Is het ook, alleen de meeste afleveringen zijn zooo frustrerend dat de kwaliteit er niet echt toe doet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:18 schreef Haunter het volgende:
[..]
![]()
Ondanks de vele vragen vind ik het nog steeds 1 van de beste series!![]()
's morgens rond een uur of 5 geloof ik om precies te zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:40 schreef Symer het volgende:
Donderdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel leuke aflevering, alleen zijn we weer niks verder met het verhaal.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:36 schreef Don_Gurgen het volgende:
Echt een hele leuke aflevering. Leuke lading humor, leuke flashbacks en natuurlijk Hurley zelf! Top aflevering, die me een beetje het seizoen 1 gevoel gaf.
Charly, Hurley, Locke, Jack en Kate zijn als stukken plastic uitgebracht door McFarlane Toys.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:43 schreef C_V_S het volgende:
Is er trouwens Lost merchandising verkrijgbaar ? Zoals als die Dharma dingen lijkt mij wel grappig om te hebben zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fantastische feelgood-aflevering inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:43 schreef C_V_S het volgende:
Mooie afleveringen met weer een lading geweldige oneliners van Sawyer.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:48 schreef Haunter het volgende:
De promo's zien er ook beloftevol uit!Die is uit season 3.. die is in 2 niet voor gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet wachten! Een sayid aflevering, altijd goed!
Sorry maar, ondertiteling.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:30 schreef Doemskie het volgende:
Hebben jullie engelse versie gekeken? NLonderiteling is er nog niet ofwel?
Promo afl 11quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Goeie ep
Sawyer had weer aardige oneliners. Iemand nog een linkje naar de promo?
Spannnnuund!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:32 schreef Haunter het volgende:
De Canadese promo van aflevering 11 is veel spectaculairder
Gast, serieus, tank, afgesloten, bus slechts plaatselijk verrot... Bovendien heb je echt niet zoveel snelheid nodig voor een busje om hem te starten, maar idd: spanningsopbouw PLUS het weerleggen van het feit dat alles onveranderlijk vast ligt, althans, voor nu... (Charly, Hurley's "vloek")quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:28 schreef spooky1234 het volgende:
afl 10 was ok.. beter dan vorige (die was rockbottom) maar hier zaten toch ook weer mindere dingen..
zoals.. als dat busje jaren in de jungle ligt.. benzine is al lang verdampt? en voor links en rechts sturen hoef niet te wachten tot motor gestart is, wie gaat wachten met sturen totdat je2 meter voor de rotsen bent.. beetje overdreven bullshit spanningsopbouw
Soms denk ik dat sawyer enige reden is dat ik nog kijk.. priceless oneliners :-) En Hurley heeft ook uiteraard zijn momenten.
Mwach, in S1 was dat zo'n beetje tussen E13 en E18quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:53 schreef Merkie het volgende:
Hmm, je kijkt nog steeds 40 minuten zonder dat je er wat mee opschiet, maar het was in ieder wel leuker om naar te kijken.
Kan wel jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwach, in S1 was dat zo'n beetje tussen E13 en E18
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |