Ging dat niet over de aflevering van vorige week zelf?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:18 schreef Suerte het volgende:
Vorige week werd in de promo gezegd dat er 3 (grote) onthullingen zouden komen.
Misschien heb ik zitten slapen, maar welke waren het nou?
![]()
Nee, het ging over de aflevering van gisteren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:31 schreef Jump het volgende:
[..]
Ging dat niet over de aflevering van vorige week zelf?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:44 schreef Jivis het volgende:
Jericho is goed, ben benieuwd of Eric z'n baardje al heeft afgescheerd. Dat zou me een plottwist zijn zeg.
Dan zou ik echt uitermate pissig worden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Lost
Ik vond het weer een prima aflevering en van mij mag het zo nog wel even doorgaan, maar aangezien de kijkcijfers flink inzakken zullen de schrijvers binnenkort wel met echte oplossingen moeten gaan komen. Zou toch jammer zijn als Lost ineens mid-season gecancelled gaat worden
Kijken danquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:54 schreef Xurk het volgende:
Ik heb geen flauw idee wie Jericho en Eric zijnMisschien als ik straks heb gekeken dat ik het weer snap
Ben heeft z'n hele leven op het eiland gewoond en Rousseau was al zwanger toen haar schip op het eiland strandde. Hij kan haar biologische vader dus niet zijn lijkt me.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:27 schreef octopussy het volgende:
En als Ben de vader van Alex is dan heeft Ben dus een relatie gehad met (mamma) Rousseauof mis ik hier iets
Kijkcijfers zijn al gehalveerd i.v.m. seizoen 2.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:07 schreef spooky1234 het volgende:
Ze moeten echt kappen met die bullshit.. ik hoop dat de kijkcijfers snel halveren wat dit lijkt nergens meer op.. dit is schaamteloze uitmelking zoals KarateKid 9 of Rocky 28 ofzo..
Al die lompe nerds die Jack zo cool vinden, get a life.. zijn flashbacks zijn de meest saaie en onboeiende, uiterst voorspelbare en ultiem cheezy flashbacks ooit.
Hurley heeft tenminste een bitter-sweet ironic en comic achtergrond, Sawyer heeft veel humor en kan een beetje surprising zijn, Lock had een paar verrassende twists en Desmond is ook zeer de moeite waard, very refreshing. Jack has been done to death zo een beetje.
Wat ik in het bijzonder lomp vond aan aflevering 9:
- ONLOGISCH!! Als je weken bizarste shit aan het meemaken bent no fucking way dat je dan niet nieuwsgierig bent naar de antwoorden... al die keren dat ze Danielle Roussou spraken, en nu Alex en haar vriendje, en al die others waar Jack mee rond hangt, de mensen uit t vliegtuig die vermist werden.. COME FUCKIN ON ZEG! Iedereen zou ze op zijn minst vragen wat er aan de hand is en wat ze meegemaakt hebben..
- Zwaar nutteloos.. wat is the whole point van Jack in Phuket? tattootje en velgende dag in elkaar geslagen.. eh ja..fijn.
Er is een max aan soap-bullshit wat de kijkers zullen slikken.. Tijdens de eerste seizoen kon ik soms echt niet wachten op de volgende aflevering, was ik lang allerlei forums aan het lezen en eindeloos aan het discussieren... nu kan het me nog weinig schelen.. er gebeurt tegelijkertijd genoeg maar ook eigenlijk niets omdat de karakters een onlogisch scriptje moeten volgen waardoor ze niets opgehelderd krijgen...![]()
Inderdaad, daar erger ik me echt dood aan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:07 schreef spooky1234 het volgende:
Wat ik in het bijzonder lomp vond aan aflevering 9:
- ONLOGISCH!! Als je weken bizarste shit aan het meemaken bent no fucking way dat je dan niet nieuwsgierig bent naar de antwoorden... al die keren dat ze Danielle Roussou spraken, en nu Alex en haar vriendje, en al die others waar Jack mee rond hangt, de mensen uit t vliegtuig die vermist werden.. COME FUCKIN ON ZEG! Iedereen zou ze op zijn minst vragen wat er aan de hand is en wat ze meegemaakt hebben..
Ik kan er mee levenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:05 schreef Xurk het volgende:
Ik vond het wel meevallen, ze had hangtieten![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:05 schreef Xurk het volgende:
Ik vond het wel meevallen, ze had neptieten![]()
Bai Lingquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:04 schreef Mr.Mills het volgende:
Godverdomme wat was dat Aziatisch mokkel geil.
Nee, wij westerlingen willen gewoon graag meteen alle vragen beantwoord zien. En in de meeste series duren de subplots ook echt niet langer dan 3 afleveringen. Maar de hele opzet is gewoon langdradig. En zoals PeRi al zei: de flashbacks halen alle snelheid eruit en voegen ondanks de dieptewerking weinig direct toe aan de kijkervaring. Het mag allemaal wel een tandje sneller wat de gemiddelde kijker betreft.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:40 schreef Crazykill het volgende:
Het is gewoon een kutserie geworden.
Mee eens dus, al vind ik het wel degelijk belangrijk om straks (einde van de serie) te weten wat er op de schouder van Jack staat en waarom. It's all part of the puzzle...quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:47 schreef Merkie het volgende:
Wow, slechtste aflevering van seizoen 3 tot nu toe. Echt weer die nutteloze flashbacks ook. Lekker boeiend die tattoo van Jack. Ging weer helemaal nergens over.
Meer Hurley graag ook... En dan vooral wat Libby erin moest... Nee, mij boeit de serie nog behoorlijk, maar iets meer vaart zou leuk zijn... denk daarbij de snelheid van de laatste 6 afleveringen S1 en de laatste 8 van S2...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:50 schreef Erwtensoep het volgende:
De enige flashback die ik nog wil zien is hoe Locke in z'n rolstoel terecht is gekomen en de rest zal me worst wezen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 05:04 schreef spooky1234 het volgende:
This really nails the whole thing..
http://www.superdeluxe.co(...)6F45CC7B35FAFE1B8CD6
Een filmpje over hoe de schrijvers plottwists van Lost bedenken![]()
Volgens mij is ze gewoon prettig gestoord.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:53 schreef Isegrim het volgende:
Beetje dubieus wijf blijkbaar, die Bai Ling, zie 'Controversy': http://en.wikipedia.org/wiki/Ling_Bai
Ik lachte je ook uit!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Toen ik een hele tijd geleden zei dat Ben Alex vader was, lachte iedereen mij uit
Wachten tot volgende weekquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:36 schreef pfaf het volgende:
waren ze zo goed bezig, komt er zo'n nietszeggende aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |