zondag 25 februari 2007 13:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kunnen we daaruit concluderen dat het wederom een saaie filler is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:40 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat over iets in de promoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:53 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ik ben nogal huiverig met spoilers lezen. Was deze opmerking sarcastisch of niet? (![]()
)
Das alweer een tijd geledenquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:00 schreef Deetch het volgende:
Bij het optillen van Kate grijpt de persoon die haar optilt haar vol in de tieten en je kunt haar ook zien schrikken als dat gebeurt. Volgens mij is dat een blooper, of is de dochter van Rousseau stiekem een lesbi?
Link naar gifje (via Lostpedia)quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:00 schreef Deetch het volgende:
Ik heb gisteravond 2x23 2x24 en 3x01 gekeken. Helemaal aan het eind van 2x24 als Walt en Michael wegvaren (heading 325) worden Jack, Kate en Sawyer opgetild om gezakt te worden.
Bij het optillen van Kate grijpt de persoon die haar optilt haar vol in de tieten en je kunt haar ook zien schrikken als dat gebeurt. Volgens mij is dat een blooper, of is de dochter van Rousseau stiekem een lesbi?
LOLquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Link naar gifje (via Lostpedia)
De raadsels en mysteries zijn ongelofelijk uitgekauwd en niet boeiend.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:24 schreef netto_m het volgende:
Tegenover seizoen 1 is de vaart en actie wel een beetje achteruit gegaan, maar de raadsels en mysteries blijven nog steeds goed, en laten je nog steeds met dezelfde "HUH..?" en "HOE..? als seizoen 1 achter.
Ben ik met je eens. Er was altijd wel iets te ontdekken waarvan de hele losties mee te maken hadden (bewust of onbewust).quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hurley flashbacks zijn altijd goed.
Ieder zijn mening.Ikzelf vind het nog steeds lekker lopen, en beetje bij beetje dingen te weten komen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
De raadsels en mysteries zijn ongelofelijk uitgekauwd en niet boeiend.
Maar wel blijven kijken hequote:Op woensdag 28 februari 2007 17:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
De raadsels en mysteries zijn ongelofelijk uitgekauwd en niet boeiend.
Is het ook, alleen de meeste afleveringen zijn zooo frustrerend dat de kwaliteit er niet echt toe doet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:18 schreef Haunter het volgende:
[..]
![]()
Ondanks de vele vragen vind ik het nog steeds 1 van de beste series!![]()
's morgens rond een uur of 5 geloof ik om precies te zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:40 schreef Symer het volgende:
Donderdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel leuke aflevering, alleen zijn we weer niks verder met het verhaal.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:36 schreef Don_Gurgen het volgende:
Echt een hele leuke aflevering. Leuke lading humor, leuke flashbacks en natuurlijk Hurley zelf! Top aflevering, die me een beetje het seizoen 1 gevoel gaf.
Charly, Hurley, Locke, Jack en Kate zijn als stukken plastic uitgebracht door McFarlane Toys.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:43 schreef C_V_S het volgende:
Is er trouwens Lost merchandising verkrijgbaar ? Zoals als die Dharma dingen lijkt mij wel grappig om te hebben zoiets
Fantastische feelgood-aflevering inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:43 schreef C_V_S het volgende:
Mooie afleveringen met weer een lading geweldige oneliners van Sawyer.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:48 schreef Haunter het volgende:
De promo's zien er ook beloftevol uit!Die is uit season 3.. die is in 2 niet voor gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet wachten! Een sayid aflevering, altijd goed!
Sorry maar, ondertiteling.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:30 schreef Doemskie het volgende:
Hebben jullie engelse versie gekeken? NLonderiteling is er nog niet ofwel?
Promo afl 11quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Goeie ep
Sawyer had weer aardige oneliners. Iemand nog een linkje naar de promo?
Spannnnuund!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:32 schreef Haunter het volgende:
De Canadese promo van aflevering 11 is veel spectaculairder
Gast, serieus, tank, afgesloten, bus slechts plaatselijk verrot... Bovendien heb je echt niet zoveel snelheid nodig voor een busje om hem te starten, maar idd: spanningsopbouw PLUS het weerleggen van het feit dat alles onveranderlijk vast ligt, althans, voor nu... (Charly, Hurley's "vloek")quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:28 schreef spooky1234 het volgende:
afl 10 was ok.. beter dan vorige (die was rockbottom) maar hier zaten toch ook weer mindere dingen..
zoals.. als dat busje jaren in de jungle ligt.. benzine is al lang verdampt? en voor links en rechts sturen hoef niet te wachten tot motor gestart is, wie gaat wachten met sturen totdat je2 meter voor de rotsen bent.. beetje overdreven bullshit spanningsopbouw
Soms denk ik dat sawyer enige reden is dat ik nog kijk.. priceless oneliners :-) En Hurley heeft ook uiteraard zijn momenten.
Mwach, in S1 was dat zo'n beetje tussen E13 en E18quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:53 schreef Merkie het volgende:
Hmm, je kijkt nog steeds 40 minuten zonder dat je er wat mee opschiet, maar het was in ieder wel leuker om naar te kijken.
Kan wel jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwach, in S1 was dat zo'n beetje tussen E13 en E18
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |