Het is een beetje een slap excuus, maar in de seizoen 2 finale zei Ben tegen Michael dat hij geen hulp zou sturen, omdat iedereen er dan achter zou komen dat Michael [voor zijn zoon] twee mensen vermoord heeft...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Bijvoorbeeld zullen Micheal en Walt ooit naar het de bewoonde wereld zijn teruggekeerd. Of zijn ze gewoon verdronken op zee. En waarom hebben ze nog geen hulp gehaald.
Waarom moest Michael hen eigenlijk vermoorden? Om de kijker te shoquerenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:45 schreef Xurk het volgende:
[..]
Het is een beetje een slap excuus, maar in de seizoen 2 finale zei Ben tegen Michael dat hij geen hulp zou sturen, omdat iedereen er dan achter zou komen dat Michael [voor zijn zoon] twee mensen vermoord heeft...
Hmm oke. Maar dat zou gezegd kunnen zijn door Ben om Micheal bang te maken / te be invloeden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:45 schreef Xurk het volgende:
[..]
Het is een beetje een slap excuus, maar in de seizoen 2 finale zei Ben tegen Michael dat hij geen hulp zou sturen, omdat iedereen er dan achter zou komen dat Michael [voor zijn zoon] twee mensen vermoord heeft...
Ik denk om de andere er van te overtuigen om mee te gaan en zijn zoon te bevrijden ? ( al was dat overtuigen niet nodig geweest )quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom moest Michael hen eigenlijk vermoorden? Om de kijker te shoqueren?
Oh ja, nu weet ik het weerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:52 schreef Xurk het volgende:
Nee, hij moest Ana-Lucia vermoorden zodat het zou lijken alsof Ben dat gedaan had toen hij ontsnapte, en daardoor iedereen bereid zou gaan met Michael mee te gaan om op The Others te jagen [anders kreeg hij ze waarschijnlijk niet mee]. Libby vermoordde hij puur uit schrikreflex.
Dat is ongeveer het zelfdequote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:52 schreef Xurk het volgende:
Nee, hij moest Ana-Lucia vermoorden zodat het zou lijken alsof Ben dat gedaan had toen hij ontsnapte, en daardoor iedereen bereid zou gaan met Michael mee te gaan om op The Others te jagen [anders kreeg hij ze waarschijnlijk niet mee]. Libby vermoordde hij puur uit schrikreflex.
Ik heb m nog extra even op pauze gezet om te zien of het misschien het Dharma logo was, maar volgens mij is dat niet zoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:43 schreef NielZjuh het volgende:
wat me opviel trouwens bij die ene man met rode schoenen die doodgaat.
Hij heeft toch All Stars? maar dat teken lijkt niet echt op all stars toch?
zal wel aan mij liggen maargoed..
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:49 schreef Jump het volgende:
Veel dingen worden volgens mij ook onterecht aan elkaar verbonden door de gebruikers. Neem nu dat schilderij ( http://bp0.blogger.com/_R(...)-h/tomandwidmore.jpg ). Dat heeft volgens mij geen enkele link
Serieuze vraag: waarom neem jij de moeite van het kijken nog? Het enige wat je (en sommige anderen) doet is klagen over het feit dat er geen hapklare antwoorden worden gegeven. Je hebt absoluut gelijk over het feit dat de antwoorden er niet komen, maar waarom kwel je jezelf dan nog als je het zo vervelend vindt? Je kan zelf ook wel raden dat die antwoorden niet binnen de komende 3 afleveringen worden gegeven, dus dan kan je beter tot het einde van de serie wachten en de afsluiter kijken ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, dat zou kunnen. Ik vind het allemaal weer typische Lost vaagheid.
Er zijn idd al meerdere (semi-)finales geweest en als het je daarna weer tegenvalt zou je misschien een conclusie kunnen trekkenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:13 schreef TC03 het volgende:
Omdat elke keer de season finale wel goed is, en ik daarom hoop heb dat het nog wel zo goed wordt.
Ik kan het niet meer met je eens zijn.... Maar wat ik niet snap, hoe kan je de serie niks vinden, maar de seizoensfinales wel? Dat is toch juist de opbouw van de spanning van de hele serie die het dan zo bijzonder maakt?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er zijn idd al meerdere (semi-)finales geweest en als het je daarna weer tegenvalt zou je misschien een conclusie kunnen trekken.
Ik ben bang dat de serie nooit gaat worden zoals je graag zou willen dus misschien is het een idee om of de hoop en de serie te laten varen, of je wat minder te ergeren.
Wee je gebeente als je een serie als Prisonbreak WEL een goede serie vindtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:07 schreef TC03 het volgende:
Omdat er in de finales wel boeiende, concrete dingen gebeurden? Zonder dat die aflevering van 10 minuten wordt opgerekt naar 40 minuten met nutteloze dingen?
PB opgevenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Prisonbreak heb ik opgegeven, Lost nog (net) niet.
Meer dan bij Lost hoor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wee je gebeente als je een serie als Prisonbreak WEL een goede serie vindt(gebeurd per aflevering namelijk geen hol...)
Amerikaanquote:
Kheb 2 afleveringen gezien, maar het boeit me gewoon niet... Een constant moeilijk kijkende adolescent, grappige inmates zonder enige progressie... Nee, sorry...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Grafiek gevonden van de kijkcijfers, het lijkt idd dramatisch, zeker vergeleken met seizoen 2:quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:59 schreef Frutsel het volgende:
Lost Crashes in Ratings (CNN)
Prison Break vind ik ook niet echt boeiend meer, wel geinig om te kijken. Lost is wel duidelijk een betere serie. Alleen dat nutteloze gerek en het plaatsen van die hints die nergens over gaan. En de die-hard fans vinden het nog prachtig ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kheb 2 afleveringen gezien, maar het boeit me gewoon niet... Een constant moeilijk kijkende adolescent, grappige inmates zonder enige progressie... Nee, sorry...
Prison Break heb ik ook opgegeven na de tweede aflevering van het tweede seizoen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:14 schreef Erwtensoep het volgende:
De lange pauze zal ook wel niet geholpen hebben, maar dat zal denk ik wel 1 van de hoofdredenen zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:46 schreef Jump het volgende:
Is dat nu enkel doordat ze Lost een uur later uitzenden of zo iets?
Lange pauze + ander tijdstip = tijdelijke daling denk ik. Mensen moeten Lost weer ff vinden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:01 schreef Symer het volgende:
[..]
De lange pauze zal ook wel niet geholpen hebben, maar dat zal denk ik wel 1 van de hoofdredenen zijn.
Mjah, hopen dat de golf van positieve reacties op diverse fora (voor zover ik Amerikanen spreek dan) zorgt voor een kleine revival, want anders dan is het vrij snel exit...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lange pauze + ander tijdstip = tijdelijke daling denk ik. Mensen moeten Lost weer ff vinden.
En de afgelopen aflevering was het ook valentine's day, dat zal ook wel een effect hebben gehad. Daarnaast scoort lost nog steeds heel goed in de groep 18-45 jaar en dat is voor adverteerders altijd de meest interessante groep. Ook scoort lost in haar tijdslot het beste van alle programma's, beter dan bijv. CSI. Nog geen reden voor zorgen, misschien is het zelfs wel goed want dan kunnen de producers er gewoon vier of vijf seizoenen van maken zoals de bedoeling was en wordt het niet onnodig gerekt door ABC vanwege goede kijkcijfers zoals bijv. de X-files.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lange pauze + ander tijdstip = tijdelijke daling denk ik. Mensen moeten Lost weer ff vinden.
Tuurlijk niet. Denk je nou echt dat Lost het momenteel grootste succes in één keer afkapt vanwege een paar mindere kijkcijfer?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, hopen dat de golf van positieve reacties op diverse fora (voor zover ik Amerikanen spreek dan) zorgt voor een kleine revival, want anders dan is het vrij snel exit...
Nee, ik zeg alleen dat men bij Lost dezelfde fout schijnt te (gaan) maken als men eerder met Alias deed: te weinig achtergrond verhaal, te vage plottwists, rare sprongen met hoofdkarakters (wat met S5 echt niet gepikt werd, werd daarna ook ineens de stekker uit getrokken).quote:Op zondag 18 februari 2007 01:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Denk je nou echt dat Lost het momenteel grootste succes in één keer afkapt vanwege een paar mindere kijkcijfer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ware het niet dat de rest van de reeks al grotendeels af is zodat ze het vanaf nu weer non-stop kunnen uitzendenquote:Op maandag 19 februari 2007 10:36 schreef Dos37 het volgende:
Goed nieuws dat de kijkcijfers omlaag gaan de schrijvers zullen wat moeten gaan verzinnen om het spannend maar ook boeiend te houden.
Woensdag pas in Amerikaquote:Op maandag 19 februari 2007 18:31 schreef One_conundrum het volgende:
wanneer komt de nieuwe? morgen?
Donderdagmorgen aanzetten, donderdagnacht kijken na middagdienstquote:
Ben ook pas begonnen omdat ik niks te doen had en ik weer eens een spannende serie wilde volgenquote:
Nee omdat het een belabberde vergezochte aflevering was. Enige hoogtepunt was de top gastrol van de altijd intrigerende en kippenvel bezorgende Fionnula Flanagan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:46 schreef Jump het volgende:
Is dat nu enkel doordat ze Lost een uur later uitzenden of zo iets?
Dat het een belabberde aflevering gaat zijn weet je niet op voorhand en kan je dus ook niet koppelen aan de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:47 schreef Illyria het volgende:
[..]
Nee omdat het een belabberde vergezochte aflevering was. Enige hoogtepunt was de top gastrol van de altijd intrigerende en kippenvel bezorgende Fionnula Flanagan.
Inderdaad en zo belabberd vond ik hem niet. Door deze aflevering kreeg ik weer zin om te blijven kijken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:48 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat het een belabberde aflevering gaat zijn weet je niet op voorhand en kan je dus ook niet koppelen aan de kijkcijfers.
Leuke site, vooral die kleine details bij de voetbalwedstrijden..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Check ook deze
http://losteastereggs.blogspot.com/
Dat klopt niet, in Amerika wordt hij om 9 uur uitgezonden. Dat is bij ons 3 uur 's nachts, dan staat hij rond 4 uur online.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:34 schreef -Sum- het volgende:
hoe laat ONZE tijd wordt het daar uitgezonden?? want vorige keer kwam ik een aflevering tegen om 4 uur smiddags op donderdag die al 16 uur online stond! dat zou onze tijd middernacht zijn...
10 uur tegenwoordig toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat klopt niet, in Amerika wordt hij om 9 uur uitgezonden. Dat is bij ons 3 uur 's nachts, dan staat hij rond 4 uur online.
Tegenwoordig wordt het 10 pm Eastern Time uitgezonden. Dat is dus 4 uur 's nachts in NL. In Canada is het overigens een uurtje eerder.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat klopt niet, in Amerika wordt hij om 9 uur uitgezonden. Dat is bij ons 3 uur 's nachts, dan staat hij rond 4 uur online.
De uitzenddata staan in de OPquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:59 schreef Scarface_ het volgende:
Welke afl is gisteren uitgezonden in USA? Episode 09?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:04 schreef Gezondaar het volgende:
Ik moet hem nog zien, maar Jack-centric vind ik meestal niet zo leuk![]()
Jack is een saaie drol met een suf achtergrond verhaal dat alleen maar uit zelfmedelijden bestaat![]()
3 min met Usenetquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:59 schreef Bot13 het volgende:
Ik heb niks gelezen uit het topic omdat ik de aflevering nog niet heb bekeken en ik geen spoilers wil lezen, maar ik wilde wel even zeggen:
Wat een kút-torrents deze keer. Misschien ligt het aan m'n internetverbinding en zijn ze aan het kloten maar dat doet niks af aan het probleem dat ik 13 uur moet downloaden voor 350mb MET 2177 SEEDERS!
/frustratie. Vanmiddag/avond hopelijk lost kijkenTot dan.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:04 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
3 min met Usenet.
Maar goed, ik vond hem saai. Weten nu dus dat the kids en Cindy bij hen zitten en dat ze terug gaan naar hun huizen (neem aan dat dat die huizen van begin seizoen 3 was?). Op hetzelfde eiland dus.
Wat die tattoo betekenis nou eigenlijk toevoegde.
Ik vond de aflevering weerquote:"He walks amongst us but he is not one of us"
Ja, ze beloven elke week een hoopquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:33 schreef drGoeroe het volgende:
Vond vorige aflevering beter, gelukkig belooft de promo voor volgende week weer wat beters.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:11 schreef Kinga het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat er iets met die tattoo was. Was een rustige aflevering op zich en vond die hele tattoo uitleg beetje vaag. Begrijp die hele flashback niet eigenlijk met dat meisje. Jack + Juliette zou nog leuk verhaallijntje kunnen worden. Verder wordt het eens tijd om die franse troela terug te halen en connectie te maken naar Alex toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Nou ik heb er weer zin in als ik dit lees.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:59 schreef golfer het volgende:
Vond het een erg saaie aflevering.
Geen stap verder gekomen om wat mysterisch te ontrafelen. Slap verhaaltje over Jack in Pukhet en z'n tatoo.
Ik ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:34 schreef Plastic_Power het volgende:
Ja, ze beloven elke week een hoop![]()
En elke keer trap ik er weer in![]()
Ging dat niet over de aflevering van vorige week zelf?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:18 schreef Suerte het volgende:
Vorige week werd in de promo gezegd dat er 3 (grote) onthullingen zouden komen.
Misschien heb ik zitten slapen, maar welke waren het nou?
![]()
Nee, het ging over de aflevering van gisteren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:31 schreef Jump het volgende:
[..]
Ging dat niet over de aflevering van vorige week zelf?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:44 schreef Jivis het volgende:
Jericho is goed, ben benieuwd of Eric z'n baardje al heeft afgescheerd. Dat zou me een plottwist zijn zeg.
Dan zou ik echt uitermate pissig worden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Lost
Ik vond het weer een prima aflevering en van mij mag het zo nog wel even doorgaan, maar aangezien de kijkcijfers flink inzakken zullen de schrijvers binnenkort wel met echte oplossingen moeten gaan komen. Zou toch jammer zijn als Lost ineens mid-season gecancelled gaat worden
Kijken danquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:54 schreef Xurk het volgende:
Ik heb geen flauw idee wie Jericho en Eric zijnMisschien als ik straks heb gekeken dat ik het weer snap
Ben heeft z'n hele leven op het eiland gewoond en Rousseau was al zwanger toen haar schip op het eiland strandde. Hij kan haar biologische vader dus niet zijn lijkt me.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:27 schreef octopussy het volgende:
En als Ben de vader van Alex is dan heeft Ben dus een relatie gehad met (mamma) Rousseauof mis ik hier iets
Kijkcijfers zijn al gehalveerd i.v.m. seizoen 2.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:07 schreef spooky1234 het volgende:
Ze moeten echt kappen met die bullshit.. ik hoop dat de kijkcijfers snel halveren wat dit lijkt nergens meer op.. dit is schaamteloze uitmelking zoals KarateKid 9 of Rocky 28 ofzo..
Al die lompe nerds die Jack zo cool vinden, get a life.. zijn flashbacks zijn de meest saaie en onboeiende, uiterst voorspelbare en ultiem cheezy flashbacks ooit.
Hurley heeft tenminste een bitter-sweet ironic en comic achtergrond, Sawyer heeft veel humor en kan een beetje surprising zijn, Lock had een paar verrassende twists en Desmond is ook zeer de moeite waard, very refreshing. Jack has been done to death zo een beetje.
Wat ik in het bijzonder lomp vond aan aflevering 9:
- ONLOGISCH!! Als je weken bizarste shit aan het meemaken bent no fucking way dat je dan niet nieuwsgierig bent naar de antwoorden... al die keren dat ze Danielle Roussou spraken, en nu Alex en haar vriendje, en al die others waar Jack mee rond hangt, de mensen uit t vliegtuig die vermist werden.. COME FUCKIN ON ZEG! Iedereen zou ze op zijn minst vragen wat er aan de hand is en wat ze meegemaakt hebben..
- Zwaar nutteloos.. wat is the whole point van Jack in Phuket? tattootje en velgende dag in elkaar geslagen.. eh ja..fijn.
Er is een max aan soap-bullshit wat de kijkers zullen slikken.. Tijdens de eerste seizoen kon ik soms echt niet wachten op de volgende aflevering, was ik lang allerlei forums aan het lezen en eindeloos aan het discussieren... nu kan het me nog weinig schelen.. er gebeurt tegelijkertijd genoeg maar ook eigenlijk niets omdat de karakters een onlogisch scriptje moeten volgen waardoor ze niets opgehelderd krijgen...![]()
Inderdaad, daar erger ik me echt dood aan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:07 schreef spooky1234 het volgende:
Wat ik in het bijzonder lomp vond aan aflevering 9:
- ONLOGISCH!! Als je weken bizarste shit aan het meemaken bent no fucking way dat je dan niet nieuwsgierig bent naar de antwoorden... al die keren dat ze Danielle Roussou spraken, en nu Alex en haar vriendje, en al die others waar Jack mee rond hangt, de mensen uit t vliegtuig die vermist werden.. COME FUCKIN ON ZEG! Iedereen zou ze op zijn minst vragen wat er aan de hand is en wat ze meegemaakt hebben..
Ik kan er mee levenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:05 schreef Xurk het volgende:
Ik vond het wel meevallen, ze had hangtieten![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:05 schreef Xurk het volgende:
Ik vond het wel meevallen, ze had neptieten![]()
Bai Lingquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:04 schreef Mr.Mills het volgende:
Godverdomme wat was dat Aziatisch mokkel geil.
Nee, wij westerlingen willen gewoon graag meteen alle vragen beantwoord zien. En in de meeste series duren de subplots ook echt niet langer dan 3 afleveringen. Maar de hele opzet is gewoon langdradig. En zoals PeRi al zei: de flashbacks halen alle snelheid eruit en voegen ondanks de dieptewerking weinig direct toe aan de kijkervaring. Het mag allemaal wel een tandje sneller wat de gemiddelde kijker betreft.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:40 schreef Crazykill het volgende:
Het is gewoon een kutserie geworden.
Mee eens dus, al vind ik het wel degelijk belangrijk om straks (einde van de serie) te weten wat er op de schouder van Jack staat en waarom. It's all part of the puzzle...quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:47 schreef Merkie het volgende:
Wow, slechtste aflevering van seizoen 3 tot nu toe. Echt weer die nutteloze flashbacks ook. Lekker boeiend die tattoo van Jack. Ging weer helemaal nergens over.
Meer Hurley graag ook... En dan vooral wat Libby erin moest... Nee, mij boeit de serie nog behoorlijk, maar iets meer vaart zou leuk zijn... denk daarbij de snelheid van de laatste 6 afleveringen S1 en de laatste 8 van S2...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:50 schreef Erwtensoep het volgende:
De enige flashback die ik nog wil zien is hoe Locke in z'n rolstoel terecht is gekomen en de rest zal me worst wezen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 05:04 schreef spooky1234 het volgende:
This really nails the whole thing..
http://www.superdeluxe.co(...)6F45CC7B35FAFE1B8CD6
Een filmpje over hoe de schrijvers plottwists van Lost bedenken![]()
Volgens mij is ze gewoon prettig gestoord.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:53 schreef Isegrim het volgende:
Beetje dubieus wijf blijkbaar, die Bai Ling, zie 'Controversy': http://en.wikipedia.org/wiki/Ling_Bai
Ik lachte je ook uit!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Toen ik een hele tijd geleden zei dat Ben Alex vader was, lachte iedereen mij uit
Wachten tot volgende weekquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:36 schreef pfaf het volgende:
waren ze zo goed bezig, komt er zo'n nietszeggende aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |