Ja!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik sloot de vorige.
Clauwheee, wat fijn dat je een appartement gevonden hebt! Bedoel je met binnenstad de binnenstad van Groningen?
Ahhhh gaaf! Wij hebben geen Shoe-time hierquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:18 schreef Syrena het volgende:
Lois> Ik zag vandaag bij de Shoe-time hoge gympen met op de zijkant van de zool: Eva de Peva!Moest meteen aan Eva denken.
Ze waren echt leuk (heb ze even goed bekeken). Met bloemen en op de zijkant kraaltjes geborduurd op een bloem.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:22 schreef Lois het volgende:
[..]
Ahhhh gaaf! Wij hebben geen Shoe-time hier![]()
ook nu je weet dat ze dood gaat?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:55 schreef Vicky het volgende:
Ik wil Charlotte's web ook wel heel graag zien..
Vast wel, ik ga mn best doenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:25 schreef Syrena het volgende:
Clauwhee> Tof van je huisje!Neem aan dat we tegen 19 maart wel foto's krijgen van je he?!
![]()
moet je het zelf betalen dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
Nu na een nachtje slapen valt het wel mee, maar ik heb al wel besloten dat ik het dus niet meer doe, zo met omwegen. Je kan nl. ook gewoon met KLM naar Johannesburg en dan heb je maar 1 overstap maar ik ben via London gegaan om kosten te besparen. En dan duurt het dus gewoon flink veel langer door die overstap enzo.
yep, zelfs dan nogquote:Op zondag 25 februari 2007 00:28 schreef bixister het volgende:
[..]
ook nu je weet dat ze dood gaat?
vicky en bar op TV geweest? vertel!
clauwhee, back on your own las ik, sterkte ermee. heel fijn dat je een leuke woning voor jezelf gevonden hebt!
Het is gelijk tegenover de Slegte en naast de parkeergarage. Dus als je een keer in de buurt bentquote:Op zondag 25 februari 2007 12:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Pelsterstraat, waar het Zinnebeeld zit!Daar haalde ik vroeger platen, en tegenwoordig Yoko Tsunostrips voor Wouter. Lekker pal in het centrum, Clauwheee!
BE, fijn dat je weer veilig thuis bent.
En dan meteen weer achter Fok!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:54 schreef Brighteyes het volgende:
*naar Smoezie wijst...
Volgens mij valt dat wel mee toch, we gingen iets voor 6-en bij jullie weg en het is echt maar een half uurtje.
Manlief lag in bad. Dus ik heb maar even een washandje door zijn badwater gehaald en toen wat anders aan gedaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
En dan meteen weer achter Fok!
Moet je niet eerst douchen BE?
In het kader van het rammelen was ik er gewoon bij geplonst als ik jou wasquote:Op zondag 25 februari 2007 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Manlief lag in bad. Dus ik heb maar even een washandje door zijn badwater gehaald en toen wat anders aan gedaan.
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:02 schreef Brighteyes het volgende:Lekker schoon kindje maken!
Oh, Smoez en ik waren het er ook over eens dat jouw teerbeminde goedgekeurd was.Leuke vent, lieve papa!
komt wel uit hoor.... ben gewoon wat verkouden en nu gaat het wel wat beter... hopelijk zet het niet door.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:01 schreef Neuk het volgende:
Diaan komt het nog wel uit dan? Of ben je inmiddels al wat beter te pas?
k geloof dat mijn mede evenement-gangers dat niet zo apprecierenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef Belana het volgende:
gaan we ook nog foto's zien van dit evenement offe....
Ik vond het ook superleukquote:Op zondag 25 februari 2007 20:00 schreef Moonah het volgende:
Maar.... ik heb een leuke middag gehad en ik vond het super jullie te ontmoeten!
Suikerzoet stemmetje?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vond het ook superleuk
En Moonah, wat word jij lief boos zeg, *suikerzoet stemmetje*
"Nee Thies, niet in mama's tiet bijten"
![]()
Elfjes-mama
Liam was vanmiddag ook mak als een lammetjequote:Op zondag 25 februari 2007 20:07 schreef Lois het volgende:
Dat klinkt heel gezellig dames, leuk zeg zo'n minimeet
Hier 2 kindjes die compleet total loss zijn door Ballorig, met Bram en Liam en Ezra. Ze vonden het super en sliepen al om half 6 vanmiddagNa een week slaapproblemen met Iris is dit wel een verademing
Ben helemaal happy
![]()
Ik moet echt een andere nick hebben. Telkens als iemand tegen mij of over mij wat zegt heb ik zoiets van 'quote:Op zondag 25 februari 2007 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
Neuk is hier net geweest en het was gezelligDinsdag ga ik samen met Twan die heel lief was voor Brent net op Brent passen.
![]()
![]()
dat dacht ik nou al toen je kwam melden dat je zwanger wasquote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik moet echt een andere nick hebben. Telkens als iemand tegen mij of over mij wat zegt heb ik zoiets van 'Dat past ook niet bij een moeder!'
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef Belana het volgende:
[..]
dat dacht ik nou al toen je kwam melden dat je zwanger was![]()
joh, ik ben niet heel serieus he ;*quote:Op zondag 25 februari 2007 21:42 schreef Neuk het volgende:
[..]
Hey niet zo he!
![]()
Dat dacht ik toen ook wel al enzo maar ik wist geen andere nick en ik ben geen type om een kloon aan te maken ook. Dat is niet mijn stijl![]()
(haha ik zei stijl! Over mezelf nota bene!)
Ook een mooie nickquote:Op zondag 25 februari 2007 21:45 schreef Belana het volgende:
[..]
joh, ik ben niet heel serieus he ;*
ik heb wel eens begrepen dat je eerst nuek was?
Ja dat dacht ik ook? Dacht eerst dat ik gewoon verkeerd gekeken hadquote:Op zondag 25 februari 2007 21:45 schreef Belana het volgende:
[..]
joh, ik ben niet heel serieus he ;*
ik heb wel eens begrepen dat je eerst nuek was?
Ik vind dat eigenlijk wel een goed voorstelquote:Op zondag 25 februari 2007 23:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Neuk, jij moet gewoon lekker Neuk blijven heten.![]()
Thanks!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Anitra, er is NU een programma met Bruce Springsteen op VH1, het heet Storytellers.
Van de concerten die ik geweest ben heb ik cd's van idd, heerlijk idd die sfeer terug halenquote:Op maandag 26 februari 2007 04:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Muziek komt live zoveel mooier over (als de artiest een beetje goed is). Heb je geen cd's van liveconcerten dan? Dan kun je de sfeer een beetje terughalen als je bijvoorbeeld in de auto zit.
Ach Be ik ken nog wel een huis waar je zo kunt klussen en opknappen hoor...quote:Op maandag 26 februari 2007 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Wat snel al lady-wrb! Leuk hoor!
Ik heb ook alweer verhuiskriebels.![]()
Iedereen verklaart me voor gek en we doen het ook niet, maar ik zou wel weer eens lekker aan het rommelen en opknappen willen.
Je bent van harte welkom hoor over een paar maandjesquote:Op maandag 26 februari 2007 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Wat snel al lady-wrb! Leuk hoor!
Ik heb ook alweer verhuiskriebels.![]()
Iedereen verklaart me voor gek en we doen het ook niet, maar ik zou wel weer eens lekker aan het rommelen en opknappen willen.
hier ook een muziekfreak in huis, maar overdag als hij werke is heb ik geen radio aan en da terwijl ik voor Djulian er was veel muziek aan had en mee zong enzo. mis het best dat zingen en mee gillen.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:17 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen
Live muziek is en beleef je inderdaad veel intenserEn dan is het helemaal geweldig om het concert terug te zien/horen waar je geweest bent. 11 mei a.s. gaan we weer naar één van mn grote favoriete artiesten: Tom McRae
![]()
zo geweldig en kijk er echt naar uit. Maar wij hebben ondanks dat het live mooier is, toch wel bijna altijd muziek op staan. Dat krijg je ook met een muziekfreak in huis
van ons geen foto'squote:Op maandag 26 februari 2007 13:13 schreef lady-wrb het volgende:
kennen jullie deze al?
www.nederland-in-beeld.nl
heel grappig en heel duidelijk. duidelijker dan google earth in elk geval
Whehehe!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:49 schreef Yoni het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom hoor over een paar maandjes![]()
![]()
Ow dat is dan erg frusterend en jammer zeg.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:05 schreef livelink het volgende:
We hebben ook een extra hypotheek genomen, Diaan. Alleen kwamen er zoveel onvoorziene extra kosten bij, dat we ook al ons eigen geld er in hebben moeten stoppen.
Ik zie onze auto op de oprit staan!quote:Op maandag 26 februari 2007 13:13 schreef lady-wrb het volgende:
kennen jullie deze al?
www.nederland-in-beeld.nl
heel grappig en heel duidelijk. duidelijker dan google earth in elk geval
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:34 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ is zeeland uitgevluchtneehoor niet gevlucht, wegens omstandigheden zitten we even hier, morgenavond zijn we terug thuis.
Anitra Dino is in de buurt, althans in Amerongen aan het logeren
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:45 schreef _evenstar_ het volgende:
de dino van bar/anitra is een hond![]()
Heb je discussie in het mod-topic niet gevolgd dan? Er werd zo op gehamerd dat OUDers eens in andere subfora moesten posten dat ik had verwacht bergen leuke nuttige en enthousiaste reacties te krijgenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:44 schreef Lishe het volgende:
Hee, stelletje overlopers.... Logisch dat jullie geen antwoord krijgen.![]()
![]()
Als je aan een spelletje meedoet welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:00 schreef texelonia het volgende:
Ik post ook eens een keer buiten OUD hoor, krijg ik helemaal geen reacties
Daar sta je dan met je goede gedrag Tex...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:00 schreef texelonia het volgende:
[..]
Heb je discussie in het mod-topic niet gevolgd dan? Er werd zo op gehamerd dat OUDers eens in andere subfora moesten posten dat ik had verwacht bergen leuke nuttige en enthousiaste reacties te krijgen![]()
die 's ook nog wel wat klein voor spelletjes he.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:08 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Als je aan een spelletje meedoet wel
[...] Maar Kendahl gaat steeds af....![]()
De begrafenis van de vader van een heel goede vriend van ons, de beste vriend van Marcoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:08 schreef bixister het volgende:
bar, ik vrees dat ik iets volledig gemist heb.wiens begrafenis heb je vandaag bijgewoond?
ah. sterkte.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:19 schreef _Bar_ het volgende:
De begrafenis van de vader van een heel goede vriend van ons, de beste vriend van Marco
het voelt ook erg luxe hoor. aan die badkamer kwam ik inderdaad nou net veel te weinig aan toe, dus ik vind 't heel fijn dat zij 1x in de 14 dagen 3 uurtjes komt helpen met dat soort klussen. 't scheelt echt net dat beetje dat anders voortdurend voelt als net niet in te lopen achterstand.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:20 schreef Lishe het volgende:
Bix, dat jij in al die hopen dagboek-gedoe nog aan broodjes denkt!
Ik ben jaloers dat je iemand hebt die schoon komt maken. Stuur haar vriendin hier de volgende keer maar heen, de badkamer moet hoognodig!
Ik heb naar je geluisterd vooral de kleine lettertjes... Haha.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:13 schreef Lishe het volgende:
Luister niet naar mij! op de bank met thee. Maar je kan ook je opdracht op de dank voorbereiden!
Koopavond bij jullie in het Oosten?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Zow net even heerlijk naar de kapper geweest, weer iets korter/bijgeknipt en een nieuw kleurtje![]()
Gewoon de thuiskapster die elke 5 weken op dinsdagavond bij mn ouders komt. Ideaal en ook niet duur. Twan zit ook vaak aan mn haar te friemelen....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Koopavond bij jullie in het Oosten?
Bij mij mag het ook wel weer eens wat netter. Ik krijg kriebelhaartjes! Maar Ken vindt het niet erg hoor... die is gek op mijn haar. Hebben jullie dat ook? Dat gepluk en gefriemel?
Kleintje, heel veel sterkte.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:01 schreef Kleintje het volgende:
Inderdaad... de onzekerheid. Ben eigenlijk blij dat ik zo ver van mijn ouders afwoon. Vrees dat ik er anders nu niet weg te slaan was.
Ja... ik zorg goed voor mezelf. Hebben er niets aan als ik nu alleen maar ga lopen stressen. Dat komt wel als we horen dat de uitslag klote is.
ik had alles wat ik bij me had in zo'n kluisje in het station gemikt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:56 schreef bixister het volgende:
een regenpak kan toch ook uit? of had je er niks onder lady-wrb.
kleintje bah wat griezelig. succes met wachten, hopelijk snel goed nieuws voor jullie.
ik heb het geprobeerd in het begin, maar ik vond het toch leuker om te kijken hoe luca zichtbaar van de film zat te genieten. alleen dat is al leuk om naar te kijkenquote:
Ik heb nog opnames gezien vanaf mijn werkplek. De hele straat was afgezet, collega's over de zeik omdat hun parkeerplekjes foetsie waren. We hadden geen idee waar het voor was, zie ik ineens iemand met een gele jas, een rugzak en een petje op op de leuning van de brug zitten. Ik zo: Oooo het zijn Ernst Bobbie en de Restquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:16 schreef lady-wrb het volgende:
wat heel grappig was, was dat de film op allerlei locaties opgenomen is die zowel luca als ik goed kennen (rotterdam hilton, koopgoot en slagharen)
had je dat niet eerder kunnen zeggen? dan had ik er op geletquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:49 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik heb nog opnames gezien vanaf mijn werkplek. De hele straat was afgezet, collega's over de zeik omdat hun parkeerplekjes foetsie waren. We hadden geen idee waar het voor was, zie ik ineens iemand met een gele jas, een rugzak en een petje op op de leuning van de brug zitten. Ik zo: Oooo het zijn Ernst Bobbie en de RestMijn collega's: wie????
![]()
Was wel grappig om te zien, tig keer dezelfde take overnieuw
Nu is de vraag of ik nog zichtbaar ben op de achtergrond, kijkend door mijn raamof ze hebben heel dat stuk eruitgeknipt, dat kan natuurlijk ook
![]()
Je kan die film vast nog wel beeld voor beeld voor de geest halen toch zeker?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
had je dat niet eerder kunnen zeggen? dan had ik er op gelet
Dat kan bestquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:29 schreef jessie het volgende:
Easy dat had jij toen volgens mij verteld toch? Of heb ik zoiets gewoon gedroomt:?
een allesonthouder?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:36 schreef jessie het volgende:
Ja he, ik onthou echt alles. Bix is ook al zo'n onthouder merk ik.
ik onthoud me van commentaar!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:49 schreef easy-going het volgende:
[..]
een allesonthouder?
of een geheelonthouder?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |