Is het ook, alleen de meeste afleveringen zijn zooo frustrerend dat de kwaliteit er niet echt toe doet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:18 schreef Haunter het volgende:
[..]
![]()
Ondanks de vele vragen vind ik het nog steeds 1 van de beste series!![]()
's morgens rond een uur of 5 geloof ik om precies te zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:40 schreef Symer het volgende:
Donderdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel leuke aflevering, alleen zijn we weer niks verder met het verhaal.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:36 schreef Don_Gurgen het volgende:
Echt een hele leuke aflevering. Leuke lading humor, leuke flashbacks en natuurlijk Hurley zelf! Top aflevering, die me een beetje het seizoen 1 gevoel gaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |