Topic zonder TT!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:22 schreef borisz het volgende:
TZTT?
ik had geen zin om een hools te openen, anders stond hij al klaar![]()
neem een avatar met een fatsoenlijke clubquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:09 schreef RayMania het volgende:
Ook gelijk maar tijd voor een nieuwe avatar.
Al is deze ook weer leuk. *kan niet kiezen*
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:29 schreef tong80 het volgende:
[HOOLS]De VBL-kroeg #1464: Uitwaaien op vrijdagavond
[HOOLS]De VBL-kroeg #1464: Uitwaaien op vrijdagavond
We hadden ze beter moeten ontgroenen.
inderdaad zeg, Froukje de Both zou ik niet aan mn muur willen hebbenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja![]()
Niet zo heel lang volgens mij. Er was niet zoveel ruimte en Anna Kournikova en Froukje de Both hadden toendertijd mijn voorkeur boven Britney. Nu zal ik overigens geen van deze drie op mijn kamer hebben hangen.
Tot zover deze onthulling van een van mijn jeugdzonden.
of ter zijner tijd een titelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Topic zonder TT!
Maar eigenlijk heeft hij dan wel weer een TT!
nee die wil ik wel in bed iddquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad zeg, Froukje de Both zou ik niet aan mn muur willen hebben
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:52 schreef tong80 het volgende:
Voor Yeahinho en Rubbereend :
Post hier mooie openingsposten.
Is niet veel bijzonders aan nee. Maar AK daarintegenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad zeg, Froukje de Both zou ik niet aan mn muur willen hebben
Normaal doe ik ook op dat soort tijdsstippen mijn boodschappen. Vandaag kon het niet anders en was opm prime time bezig. Wat een gruwel is dat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:02 schreef Suijk het volgende:
Boodschappen ook gedaan. Waarom mensen tussen 10 en 17 boodschappen doen, ik snap het niet. Nu kan ik lekker rustig dingen uitzoeken, zonder irritante kinderen die links en rechts rondrennen, huisvrouwen die hele gangpaden nodig hebben, vaders die op hun kop krijgen omdat ze denken dat de jam ook bij de groenten ligt.
quote:
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:28 schreef Gollemrulez het volgende:
Hij had er ook tzttt van kunnen maken.
Goedenavond mmquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:27 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Leuke reacties ook. Je wordt nog eens beroemdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:00 schreef methodmich het volgende:
www.bsiderats.nl
Bovenste bericht. Leuk.
Sjewon moet winnen, Witsjie nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:47 schreef tong80 het volgende:
Even naar ma bellen wie er moet winnen met de X-factor. Vanavond de finale eigenlijki na de voorronde niet meer gekeken maar er is verder niks op tv.
Henk temming die zat nog in het goede doelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:01 schreef tong80 het volgende:
Volgens ma moet die meid winnen en is Henk Temming een lul.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef rubbereend het volgende:
X factormag toch hopen dat die onzin na vanavond definitief nooit meer op tv komt, dus ook idols enzo!
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:41 schreef borisz het volgende:
omfg bij Paul De Leeuw, mensen die al 5 jaar dezelfde soep eten en nu is hij uit de handel genomen![]()
![]()
Videoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:47 schreef EnGCatjuh het volgende:![]()
Mijn ouders kijken XfactorAnders had ik er ook naar gekeken. Magoed
wat voor ouders heb jij zegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]![]()
Mijn ouders kijken XfactorAnders had ik er ook naar gekeken. Magoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |