dat dacht ik nou al toen je kwam melden dat je zwanger wasquote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik moet echt een andere nick hebben. Telkens als iemand tegen mij of over mij wat zegt heb ik zoiets van 'Dat past ook niet bij een moeder!'
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef Belana het volgende:
[..]
dat dacht ik nou al toen je kwam melden dat je zwanger was![]()
joh, ik ben niet heel serieus he ;*quote:Op zondag 25 februari 2007 21:42 schreef Neuk het volgende:
[..]
Hey niet zo he!
![]()
Dat dacht ik toen ook wel al enzo maar ik wist geen andere nick en ik ben geen type om een kloon aan te maken ook. Dat is niet mijn stijl![]()
(haha ik zei stijl! Over mezelf nota bene!)
Ook een mooie nickquote:Op zondag 25 februari 2007 21:45 schreef Belana het volgende:
[..]
joh, ik ben niet heel serieus he ;*
ik heb wel eens begrepen dat je eerst nuek was?
Ja dat dacht ik ook? Dacht eerst dat ik gewoon verkeerd gekeken hadquote:Op zondag 25 februari 2007 21:45 schreef Belana het volgende:
[..]
joh, ik ben niet heel serieus he ;*
ik heb wel eens begrepen dat je eerst nuek was?
Ik vind dat eigenlijk wel een goed voorstelquote:Op zondag 25 februari 2007 23:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Neuk, jij moet gewoon lekker Neuk blijven heten.![]()
Thanks!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Anitra, er is NU een programma met Bruce Springsteen op VH1, het heet Storytellers.
Van de concerten die ik geweest ben heb ik cd's van idd, heerlijk idd die sfeer terug halenquote:Op maandag 26 februari 2007 04:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Muziek komt live zoveel mooier over (als de artiest een beetje goed is). Heb je geen cd's van liveconcerten dan? Dan kun je de sfeer een beetje terughalen als je bijvoorbeeld in de auto zit.
Ach Be ik ken nog wel een huis waar je zo kunt klussen en opknappen hoor...quote:Op maandag 26 februari 2007 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Wat snel al lady-wrb! Leuk hoor!
Ik heb ook alweer verhuiskriebels.![]()
Iedereen verklaart me voor gek en we doen het ook niet, maar ik zou wel weer eens lekker aan het rommelen en opknappen willen.
Je bent van harte welkom hoor over een paar maandjesquote:Op maandag 26 februari 2007 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Wat snel al lady-wrb! Leuk hoor!
Ik heb ook alweer verhuiskriebels.![]()
Iedereen verklaart me voor gek en we doen het ook niet, maar ik zou wel weer eens lekker aan het rommelen en opknappen willen.
hier ook een muziekfreak in huis, maar overdag als hij werke is heb ik geen radio aan en da terwijl ik voor Djulian er was veel muziek aan had en mee zong enzo. mis het best dat zingen en mee gillen.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:17 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen
Live muziek is en beleef je inderdaad veel intenserEn dan is het helemaal geweldig om het concert terug te zien/horen waar je geweest bent. 11 mei a.s. gaan we weer naar één van mn grote favoriete artiesten: Tom McRae
![]()
zo geweldig en kijk er echt naar uit. Maar wij hebben ondanks dat het live mooier is, toch wel bijna altijd muziek op staan. Dat krijg je ook met een muziekfreak in huis
van ons geen foto'squote:Op maandag 26 februari 2007 13:13 schreef lady-wrb het volgende:
kennen jullie deze al?
www.nederland-in-beeld.nl
heel grappig en heel duidelijk. duidelijker dan google earth in elk geval
Whehehe!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:49 schreef Yoni het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom hoor over een paar maandjes![]()
![]()
Ow dat is dan erg frusterend en jammer zeg.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:05 schreef livelink het volgende:
We hebben ook een extra hypotheek genomen, Diaan. Alleen kwamen er zoveel onvoorziene extra kosten bij, dat we ook al ons eigen geld er in hebben moeten stoppen.
Ik zie onze auto op de oprit staan!quote:Op maandag 26 februari 2007 13:13 schreef lady-wrb het volgende:
kennen jullie deze al?
www.nederland-in-beeld.nl
heel grappig en heel duidelijk. duidelijker dan google earth in elk geval
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:34 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ is zeeland uitgevluchtneehoor niet gevlucht, wegens omstandigheden zitten we even hier, morgenavond zijn we terug thuis.
Anitra Dino is in de buurt, althans in Amerongen aan het logeren
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:45 schreef _evenstar_ het volgende:
de dino van bar/anitra is een hond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |