Topic zonder TT!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:22 schreef borisz het volgende:
TZTT?
ik had geen zin om een hools te openen, anders stond hij al klaar![]()
neem een avatar met een fatsoenlijke clubquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:09 schreef RayMania het volgende:
Ook gelijk maar tijd voor een nieuwe avatar.
Al is deze ook weer leuk. *kan niet kiezen*
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:29 schreef tong80 het volgende:
[HOOLS]De VBL-kroeg #1464: Uitwaaien op vrijdagavond
[HOOLS]De VBL-kroeg #1464: Uitwaaien op vrijdagavond
We hadden ze beter moeten ontgroenen.
inderdaad zeg, Froukje de Both zou ik niet aan mn muur willen hebbenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja![]()
Niet zo heel lang volgens mij. Er was niet zoveel ruimte en Anna Kournikova en Froukje de Both hadden toendertijd mijn voorkeur boven Britney. Nu zal ik overigens geen van deze drie op mijn kamer hebben hangen.
Tot zover deze onthulling van een van mijn jeugdzonden.
of ter zijner tijd een titelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Topic zonder TT!
Maar eigenlijk heeft hij dan wel weer een TT!
nee die wil ik wel in bed iddquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad zeg, Froukje de Both zou ik niet aan mn muur willen hebben
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:52 schreef tong80 het volgende:
Voor Yeahinho en Rubbereend :
Post hier mooie openingsposten.
Is niet veel bijzonders aan nee. Maar AK daarintegenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Normaal doe ik ook op dat soort tijdsstippen mijn boodschappen. Vandaag kon het niet anders en was opm prime time bezig. Wat een gruwel is dat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:02 schreef Suijk het volgende:
Boodschappen ook gedaan. Waarom mensen tussen 10 en 17 boodschappen doen, ik snap het niet. Nu kan ik lekker rustig dingen uitzoeken, zonder irritante kinderen die links en rechts rondrennen, huisvrouwen die hele gangpaden nodig hebben, vaders die op hun kop krijgen omdat ze denken dat de jam ook bij de groenten ligt.
quote:
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:28 schreef Gollemrulez het volgende:
Hij had er ook tzttt van kunnen maken.
Goedenavond mmquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:27 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Leuke reacties ook. Je wordt nog eens beroemdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:00 schreef methodmich het volgende:
www.bsiderats.nl
Bovenste bericht. Leuk.
Sjewon moet winnen, Witsjie nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:47 schreef tong80 het volgende:
Even naar ma bellen wie er moet winnen met de X-factor. Vanavond de finale eigenlijki na de voorronde niet meer gekeken maar er is verder niks op tv.
Henk temming die zat nog in het goede doelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:01 schreef tong80 het volgende:
Volgens ma moet die meid winnen en is Henk Temming een lul.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef rubbereend het volgende:
X factormag toch hopen dat die onzin na vanavond definitief nooit meer op tv komt, dus ook idols enzo!
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:41 schreef borisz het volgende:
omfg bij Paul De Leeuw, mensen die al 5 jaar dezelfde soep eten en nu is hij uit de handel genomen![]()
![]()
Videoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:47 schreef EnGCatjuh het volgende:![]()
Mijn ouders kijken XfactorAnders had ik er ook naar gekeken. Magoed
wat voor ouders heb jij zegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]![]()
Mijn ouders kijken XfactorAnders had ik er ook naar gekeken. Magoed
quote:
Om ziek van te wordenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:26 schreef RayMania het volgende:
Brrrrr, kutavond.
Ik ken teams die een beker winnen door drie meter buitenspel te staan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ken teams die in de blessuretijd scoren tegen FC Groningen
Ik ken nichterige mods die daar nog trots op zijn ookquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ken teams die een beker winnen door drie meter buitenspel te staan.
Was 't niet 5 meter?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ken teams die een beker winnen door drie meter buitenspel te staan.
Gezichtsbedrog vanwege de persoon in kwestie die niet zo groot isquote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:34 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij heeft Bloesie de PM-box van Tong gehacktdaarom weet ze dat hij een PM heeft
Als ze dan vernietigd worden, mogen ze het hebben.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wordt wel een miljoen.
Net gepost mar ik zie het nioet terugquote:
Mooi hé ? Zo'n briljante rolquote:
Ik zag het net de één heeft gymnasium de ander rechten gestudeerd. Daar gaan je vooroordelen.quote:
ik zapte er net even voorbij, dacht laat ik het tong even zeggen.quote:
De mooiste openingsscene samen met die van de Player, van Altman.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zapte er net even voorbij, dacht laat ik het tong even zeggen.
Heb hem natuurlijk al op dvd liggen en gezien![]()
Die vond ik inderdaad helemaal niet erg. Ik bedoelde meer te zeggen dat ik me nu te oud voel om posters van dames aan de muur te hebben hangenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja, om 6.00 uur begonnen met werkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Doei Bos.
Btw, 5.00 vanmorgen?
Altijd leuk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, om 6.00 uur begonnen met werken
Nee, ik zit vanuit het stadion te Fok!enquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik zit vanuit het stadion te Fok!en
WiFi FTW.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erg krap. Het was gewoon WAARDELOOSquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja was ook een beetje een domme vraag
1 - 0 .. lees ik net... zou wel weer een krappe overwinning zijn...
Sorry clau en Noca
Je hebt ze liever ergens anders... de vrouwen dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die vond ik inderdaad helemaal niet erg. Ik bedoelde meer te zeggen dat ik me nu te oud voel om posters van dames aan de muur te hebben hangen
Kijk je onder de deken en denk je : 'Ja lost'quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk je onder de deken en denk je : 'Ja lost'
Ik heb de dames liever IRL zonder kleren en in bed. Posters is wat voor pubers. Dus in de leeftijd van 15 tot een jaar of 19.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:52 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Je hebt ze liever ergens anders... de vrouwen dan?
Posters in je bed is ook weer zoiets he...
Ze zijn toch mega hip joh with se floew.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:03 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Als ze dan vernietigd worden, mogen ze het hebben.
Zegzegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb de dames liever IRL zonder kleren en in bed. Posters is wat voor pubers. Dus in de leeftijd van 15 tot een jaar of 19.
Gelukkig vat jij humor niet persoonlijk op. Ken je haaibaaike. Die zou vloekend bij de pastoor om uitzetting van de kerk gaan bidden. Net weerquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen posters nodig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:57 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
jij denkt het en Bos zegt het![]()
Hoe komt het dat jij je wel aangesproken voelt en ik niet?quote:
Met Haaibaaike en jou heb ik nog leuke momenten meegemaakt op het WK-Forumquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig vat jij humor niet persoonlijk op. Ken je haaibaaike. Die zou vloekend bij de pastoor om uitzetting van de kerk gaan bidden. Net weer
Bos zegt het over pubers en Messenga is er éénquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:57 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
jij denkt het en Bos zegt het![]()
dat zegt ie toch ook nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen posters nodig.
Hmm maar tja het zijn wel weer 3 punten... zolang die binnen komen... komt de vorm vanzelf wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erg krap. Het was gewoon WAARDELOOS
Nee hoor. Ik ben al kei volwassen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bos zegt het over pubers en Messenga is er één
Wel als je mij kentquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:58 schreef Gollemrulez het volgende:
Valt die opmerking persoonlijk op te vatten?
Daar heb jij de Wehkamp gids voor?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen posters nodig.
Mn eigen vriendinquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:59 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Daar heb jij de Wehkamp gids voor?
of dat dit seizoen nog wordt, is nog ff afwachtenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm maar tja het zijn wel weer 3 punten... zolang die binnen komen... komt de vorm vanzelf wel.
Mijn laatste berichtje aan m'n vriendin :quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met Haaibaaike en jou heb ik nog leuke momenten meegemaakt op het WK-Forum![]()
Hoop doet levenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:00 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
of dat dit seizoen nog wordt, is nog ff afwachten
Om de mantra van mijn biologieleraar nog maar eens aan te halen: Je bent zo oud als dat je je voelt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben al kei volwassen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn laatste berichtje aan m'n vriendin :
De grote radio-en TV kwis # 31
Aha. Dan snap ik em nog niet, maar je lost dan zeker veel onder je deken...quote:
Ik denk wat ruik ik nou, maar dat was dus humor... Dat verklaart die pijn aan m'n anus ook meteenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn laatste berichtje aan m'n vriendin :
De grote radio-en TV kwis # 31
Lekkerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik trek nog een Palm Royale open
Je zit niet aan je vriendinquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker
Ik zit lekker aan de hertog jan
Dus zij tikt de posts, terwijl jij bier drinkt en aan haar zit.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker
En waar zit je vriendin aanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker
Bijna MotDquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:20 schreef borisz het volgende:
tijd voor pokerkings
Strathisla hierquote:
Dan ook weerquote:
En dat is?quote:
je kan ook niet kijken tochquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Kan iemand die Wendy van Dijk van het podium afknallen?
Schotse single malt whisky, Speyside regioquote:
Lastig als de tv in dezelfde kamer als de PC staat en mevrouw DD wel wil kijken. Gelukkig duurde het zó lang dat ik PSV ook gewoon (bijna helemaal) heb gezien.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:24 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
je kan ook niet kijken toch![]()
Die zit thuisquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:19 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En waar zit je vriendin aan
die kans zit er wel in jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:24 schreef borisz het volgende:
[..]
jou spreek ik morgen ochtend wel weer![]()
Ben idd benieuwd wie de eerste van ons 3 isquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
die kans zit er wel in jaHoewel Axel uitermate beroerd geslapen heeft afgelopen nacht (ik dus ook....), misschien haalt hij het in vannacht. Maar dat verwacht ik niet
Ja jullie zijn een net stel Sientje, kan ik niet ontkennen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die zit thuis
Netjes thuis afgezet
helaas wonen we niet meer samen, de mensen van het huisje zijn weer terug.
Citrosan is ook zoietsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Schotse single malt whisky, Speyside regio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |