Leuke site, vooral die kleine details bij de voetbalwedstrijden..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Check ook deze
http://losteastereggs.blogspot.com/
Dat klopt niet, in Amerika wordt hij om 9 uur uitgezonden. Dat is bij ons 3 uur 's nachts, dan staat hij rond 4 uur online.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:34 schreef -Sum- het volgende:
hoe laat ONZE tijd wordt het daar uitgezonden?? want vorige keer kwam ik een aflevering tegen om 4 uur smiddags op donderdag die al 16 uur online stond! dat zou onze tijd middernacht zijn...
10 uur tegenwoordig toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat klopt niet, in Amerika wordt hij om 9 uur uitgezonden. Dat is bij ons 3 uur 's nachts, dan staat hij rond 4 uur online.
Tegenwoordig wordt het 10 pm Eastern Time uitgezonden. Dat is dus 4 uur 's nachts in NL. In Canada is het overigens een uurtje eerder.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat klopt niet, in Amerika wordt hij om 9 uur uitgezonden. Dat is bij ons 3 uur 's nachts, dan staat hij rond 4 uur online.
De uitzenddata staan in de OPquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:59 schreef Scarface_ het volgende:
Welke afl is gisteren uitgezonden in USA? Episode 09?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:04 schreef Gezondaar het volgende:
Ik moet hem nog zien, maar Jack-centric vind ik meestal niet zo leuk![]()
Jack is een saaie drol met een suf achtergrond verhaal dat alleen maar uit zelfmedelijden bestaat![]()
3 min met Usenetquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:59 schreef Bot13 het volgende:
Ik heb niks gelezen uit het topic omdat ik de aflevering nog niet heb bekeken en ik geen spoilers wil lezen, maar ik wilde wel even zeggen:
Wat een kút-torrents deze keer. Misschien ligt het aan m'n internetverbinding en zijn ze aan het kloten maar dat doet niks af aan het probleem dat ik 13 uur moet downloaden voor 350mb MET 2177 SEEDERS!
/frustratie. Vanmiddag/avond hopelijk lost kijkenTot dan.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:04 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
3 min met Usenet.
Maar goed, ik vond hem saai. Weten nu dus dat the kids en Cindy bij hen zitten en dat ze terug gaan naar hun huizen (neem aan dat dat die huizen van begin seizoen 3 was?). Op hetzelfde eiland dus.
Wat die tattoo betekenis nou eigenlijk toevoegde.
Ik vond de aflevering weerquote:"He walks amongst us but he is not one of us"
Ja, ze beloven elke week een hoopquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:33 schreef drGoeroe het volgende:
Vond vorige aflevering beter, gelukkig belooft de promo voor volgende week weer wat beters.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:11 schreef Kinga het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat er iets met die tattoo was. Was een rustige aflevering op zich en vond die hele tattoo uitleg beetje vaag. Begrijp die hele flashback niet eigenlijk met dat meisje. Jack + Juliette zou nog leuk verhaallijntje kunnen worden. Verder wordt het eens tijd om die franse troela terug te halen en connectie te maken naar Alex toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Nou ik heb er weer zin in als ik dit lees.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:59 schreef golfer het volgende:
Vond het een erg saaie aflevering.
Geen stap verder gekomen om wat mysterisch te ontrafelen. Slap verhaaltje over Jack in Pukhet en z'n tatoo.
Ik ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:34 schreef Plastic_Power het volgende:
Ja, ze beloven elke week een hoop![]()
En elke keer trap ik er weer in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |